Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 15.12.2011 klo 22:49

Purkautumisosasto 12

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 22:01  
+
0
Saako vähän valittaa? :( Mä kun luulin, että eilinen paha olo johtuisi krapulasta ja kummastelinkin miten se koko päivä kestää. No tänään selvis syy kun nousi joku lähes 40 asteen kuume. Kolme tuntia meni, että särkylääke auttoi ja laski kuumeen sentään 38 asteeseen. Huomenna olis ollut hammaslääkäri, jota odotin puoli vuotta (YTHS:n jonot...) ja nyt joudun maksamaan sen perumisesta. Lisäksi piti mennä jouluostoksille, enkä nyt tiedä millon ostan loput lahjat. :eitietoo:
Keskiviikkona on toinen mahdollisuus lähteä, mikäli tauti menee siihen mennessä pois.
Mä niiiiiin vihaan kuumetta!

Lisäksi surettaa koiran puolesta kun en nyt vaan millään voi käyttää sitä lenkillä, eikä avo suostu käyttämään pissalenkkiä pidemmällä.

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 22:55  
+
0
Totaalisen perseelleen mennyt matka Tampereelle kaverin synttäreille. Synttärisankari veti jo alkuillasta herneet nessuun ja mitä käy kun juodaan viinaa vielä vähän lisää "pahaan oloon"? Vedetään loppuillasta hirveät teinidraama itkupotkuraivarit (ikää 24, luulisi osaavan käyttäytyä mutta henkinen kehitys näemmä jäänyt sinne 15-vuotiaan tasolle). Syypää löytyy tietenkin itsekkäistä vieraista, jotka matkustivat vain 150 kilometriä synttäreille ollakseen idiootteja ja sydämettömiä ihmisiä, jotka voivat haistaa sitä itseään ja häipyä sankarin elämästä.

Ja syy kaikkeen tähän oli se, että me kaukaa matkustaneet vaihdettiin baaria, koska meillä oli aivan hemmetin tylsää nököttää keskenämme baarissa, jossa soi huono musiikki ja ilmapiiri oli hyvinkin jännittynyt. Synttärisankari jauhoi siis yhden kaverinsa kanssa parin pöydän päässä shaissea keskenään sen pari tuntia, mitä baarissa ehdittiin olla. Käytiin vielä ennen lähtemistä varmistamassa, että asia on ok, mutta näemmä ei sitten kuitenkaan ollut.

Meidän piti olla hänen luonaan yötä, mutta katsottiin paremmaksi lähteä toiselle kaverille, kun sankari yritti alkaa kuristamaan mua ja toista kaveria potki. Poiskaan ei olisi saanut lähteä, koska hän ei halunnut meidän lähtevän, vaikka ainakin kolme kertaa huusi kurkku suorana, että häipykää. :roll:

Viina on viisasten juoma...
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.12.2011 klo 23:00)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 00:34  
+
0
Tää ilma! :mad: Koko ajan sataa ja maa on märkä. Joka lenkin jälkeen pitää viedä koira(t) suihkuun ja kuivattaa Alissan tassunvälit lopuksi vielä vessapaperilla, kun tassuissa hautuva kosteus saa sen järsimään etutassuja. Siskon aussiepentu on näillä näkymin koko ens viikon hoidossa, kun siskolla on nyt töissä pitkiä päiviä ja kiireitä (se on luokanope) ja mulla alko jo joululoma. No, ei siinä muuten mitään, mut Armilla on tassussa haava, se ei voi lenkkeillä ollenkaan vapaana ja pursuu siksi energiaa. Lisäks tassu ei sais kastua ollenkaan, mut suojaaminen on ylivaikeaa. Muovipussit hajoaa, lasten kurarukkanen ei pitänytkään vettä. Just vähän aikaa sit jouduin vaihtamaan juuri vaihdetun siteen uudestaan, kun kurarukkanen oli päästänyt vettä läpi. Aaarggghhhh! Iltaa piristi vielä uutinen siitä, että etelään ja lounaiseen Suomeen tulee musta joulu. :suru:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 06:20  
+
0

blanko kirjoitti:

Lisäksi surettaa koiran puolesta kun en nyt vaan millään voi käyttää sitä lenkillä, eikä avo suostu käyttämään pissalenkkiä pidemmällä.


Pikaista paranemista sinulle. Minulla ainakin kuumetaudit tuppaavat yleensä mennä nopeasti ohi, kunhan vain saa mahdollisuuden olla yhden päivän ihan sänkypotilaana eikä minnekään sieltä liikahda.

Koiran kannalta tietysti vähän kurja tilanne, jos ei pääse kunnon lenkille. Meilläkin aikalailla sama tilanne, eli mies ei oikein muualle tuota vie kuin pienelle pissalenkille ja tuuppaa sitten tarhaan. Mutta onnekseni minulla on teinipoika, joka kyllä käyttää joka päivä yhden kunnon lenkin ja sitten jos en itse pääse niin toisenkin.

Riisiskin näyttää olleen mielenkiintoisissa juhlissa. Synttärijuhlista jatkan edelleen, että onneksi meille tosiaan edes jokunen vieras tuli. Odotettiin kuitenkin muutamaa enemmän. Pieni kyläkoulu kyseessä eli ei noita ihan kamalan monta ollut kutsuttu eli ei sitä loppujen lopuksi hirmu moni jättänyt ilmoittamatta ja ilmaantumatta, liian moni kuitenkin. Mielestäni kuuluu hyviin tapoihin edes kiittää kutsusta ja ilmoittaa ettei pääse paikalle, niin minä olen tehnyt silloin harvoin, jos omat tenavat ovat joutuneet jättämään juhlat väliin. Luultavasti vanhemmista paljon kiinni etteivät ole viiitsineet omien joulukiireiden keskellä lähteä lapsia kuskaamaan tänne metsän keskelle. Voisivat kuitenkin miettiä, miltä itsestä tuntuisi vastaavassa tilanteessa... juhlat järkättynä ja lapset täpinässä innoissaan kavereita odottamassa ja juuri kukaan ei vaivaudu paikalle.

Vaikka joulu onkin lähellä niin ei se poika mitään sille voi, että se syntymäpäivä sattuu olemaan tässä vaiheessa vuotta (joo, olisihan se voinut, jos ei olisi syntynyt keskosena, mutta ei poika sitäkään tahallaan tehnyt). Pitää hänelläkin olla oikeus saada se oma juhlansa kuten kaikilla muillakin eri vaiheessa vuotta syntyneillä. Eilen juhlittu vielä mummujen, vaarin ja kummien voimin ja noista onneksi kukaan ei tehnyt ohareita ja kaikki huomioivat erikseen synttärit ja joulun. Eli nyt juhlittiin vain poikaa ja joulusta puhutaan sitten vajaan viikon päästä.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.12.2011 klo 06:26)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 06:23  
+
0
Joo, kiitos samoin, nää vesikelit alkaa tympimään ihan toden teolla :twisted: Koiralla on furunkuloosi-vaivaa tassuissa ja nää kelit ei yhtään edesauta sitä, just oli pitkä antibioottikuuri ja kohta on taas toinen tätä menoa. Ei auta kotihoidot ei kun tassut on koko ajan märkänä. Menee hermo pikkuhiljaa. Aina vaan sataa. Ja nyt voi oikeesti sanoa niin, että aina sataa, en muista päivää milloin ei ois satanut tässä joulukuun aikana.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 11:35  
+
0
^Voin uskoa että on ärsytyskynnys maximissa. Täällä tuo Moro syö tassuja (myös), kun Espanjan auringosta tullut tänne kylmempään, vesiloskaan, jossa suolataan teitä.. Ai että kun kaksi jalkojesa kimpussa :ttou:

Ja tuohon muuhun juttuun.. Toki ei ole hyvä kun mies ei auta pojan hoidossa, varmasti hoitaisi jos tyrkkäisisin sille, mutta sitten minä miettisin "liekköhän se tehnyt niin? itkeeköhän se poika siellä? hoitaakohan se nyt sitä vai iskeny johonki sitteriin itkemään?" Vaikka varmasti ei näin olisi. Kodin siivouksessakin itse on parempi tehdä. Olen monen monta kertaa pyytänyt siivoamaan ja kun joskus katsoin miten siivosi, jälki ei miellyttänyt minua ja totesin, että parempi itse tehdä, niin varmasti on puhdasta (eikä tarvitse toista kertaa siivota. Mies tykkää puhtaudesta, mutta ei tykkää siivota, minä tykkään siivota jos on aikaa, eli ei tarvitse stopata esim. pojan hoitoon). Sitä jos kauan on itse tehnyt, ei osaa luottaa toisen kykyihin, vaikka voisikin, eli ihan minun vikaahan myös on, paljonkin. :viheltel:
Mutta kyllä tiedän että pitäisi saada tuo mies ainakin syöttelemään tuota poikaa, pääsen sitten ainakin rauhassa vessaan jos siltä tuntuu :paapatus:

Joskus vaan tuntuu, että v-käyrä nousee ja maailmanloppu tulee, lopulta sitten viimeistään seuraavana päivänä huomaa, että ei se nyt ollutkaan niin iso juttu sittenkään.. Vai olenko ainut jolle näin käy/käynyt? :shifty:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 11:59  
+
0
^Siivotkaa kahdestaan :enkeli: Ukko saa ottaa vastuulle ne siivouksen osa-alueet mistä se "tykkää" ja minkä se "osaa" sun mittapuulla. Sä tee sitten loput.

Tuota lapsenhoitoa on pakko sen verran kommentoida, et mä epäilen, et moni isä jättää lapsenhoidon herkästi äidille, koska vauvan ekat kuukauden koko isä on ihan "turha". Ja ikäväkseni olen huomannut, että moni äiti ei hoksaa antaa sille isälle tarpeeksi vastuuta siinä lapsen hoidossa. Yks tuttava on hoitanut omaa lastaan niin "tiivisti" ensimmäisen vuoden, että nykyään yli vuoden ikäinen lapsi ei nukahda muuten kun äidin nukuttamana. Ja miten tähän on päästy? Jos se isä on suostunut yrittämään eikä ole heti onnistunut, äiti on mennyt väliin ja tehnyt asian itse.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 12:05  
+
0
^hyvä pointti. Tuosta vois kyllä vihjasta ukolle, että huomioi sitten sen, että lapsi tottuu kun äiti tekee ja nukuttamisetkin myöhemmin voi olla vaikeaa isälle. Enpäs ole huomioinut tuota vaikutusta ollenkaa :eek:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 12:46  
+
0

ransa kirjoitti:

Pikaista paranemista sinulle. Minulla ainakin kuumetaudit tuppaavat yleensä mennä nopeasti ohi, kunhan vain saa mahdollisuuden olla yhden päivän ihan sänkypotilaana eikä minnekään sieltä liikahda.

Koiran kannalta tietysti vähän kurja tilanne, jos ei pääse kunnon lenkille. Meilläkin aikalailla sama tilanne, eli mies ei oikein muualle tuota vie kuin pienelle pissalenkille ja tuuppaa sitten tarhaan. Mutta onnekseni minulla on teinipoika, joka kyllä käyttää joka päivä yhden kunnon lenkin ja sitten jos en itse pääse niin toisenkin.



Kiitos. :) Kuume ei onneksi noussut enää uudestaan, mutta maha on vielä sen verran kipeä ja olo heikko, että kyllä tääkin päivä sängyn pohjalla menee (ilmeisesti joku vatsataudin tapainen tämä kun ainoat oireet mahakipu ja kuume). Käytin koiran aamulla pissalla ja sekin oli jo liian raskasta, joten lenkille ei ole asiaa. No, onneksi pakkasesta löytyi vielä yksi rustoluu niin ei koira jää ihan ilman tekemistä!

Toi on kyllä onni kun on useampia lenkittäjiä.

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 13:20  
+
0
^^ Tai jos tykkäät siivota, muttet tykkää, kun pitää muksun takia keskeyttää aina, niin pyydä miestä hoitamaan poika (ja samalla oot ite kuitenkin kotona, jolloin voit todeta, että kyllä se mies sen osaa tehdä ja seuraavalal kerralla "uskallat" jo lähteä pois kotoakin:wink:) ja siivoat itse häiriöttä.

Blankolle paranemisia!
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 13:25  
+
0
Sen aaaaaaainoan kerran kun koko joulukuussa aurinko pilkahtaa pilven takaa ja lähden onnesta soikeana kameran kanssa ulos, huomaan pellolle päästyäni, että mokoman vanhan pokkarin akku on loppu :ttou:. En muutenkaan ole mahtava valokuvaaja, mutta pilvisen sään kuvat tolla rakkineella ei ole edes välttäviä, kun valo ei riitä :mad:.

( toisaalta, aurinko, olikin esillä vaan tovin, mutta silti :aurinko: )
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 13:49  
+
0

Riisis kirjoitti:

Meidän piti olla hänen luonaan yötä, mutta katsottiin paremmaksi lähteä toiselle kaverille, kun sankari yritti alkaa kuristamaan mua ja toista kaveria potki. Poiskaan ei olisi saanut lähteä, koska hän ei halunnut meidän lähtevän, vaikka ainakin kolme kertaa huusi kurkku suorana, että häipykää. :roll:

Viina on viisasten juoma...



No voi terve ! Vähän kyllä veikkaisin, että sankarilla on mahtanut jälkeenpäin hävettää.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 14:22  
+
0
Sain kuulla että eräs nettituttu olisi tehnyt itsemurhan..vaikka "vain" nettituttu oli, juteltiin paljon yli 1,5vuoden ajan. Mutta outoa tässä on se että tapahtunut olisi viikko sitten ja minä juttelin hänen kanssaan vielä toissapäivänä mesessä..Onko tämä nyt kenen puolelta sairasta pilaa! :suru:

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 14:48  
+
0
Ihan kamala olo. Perjantaina alko flunssa, eikä loppua näy, melkeen pahenee vaan. Osa huonosta olosta johutu varmasti siitä ettei oo yhtään ruokahalua, joten ei tuu syötyä... Kamalin flunssa pitkään pitkään aikaan.

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 17:36  
+
0
Kävin tänään jouluostoksilla ja ostin itselle samalla synttärilahjan (saamillani synttärilahjarahoilla) Kotona huomasin et ostamani objeksti järkkäriin oli vääränlainen,se kyllä siis passasi kameraan,mutta oli eri käyttöön mitä olin ajatellut :(

Sitten sähläsin uuden itsepalvelu postipisteen kanssa,saas nähä meneekö paketti edes perille.

Kotimatkalla huomasin myös et myyjä oli antanut väärin takasin,hävisin reilu 7 e,kimpaatuneena soitin infoon ja saan kyllä korvauksen mut ärsyttää.

Väsyttäiskin niin hitosti,eikä mikään onnistu.

Jatkuvasti närästää,yöt saa juosta vessassa,väsymys koskee päähän eli vedän närästyslääkettä ja särkylääkettä vuorotellen se painaa omatuntoa,puolet on odotusajasta jäljellä.

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 17:44  
+
0

vevve kirjoitti:

Kotimatkalla huomasin myös et myyjä oli antanut väärin takasin,hävisin reilu 7 e,kimpaatuneena soitin infoon ja saan kyllä korvauksen mut ärsyttää.


Miksi sä kimpaantuneena soitit? :mietiskel: Mokia sattuu ja on ihan inhimillistä joskus toheloida rahanpalautuksen kanssa (kassoillekin sattuu välillä niitä väsyneitä päiviä jne :wink:), eli muistakaa hyvät ihmiset aina tarkistaa heti, että saatte rahasta oikein takaisin! Ja jos sinne infolle meni äksy puhelu, niin niiden vikahan se moka nyt ei ainakaan ollut... :cool: Anteeksi, lopetan mutinan tähän, mutta kun itsekin välillä mokailen kassalla niin ymmärrän sitäkin puolta turhan hyvin! Ja tietysti asiasta kannatti soittaa, kuulosti vaan vähän turhalta äksyillä kun kiltisti asioimalla kaikille jää parempi mieli yleensä :shifty: Ja ehkä et edes äksyillyt, vaan ilmaisit itteäs täällä vähän kärkkäämmin!

Okei tää kiittää ja kuittaa ja on hiljaa lopulta :nauru:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 17:55  
+
0
Kyllä mun mielestä, jos kassa rahan kanssa mokaa, saa jo kimpaantuakin. Jos on kassalla ja rahan kanssa tekemisissä, pitää siinä sit olla tarkkana, ja osata kattoa, paljonko antaa takaisin. Ja vielä nykyaikana, kun kone laskee, paljonko sitä pitää antaa, ei tuommosia useamman euron mokia varsinkaan, pitäs sattua. Sen vielä jotenki ymmärtää, jos joku kymmenen tai kakskymmentä senttiä menee väärin, vaan ei noin paljoa.

Ja joo, itte olen myös kassa-duunissa, ollu monta vuotta jo kaikkineen, ja voin ylpeillä, mulle tommosta mokaa ei oo koskaan rahasta vastatessa sattunu, ei kumpaankaan suuntaan.:ylpea: Tämänhän ois kyllä voinu laittaa tuonekki paras-ketjuun..:nauru:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 18:39  
+
0
Pikku-Ukko (kissa) oli käyny lorottamassa minun uuden villakangastakin päälle:roll: Huooh, no oma moka taas, mutta nyt käy hermoon ja vähän jännittää minkänäköisenä se tulee pesukoneesta ulos kun sitä ei sais pestä siellä. Eipä nyt tähän hätään ole pesulaakaan lähellä ja varmaan saman verran maksais pesu kun uusi takki. Varmaan pientä vinkvinkkiä neitiltä, että vois emäntä pestä lootat.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 18:59  
+
0
^^Mä pidän kyllä niitä ihan täysinä idiootteina jotka suuttuu jos annan vahingossa väärin takaisin. Ei sitä kukaan tee tahallaan mutta esim. yhdeksän tunnin kassavuoroissa ei aina jaksa pysyä koko ajan skarppina. Eikä kyllä kiinnostakaan pysyä, sen verran paskaa duunia se on. Mä en oo mikään robotti, joskus vaan oikeasti saattaa unohtua antaa se vitonen kun pitäisi antaa vaikkapa 15e takaisin ja antaa sitten vaan kympin. Tosin olen aina huomannut virheeni heti. Juurikin tulin kotiin yhdeksän tunnin kassavuorosta niin vähän pistää ketuttamaan lukea tuollaista.
Jonkin aikaa sitten sain kaupasta 4e liian vähän takaisin, huomasin asian kaupan ulkopuolella enkä kehdannut mennä valittamaan asiasta. Totta kai siitä saa ja pitääkin mennä sanomaan jos saa väärin takaisin mutta voi vähän miettiä että haluaako pilata sen kassahenkilön päivän sillä että alkaa räyhäämään virheestä. Sattuuhan niitä virheitä esim. palkanlaskijoillekin ja myös siinä ollaan tekemisissä rahan kanssa ja pitää olla tarkkana. Siinä on voi olla vähän isommatkin rahat kyseessä.
Hurjaharja vm-11

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PURKAUTUMISOSASTO 12 - Maanantaina, 19.12.2011 klo 19:09  
+
0

Dintti kirjoitti:

Eikä kyllä kiinnostakaan pysyä, sen verran paskaa duunia se on.



Just tuossa on mun mielestä se syy, miksi siitä saakin kimpaantua, jos saa väärin takaisin, tai muuten vaan paskaa palvelua. Ei ihmisellä voi olla duuniinsa tuommonen asenne, ei mun mielestä. Vaikka homma ois miten paskaa, pitää se silti tehä kunnolla ja huolella. Toki joskus voi tulla inhimillinen virhe, vaan kyllä oletus pitäs olla, ettei niitä mokia tule, ainakaan siksi, että asenne on tommonen. En mäkään omaa duuniani rakasta, en todellakaan, vaan kyllä mä silti aina pyrin parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen, varsinkaan kun ei tosiaan vaadi mitään ydinfysiikkaa että osaa antaa koneen näyttämän summan takasin. Aivan samalla tavalla mä kassalla mietin, että pitää keskittyä hommaan täysillä, etten ainakaan mä kassana pilaa sen ihmisen ostospäivää sössimällä vastarahojen kanssa. Mutta jos kumminkin näin tekisin, toki asiakas siitä saa mielensä pahoittaa ja tulla valittamaan. Sitten nöyränä pahoitellaan ja pyydellään anteeksi.

Mutta ylläoleva vain minun näkemykseni kassahommista ja asiakaspalvelusta yleensä, toki saapi olla eri mieltä. En enempää asiasta ala vääntämään.:hymy:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)



  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 12:15)