Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.12.2011 klo 01:01

Palstan paras taikka ensimmäinen, mutta missä?

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 24

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 15:03  
+
0
Mä oon miettiny miettimästä päästyäni, vaan silti tuntuu, että oon kertakaikkiaan niin tavis, etten keksi tänne mitään..:mietiskel:

Tuskimpa olen ainoa(?), mutta kenties nuorin yrittäjä kc:ssa, ja ikää tällä hetkellä siis 22v..:shifty:

Ja tuokaan ei kyllä oo mikkään ylpeilemisen arvonen saavutus, vaan ku ei parempaakaa keksiny..:nauru:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 15:21  
+
0
Mä olin valtakunnallisessa pianokilpailussa 3., ylpeilen sillä niin kauan kunnes joku ilmoittaa olleensa 2. tai 1. :nauru:

Kolarihommeleista mun "suurin" saavutus on naapurin Porchen naarmuttaminen.

Joku oli lyönyt itselleen polvella mustan silmän, mä olen tehnyt sen ovella. Löin siis itseäni ovella päähän.
Olen myös kävellyt useamman kerran päin liikennemerkkiä/lamppupylvästä.

Ah, ja olenkohan mä ensimmäinen, jolla on ollut käsi murtunut ja ei ole saanut kipsiä.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 15:48  
+
0
unemelodie, mullakin on vampyyrihampaat! Tosin, ne ei oo etuhampaiden vieressä vaan niiden seuraavien.. :mietiskel:

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 15:59  
+
0

Innova kirjoitti:

Väitän melko varmaksi että olen ainoa joka on kolarissa onnistunut kaatamaan pakettiauton. Ja samaan syssyyn että ainoa joka on päässyt lehden etusivulle kolarin takia. Nimiä ei onneksi mainittu, mutta hieno kuva oli onnettomuudesta ja selostus siitä että jopa autossani ollut koira selvisi vahingoittumattomana.



Kelpaako, että mun mieheni kolari on ollut ainakin maikkarin uutisissa ja monissa lehdissä? Joo, ei kelpaa, mutta en saa omista saavutuksistani mitään tänne... :nauru:

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 16:03  
+
0
Ei todellakaan ole ylpeilyn aihe, mutta oon n. 2.5v ajan ryypänny joka vloppu ja usein myös kaksipäiväisiä:shifty: (Tosin nyt syksyllä oli 2 selvää vloppuu.)

Öö, onko kukaan muu työntäny drinkkitikkuu nenäänsä?:nauru:Tää on kun yllytettiin ja meni pitemmälle mitä kaveripojalla ja vähänkö sai leuhottaa:D
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 16:34  
+
0
No, yritetään.. nokitelkaa! :nauru:

Oon omistanu visa electronin vuodesta 2006, mutta maksanu sillä vain kerran elämässäni.

Oon myös saanu mustan silmän itseaiheutettuna, kaatumalla rapuissa.

Oon omistanu elämäni aikana "vain"(?) kolme eri kännykkää (se kolmas on parhaillaan käytössä.)

Ainut aikuisiin kirjoitteleva, jolla ei oo koskaan (vielä) ollut omaa koiraa?

Neuvonut kotiseudullani apua kysyneen ihmisen vahingossa aivan väärään paikkaan, jollonka mun neuvoja noudattaen tämä epäonninen kysyjä ajeli yli 6km väärään suuntaan ja joutu vissiin palaamaan sieltä samaa tietä takasinki... :nolo:

Käyny viimeks leffassa kesällä 2009?
ja sitä ennen keväällä -07, eli neljän vuoden aikana huisit kaks kertaa..

:nauru:
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 16:36  
+
0
NiinaMaria: Damn, en siis ollut ainoa,mutta mukava kuulla kuitenkin että en ole ainoa "vampyyrihampaita" omaava. Nimim. Feikkihammas :nauru:
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 16:37  
+
0
Piru tota BaeLianaa kyllä, MÄ voisin muuten leveillä sillä, että oon saanut (The?) Rasmukselta kyydin Lahdesta kotiin Turun liepeille heidän keikkabussissaan - Bae vaan nyt sattu olee mukana :nauru: Mutta siinä Tyrävyön videossa sekään ei ole :paapatus:

(Olemme siis Baen kanssa nuorempana kiertäneet erinäiset festarit ja keikat ja musiikkivideokuvaukset sukulaisrasitteena, voileipiä väsäten ja narikassa roikkuen ja ollen ihan yleisinä MUTTA siveellisinä seuraneitoina tietyn ajanjakson kuumimmille teinibändeille. Jee.)
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 16:48  
+
0
Dawkes: Täältä löytyy toinen :heiluti:, jolla ei ole koskaan (vielä) ollut omaa koiraa, edes lapsuuden kodissa ei ollut.

Mä olen kävellyt Singaporen Formula1-radan lähtösuoralla. Löytyyköhän täältä muita, jotka olisivat käyneet Indonesiassa, Malesissa ja Singaporessa? Veikkaisin ainakin olevani ainut, joka on tikattu Indonesiassa :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 17:12  
+
0

Miana kirjoitti:


Tuskin oon ainoa, jolta poliisi on pyytänyt lahjuksia kuitenkaan vai oonko? Ainoa joka maksoi lahjuksia?



Jep, oikeassa olit, ei pistettä kummastakaan.
Ylläpitäjä

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 17:24  
+
0
^ Tuo siis ei todellakaan ollut Suomessa, vaan maassa, jossa toi on yleistä ja "ok". Periaatteessa vaihtoehtoja maksamiselle ei ole:mad:.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 17:25  
+
0

vems kirjoitti:

Mun avolla on isoimmat korvavenytykset! Eli ei mikään mun "saavutus", mutta melkein! :nauru:



Mä saatan (?) ehkä olla se jolla on ihan omasta takaa isoimmat reiät.. 28mm ehtaa ilmaa.

keimu kirjoitti:

Mulla ei varsinaisesti ole suojattua sukunimeä kun olen isäni nimellä, mutta suvun nimellä on 12henkeä. Joskus miettinyt sen vaihtamista, mutta sitten oon todennut että parempi ku ei pelkällä nimellä saa yhdistettyä sukuun :lallati:



Meitä on 10, joista 5:llä on osittain myös sama etunimi :nauru: väliviivallinen nimi kuitenkin kaikilla viidellä. Sukunimi tulee mieheni puolelta, oma tyttönimeni on vallan tavallinen.

Oonkohan mää ainoa, joka on alle 150cm "pitkä" aikuinen? Minkään sortin kehityshäiriöitä ei ole, satuin vaan saamaan ne suvun parhaimmat geenit! nimin. viime viikolla minulle myytiin lasten junalippua, vaikka täysi-ikäisenä olen ollut jo 10v.

Oiskohan mulla myös kc:n ainoa valkoinen/creme shiba..

Oonkohan myös ainoa, joka on imettänyt lastaan sen 3 vuotta :viheltel:

Päätin myös muuttaa yhteen mieheni kanssa 48h:n tuttavuuden jälkeen, ennen yhteenmuuttoa olimme tavanneet 3 kertaa. Ja niin, kohta tulee 7 vuotta yhteiseloa. Aika moni meitä epäili..

Tää on huippu ketju!
Shibatrio <3

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 17:26  
+
0

Miana kirjoitti:

^ Tuo siis ei todellakaan ollut Suomessa, vaan maassa, jossa toi on yleistä ja "ok". Periaatteessa vaihtoehtoja maksamiselle ei ole:mad:.



Jjjep, sama vika. Lain mukaan sulla on oikeus kieltäytyä maksamasta, mutta sen jälkeen keksitään joku uusi rikos jonka olet muka tehnyt ja putkaalinnaavankeutta kutsuu. Eli pääset paljon helpommalla kun pulitat, vaikka tiedätkin että se on väärin.
Ylläpitäjä

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 17:34  
+
0
Olisinko ainoa, joka on ollut jatkoilla Kalle Keskisen kanssa? :shifty: :nolo:
Ainoa, joka on ollut jatkoilla kolmen lumilautamaajoukkueen jäsenen kanssa, joista yksi on maailmanmestari?

Onko kukaan muu meinannut kuolla sairaalabakteeriin? Minä olen ja ei ollut kaukana, vuonna -84 vuoden vanhana.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 17:35  
+
0
Nyt keksin...

Ainoa, joka on risteilyllä Riiassa käydessään laittanut postikorttien kanssa laatikkoon kortin, jolla olisi saanut lunastettua passinsa takaisin satamassa. Tämä siis 90-luvun alkupuolella, oli muutaman päivän risteily, jolle ei tarvittu viisumia, ja Jurmalassa vieraillessa sitten tökkäsin postiin sen lärpäkkeen, mikä lie laivaan menokortti jolla olisi saanut passinsa satamassa takaisin. No tilanteesta selvittiin lievällä lahjonnalla satamassa.

Ainoa, joka on ollut yli yhdeksän vuotta kotiäitinä ja ura jatkuu...?

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 17:35  
+
0
Ensimmäinen joka onnistuu jatkuvasti laittamaan kaikki viestinsä tuplana?
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 17:36)

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 17:38  
+
0

Dawkes kirjoitti:

Oon omistanu elämäni aikana "vain"(?) kolme eri kännykkää (se kolmas on parhaillaan käytössä.


Noups, täällä sama. Ja varmaan se ensimmäinen ois toiminu tähänki päivään asti (Nokia 3310), mut toinen puhelin piti ostaa koska kaverin mielestä mulla oli liian nolot soittoäänet. :nauru:
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 17:39  
+
0
Ainoa, joka ei ole ollut koskaan humalassa?
Ainoa, joka ei ole koskaan maistanut tupakkaa?
Ainoa, jolla on ollut frettejä lemmikkinä?
Shibatrio <3

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 17:39  
+
0

Melina kirjoitti:


Jjjep, sama vika. Lain mukaan sulla on oikeus kieltäytyä maksamasta, mutta sen jälkeen keksitään joku uusi rikos jonka olet muka tehnyt ja putkaalinnaavankeutta kutsuu. Eli pääset paljon helpommalla kun pulitat, vaikka tiedätkin että se on väärin.



No nyt puhutaan kuitenkin maasta, jossa esim. raiskauksia ei raportoida poliisille, koska poliisi raiskaa uhrin seuraavaksi. En ollut siis tehnyt mitään vaan poliisi pysäytti tiellä ja muksun kanssa se nyt oli vaan helpompi maksaa kuin lähteä kyttikselle telkien taa tms. (Ja toi kiukkunaama oli ko maan systeemille, ei sulle.)
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 17:40)

rose86

rose86
Viestimäärä: 173

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 17:49  
+
0
Ainoa, joka matkustanut laivalla niin että samaan aikaan laivassa oli tulipalo?
Saatiin värjötellä ulkokannella muutama tunti että saivat savut tuuletettua laivan käytäviltä...
Rottweiler Chosen Angels Bahira "Ronja"
s. 26.11.2008

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 20:00)