Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 15.12.2011 klo 22:49

Purkautumisosasto 12

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Keskiviikkona, 21.12.2011 klo 19:50  
+
0
Rorys, koska anoppi on ehkä mahdollisesti jonkun verran koirille allerginen. Huom ehkä mahdollisesti jonkun verran... :roll:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Keskiviikkona, 21.12.2011 klo 21:39  
+
0
Raggetille tsemppiä. Olisin itse tuossa tilanteessa niin raivona, että mies saisi itse jäjestää kutsunsa. Tai jäisin sinne vanhempien luokse viettämään joulun.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 21.12.2011 klo 21:39)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Keskiviikkona, 21.12.2011 klo 21:56  
+
0
Johille kissoineen tsemppiä! Toivottavasti emokin hyväksyy lapsensa heti kun kivut ja lääketokkura hellittävät.

Jaksamista myös kaikille appien ja anoppien kanssa taisteleville. On se kumma kun jouluna pitäisi pystyä revetä joka paikkaan, tai joku loukkaantuu. Usein jää sen toisen osapuolen vanhemmat täysin huomiotta, kun pitäisi viettää kaikki joulupäivät siellä toisessa anoppilassa kun niin on aina tehty :roll:.

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 06:29  
+
0
Joh: Toivotaan, että teillä nyt lähtee sujumaan kisujen kanssa hyvin ja saatte jouluna seurata idyllista äiti ja lapsi eloa.

Nenssi: Voi simpura "EHKÄ mahdollisesti jonkin verran allergien". Sanonko mitä mieltä olen oikean multiallergikon äitinä tuosta VARMUUDEN VUOKSI välttämisestä. Se on niin syvältä ja väärin. lääkärit sanovat, että varmuuden vuoksi ei todellakaan pidä välttämistä harrastaa vaan välttämistä harrastetaan sitten, kun allergia on toteen osoitettu. Sitä paitsi, jos ihminen on koirille oikeasti allerginen niin ei siinä auta se, että koira eristetään eri huoneeseen, kun se hilse leviää kyllä koko asuntoon, jos on levitäkseen. Sitäpaitsi koira-allergiakin on tosi monimutkainen juttu... Tiedän paljon ihmisiä, jotka ovat joillekin koirille allergisia ja toisten kanssa voivat vaikka nukkua samassa sängyssä. Jos allergiaa epäillään se kokeillaan ja sittten vältetään, jos on aihetta. Tuo kuulostaa kyllä vahvasti tekosyyltä olla päästämättä koiraa sotkemaan taloa.

Mmaija: Toivottavasti löydätte kivan kuusen, tottahan se tärkein jouluntuoja on saatava. Meille ei valitettavasti tänä vuonna kuusta tule, ensi vuonna sitten taas. Pihalle ainoastaan otetaan nyt, kun tuo kuopus on sellaisessa iässä ettei sitä kukaan jaksa vahtia koko joulua. Ihan varmasti olisi koko ajan kuusessa roikkumassa, kun ei siltä mikään jää rauhaan muutenkaan. Muutama oksa ajateltiin tosin tuoda keittiöön.

Ja oma pikku purkautuminen. Kurkku kipeänä, toivottavasti ei NYT pukkaa tautia päälle, kun valmistelut kuitnkin ovat vähän vaiheessa, enkä tahdo, että lasten joulusta jää jotain puuttumaan tai menee muuten pieleen äidin sairastelun takia.

Joulusta vielä, minun mielestäni siinä vaiheessa, kun aletaan elää yhdessä on aika puolin ja toisin päästää irti lapsuusjouluista ja alkaa luoda omia perinteitä. Ne voivat olla sitten vaikka sitä, että yksi joulu vietään toisessa anoppilassa toinen toisessa ja kolmas kotona, mutta kyllä niistä yhteisiä vpitäsi pystyä tekemään ja yhteisymmärryksessä ainakin. Jostain syystä tähän aikaan vain ladataan niin mielettömästi niitä odotuksia ja liittyy niin voimakkaita tunteita, että ne tuppaavat usein kärjistymään sitten niin hyvässä kuin pahassa.
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.12.2011 klo 09:35)

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 09:54  
+
0
Argh, onko ton koiran pakko toistuvasti astella toisten koirien jätöksiin... :ttou:
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 10:05  
+
0
^ Viime viikolla oli vähän hönelö fiilis itellä kun tuossa pyörätiellä ensin keräsin Pepin tortut pussiin sieltä pientareelta, metrin metsän puolelta. Sitten käveltiin joku kymmenen metriä ja astuin jonku läjään keskellä pyörätietä... :roll:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 10:05  
+
0
raggetti: ohho,onpas hieman kurja tilanne! Vähän outo sun avo kun ei ole kertonut aikaisemmin noista suunnitelmistaan sulle, kyllähän nyt tuollaisista asioista tarvii puhua että sopiiko sullekin jne. Kyllä mä syyttäisin tässä tapauksessa sun avoa.

nenssi: Ehkä kannattais opettaa sun koiras olemaan yksin eri huoneessa?Varmaankin vähän tylsää jäädä ton takia kotiin ja muutenkin.Tosin ihmettelen itsekkin tota anoppis syytä.Aika heppoinen peruste on meinaan munkin mielestä.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 10:13  
+
0
Se on niin ärsyttävää kun oman koiran kasoja kerätessä astuu toisen koiran sontaan!

Mua kutkuttaa ja ärsyttää. Mun joulukalenteriarvassa on kaksi luukkua raaputtamatta ja olen yhden pukin pään päässä päävoitosta. Sitten kun tiedän että se ei sieltä kuitenkaan tuu, mutta salaa kuitenkin toivoo, että tulis hyvät matkarahat siitä. Tekis mieli heti raaputtaa ne kaksi ja sitten voisi olla silleen "mitä minä sanoin". :paapatus:

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 10:25  
+
0
^Mie oon yhden päässä olikos se 7 lahjapaketista millä sais tuhat euroa. :nauru: Ja kaikki nää kuus ekaa lahjapakettia tuli 10 ekan päivän sisään ja sen jälkeen on vaan tullu kuusia ja muita. Olis kyllä kiva ylläri jos vaikka tuossa jouluaattona tulis se viimene lahja ja sais tonnin shoppailurahaa... :shifty:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 10:35  
+
0
Voi kuulostaa pieneltä murheelta..
Haluaisin vielä joskus tulevaisuudessa toisen lapsen, mutta en uskaltaisi enää mennä synnyttämään. Kaikki sanoi että se äkkiä unohtuu se synnytyksen "kauheus", mutta kun ei :neutral:
Onneksi ei ole miestä eikä vauvakuumetta, niin asia ei ole vielä ajankohtainen. Mutta joskus se on luultavasti vielä edessä..

Miksei haikarat oikeasti voisi tuoda vauvoja :shifty:

Anpunen

Anpunen
Viestimäärä: 235

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 11:08  
+
0

weebl kirjoitti:

Miksei haikarat oikeasti voisi tuoda vauvoja :shifty:


Haikarat tuo kaikki vauvat
Pilvillä olis sillon liikaa töitä eikä haikaroillakaan aina helppoa ole :o
Espanjanvinttikoira vm.-04
Labradori vm.-08
Kääpiöpinseri vm.-10
sekä hihnan päässä Anpunen
Pientä blogitusta
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.12.2011 klo 11:09)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 11:12  
+
0
^ Hahha :D

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 13:28  
+
0
Että suututtaa tuo äiti.. Miksi sen pitää tunkea nokkasa muiden asioihin?!
Kun olin viimesilläni raskaan, se lähetteli minun miehelle viestiä "jätä ___!" ja haukku minun miehen, ihan ykskaks ilman syytä (oli kyllä juonut..yllättäen :roll: ).
Minä sitten seuraavana päivänä soitin todella äkäsen puhelun ja nimenomaan aamulla, koska tiesin, että nukkumassa rapulaasa pois. Miksi minä olisin onnellinen jos mies jättäisi, ensinnäkin äitini käskystä ja toisekseen kun olen viimesilläni raskaana? Pyyteli anteeksi..

Noh, eilen mies oli kirjottanut facebookiin tuosta koirien yhteenotosta.. Äitini kommentoi "toivottavasti poika ja ___ on kunnossa...".. Öö.. ei ne koirat minun ja pojan kimppuun (eikä edes miehen, vaikka ei se sitä murehikkaan (äitini siis)) hyökänny, miksi me ei oltais kunnossa? :mietiskel:
Toisekseen rupes vittumaiseen sävyyn huutelemaan ja laittelemaan, että hävittäkää se piski/hullu piski ja mitä kaikkea.. Sanoin äidilleni, että ottihan Aapo ja Tarakin sillon tällöin yhteen ja nyt oli meidän moka kun lelu jäänyt. Aapo oli kiva koira, ei Moro.. Äitini pelkää Moroa, kerran nähnyt vilaukselta ja kyseli koko ajan minulta "eihän se hyökkää" "haisen toiselle koiralle..".
Mies sanoi äidilleni, että jos pitäisi omia koiriansa aisoissa, vaikka ne pieniä on, kyllä varmasti puree jos pääsee irti (tai enää 1), johon kuuluu kommentti "ai minunko koirat äkäisiä?!"
Itseasiassa minä kun käytin äitini koiria, ne räyhäs (toinen ainakin ihan helvetisti) ja ihme ettei joidenkin isommat koirat pääseet kimppuun. Minä sentään komensin kunnolla, yrittäen saada loppumaan sen, äitini kävelee pitkällä hihnalla ohi ja antaa räyhätä..

Miten tulee taas mieleen stereotypia (vai mikä se oli/miten kirjotettiin :nolo:), pikkuset räksyttävät koirat on ihania ja ne saa räyhätä minkä haluaa, isot koirat pitää pistää pois jos kerrankin murahtaa toiselle koiralle.
Minulla alkaa niin kypsyttämään äidin kanssa että! En edes kehtaa kaikkea kertoa mitä se tehnyt/sanonut ja haluaa jotakin sääliä ihan päästä keksityillä jutuilla. Ja joulu viettää sen kanssa.. :ttou: Hyvää joulua vaan.. mieskin iltavuorossa..

Tsemppiä ihmisille anoppiensa kanssa! Onneksi minulla anoppi sentään suht järkevä ihminen :nauru: Vaikka pelkääkin meidän koiria (sekin).
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 13:34  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

^ Viime viikolla oli vähän hönelö fiilis itellä kun tuossa pyörätiellä ensin keräsin Pepin tortut pussiin sieltä pientareelta, metrin metsän puolelta. Sitten käveltiin joku kymmenen metriä ja astuin jonku läjään keskellä pyörätietä... :roll:



Näinpä täälläkin. Ja jos en ite astu eikä koira, niin sit astuu lapsi tai vähintään ajan rattailla sen läjän päältä.:ttou: (Ihmisp*skasta puhumattakaan..:pyssyt:)

(Nyt vasta katoin tota Anpusen profiilikuvaa tarkemmin. Syökö toi sun labukka tota pilsneriä?:nauru::nauru:)
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 15:30  
+
0
Eksä kyllä osaa ajaa mut totaalisesti raivon partaalle.
On niin mustasukkainen että yrittää kaikkensa sabotoidakseen mun suunnitelmat :pyssyt:

Haukkuu ensin pataluhaksi ja sitten vähän ajan päästä tuleekin kunnon rakkaudentunnustukset.. "Siksi haukun sua ja sanon pahasti kun rakastan sua niin paljon"
Jep jep :roll:

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 16:07  
+
0
^Otan osaa:roll: Mun exä meidän erotessa uhkaili mm. mun silloista uutta miestä ja vanno, että jos en jätä sitä niin hän kyllä tekee sen mun puolesta. Sano sille, että oon sen kanssa vaan siksi että sais hänet mustasukkaiseksi. (Joka osittain oli kyllä totta:shifty:) En sitten tiedä onko se mua tuolla kylällä haukkunu tai mitään, mutta eipä kyllä kiinnostakkaan, kyllä mun kaverit tietää minkälainen mä oon. No lopulta jätti onneksi rauhaan.

Sulla on vaan se hankala tilanne kun teillä on yhteinen lapsi, joten ei sitä nuin vain yhteydenpitoa voi lopettaa. Pitää kyllä olla harvinaisen lapsellinen mies. Ja jos kerta teidän juttu ei toimi niin miksi väkisinkään yrittää. Oot varmaan sille sanonukkin jo ettei teistä koskaan ikinä tule enää mitään? Toivottavasti pian jättäis sut rauhaan.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 16:22  
+
0

Niii kirjoitti:

Oot varmaan sille sanonukkin jo ettei teistä koskaan ikinä tule enää mitään? Toivottavasti pian jättäis sut rauhaan.



Juu, viimeksi kun oli käymässä niin sanoin että meidän välille ei enää koskaan tule suhdetta. Tietty suuttui tuosta, mutta sen jälkeen (mun mielestä) yhteisymmärryksessä sovittiin että ollaan vaan kavereita.
Mutta jos mulla on juttua kenenkään kanssa, niin sitten se kaveruus kuulemma päättyy siihen. Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella..

Anpunen

Anpunen
Viestimäärä: 235

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 17:38  
+
0

Miana kirjoitti:


(Nyt vasta katoin tota Anpusen profiilikuvaa tarkemmin. Syökö toi sun labukka tota pilsneriä?:nauru::nauru:)



Kyllä se sitä vähän maistelee :viheltel:
Espanjanvinttikoira vm.-04
Labradori vm.-08
Kääpiöpinseri vm.-10
sekä hihnan päässä Anpunen
Pientä blogitusta

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 18:05  
+
0
Viime kuun palkka tuli jo 23. päivä (maksupäivän pitäis olla aina 1. päivä), ja kun edellinenkin tuli etukäteen, laskeskelin että tänkin kuun tulis huomenna.
No, en oo vielä ainakaan saanut palkkakuittia, joten tulee varmaan ihan ajallaan.

Tosi kiva, viis viikkoa neljän viikon sijaan näin joulun alla EI oo hyvä väli palkanmaksussa mun taloudelle.

Kaiken lisäks erehdyin eilen siivoamaan kun flunssaolo oli jo parempi, ja nyt se sitte kostautui. Olo on ku olis pitkän baari-illan jälkeen saanu snägärillä turpaansa... eipä oo tällastakaan flunssaa ennen ollu, kohta alan jo epäilee ettei tä mikään flunssa olekaan. :neutral:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Torstaina, 22.12.2011 klo 18:15  
+
0
Miksi tässä paskamaassa ei voi kuulua liittymät :twisted: :pyssyt: Nimim. soittanut jo kahdeksan kertaa samaan taksiyhtiöön, ja puhelu katkeaa koko ajan. Aivan perseestä. Pitää mennä pihalle puhumaan puhelimeen.

Miten ne Suomessa saa siten että joka samperin puskassa keskellä erämaata aivan varmasti kuuluu liittymä ja toimii laajakaista..............
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 13:45)