Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.12.2011 klo 01:01

Palstan paras taikka ensimmäinen, mutta missä?

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 24

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 21:28  
+
0
Vesitetään ensin muutama saavutus :nauru:.
Minäkin olen ollut Brasiliassa, ja olin siellä peräti kuukauden :lallati:.
Minullakin oli vampyyrihampaat, mutta kärjet hiottiin tasaisemmiksi.
Minut lasketaan suomenruotsalaiseksi kielitaitoni takia, vaikka olen täysin suomenkielisestä perheestä.
Minua on polttanut meduusa aivan liian monta kertaa, enkä enää halua uida meressä koska aina ne paskiaiset piirittävät mut. Mua on myös taskurapu nipistänyt varpaasta.

Kun noista autoista oli puhetta.. Mahdankohan olla ainoa joka on ajanut autolla portaita alas? :viheltel:

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 21:30  
+
0
Miekään en ole koskaan polttanut tupakkaa enkä edes "maistanut".

Olenkohan ainut, joka on syönyt samaa kurkkua Pertti Salovaaran kanssa :shifty:
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 21:31  
+
0
^^ Tosta Brasilia-jutusta keksinkin, että oon varmasti ainoa täällä, joka on ollu Aruballa!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 21:33)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 21:37  
+
0
^^^ Ooh kuukauden! Missä siellä? Mä olin Fortalezan lähellä kaksi viikkoa.

Niin ja minäkään en ole koskaan edes maistanut tupakkaa.

muoks. Olen palstan ainut, joka on kuulunut amerikkalaiseen Linkin Park Underground-fanikerhoon!
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 21:39)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 21:40  
+
0
^ Damn. Linkin Park on ainoa bändi jonka perässä mä olen matkustanu ulkomaille, mutta fanikerhoon en oo ikinä kuulunut :(
Ylläpitäjä

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 21:58  
+
0

ooa kirjoitti:

Ainoa, joka ei ole ollut koskaan humalassa?
Ainoa, joka ei ole koskaan maistanut tupakkaa?



Pakko myös vesittää nämä molemmat :heiluti: absolutisti ei paljoa humallu :hymy:
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 22:17  
+
0
Hehe en ole edes koskenu tupakkiin.

Nooh.. yritin selailla näitä mutta ainoa joka on tehnyt levyn..tai eka? Vuonna 2002, olin siinä melkein 11v ja tein sen siskolla. Sen nimi on Minja - Aasinsilta :D
Ei sitä julkastu ole.. mulla oli niitä biiseja youtubessa, mutta poistin, vois taas lisätä. Biisit keksin päästäni samalla kun nauhotettiin ja rämpytin kitaraa.. että ei se sen kummempi.
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 22:57  
+
0
Höh mie oon ilmeisesti tosi tylsä tyyppi kun en oo tehnyt mitään siistiä tai oo missään keskivertoa hyvempi. :nauru: *lähtee miettimään*
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 23:10  
+
0

Tapire kirjoitti:

Hehe en ole edes koskenu tupakkiin.

Nooh.. yritin selailla näitä mutta ainoa joka on tehnyt levyn..tai eka? Vuonna 2002, olin siinä melkein 11v ja tein sen siskolla. Sen nimi on Minja - Aasinsilta :D
Ei sitä julkastu ole.. mulla oli niitä biiseja youtubessa, mutta poistin, vois taas lisätä. Biisit keksin päästäni samalla kun nauhotettiin ja rämpytin kitaraa.. että ei se sen kummempi.



Mä tai meidän tyttöryhmä teki levyn 2002 :nauru: Buahahahhaa.. melkein 12-vuotiaana, laatukamaa..

Kun täällä oli näitä 2 kännykän ihmelapsia, olenko ainut jolla on ollut peräti 9 kännykkää ? Vuodesta 2001 alkaen. Eli 10 vuoden ajalta. Olen mestarituhoaja.. Ja ei lasketa jos on monta eri liittymää jotka vaativat yhtäaikaa monta puhelinta ! Mulla siis samalla liittymällä, vieläpä samalla numerolla.. :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 23:11)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 23:11  
+
0
Oonkohan mää ainoa, jonka koiran (tai siis perheen koiran) palokunta kävi pelastamassa pinteestä? :nauru:

Meiän perheen edesmenny Mona-tipsu jäi kerran sellaseen oven edessä olevaan ritilään kynnestään kiinni ja me ei vaan saatu sitä irti ja koira huus taukoomatta. Isä sitten soitti palokunnalle, kun ei muutakaan keksitty. Loppujen lopuks ei tarvittu mitään apuvälineitä, mut me oltiin ite niin paniikissa, ettei keksitty keinoa saada koira irti. Mut oli se huvittavaa, kun palokunta kurvaa paikalle ja pari palomiestä tulee irrottamaan pikkusta koiraa. :nauru:

Muoks. Mullakin on ollu vaan kaksi omaa kännykkää. Oon tosin käyttäny myös paria siskojen vanhaa kännykkää hetken, mut ei ne ollu sillä lailla omia.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 23:12)

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 23:12  
+
0
Minäkään en ole koskaan edes maistanut tupakkaa!
Olenko kenties palstan ainoa joka omistaa yliliikkuvat nivelet kyynärtaipeissa? :nauru: Kädet siis vääntyy silleen hienosti "yli". En tähän hätään kyllä keksi mitään järkevää, oon niin tavis :hymy:
Hurjaharja vm-11

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 23:26  
+
0
^^ Hei täällä on käynyt koiralle samalla tavalla! Siis että kynsi jäi jumiin siihen perhanan ritilään. Se oli ihan kauhea tilanne ja koira (sillon vielä ihan pikkupentu) repi ja riuhto itteään ja onnistu satuttamaan tassunsa siinä rytäkässä. Palokuntaa ei sentään tarvittu apuun, vaan avokki sai kynnen irtoamaan lopulta.

Ja onkos moni ollut tulipalossa? Kun olin lapsi, meidän kerrostalo paloi. Ihmisiä ihan kuoli :/ Meidän perheelle ei käynyt mitään, asuntoon levisi vain savu, ei liekit. Ylempänä asunnot tuhoutui kunnolla ja rappukäytävä osittain. Isä ryntäsi pelastamaan kissaa palomiesten kiellosta huolimatta. Kissa ja isä selvisivät tilanteesta naarmuitta.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 23:30  
+
0

Notte kirjoitti:


Kun täällä oli näitä 2 kännykän ihmelapsia, olenko ainut jolla on ollut peräti 9 kännykkää ?



Et ole ainoa, mulla on ollut varmaan reippaasti yli kymmenen puhelinta, vajaan 6 vuoden aikana :viheltel:

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 23:43  
+
0
^^Se oli kyllä ihan hirvee tilanne ja kynsi oli siellä raossa tosi tiukasti. :( Muistan, kun joku lähellä asuva tuli siihen ihmettelemään, miks koira ulisee ihan paniikissa. Kannattaa siis varoa koiran kanssa sellasia ristikkomallisia tralleja. :wink:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 00:02  
+
0

Mondial kirjoitti:

Meidän perheelle ei käynyt mitään, asuntoon levisi vain savu, ei liekit.

Tulipalossa oleminen on varmaan ihan älyttömän pelottava tilanne, mutta korjataas nyt heti yks harhaluulo: Tulipalossa tappavinta on usein savukaasut, eivät liekit. Harva kuolee tulipalossa liekkeihin, vaan nimenomaan myrkylliset kaasut ehtivät tainnuttaa ja tappaa ennen kuin liekit ehtivät kohdalle. Tästä syystä esimerkiksi kerrostalossa ei pidä juosta rappukäytävään, vaan jäädä sinne kämppään, koska kerrostalon ovi suojaa palolta oiskohan 12-15min, mutta rappukäytävässä todennäköisesti kuolee ennen kuin pelastajat ehtivät paikalle. Ja siis tuo 12-15min alkaa vasta siitä, kun palo on levinnyt ovelle asti, kaasut rappukäytävässä ovat tappavia jo paljon aikaisemmin.

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 00:50  
+
0
^ joo toi on mullekin tuttu tieto, juuri ne kaasut tappaa tai aiheuttaa keuhkoille ongelmia. Hassusti en kuitenkaan ole koskaan soveltanut tuota tietoa kummemmin koskemaan omaa tulipalokokemusta. Kaipa se lapsena tuntuikin osittain ihan turvalliselta tilanteelta - just siksi kun ne liekit ei olleen ihan siinä vieressä. Toisaalta jännitti kun pehmolelut jäivät jälkeen :< (olin tosiaan joku 4v, eli pehmolelut oli aika big deal ;D). Tarina päättyi onnellisesti lelujen osalta, ei niin onnellisesti muutamien yläkerran asukkien :/ Kurja homma tosiaan.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 02:29  
+
0

Dintti kirjoitti:

Olenko kenties palstan ainoa joka omistaa yliliikkuvat nivelet kyynärtaipeissa?



Valitan, pääsin vesittämään! :heiluti: Mulla on tosi yliliikkuvat nivelet niin kyynärtapeissa, polvissa, ranteissa kuin sormissakin. Kaikki saan joko kokonaan pois paikaltaan tai väännettyä ihan väärään suuntaan ilman ongelmaa. Erityisesti sormet mulla vääntyy ihan kokonaan. Sen kun näyttää jollekkin niin varmat "HYI!"-kommentit tiedossa, aina. :nauru:

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 03:03  
+
0

TeJo kirjoitti:

-..ollut vuoden armeijassa ja kotiutunut alikessuna I/06


Damn, alikessuna kotiuduin, mutta vasta II/06. :hymy:

ooa kirjoitti:

Ainoa, joka ei ole koskaan maistanut tupakkaa?


Minäkään en oo koskaan maistanut.

Ainut, jolla ei oo koskaan elämänsä aikana ollut päänsärkyä (25,5 vuoteen)?
Ainut, jonka kuukauden työtuntisaldo ollut muutamaa tuntia vajaa 400 (enkä ole yrittäjä)?
Ainut, joka omistaa yli 200 käsilaukkua? :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 08:19  
+
0
Muutama vesitys..
Mäkään en oo koskaan edes maistanut tupakkaa.
Oon myös ajanut kolarin jossa auto meni lunastukseen.
Mun nimi löytyy myös leffan lopputeksteistä.

Sitten näitä omia!
Oon ollut täydessä Helsingin Jäähallissa lavalla Arch Enemyn kanssa.
Oon ollut Machine Headin, Arch Enemyn, Triviumin, DragonForcen ja Shadow Fallin (The Black Crusade 2009) bäkkäribileissä.
Sauna Open Airissa oon ollut Northerin kans lavalla yhen biisin verran.
Oon ollut Provinssissa lehdistön edustajana.
Oon ollut 3x Iltalehden iltatyttönä.
Mulla ei oo koskaan vuotanut verta nenästä.

:nauru::nolo:
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 10:51  
+
0

boxerowner kirjoitti:

Ainut, jonka kuukauden työtuntisaldo ollut muutamaa tuntia vajaa 400 (enkä ole yrittäjä)?



Et ole ainoa, ainakaan noiden tuntimäärien suhteen. Mä olen mennyt kohta kaks vuotta likimain noilla tuntimäärillä. Mutta joo, jos yrittäjiä ei lasketa niin varmaan olet ainoa, ei meitä työnarkomaaneja kovin montaa varmaan löydy.:roll:

Sittten voisin kokeilla jotai omaa..

Ainut jolla ei ole kotona nettiä, eikä edes tietokonetta?
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)



  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 15:15)