Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.12.2011 klo 01:01

Palstan paras taikka ensimmäinen, mutta missä?

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 24

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 17:59  
+
0

Dintti kirjoitti:

Kerran sitten luulin että tulee oksennus mutta tulikin niin kova röyhtäys että leuat meni sijoiltaan :shifty:



Siis mitä ihmettä, kuin tommonen on mahdollista?? :D Ei varmaan ollut hauskaa ku tapahtui, mutta jösses et nauratti. Täältä löytyy hei kans vampyyrihampaat ja parhaalta ystävältä mennyt talikko jalan läpi!

Oonkohan ensimmäinen kenellä on kelpie ja ns. normikokoinen pinseri? Ehkä peräti ainoa maailmassa? :nauru:
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 18:06  
+
0

rose86 kirjoitti:

Ainoa, joka matkustanut laivalla niin että samaan aikaan laivassa oli tulipalo?
Saatiin värjötellä ulkokannella muutama tunti että saivat savut tuuletettua laivan käytäviltä...



Lasketaanko jokilaiva ? Jokilaiva syttyi tuleen ja piti rantautua johonkin keskellä jokea olevaan saareen, samalla kun ihmiset purettiin ulos. Palokunnan veneillä kuljetettiin kaikki rantaan.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 18:10  
+
0
^^ En tosiaan tiiä, mut tuntu ihan kauheelta :nauru: Sisko nauro kaksinkerroin vieressä :hymy: Ja se ääni mikä musta lähti... Ei voi unohtaa :nauru:
Hurjaharja vm-11

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 18:30  
+
0
Mullakin jää leuka välillä jumiin haukotellessa. Pisin aika on ollut noin 6h, jona aikana kolme eri lekuria koetti sitä vääntää kiinni.

Olenko eka täällä jolla on oma rukki ja joka tekee sillä toimivaa lankaa ja neulookin siitä. Tai edes eka joka on tehnyt lankaa koirankarvasta rukilla?

Oon jäänyt pimeään ja tyhjään junaan lukkojen taakse ja juna lähti liikkeelle. Se kuljetti mua jonkun 5-10km ennenkuin pääsin junan toiseen päähän kuskin puheille ja pyysin päästä ulos.

Olenko ollut nuorimpana festareilla kolme päivää? 13-vuotiaana juhannusfestareilla rellestämässä.

Ja joku sanoi saaneensa kyydin keikkabussissa, niin minäki oon parin kaverin kanssa :) mutta apulannan bussissa.

No en kyllä millään keksi missä oisin PARAS, kun jutut joita osaan on aika perussettiä, enkä niissäkään ole kovin hyvä :D Osaan suomalaista viittomakieltä, se ei ehkä oo hirveen yleinen. Mutta lienee tälläkin palstalla muutama jotka mut viittois suohon mennen tullen ;D

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 18:38  
+
0

ooa kirjoitti:

Ainoa, joka ei ole ollut koskaan humalassa?
Ainoa, joka ei ole koskaan maistanut tupakkaa?



:heiluti:

Yhdyn Notten juustohöyläviiltelyyn samalla peruskoulun ka:lla.

Olisinko ensimmäinen, joka on treenannut koiransa kanssa Kakolassa? Tai ensimmäinen, joka on kätellyt Elisabeth Rehniä? :shifty:
tarupi Hippu (9/2009)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 18:43  
+
0
Mulla taas on jumittunu leuka kiinni. En siis saanu paria senttiä enempää suutani aukastua. Ja koska lääkäriin ei mennä ku vähintään pää kainalossa, niin reippaasti vaan yritin saada lusikan mahtumaan suuhun muutaman päivän ajan. :enkeli:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 19:21  
+
0

ooa kirjoitti:

Ainoa, joka ei ole ollut koskaan humalassa?
Ainoa, joka ei ole koskaan maistanut tupakkaa?



Täällä vielä toinen vesittäjä.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 20:00  
+
0

ooa kirjoitti:

Mä saatan (?) ehkä olla se jolla on ihan omasta takaa isoimmat reiät.. 28mm ehtaa ilmaa.



Höö, mäki oon iha surkimus ton rinnalla, vaan 20mm oli vielä pari viikkoa sitten, kunnes päätin ottaa nekin pois...

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 20:16  
+
0
Nää on hauskoja :D

Oon myös aika varma että oon ainut joka on polttanut tissiinsä kauheen palohaavan suoristusraudalla..
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 20:26  
+
0
Ainoa saavutus, jonka keksin: Olen ajanut auton kylki edellä metsään, kaatanut mennessäni kolme mäntyä ja ajanut auton pois paikalta? :viheltel: (No okei, männyt oli vaan käsivarren paksusia, mut autoki oli pikkunen Ford Ka... :shifty:)
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 20:29  
+
0

Dawkes kirjoitti:

Oon omistanu elämäni aikana "vain"(?) kolme eri kännykkää (se kolmas on parhaillaan käytössä.


tarumieli kirjoitti:

Noups, täällä sama. Ja varmaan se ensimmäinen ois toiminu tähänki päivään asti (Nokia 3310), mut toinen puhelin piti ostaa koska kaverin mielestä mulla oli liian nolot soittoäänet. :nauru:

Oon omistanu elämäni aikana vain kaksi kännykkää. 11 vuotta sitten sain ensimmäisen ja nyt on toinen ollut käytössä ties kuinka monta vuotta. Mikäs se on nokialaisessa se koodi, jolla voi tarkistaa käyttöönottoajan? Jotain 0/risuaita/tähti jotakin :hymy:

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 20:29  
+
0
^^^ :D

suskie, ei oo kyllä koodista hajuakaan. Mutta mulla sama kuin tarumielellä, tosin toisen puhelimen kohdalla. Se todistettavasti toimii vieläkin :nauru:
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 22:01)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 20:35  
+
0

Suskie kirjoitti:

Mikäs se on nokialaisessa se koodi, jolla voi tarkistaa käyttöönottoajan? Jotain 0/risuaita/tähti jotakin :hymy:


Minä tiiiän! +, risuaita, 0000 ja risuaita :)
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 20:39  
+
0
Meinasin just tulla laittamaan tuon koodin, mut Niii ehti ensin. Eli tähti, risuaita 0000 ja risuaita.Täältä löytyy lisää.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 20:40)

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 20:42  
+
0

Niii kirjoitti:

Minä tiiiän! +, risuaita, 0000 ja risuaita :)

Kiittis, vaikka + tilalle tulikin tähti, mutta ton perusteella oli hyvä lähteä testaan :) Mutta tosiaan 6,5 vuotta ollut sama luuri :nauru:

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 20:46  
+
0
Mä uskoisin olevani ensimmäinen jota on nykyinen hyvin tunnettu suomalainen poppitähti lapsenvahtinut! :nauru:

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 21:00  
+
0
Uskon olevani palstan ainut jolla on limited edition Nachtmahr-paita. Ja väittäisin että olen myös ainut joka on onnistunut tekemään tilauksen nettikaupassa ihan oikeasti vahingossa.
Meinasin jo sanoa olevani myös palstan ainut diileri, kunnes muistin että Kalinka ainakin on kanssa. Näitten juttujen keksiminen on yllättävän vaikeeta. :D
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 21:08  
+
0
^ no äläpä vielä innostu ;) minä oon tilannut täysin vahingossa jotain miesten potenssilääkettä netistä! Sitten yritin peruutella ja vähän vikkelään, ja onneksi onnistuinkin. Olis ollut noloa kun paketti ois pamahtanut postilaatikkoon ja mies olis ihmetellyt mitä mä meinaan..

Oonkohan eka tunari täällä, joka on joutunut sairaalahoitoon (siis kunnolla ja moneksi päiväksi, tiputukset ja kaikki) tehtyään itselleen lävistyksen ;) Vaikka pitää kyllä sanoa ettei ollut eka eikä vika jonka tein, mutta meni vähän vikaan.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 21:16  
+
0
Mä en edes luule olevani ainoa joka on lukenut 10 vuotta koulussa venäjän kieltä eli A-kielenä..

Sen verran tavallinen oon, että muuta en keksinyt :nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 21:17)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 21:19  
+
0
^^ Darn. Mä en vaivautunu perumaan tilaustani, ku kuitenkin halusin toin paidan. Ja itseasiassa oli ihan hyväkin että tilasin sen vahingossa, kun ne myytiin loppuun jo ennen tuotteen virallista julkaisua. :D
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 21:19)

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 08:30)