Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 15.12.2011 klo 22:49

Purkautumisosasto 12

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 51

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 20:04  
+
0
Eipä taas muuta sen kummempaa kun vapaana juoksevat kissat:pyssyt: Kohta rupeen oikeesti nuita pyydystämään ja viemään löytöeläintaloon. Ärhh, muutenkin niin älyttömän liukasta ja varmaan kuka tahansa koira innostuu kun joku livahtaa ohi. Tai tää mirri kökötti keskellä kävelytietä (luulin sitä lumipaukuksi) ja meijän ollessa kohdalla pinkaisi juoksuun. Mun puolesta juoskoot maalla miten huvittaa, mutta on se turhan vaarallista pitää "kaupungissa" vapaana, varsinkin kun tässä asustaa paljon muitakin koiria.

Eikä tää oo vieläkään ostanu yhtään joululahjaa:ttou: Huomenna varmaan pitäs lähteä menettämään taas hermonsa kauppoihin.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 20:17  
+
0
^ Noi irtokissat (= niiden omistajat) on kyllä tosiaan raivostuttavia.

Jos eksä yrittää jollain lailla pilata mun joulun ja synttärit niin saa katua :twisted:

muoks. Nyt palaa kyllä hermot. Yleensä en harrasta kostamista missään muodossa, mutta uutena vuotena aion vokotella niin montaa miestä kuin mieli halajaa, että saan ärsytettyä tuota yhtä kuspäätä samalla mitalla :pyssyt:
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.12.2011 klo 20:40)

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 20:32  
+
0
Juuri näin. Kävinpä sitten ostamassa jouluruokia ja muita kamppeita jouluksi yli 300 eurolla ihan turhaan.
Vielä eilen kun sanoin että ei se oikeasti onnistu että meillä on ne joulupäivän syömingit meillä, niin mun mielipide lytättiin kumoon ja mut haukuttiin laiskaksi kun en viitsi tehdä mitään joulun eteen. Nyt lähdin sitten kauppaan, ja kotiin tullessa oli anoppi vastassa ovella ja sano että "täytyyhän sitä olla edes hieman realisti, eihän tänne nyt voi ketään kutsua kun ei teillä ole edes käyttöönottolupaa vielä talolle" että pidetään sitten se päivällinen heillä ja hän on jo suunitellut kaiken. Mä seison siinä rapussa kassien ja kantamusten kanssa vähän haavi auki, että jaa, ette sitten viitsinyt ilmoittaa, johon vastaus kuului että no olishan pitäny ymmärtää että tämä ei onnistu.
Vittu pitäkööt joulunsa, mä syön meillä meidän ruoat.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 20:39  
+
0

raggetti kirjoitti:

Juuri näin. Kävinpä sitten ostamassa jouluruokia ja muita kamppeita jouluksi yli 300 eurolla ihan turhaan.
--Vittu pitäkööt joulunsa, mä syön meillä meidän ruoat.


:peukku: Hieno asenne; pidä tuo :peukku: !

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 20:40  
+
0
^^Voi hyvää päivää mitä touhua :eek:. Otan osaa, todella!
Totta kai teilllä vietetään joulupäivä. Anopin kanssa tai ilman.
muoks. väkänen
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.12.2011 klo 20:41)

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 20:47  
+
0
^Niin, tätä mieltä minäkin olen, mutta avokki on nyt päättänyt asettua äitinsä puolelle ja hänen mielestä tehdään niin kuin äiti sanoo. Alkaa kyllä kohta hipomaan mun sietokyvyn rajoja tuon perheen meno. Kohta mä oikeasti lähden lätkimään ja tuo saa muuttaa uuteen hienoon taloonsa yksin. Niin ja vien vielä kaikki ruuat mennessäni :twisted:
Lisäks vatuttaa myös se, että juoksin itäkeskuksen läpi viimeiset kolme tuntia etsien avon vanhemmille joululahjaa, koska avo oli "nähnyt sellaisen jossain".
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 20:47  
+
0
No on kyllä ihme touhua! :roll:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 22:22  
+
0
Raggetti, otan syvästi osaa raivostuttavien sukulaistesi kanssa! Ei tuommoinen voi edes olla totta, tuollaisiahan tapahtuu vain huonoimmissa saippuasarjoissa. :eek:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 23:05  
+
0
Tuleekin vähän kauniit ja rohkeat mieleen tästä tilanteesta :nauru: Eikä oikeesti, mä oon niin veetuuntunu että mä voin vaan nauraa. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin kykenemättömiä kommunikoimaan, suunittelemaan tai ajattelemaan ylinpäätänsä?
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 23:48  
+
0
^En minä kestäis tuollasta anoppia :eek:
Minun mies ei tykkää minun äidistä ja ovat toisillesa haistattanutkin paskat. Tulevat toimeen tarvittaessa, mutta kumpikaan ei muuten ole toistesa kanssa tekemisissä.

Pakko purkautua.. Asutaan niiralankulmalla ja nyt sitten tuli lappu, jossa mainitaan että 3/2012 nousee vuokra 40eurolla! :eek:
Kipukynnys ollut tuo 600€ ja ei tasan kiinnosta maksaa sitä 40€ lisää kun tuo kustantaisi kauppareissunkin! Nyt sit pitää lähteä pankkiin neuvottelemaan saahaanko lainaa, omaa maksaa mielummin kuin jollekin niiralankulmalle.. Mutta jos me ei saada lainaa niin pitääkö taas muuttaa pienempään että jää rahaa elämiseenkin?! Olisivat voineet ilmottaa korotuksesta aikasemmin (3kk sitten muutettiin kuitenkin, sillon olis voinut tulla puheeksi.. vuokra nousee sitten ens vuonna.. ) :pyssyt:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 23.12.2011 klo 06:50  
+
0
Voi hyvää päivää tuota Raggetin tilannetta. Eniten harmittaa, että mies on sitten päättänyt asettua äitinsä talutusnuoraan. Kyllä harmittaisi minuakin, jos kaikessa kiireessä alkaisin touhottaa ja sitten tullaan sanomaan että "ei vaiskaan ei tarvi!". Seuraava juonenkäänne on tietysti se, että tänään iltapuolessa anoppi ilmestyy oven taakse sanomaan, että järjestäpäs sittenkin se sunnuntain kestitys. Kyllä voi jo sanoa, että kiitos ja näkemiin, tämä joulu meni jo, palataan asiaan hyvissä ajoin ennen seuraavaa.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 23.12.2011 klo 08:10  
+
0
Polvi jotenkin paskana.. :mad:
On ollu varmaan kuukauden päivät aamuisin jäykkä ja nyt ei mennyt aamulla (eikä vieläkään) suoraksi enää ollenkaan. Kiristää tuolta takaa ja särkee kun sille varaa painoa. :pyssyt: Ihan oli mukava lenkki kahden riehuapinan kanssa, kun joutui paikoin hyppimään yhdellä jalalla..
Ja samaan settiin kiukuteltakoon vielä tytöistä sekaisin menevästä pojasta. Jollakin nartulla meidän huudeilla on varmaan juoksut ja tuo shepponen on lenkeillä täysin korvaton. Eipä pyri myöskään vastaantulevien koirien luo, mutta vetää ku höyryveturi.. :ttou:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 23.12.2011 klo 10:10  
+
0
Mulla alkaa olla ihan liikaa töitä. En muista kaikkea enkä ehdi kiinnittää huomiotani ihan joka paikkaan, ja se kyllä näkyy. Mä vihaan sitä tunnetta, kun teen virheitä, ja nyt olin tehnyt sitten ihan kiitettävän mokan :suru: Jos en kohta saa apua, niin alkaa varmaan virhemarginaali vaan kasvaa, ja se huolettaa.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 23.12.2011 klo 12:06  
+
0
^Tsemppiä! Mulla on ollut syksyn ajan sama tilanne ja vaikka tietynlainen kiire motivoikin tekemään ja pitää jopa skarppina, tämä hirveä hötäkkä ja samalla uusien tehtävien opetteleminen on kyllä jotain ihan kamalaa. Kuitenkin haluaisin tehdä työni hyvin ja olen valmis joustamaan ja venymäänkin, mutta kun liukumat paukkuu yli eikä muuta ehdi tekemään kuin töitä, alkaa mennä jo liiallisuuksiin. Sitä paitsi mä inhoan sitä, että olen joutunut tosi monesti sanomaan tässä syksyn ja syys-talven aikana, että "sori, en ole ehtinyt hoitaa, kun on ollut niin paljon kaikkea". Koko ajan kasaantuu lisää hommaa... Tämä viikko on ollut vähän helpompi ja pidin jopa tämän päivän vapaana (että saan niitä liukumia pois), mutta tiedossa on taas rankka tammikuu, joten vielä ei ihan kannata huokaista.

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 23.12.2011 klo 12:20  
+
0
Meillä on ulosmarssi töissä... Kuulunhan mä liittoon, tosin väärään sellaiseen. Että hyvää joulua vaan, kun täällä sitten hoidetaan pienellä porukalla muidenkin hommat. :mad:

//Muoks. Sen verta lisäystä, että olisin kyllä itsekin osallistunut mielelläni ulosmarssiin. Mutta kun ei ole saanut aikaiseksi vaihtaa liittoa, niin täällähän sitten istuskellaan...
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13
(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.12.2011 klo 13:25)

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 23.12.2011 klo 13:21  
+
0

ransa kirjoitti:

Voi hyvää päivää tuota Raggetin tilannetta. Eniten harmittaa, että mies on sitten päättänyt asettua äitinsä talutusnuoraan. Kyllä harmittaisi minuakin, jos kaikessa kiireessä alkaisin touhottaa ja sitten tullaan sanomaan että "ei vaiskaan ei tarvi!". Seuraava juonenkäänne on tietysti se, että tänään iltapuolessa anoppi ilmestyy oven taakse sanomaan, että järjestäpäs sittenkin se sunnuntain kestitys. Kyllä voi jo sanoa, että kiitos ja näkemiin, tämä joulu meni jo, palataan asiaan hyvissä ajoin ennen seuraavaa.



Oon ihan varma että anoppi muistelee tätä sitten sillä, että "eihän se teidän järjestämä joulupäivän päivällinen silloin onnisunutkaan, niin minun oli taas järjestettävä se kun ei Raggetti osannut" tai jotain samantyylistä.
Sanoin eilen avolle että otan mukaan ne parhaimmat herkut mun vanhemmille, ja sitten katsotaan mitä tehdään loppuruoan kanssa. Harmittaa vaan kun tuli ostettua yli 7 kg kinkku "turhaan" kun meille olis riittäny alta 2 kg kun en itse edes syö juurikaan sitä. Avo sitten siihen että no otetaan mukaan vanhemmille. Pointti nyt oli kuitenkin se että mä heitin periaatteessa 300e kaivoon, ja nyt kun anoppi ei ole vieläkään hankkinut ruokia niin mä sitten kustannan heidän joulun mun rahoilla. Tai ainakin siltä tämä tuntuu.

Nyt lähdetään kohtapuolin mun vanhemmille joulun viettoon, toivottavasti mieli paranee sielä. Mun äiti on kyllä ihan paras lohduttaja ja osaa nähdä asiat niin monelta kantilta, että hänestä olis pitäny tulla rauhantuomari <3 :nauru:
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 23.12.2011 klo 16:07  
+
0

Taraaa kirjoitti:

Pakko purkautua.. Asutaan niiralankulmalla ja nyt sitten tuli lappu, jossa mainitaan että 3/2012 nousee vuokra 40eurolla! :eek:
Kipukynnys ollut tuo 600€ ja ei tasan kiinnosta maksaa sitä 40€ lisää kun tuo kustantaisi kauppareissunkin! Nyt sit pitää lähteä pankkiin neuvottelemaan saahaanko lainaa, omaa maksaa mielummin kuin jollekin niiralankulmalle.. Mutta jos me ei saada lainaa niin pitääkö taas muuttaa pienempään että jää rahaa elämiseenkin?! Olisivat voineet ilmottaa korotuksesta aikasemmin (3kk sitten muutettiin kuitenkin, sillon olis voinut tulla puheeksi.. vuokra nousee sitten ens vuonna.. ) :pyssyt:



Kannattaapa tarkistaa onko tuo laillista. Hmm, mun käsityksen mukaan ainakin vuokrasopimuksessa pitää mainita että vuokraa voidaan korottaa. Jos näin ei ole teidän ei korotusta tarvitse maksaa. Ja summakin on aika suuri, mutta kohtuuden (15 prosenttia) rajoissa.Vuokran korotus

Ja raggetille symppikset täältä, tosi ärsyttävä tilanne :(
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 23.12.2011 klo 19:57  
+
0
Isä.... Joskus niin helvetin rasittava, mutta silti aina isä. Onneks meillä on etäisyyttä nykyään se melkein 2000 kilometriä niin ei tarvii usein menettää hermojaan.

Nyt tosin meni taas kuppi nurin oikein kunnolla. Mä olen meidän perheen vanhin lapsi ja mulla on kaksi pikkuveljeä. Veljet on 20 ja 11. Isä aina suosii poikia ja antaa niille rahaa ja ostaa koulukirjoja ja uusia puhelimia yms. Mä saan rahaa silloin harvoin kun kehtaan ruinata... Mä oon aina joutunut tekemään töitä, että saan haluamani, mutta pojat saa tehdä mitä lystää. Mun työpaikkoja on haukuttu ja päätöksiä epäilty. Myös kuulemma tämä jalan murtaminen oli vain ja ainoastaan MINUN vika ja tahallaan varmaan tein senkin. Mä tosin olen myös ainoa, joka tiedostaa kaikki eriarvoistamiset. Nooooh, mutta asiaan vihdoinkin: tänään isä sitten soitti, että olivat tulleet Suomeen ja juteltiin huomisesta jouluateriasta, joka syödään yhdessä. Isä sitten totesi laittavansa joululahjat tilille. Lisäksi ilmoitti, että oli luvannut tolle 20-vuotiaalle veljelle myös uuden puhelimen, joka maksaa satoja euroja. Mä fiksuna lapsena tuhahtelin paheksuvana, koska kyllä mulle joululahjarahojen lisäksi kelpaisi ne puhelinrahat. Oon köyhä opiskelija! Tuloksena on siis se, että veljet saa lahjoja JA joulurahaa ja mulle laitetaan vaan se jouluraha.


Voi kuulostaa lapselliselta, mutta viduttaa kun kyllä mullakin sille rahalle olis käyttöä! :paapatus: tai voisin ottaa rahat ja iPhone4:n.......... :twisted:
A house is not a home when I'm alone here....

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Perjantaina, 23.12.2011 klo 22:18  
+
0
Home alone. Blaah. Avo lähti mammansa luo. Hyvää joulua vaan kele. *tähän angstinen kiukutteleva vihainen hymiö*
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Sunnuntaina, 25.12.2011 klo 15:54  
+
0

maddy kirjoitti:

^Tsemppiä! Mulla on ollut syksyn ajan sama tilanne ja vaikka tietynlainen kiire motivoikin tekemään ja pitää jopa skarppina, tämä hirveä hötäkkä ja samalla uusien tehtävien opetteleminen on kyllä jotain ihan kamalaa. Kuitenkin haluaisin tehdä työni hyvin ja olen valmis joustamaan ja venymäänkin, mutta kun liukumat paukkuu yli eikä muuta ehdi tekemään kuin töitä, alkaa mennä jo liiallisuuksiin. Sitä paitsi mä inhoan sitä, että olen joutunut tosi monesti sanomaan tässä syksyn ja syys-talven aikana, että "sori, en ole ehtinyt hoitaa, kun on ollut niin paljon kaikkea". Koko ajan kasaantuu lisää hommaa... Tämä viikko on ollut vähän helpompi ja pidin jopa tämän päivän vapaana (että saan niitä liukumia pois), mutta tiedossa on taas rankka tammikuu, joten vielä ei ihan kannata huokaista.


Kiitos, ja tsemppiä sullekin suuresti! Toi on tosi inhottavaa kun ei ehdi pitää liukumia pois, mullakin on 19 päivää pitämättömiä, olin toissa viikolla 4 päivää pois, mutta liukumat väheni vain 7 tunnilla koska viime viikolla meni niin paljon yli. Toivottavasti tää tästä, molemmilla!
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 14:30)