Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 23.01.2012 klo 22:16

Purkautumisosasto 13

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 12:20  
+
0

Destroyer kirjoitti:


Koska kyllähän siinä nyt jotain häikkää on oltava kun ihminen on alkujaan tarkoitettu elämään vastakkaisen sukupuolen kanssa.



Says who?
Jos nainen ja mies on luotu yhteen (=lisääntymään), niin eikös ehkäisykin ole silloin luonnotonta? Samoin heteroparien oraali- ja anaaliseksi, eihän niitäkään harrasteta lisääntymistarkoitukseen.

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 12:25  
+
0
Tulin katsomaan josko tuo keskustelu olisi jo unohdettu tai jatkettu jossain muualla, mutta ei. Oikeiden purkautujien viestit vähän nyt hukkuu tuonne väleihin..

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 12:31  
+
0
weebl, edelleen kyseessä ovat minun mielipiteeni :)
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 12:36  
+
0
Nostin "Sukupuolineutraali avioliittolaki" -keskustelun etusivulle. Että jos tämä jäisi purkautujille.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 12:43  
+
0

saije kirjoitti:

Toisekseen vihaan yli kaiken mustalaisia. Suurinosa heidän "kannastaan" elää loisina valtionrahoilla tekemättä töitä ja varastamalla ihmisiltä tavaraa jopa omasta kotipihastaan.



Tuota en pitäisi vielä kovin pahana, mutta monet ovat olleet sitä mieltä, että vievät tavaraa jopa toisten pihoista. Se olisi jo ikävämpi juttu! :nauru: (Sorry, oli ihan pakko):viheltel:

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 12:43  
+
0
Taraaa: Mullakin pari tuollasta kaveria, jotka itse kysyy että voitaisko nähä sillon ja sillon, mutta kun kys. päivä koittaa ei kuulu mitään. Eikä just saa yhteyttä tms. :roll: Ja sitte ottaa ite yhteyttä vajaan viikon päästä ihanku ei mitään. Kyselee kuulumisia ja muuta. Vaikee ymmärtää ihmisiä, jotka pitää toiset tavallaan odottamassa, eikä vaivaudu ilmottamaan muutoksista mitään.

Kerttuselle kiitos! :kumarrus:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 12:47  
+
0
Koiralla maha sekaisin. Oltiin vähän aika sitten pihalla ja annoin sen oikein juosta ja rymytä lumihangessa pitkän aikaa mutta eipä tullu mieleen paskoo sinne pihalle.
Ihmettelin äsken mikä täällä sisällä haisee ja paskahan se.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 12:52  
+
0

Kerttunen kirjoitti:

Nostin "Sukupuolineutraali avioliittolaki" -keskustelun etusivulle. Että jos tämä jäisi purkautujille.



Ton otsikon perusteella sinne ei vain osaa suunnistaa, esim. rasismi/suvaitsemattomuus ym. olisi parempi, vai kuinka ?
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 13:01  
+
0

cada kirjoitti:

Oli joskus alkuviikolla (?) purnausta valittavista hiihtäjistä. Mun on pakko nyt hieman samaistua hiihtäjiin, vaikken hiihdäkään :D voi että mua ketutti äsken nimittäin kun joku mummo käytti leveää latua kävelypolkunaan :ttou: teki mieli rääkyä sille jotain, mutta en jaksanut alkaa väittelemään. Helkkari, vieressä oli vielä oikea kävelytie.



Juuhuu..höh! En ole koirineni vielä menny lähellekään latuverkostoja tänä talvena kun ärsyttää jo valmiiks. Tuli tässä aamulla sellanen mietelause mieleen että niin kauan ku (koiran) kusi on keltasta ja lumi valkosta, niin kauan saa kuunnella valitusta ja ottaa vastaan nyrpeitä katseita..:roll::ylpea: Kevät"keskusteluja" odotellessa :cool:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 13:02  
+
0
Nostin rasismiketjun. Valitkoon ne, jotka aiheesta haluavat edelleen puhua, kumpi ketju otsikoineen on parempi paikka jatkaa.

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 13:49  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Erästä mun sukulaista inhottaa ajatella miehiä keskenään sängyssä. - - Mutta eipä hänkään voi sille mitään, että häntä puistattaa homoparin naimatouhujen miettiminen. Nyt joku voi kysyä, että miksi hän oikein miettii toisten seksihommia, mutta kuulemma homoja näkee niin vähän ja aina väkisin tulee sitten mieleen että nuokin ne toisiaan ovat hiplanneet, vaikka ei haluaiskaan.

Oon itse miettinyt tuota hänen tilannettaan ja päätynyt siihen, että tuo olis mulle vähän sama kuin vastaan kävelisi heteropariskunta, joilla lukis T-paidoissa ”me harrastetaan pissakakkaleikkejä!” En mä voi mitään, että mua ällöttäis se väkisin verkkokalvoille pelmahtanut mielikuva jostain 2 girls 1 cup -leikeistä.


Hyvin kuvailtu!
Siinä se varmaan onkin, että mielikuvat muiden seksileikeistä aiheuttavat tunnetiloja. Ota siinä sitten vastaan muuta informaatiota, kun ajatuksetkin ovat yllättäen kääntyneet seksuaalisten seikkojen pohdintaan.

Ensimmäistä kertaa presidentinvaaleissa kansalaisten ajatukset ja tunteet ovat ajautuneet intiimialueille. Aika riisutuksi tuntisin itseni, olisin sitten S.N. tai P.H.

Sopisikohan ehdokkaan kertoa olevansa ihan vaan soolosekstailija ? (Jos toimittajat tivaamalla tivaa suuntautumista.)
Moni saattaisi samaistua tuohon, mutta olisiko asia ns relevantti ja esille tuomisen arvoinen seikka.

Mielikuvien aiheuttaman tunnetilan vallassa ainakin mun keskittymiskykyni oleellisempiin asioihin horjuu.
Vallankin, jos ne mielikuvat ovat tulleet odottamattomassa asiayhteydessä.

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 13:58  
+
0

TeeKoo kirjoitti:

Höh... No siitä että esim. sokeilta ei edes kysytty että onko uusi kolikko hyvä vai huono kun jo koko asia haukuttiin..
Niin että onkohan tämä Haavisto itse puolienkaan juttujen takana homoudesta ym.. mitä nyt toitotetaan.
Tän selvemmin en osaa asiaa enään selittää :eitietoo:



Noiden esiin tuomieni kolikko- ja "Sisko ja sen veli" -keissien tarkoitus oli osoittaa, kuinka ihmiset ajavat omia pyrkimyksiään tekeytymällä mukamas joidenkin toisten asioiden ajajaksi. Tähän tapaukseen sopeuttaen juttu menisi niin, että Niinistön kannattajat alkaisivat markkinoida ajatusta, että "olisi se homoillekin paha jos Haavistosta tulisi pressa, joutuisivat vaan suotta valokeilaan ja kiusatuiksi. Niin että eiköhän olis homoillekin parempi, että Niinistö valittaisiin."

Miksi Haaviston ylipäätään pitäisi olla toisten juttujen takana, edes puoliksi? :mietiskel: Vai tarkoitatko, että Niinistö allekirjoittaa ne jutut, joissa hänen kannattajansa toitottavat etteivät ikimaailmassa äänestäisi ketään perseenporaajahomorunkkaria presidentiksi?:roll:

Annat ymmärtää, että tuskin olisi kovin ylentävää tulla valituksi pelkästään siksi, että on homo. (Tämä musta missi -vertaus). Voisi tietysti kysyä Niinistöltä vaalien jälkeen, jos hän tulee valituksi, että oletko nyt pollea kun tuli valituksi vain siksi, että olet se ei-homo! :twisted: Ja kuinka ylentävää se on!

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 14:04  
+
0
^^ Mun mielestä kyllä ihmisessä täytyy olla jotain vikaa, jos ei pysty olla ajattelematta muita harrastamassa seksiä. Hoidon tarpeessa...? Varsinkin, jos nuo ajatukset alkavat häiritä normaalia elämää.

Oma purkautuminen: TOAS :pyssyt:
Mulla on sinne asuntohakemus, ja toiveissa päästä muuttamaan keväällä. Haluaisin varmistaa, tuleeko kämppä kevään aikana, jotta uskaltaisin hakea kesätöitä Tampereelta (nyt asun Hämeenlinnassa). Olen kaksi kertaa kysynyt Toasilta sitä sähköpostin kautta. Vastaamiseen on aina kulunut n. viikko, enkä kummallakaan kerralla en ole saanut vastausta kysymykseeni, vaan jotain yleistö löpinää (mun kysymys siis oli, että kuinka nopeasti jono etenee, ehditäänkö saada kämppä kevään aikana). Vastaus on ollut siis tyyliin tähän malliin: "Talon xxxxx perheasunnot ovat haluttuja, ja niihin on pääsääntöisesti pitkät jonotusajat. Kaksioiden jonotusaika voi olla lähempänä kahta vuottakin, kolmion uskon saavan nopeammin." No juu, ihan kuin en tota tietäisi ihan vain lukemalla nettisivujakin... Saman tekstin olen siis lukenut jo sieltä sivuilta.

Äsken yritin kolme kertaa soittaa sinne, mutten päässyt läpi. Nauha vain kertoi: "Suosittelemme asioimaan nettisivujemme kautta." No juu, kyllähän mä yritin!!!

Muoks. Väkänen ja pieni lisäys.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.01.2012 klo 14:05)

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 14:20  
+
0

Pikipaimenia kirjoitti:

[quote=cada]Oli joskus alkuviikolla (?) purnausta valittavista hiihtäjistä. Mun on pakko nyt hieman samaistua hiihtäjiin, vaikken hiihdäkään :D voi että mua ketutti äsken nimittäin kun joku mummo käytti leveää latua kävelypolkunaan :ttou: teki mieli rääkyä sille jotain, mutta en jaksanut alkaa väittelemään. Helkkari, vieressä oli vielä oikea kävelytie.



Juuhuu..höh! En ole koirineni vielä menny lähellekään latuverkostoja tänä talvena kun ärsyttää jo valmiiks. Tuli tässä aamulla sellanen mietelause mieleen että niin kauan ku (koiran) kusi on keltasta ja lumi valkosta, niin kauan saa kuunnella valitusta ja ottaa vastaan nyrpeitä katseita..:roll::ylpea: Kevät"keskusteluja" odotellessa :cool:[/quote]

Sehän tässä ketuttaakin, kun meitä koirallisia syyllistetään ihan suotta usein ja sit nää maailmanomistaja-mammat saa rymytä miten tahtoo. :ylpea:
A house is not a home when I'm alone here....

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 14:29  
+
0

Aberkios kirjoitti:



Tuota en pitäisi vielä kovin pahana, mutta monet ovat olleet sitä mieltä, että vievät tavaraa jopa toisten pihoista. Se olisi jo ikävämpi juttu! :nauru: (Sorry, oli ihan pakko):viheltel:


En mie ole yhtään väsyny ollu kirjottaessani tuota.. :viheltel: :nauru:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 16:10  
+
0

Kaislus kirjoitti:

Mä vihaan vaaleja. Jostain homoudesta on tullut maailman suurin asia. Enkä mä tiedä kumpaa mä äänestän, kumpikin on yhtä hyvä tai huono ehdokas mun silmissäni. Enkä halua myöskään jättää äänestämättä.




Ja pitäisi kohta mennä töihin. Plääh.



Nojoo tuntuu että homoja joka puolella.Haavisto kyllä kieltämättä näyttää siltä että on saanut kyrbää perseeseen mut kohta alkaa ärsyttämään niin paljon ku homo siel ja homo täällä et kohta en äänestä ollenkaan.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 16:17  
+
0

magik kirjoitti:

Haavisto kyllä kieltämättä näyttää siltä että on saanut kyrbää perseeseen



Äh, miks nauroin tälle :nauru: Mut eihän sitä tiedä onko se top vai bottom :shifty: :viheltel:

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 16:26  
+
0
Joo tuo kommentii ei kyllä sitten ollut mikään loukkaus jos joku niin luulee
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 16:31  
+
0
Noh, jos kert näkyy naamasta kun lakkaa saamasta, kai seki sitte näkyy että mihin sitä saa... xD
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 16:53  
+
0
Rakas karvalapseni varasti juuri ruokani lautaselta :ttou: oma vika kun menin toiseen huoneeseen vastaamaan puhelimeen..
A house is not a home when I'm alone here....

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 21:45)