Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 12.04.2010 klo 15:13

Perheenlisäys

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 27.05.2010 klo 15:14  
+
0
Onnea Nukkelis!

Mulla on alkanut ton masuasukin liikkeet jo jonkin verran tuntumaan. Vähän väliä alavatsassa "nypyttää". :hymy:

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 27.05.2010 klo 16:24  
+
0
Eilen oli touhupäivä kun käytiin eka koirien kanssa reilu tunti metsässä, sitten kävin ratsastamassa puolitoista tuntia ja sen jälkeen vielä vietettiin meidän ratsastusopen läksiäisiä keskustassa terassilla. Huomaa kyllä että sitä ei ihan kaikkea enää jaksa, tänään on sitten ollu tosi vetämätön olo ja hyvä kun jaksoin mullat levittää kasvimaalle ja kylvää siemenet. Tuntuu, että vois nukkua ehkä viikon putkeen. Rv:t on nyt 13+4.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Nukkelis

Nukkelis
Viestimäärä: 81

VS: PERHEENLISäYS - Perjantaina, 28.05.2010 klo 17:30  
+
0
Kiitoksia kaikille!:aurinko:

lisää vähän infoa tytöstä:
eilen sitten tuli siirto mikkelistä kuopioon kun tytöllä jos siis raskausvaiheessa huomettiin pieni kysta mahassa ja mikkelissä syntymän jälkeen selvittelivät asiaa ja päättivät että täällä KYS:ssa leikataan. tänään oli leikkaus ja tosi hyvin meni :hymy: tyttö nyt heräilemässä ja itse lähden pumppaa tissejä tyhjemmäks etteivät räjähdä :nauru: myöhemmin illasta taas tyttö katsomaan ja sitten huomenna pääsee taas touhuamaan :peukku:
maanataihin asti ollaan täällä ja sitten siirrytään mikkeliin yöksi kun haluavat sielä vielä katsoa typyä. sitten jos vihdoin ja viimein pääsisi kotiin harjoittelemaan yhteiselämää :jjei:
seropi uros Rico
maatiaistytöt Luka&Tina

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 03.06.2010 klo 09:11  
+
0
Nyt oltaisiin sit puolessavälissä eli tänään rv20+0. Viikon päästä on rakenneultra. Mä en vielä tiedä, haluanko tietää lapsen mahdollisen sukupuolen, jos ultrassa kaveri sen suostuu näyttämään. Täytyy varmaankin miehen kanssa käydä hiukan keskustelua ennen ensi viikon torstaita. Oletteko te muut halunneet tietää mahdollisen sukupuolen?

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 03.06.2010 klo 09:49  
+
0
^Me ainakin halutaan tietää, rakenneultra on 16.7. Toivottavasti pikkuinen on sellaisessa asennossa, että näkyy mikä on miehiään tai naisiaan. :hymy: Oon luvannut kertoa myös yhdelle kaverille, kun häneltä saadaan vaatteita, että voiko antaa kaikki vai pitää valkkailla pojalle sopivia sieltä joukosta (hänellä tällä hetkellä pari kuukautinen tyttö siis).

muoks. Ja siis tiedän todellakin, että eihän sitä 100% pysty ennustamaan kumpi sieltä tulee, työkaverin vaimolle oli sanottu 3 eri ultrassa, että tytö se on ja heille syntyi poika. :nauru:
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006
(Viestiä on muokattu torstaina, 03.06.2010 klo 09:50)

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 03.06.2010 klo 11:14  
+
0
Me haluttiin tietää. Rakenneultrassa sanottiin että todennäköisesti on tyttö, muttei näkynyt ihan varmaksi. Tähän ei ehkä oltaisi uskallettu luottaa kun niin moni muukin on saanut rakenneultrassa väärää ennustusta, esim. tutun tuttu sai keväällä kaksospojat joiden odotettiin olevan tyttöjä rakenneultran mukaan. Me kuitenkin käytiin muusta syystä 4D-ultrassa, jossa näkyi sitten sekin että on ultraajan mukaan 100%nen tyttö, ja kylläpä sen näki jopa me vanhemmatkin. :) Tyttövaatteita ostettiin ja saatiin ja tyttöhän sieltä tuli. ^_^ <3
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

citnalta

citnalta
Viestimäärä: 47

VS: PERHEENLISäYS - Perjantaina, 04.06.2010 klo 22:38  
+
0
Me haluttiin tietää. Rakenneultrassa veikkasi aika varmaksi poikaa. Ultrattiin vielä 30 + jotain ja siellä näkyi selkeästi poika <3

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 10.06.2010 klo 12:22  
+
0
Rakenneultrassa käyty ja tänään rv21+0...tai noh...ultrasta saatujen mittojen mukaan rv 21+1. Kaikki oli ok. :hymy: Masuasukki on perätilassa. Joutui kätilö tästä syystä hiukan hakemaan, että sai kaikki tarvittavat riittävän hyvin näkyviin ja tutkittua. Päätin jo eilen, että en halua sukupuolta tietää...eikä sitä ilmeisesti olisi näkynytkään. Missään vaiheessa ei kätilö nimittäin kysynyt, halutaanko tietää tai että silmät kiinni. En sitten asiasta mitään kysynytkään. Kaveri se vaan "istui risti-istunnassa" eli jalat oli koukussa alhaalla kohdussa. Nytkin se potkuu mua kokoajan tuonne alavatsaan. Kätilö kysyikin, että tunnenko liikkeet kun koko ultran aikana kaveri pyöri ja hyöri kohdussa.

Täytyisi nyt alkaa tutkimaan noita syntymättömän lapsen vakuutusasioita. Kohta tulee pian kiirus. Mä kun aina pitkitän ja pitkitän asioiden suorittamista ja tekemistä.

Onko muuten kukaan kuinka matkustellut ulkomailla raskaana ollessaan? Meidän pitäisi miehen kanssa lähteä ensi viikon perjantaina reissuun Italiaan. Ollaan matkassa viisi yötä. Mukava päästä vielä käymään reissussa. Sitten ei hetkeen aikaan taideta mihinkään matkustellakaan.

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 12.06.2010 klo 12:24  
+
0
^ Me oltiin kovasti suunniteltu että oltaisi menty miehen pekkasviikolla Ruotsiin mutta eipä menty kun mä oksentelin lahjakkaasti ekat 3,5 kuukautta.. :ylpea:

Mutta aika kultaa kyllä muistot kun saa tuommosen pikkuisen ihanan prinsessatytön syliin. <3

Meillä on huomenna ristiäiset, tänään tulee mun vanhemmat auttamaan niin leivotaan äidin kanssa sinne herkkuja. Tai äiti leipoo, riippuu millainen päivä pikkuneidillä on. :wink:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

(Viestiä on muokattu lauantaina, 12.06.2010 klo 12:26)

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 19.06.2010 klo 10:46  
+
0
^Saako kysyä mikä tuli neidille nimeksi? :hymy:

Täällä vaihtu viikot tänään, nyt ois 18. viikko alussa eli 17+0. En malttais odottaa rakenneultraa, se on vasta 16.7 (jos ei ole töitä), näkis vaan, että kaikki on hyvin. Kaikki oireet on nimittäin aikalailla hävinneet (mitä tuo selkä nyt vihottelee), eikä tuo mun mahakaan vielä näytä kunnolla raskausmahalta, vaan lähinnä läskikasalta, niin välillä tulee vähän epätoivoinen fiilis.. Liikkeitä odottelen malttamattomana kanssa, niistäkin sais jotain osviittaa.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 19.06.2010 klo 18:56  
+
0
^ Ei ne turhaan sano, että odottavan aika on pitkä. :hymy: Rakenneultra oli varmasti kyllä jännin paikka. Mä jännitin myös liikkeiden tuntemista, mulla oli istukka etuseinässä niin ne tuntui vähän myöhemmin. Vauva oli myös koko raskauden ajan melko vähäliikkeinen, vaikkakin normaaleissa määrin silti mutta kyllä sitä vaan mietiskeli monesti onko kaikki hyvin. Onnea ja voimia odotukseen, toivotaan että kaikki menee parhain päin!

Meidän tytön nimeksi tuli Amanda. :) Mä olin pikkutyttönä päättänyt, että jos joskus saan tytön, siitä tulee Amanda eikä ollut mieli muuttunut. :) Amandalla on lisäksi kaksi muuta nimeä, joista on sama kuin mun ja äitini toinen nimi, ja kolmas nimi puolestaan tulee miehen suvusta.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

(Viestiä on muokattu lauantaina, 19.06.2010 klo 18:58)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 19.06.2010 klo 22:42  
+
0
ot: hassua, minäkin olen jo ajat sitten päättänyt lapsen nimen, jos siis joskus vaikka sattuisin saamaan pojan. edelleen on pitänyt. :) eri asia sitten jos lapsen isä olisi asiaa vastaan !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu lauantaina, 19.06.2010 klo 22:42)

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: PERHEENLISäYS - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 09:07  
+
0
Me haluttiin kans sillon aikanaan tietää kumpaa sukupuolta mahassa oleva tyyppi on. Noh, rakenneultrassa pikkunen piti napanuoraa jalkojen välissä niin että yllätykseksi jäi. :cool:
Mulla oli koko ajan semmonen olo, että tyttö ois tulossa ja niinhän se sitten typy olikin. Nyt neiti on jo 3 vee. :love:

Muoks. nimestä sen verran, että mä olin kans päättänyt joskus penskasta asti, että jos ja kun saan tyttölapsen, sen nimeksi tulee Pihla. Mieskin piti nimestä, joten nimiasiaa ei tarvinu lainkaan miettiä. Pojan nimi oiskin ollu hankalampi päättää, kun ei ollut taskussa yhtään superlempparia.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 20.06.2010 klo 09:10)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PERHEENLISäYS - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 09:38  
+
0
Meillä ei ollu mitään nimeä päätettynä kun tyttö syntyi. Tai no, paremmin sanottuna ei päästy yhteisymmärrykseen mistään :nauru:. Aiottiin katsoa, "miltä" tyttö näyttäisi.

Siinähän kävi sitten kuitenkin niin, että Idalle tuli nimi Ida ihan "vahingossa". Mä olin teholla tosi huonona ja tiedettiin, että kohta täytyy tehdä sektio ja mun piti antaa hätäkasteeseen joku nimi. En tiedä mistä tuo Ida tuli mieleen, mutta niin tytöstä tuli sitten Ida.

Mä muistan vieläkin, kuinka törkeä se hoitaja oli, joka sitä nimeä tuli pyytämään. Olin sekaisin kaikista lääkkeistä, ja hädin tuskin ymmärsin mitä ympärillä tapahtuu, ja tää vaan tivaa että "No sano nyt joku nimi äkkiä". Just joo anteeksi, eihän sitä oman lapsen hätäkaste-nimeä saa edes muutamaa minuuttia miettiä :mad:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PERHEENLISäYS - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 10:42  
+
0
mill: Niin, koko ajanhan sitä odottaa jotain sen vauvan lisäksi.. Ensin np-ultraa, että näkee onko siellä joku, sitten liikkeitä ja rakenneultraa, että onhan kaikki hyvin, sitten odottaa, että pääsee turvallisille viikoille ja sitten sitä odottaaki varmaan jo synnytystä. :nauru:

Nätti nimi tuli teidän tytölle. :hymy: Meillä ei ole vielä mitään hajua nimistä, mutta kuin sen verran, että ne pitää suomalaisia, vanhoja nimiä. Ehtiihän tuota miettiä vielä.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PERHEENLISäYS - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 12:34  
+
0
^^ No olipas "miellyttävä" hoitaja, tosiaan !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PERHEENLISäYS - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 20:40  
+
0
Nutti: Kiitos. :)

Meillä ei onneksi mies vastustanut Amanda-nimeä, pikemminkin tykkäsi siitä itsekin kun kerroin. Jos olisi poika tullut, nimiasia oliskin ollut vaikeampi. Meillä oli kyllä kaksi vahvaa ehdokasta mutta ne molemmat oli samalla viivalla eikä millään meinattu osata päättää. Onneksi ei tarvinnut, nyt on aikaa miettiä jos on vielä samat nimiehdotukset jos joskus poikakin saadaan. :nauru:

Onpa ollut tosiaan törkeä hoitaja Joh:illa. :suru:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 11:45  
+
0
Mulla on ollut ihan alusta asti yksi tytön nimi, mitä en saa mielestä pois. Jos masuasukki on tyttö, mä en voi kuvitella antavani muuta nimeä...ja itseasiassa toinenkin nimi on jo valmiina. Olen nimen miehelle kertonut...eipä ole sanonut siitä juuta eikä jaata. Pari viikkoa sitten terveydenhoitaja kysyi TAYSin lähetettä varten sekä tytön että pojan nimet hätäkastetta varten. Ne kun lähetteeseen tuli kirjoittaa. Edellisellä käynnillä sanoi, että mieti jotkut nimet. Vaikka lähetteeseen tulevat nimet voivat olla ihan mitään vaan, niin tuli nimiä mietittyä harkiten. Kyllä pojan nimi on vaikea keksiä. Mikään nimi ei tuntunut hyvältä. Suussani pyörittelin eri nimiä...ei vaan. Voipi olla, että jos poika tulee, lapselle annetaan aikas mahdollisesti lähetteeseen pistetty pojan nimi...se oli aina, mikä tuntui meikäläisen suussa hyvältä nimeltä...ellei sitten joku kiva nimi pompsahda jostain.

Italian reissukin meni masuasukin kanssa oikein kivasti. Taisi toinen tietää, että jotain erikoista on tiedossa, kun lentokoneessa mennessä potki niin kovasti ja melkeinpä sen koko ekan päivän. Sitten kyllä onneksi rauhoittui. Takaisintulolennolla ei enää niin elämöinytkään...kai mäkin olin jo rauhallisempi ja matkajännitykset oli poissa.

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 10.07.2010 klo 07:25  
+
0
Täälläkin on pikku hiljaa alkaneet liikkeet tuntumaan, varsinkin syönnin jälkeen jos makaa hetken, niin muksahduksia tulee. :hymy: Ensi viikon perjantaina olis rakenneultra, toivottavasti mönkiäinen näyttää, että kumpi on.. Tänään pyörähti sitten kuudennelle kuulle, rv:t nyt tasan 20, puolivälissä huidellaan.

Mites muilla odottajilla menee? Vai oliko meitä muita kuin Susku?
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PERHEENLISäYS - Tiistaina, 27.07.2010 klo 11:21  
+
0
Tulin pitkästä aikaa tänne vilkaisemaan kuulumisia...

Meillä kasvoi perhe kolme viikkoa sitten, kun hauvavauva tuli taloon. Hienosti on kotiutunut ja alkanut oppia talon tapoja. Jonkin verran etukäteen jännitti, mitä tulee olemaan kun raskausaikana menee koiran ottamaan, mutta ainakin tähän asti voi sanoa ettei ole ollut ongelmia. Tuo pentuhan oli lapsille luvattu ja varattukin jo ennen kuin itse sain raskaudestani tietää, joten totta kai se saapui taloon.

Minullakin huomenna jo rv20+0, joten aika kuluu siivillä...

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 05:15)