Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 12.04.2010 klo 15:13

Perheenlisäys

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 20.05.2010 klo 15:27  
+
0

Nutti kirjoitti:

Ajatelin, että ehkä tänneki jo uskaltaa jotain kertoa, siellä toisella palstallahan (mistä luultavasti oot mua stalkkeroinu) mä olen höpötelly jo pidemmän aikaa. Lähinnä nuo edelliset keskenmenot hillitsi halua kirjotella ympäriinsä, täällä kun sitten sellaistakin porukkaa jota tuntee ihan IRL.

Joo, sielläpä hyvinkin mä oon käynyt vaklaamassa.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 21.05.2010 klo 12:03)

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 20.05.2010 klo 15:29  
+
0

Nutti kirjoitti:

Ehkä sitä uskaltaa jo tännekin puolelle kirjoitella.. Rv 12+5 nyt menossa ja tuossa aamulla kävin np-ultrassa, missä oli kaikki vallan mainiosti. Mönkiäinen liikuskeli niin kovin, että oli hankala saada mittoja. :) Ainoa hankaluus on ollut nuo yövuorot, mistä olenkin nyt hetken sairaslomalla ja koitan tehdä vielä muutaman sitten ennen ekaa lomaa. Pahoinvointi on ollut aikalailla etovaa oloa jatkuvasti, mutta kun muistaa syödä niin pysyy hyvin kurissa. Että semmoisia uutisia täältä. :hymy:

mill:lle onnea pikkuisesta ja Nukkelikselle tsemppiä synnytykseen!



Onnea!:aurinko:

Mil: hyvä että hienosti on mennyt synnytys!:peukku:

Itselläni jäi myös ihan positiivinen mieli synnytyksestä... mitä nyt sen avautumisvaiheen(melkein 30 h putkeen 5 minuutin välein suppareita) olisi voinut jättää väliin tai tiivistää vaikka 10 tuntiin.:nauru: Ja mä kun vielä "pelkäsin" sitä synnytystä... mutta kun kaikki oli ohi niin hyvä mieli jäi ja jopa sitä kakkosta voisi jossain vaiheessa ruveta yrittämään... siis tyyliin parin vuoden päästä.:peukku:

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 20.05.2010 klo 16:20  
+
0
maddy: Meillähän yritystä oli takana melkein vuosi ja siihen sisältyi yksi keskenmeno viime lokakuussa (ja yhden kerran olen ollut raskaana sitä aiemmin). Ei nää niin helppoja juttuja ole ja senkään takia ei tosiaan oikein viitsi ihan kaikkea kirjoitella tänne internetin ihmeelliseen maailmaan. Mutta tsemppiä teille yritykseen, kaverilla todettiin myös monirakkulaiset munasarjat ja heillä tuhisee tällä hetkellä kohta kuukauden täyttävä tyttö. :hymy: Että ei se mahdotonta ole, esteitä vaan vähän lisätty.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006
(Viestiä on muokattu torstaina, 20.05.2010 klo 16:21)

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 20.05.2010 klo 18:49  
+
0
Kiitokset onnitteluista! :)

Ja hirmusti Onnea Nutille odotukseen ja Maddylle tsemppiä yritykseen! :aurinko:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

(Viestiä on muokattu torstaina, 20.05.2010 klo 18:50)

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 20.05.2010 klo 20:00  
+
0
Onnea raskautuneille! :aurinko:

HMD

HMD
Viestimäärä: 79

VS: PERHEENLISäYS - Perjantaina, 21.05.2010 klo 08:58  
+
0
Onnea kaikille plussanneille.

Nimimerkki vaihtui, saas nähdä paraneeko jutut yhtään :eitietoo:

Saku oppi tässä jokin aika sitten ajamaan ilman apupyöriä, nälkä kasvoi sitten syödessä ja poika ilmoitti, että hän haluaa skeittilaudan.
Eräänän lauantaina isä ja pojat olivat käyneet sitten hakemassa laudan ja suojat.
Saku ei vaan meinannut ensin ymmärtää, ettei niitä kaikkia temppuja opita hetkessä, eikä se lautailu ole valmiiksi hallussa.
Sitkeästi poika opettelee skeittaamaan, vaikka turhautumisia tulee ja paljon.

Sade taas on aivan prinsessa.
Hän haluaisi prinsessa-auton, Hello Kitty puhelimen etc. Ja tietysti äidin meikkilaukkuun sukelletaan aivan välittömästi, kun sellainen esiin otetaan.

Vauvas sai nimekseen Santtu Eemeli.
Nyt on SS - jengi täynnä.
Santtu on aivan kaamean iso. 3kk neuvolassa pituutta oli kertynyt jo 66cm ja painoa oli yli 7kg. Pituus huitelee käyrien yläpuolella ja paino oli 0 - käyrällä.
Odotan riemuissani, että päästään maistattamaan soseita. Niin paljon tuo "pieni" mies syö.
Pari yötä on nukkunut heräämättä, muutoin on pääasiassa herättänyt kerran yössä.
Aika vaivaton kaveri, kuten sisaruksensakin.

Tässä on nautiskeltu äitiyslomasta, on nimittäin kelit olleet aika kauheita :aurinko: :cool:
Jos vetää herneen nenään, niin tulee poski kipeäksi: Tytär 4 vuotiaana

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: PERHEENLISäYS - Perjantaina, 21.05.2010 klo 11:32  
+
0
Joo ei ole äippäloma keleissä kyllä valittamista tällä hetkellä!

Onpas Santtu tosiaan iso mies. :hymy: Ja ihanat nimet teidän lapsilla muutenkin. Santtua mä yritin ajaa miehelle läpi, mutta ei se sitten kuitenkaan kelvannut. Vaikka tyytyväisiä ollaan kyllä nimeen mikä lopulta valittiin. :kieli:

Meillä pojan 5 kk neuvolan tulokset oli painoa 7300g ja pituutta 66,2 cm.:aurinko: Tosin "pieni" oli synytessäänkin, 46 cm ja 3110g, tuli siis kaksi viikkoa ennen la:ta.

Hurjan erilaisia nää lapsoset. Siskolla on 7 kk poika ja meidän poika on hänen painoisensa nyt 5 kuisena. Tosin pitkä poika on siskon poika, nyt jo huitelee varmaan yli 74 sentin. Ja miinus käyrillä siis pituus ja paino hänellä menee. Ja syö kun mikäkin mutta kaikki näyttäisi menevän pituuteen tällä pojalla.

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: PERHEENLISäYS - Perjantaina, 21.05.2010 klo 22:34  
+
0
Ihan hirmuisen paljon onnea Nuttille ja miehelle! Oon tosi iloinen sun puolesta:hymy:

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 22.05.2010 klo 07:59  
+
0
Paljon onnea Nuttille ja miehelle! :hymy:

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 22.05.2010 klo 09:21  
+
0
Kiitos, rosa ja inni :hymy:
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PERHEENLISäYS - Maanantaina, 24.05.2010 klo 09:26  
+
0
Hieman omia uutisia... Ensinnäkin koira-asiaa, meille tuleva hauvavauva oli viimeviikolla avannut silmänsä ja kovasti kuulemma vauvelit jo haluavat pois laatikosta.

Sitten omaa napaa, kävin perjantaina ultrassa, jossa bongattiin yksi kappale pieniä ihmistoukkia. Aivan vastasi viikkojaan ja heilutteli sieltä ruudulta. On se joka kerta tilanne, joka saa sydämen heittämään volttia. Nyt tässä varmaan jo uskaltaa alkaa ajatella, että meille on sitten muutaman kuukauden sisällä kaksi vauvaa tulossa, ensin karvainen ja sittemmin karvattomampi.

Nukkelis

Nukkelis
Viestimäärä: 81

VS: PERHEENLISäYS - Maanantaina, 24.05.2010 klo 14:19  
+
0
täällä sitä osastolla ollaan ja huomenna klo. 08.00 leikkaukseen.
vielä viime viikolla lääkäri sanoi kun vauvan paino arvio oli 4,1kg että ei se enää kasva ja odotellaan että rupeaa itsestään syntymään. no tänään taas toinen lääkäri oli täysin sitä mieltä että kun en itse tämän isompi ole ja vauva on iso niin sen takia olisi pitänyt jo viime viikolla käynnistellä mutta nyt sit leikataan jo huomenna pois..

onko täällä sektio kokemuksia?
seropi uros Rico
maatiaistytöt Luka&Tina

HMD

HMD
Viestimäärä: 79

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 06:32  
+
0

Nukkelis kirjoitti:

onko täällä sektio kokemuksia?



Esikoinen syntyi sektiolla vuonna 2005.
Ei ollut suunniteltu sektio, vaan pitkittyneen synnytyksen takia leikattiin.
Tosi arka se leikkauskohta oli pitkään, eikä saanut nostaa mitään vauvaa painavempaa pitkään aikaan.

Eilen oli aivan hullu päivä.

Ison koiran juoksut alkoivat viimein, niitä oli odoteltu pari kuukautta. Tämä oli yksi suuri tapahtuma eilen (ei me oltaiskaan haluttu kenenkään kanssa treenailla)

Iltalenkki saikin omituisia piirteitä loppu illakin.
Puskin tuplarattaissa vauvaa ja tytärtä, koirat mukana. Olin päässyt sitten lenkin loppusuoralle ja lässyttelin puhelimessa tuttavani kanssa, kun selkäni takaa kuului: "Onx sua ikinä ryöstetty?"
Käännyin katsomaan sen näköisenä, että mitä piiip?! ja havaitsin 2 poikaa fillareilla, about 8 - vuotiaita.
He kysyivät uudestaan, että onko minua koskaan ryöstetty.
- No ei tietenkään. Ettekste nää mikä tässä hihnassa roikkuu? Ei mua uskalla kukaan ryöstää, kun kaikki pelkää näitä isoja koiria.
"No mikset sä pelkää?"
- En kai mä nyt omaa koiraa pelkää

Jatkoin matkaani nauraen hysteerisesti.
Aivan yllättävä tilanne ja minä hoidin sen niin päin metsiä ettei mitään rajaa. Hyvä hyvä.

Kotiin päästiin ja jäin tyttären sekä vauvan kanssa pihalle hengailemaan, kun huomasin paloauton. Siihen sen enempää kiinnittämättä huomiota, jatkoin pihassa pyörimistä.
Pihaan ampaisi sitten palomies ja kyseli, josko hälyttimet saisi tarkastaa.
No ei muuta kuin setä taloon kierrokselle ihan vapaasti, meillä on kaikki kunnossa, joten tietysti voi tulla tarkastamaan :)

Talomme ohi käveli sitten toinen palomies, pitkä, kivan näköinen ja kalju, aivan kuin siippa.
Tytär ampaisi tämän kaljun palomiehen perään kiljuen: Iskä iskä! Tuu kattoo! Täällon palomies!!!

Sain huikattua tytölle, että ei se ole iskä. Mikä ISO pettymys tytölle, kun iskä ei ollutkaan näkemässä paloautoja ja -miehiä. Minä puolestani nauroin vedet silmissäni, vauva hytkyi sylissä ja palomiessetä nauraa käkätti vieressä :nauru:

Ei ole ensimmäinen kerta, kun kaljut ja pitkät miehet joutuvat tyttäreni ahdistelun kohteeksi.
Iskän tarttee selvästi olla enempi kotona, ettei tänne tule joku vieras ukko loisimaan :nauru:
Jos vetää herneen nenään, niin tulee poski kipeäksi: Tytär 4 vuotiaana

Nukkelis

Nukkelis
Viestimäärä: 81

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 17:26  
+
0
elikkäs pitänee kai kirjoitella vähän infoja tännekkin :aurinko:

Tyttö syntyi siis eilen 25.5. klo. 08.15 suunnitellulla sektiolla kokonsa vuoksi :hymy: painoa prinsessalla oli 3980g ja pituutta en tiedä kun sitä ei ole vielä mitattu, en tiedä miksi :eitietoo:
vauva oli leikkauksen yhteydessä niellyt lapsivettä vähäsen joten meni leikkaussalista suoraan vauvateholle tarkkailuun varmuuden vuoksi vaikka lapsiveden nieleminen on kuulemma tosi yleistä varsinkin sektio vauvoilla :paapatus:
mutta siis kaikki on hyvin ja tänään pääsin itsekkin ensi kertaa sängystä ylös, eilen olin vielä niin kipeä ettei muu kuin selällään puoli istuvassa asennossa makaaminen onnistunut, edes jalkaja ei voinut koukkuun nostaa kun kivut mahassa oli niin kovat :suru:
huomenna luultavasti jos kaikki ok niin saan vauvan vierihoitoon mutta siihen saakka on tyttö vauvateholla hoidossa ja minäkin saan rauhassa hoitaa itseni kuntoon :nauru:
seropi uros Rico
maatiaistytöt Luka&Tina

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 18:51  
+
0
Onnea Nukkelis!!:aurinko:

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 19:29  
+
0
Onnea tyttösestä!
Manu 6/2008
Morris 3/2013

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 21:13  
+
0
Onnea Nukkelis! :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 26.05.2010 klo 21:13)

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 27.05.2010 klo 10:34  
+
0
Onnittelut Nukkelikselle!
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 27.05.2010 klo 11:06  
+
0
Onnittelut Nukkikselle :aurinko:!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


citnalta

citnalta
Viestimäärä: 47

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 27.05.2010 klo 13:20  
+
0
Onnea Nukkelis:kieli:

Meillä on poitsu flunssassa, ei kuumetta onneksi mutta tosi limainen yskä ja nuha.
Toivottavasti menisi pois pian, ikävä kattoa toista kun ei saa yskältään nukuttuakaan kunnolla.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 14:00)