Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 23.01.2012 klo 22:16

Purkautumisosasto 13

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 13:54  
+
0
Migreeni :pyssyt: oksettaa ja nukuttaa, muttei pysty kumpaankaan. Koiran kanssa pitäis lähteä ulos, mutta pelkään oksentavani pihalle...
A house is not a home when I'm alone here....

Elmiira

Elmiira
Viestimäärä: 97

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 18:12  
+
0
Mun elämä on niin kovin tympeetä. Joku sais ravistella tähän vähän järkeä.

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 20:12  
+
0
Opparintekomotivaation puute! Haluaisin valmistuakin joskus, mutta miksi hitossa opparin kirjottaminen on niin suuren työn ja tuskan takana...?? :pyssyt:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 20:18  
+
0

cada kirjoitti:

Migreeni :pyssyt: oksettaa ja nukuttaa, muttei pysty kumpaankaan. Koiran kanssa pitäis lähteä ulos, mutta pelkään oksentavani pihalle...

Ah, mäki alotin eilen työpäivän olemalla pää pöntös. Migreeni on maailman v*ttumaisin vaiva :pyssyt: Kerran oksensin Tampereen rautatieaseman edes migreenin kouris ja tyylikkäästi suoraan huiviini, nam :peukku:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 20:34  
+
0
^ voi ei! Ite oon onnistunut oksentamaan migreenissä vain vessan seinään, sänkyyn ja entisen työpaikan roskikseen kesken työvuoron... :viheltel:

Nyt onneks helpotti jo huomattavasti. Kohta vielä ulos ja sit aikasin nukkumaan niin huomenna toivottavasti herään kivuttomana :peukku:

Lisättäköön vielä se, että useimmiten onneks osuu vessanpönttöön yrjöt :D
A house is not a home when I'm alone here....
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.01.2012 klo 20:38)

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 21:06  
+
0
Akillesjänteen tulehdus vasemmassa jalassa. Ja nyt oikea jalkakin alkanut kipeytymään. AAAARGH.

krista

krista
Viestimäärä: 421

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 21:15  
+
0
NiiNu i feel you pain! Ei huvita yhtään!

//kirotusvirheet
Jackrusselinterrieri ♀ 3/2011

I'm well aware I'm not everyone's cup of tea.. I'd rather be someone's shot of tequila anyway.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.01.2012 klo 21:15)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 22:11  
+
0
Aiempiin purkautumisiin liityen nyt tuli lapsen isältä puhelu että ei mun tarvii mennä sossuun, hän kuulemma ei enää aio uhkailla, haukkua, kiristää, tapella.. Eikä ilmeisesti nähdä poikaansa (mikä on kuulemma mun vika) :mietiskel:
Mitähän tuosta nyt pitäisi ajatella..
Oonko paha ihminen kun mulle tuli tuosta helpottunut olo? Toki on syyllinen olo kun hänen mielestään estän lapsen tapaamisen..

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 22:20  
+
0
Naapuruston rottweilerit. Args. Ihan tässä lähistöllä asuu 3 rotkulaa, 2 samassa taloudessa ja 1 sitten toisessa. Nämä 2 on usein pihassa aitauksessa, ja aita on sitä korkeusluokkaa ettei taatusti tekisi tiukkaakaan loikata yli. Joka kerta kun menee siltä suunnaltakaan, kauhea mekastus ja raivoisa murina ja haukkuminen. Näitä näkee lenkillä äärimmäisen harvoin, ne on aina siellä aitauksessa räyhäämässä. Ja tämä yksi sitten. Sitä taluttaa joko mies tai nainen, aina on mukana lastenvaunut (tai tänään oli pulkka, jossa mukula) ja taluttaja puhuu puhelimeen koiran riuhtoessa vimmatusti remmissä suu vaahdossa räyhäten. Taas tänään, oli pakko kiertää mahdollisimman kaukaa, en oikeasti uskalla mennä samalta puolelta tietä ohi kun ei yhtään näytä siltä, että elukka olisi hallinnassa. Tempoi naista hihnassa kuin perunasäkkiä, ja muija vaan kalkattaa puhelimeen. Muuten ei räyhää, vain jos koiran kanssa menee lähistöltä. Pyörällä esim saa mennä ihan rauhassa. Just juttelin naapurin rouvan kanssakin näistä ja mäkin ihan oikeasti välillä pelkään, että joku noista pääsee irti ja rynnii oman koiran kimppuun. Ei tule kaunista jälkeä. Ja vaikka pari irtokoiraa olenkin perkeleellä ja tömistelyllä pysäyttänyt, niin jostain syystä ei tunnu hyvältä idealta (usein hyvinkin puolustusviettisen) rotikan eteen mennä isottelemaan jos se on huonolla tuulella. (Vaikka mistä sitä ikinä tietää vaikka se oliskin oikeasti ihan nalle, en nyt vaan hauaisi päästä ottamaan selvää...)

Eikä mulla nyt mitään rotuennakkoluuloja ole. Tiedän useammankin rotikan jotka on vallan mukavia koiria, eikä ne nyt muutenkaan lähtökohtaisesti mitään tappajia ole tietenkään. Mutta nuo kolme yksilöä vaan vähän aiheuttaa harmaita hiuksia nyt. Ne kaksi olemattoman aitansa vuoksi (naapuri sanoi että ovat joskus sieltä tulleetkin yli ja että ainakin toinen niistä tiedetään vihaiseksi) ja yhdellä selvästi koulutus ihan vaiheessa ja hallinta kusee. Plus ärsyttää omistajien tapa puhua AINA puhelimeen koiraa ulkoiluttaessaan, jos kerran koiran käytös on tuollaista. Hankkisivat handsfreen perkule. Ja jonkinlainen koulutsyrityskin voisi tehdä terää.
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Tiistaina, 24.01.2012 klo 22:20  
+
0
^^ sinuna olisin tyytyväinen tilanteeseen! Jos siis mies sanansa pitää :paapatus: unohdat sen ja oot ite maailman paras vanhempi pojallesi. Ei lapsi tarvitse elämäänsä ihmistä, joka kiristää ja uhkailee ja aiheuttaa pahaa mieltä.

Väksylit oikein!
A house is not a home when I'm alone here....
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.01.2012 klo 22:21)

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 00:04  
+
0
weebl, kirjoitustesi perusteella menisin sinuna silti sinne sossuun. Pahimmassa tapauksessa lapsesi isä aloittaa pölyn laskeuduttua uuden uhkailun ja sitten taas vannoo jättävänsä rauhaan kun mietit taas sossuun menoa.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 00:45  
+
0
Vinkujat ja vonkujat jotka ei tee mitään minkään eteen ja odottaa kaiken tippuvan taivaasta valmiina+lapsuudentraumat. :twisted: Ai mitenniin VÄHÄN huono päivä? :viheltel:

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 01:07  
+
0
Jatkuva särky on kyllä pirullinen rasite. Väsyttää, mutta kivun takia en saa kuitenkaan nukuttua. Särkylääkkeistäkin saa vain mahan kipeäksi. Torstaina pääsen piikille.

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 08:25  
+
0

Vanis kirjoitti:

Torstaina pääsen piikille.

:eek: Elämässä on vielä paljon hyvää! Ei saa mennä piikille!

kamppus

kamppus
Viestimäärä: 46

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 09:01  
+
0

NiiNu kirjoitti:

Opparintekomotivaation puute! Haluaisin valmistuakin joskus, mutta miksi hitossa opparin kirjottaminen on niin suuren työn ja tuskan takana...?? :pyssyt:



Kyllä se siitä! Itselläni opparin kirjoittaminen kesti puolitoista vuotta ja tuloksena 54 sivua. Rivi per päivä on hyvä taktiikka. Haha, no ei, oon ehkä huono esimerkki tässä asiassa.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 09:35  
+
0

weebl kirjoitti:

Aiempiin purkautumisiin liityen nyt tuli lapsen isältä puhelu että ei mun tarvii mennä sossuun, hän kuulemma ei enää aio uhkailla, haukkua, kiristää, tapella.. Eikä ilmeisesti nähdä poikaansa (mikä on kuulemma mun vika) :mietiskel:
Mitähän tuosta nyt pitäisi ajatella..
Oonko paha ihminen kun mulle tuli tuosta helpottunut olo? Toki on syyllinen olo kun hänen mielestään estän lapsen tapaamisen..



Sitten vaan jätkältä nimi paperiin.

Jos muuttaa jossain vaiheessa mieltään niin voithan sinä sen antaa lasta tulla katsomaan ja muutenkin nähdä. Mutta kunhan viet vaan sitten asian siihen malliin että se on paperilla eli sossuun mars.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 09:41  
+
0

maddy kirjoitti:

[quote=Vanis]Torstaina pääsen piikille.

:eek: Elämässä on vielä paljon hyvää! Ei saa mennä piikille![/quote]

:nauru::nauru::peukku:
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 11:43  
+
0
Voihan laihdutus sentään..

Elämä alkaa pyörimään koko ajan vaan enemmän painon ympärillä. Jokapäiväinen murhe, syömisestä tulee aina huono olo (henkisesti siis). Nyt on tullut taas 3kg lisää :suru: Miksei voi vaan ottaa itseä niskasta kiinni, kuntoilla ja syödä terveellisesti? Kun ei vaan onnistu.

Kun ei terveellisesti, niin sitten epäterveellisesti :eitietoo:
Kesään mennessä aion olla hoikka, keinoja kaihtamatta.

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 12:05  
+
0
Ärsyttävää, oon taas kipeenä. Musta tuntuu, että oon aika usein kipeenä, siis tavallista useammin. No, tänä syksynä/talvena en ole ollut kun 2 viikkoa räkätaudissa, joten oon päässyt sikäli vähällä. Mutta nyt sitten taas! Eilen alkoi töissä palella, mittasin kuumeen ja 37,7. Sinnikkäästi kuitenkin olin loppuun asti töissä, kun ei pelkkä paleleminen työntekoa estä. Illalla mittasin kuumeen uudestaan, kun paleli ihan sikana ja 38,9 näytti mittari. Aamullakin näytti vielä 38,5 joten soitin töihin, että jään täksi päiväksi kotiin. Mua hävettää ihan hirveesti kun tuntuu, että lintsaan tahallani töistä. Ei tunnu oikeastaan kuumeiselta koko aikaa, mutta välillä tulee oikein sellasia aaltoja. Sit on taas välillä ihan normaali olo. Pöh. No, toivottavasti pääsisin huomenna jo takas töihin. Inhottavaa jos tulee puheita, että lusmuilen vaan kotona.

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 12:18  
+
0
^ sama täällä. Rasittavaa ku huomaa koko ajan saavasa jonku pöpön ja nää on vielä kaikenlisäks niin pitkäkestosia!
Olin pari viikkoa ihan tappoflunssassa ja lämpö seilas kuumeen ja alilämmön välillä koko ajan. Viime viikon loppupuolella oli jo menossa hyvää vauhtia ohi, mut sit yhtäkkiä alko taas nenä vuotaa ja tuli ihme kurkkukipu. Eli nyt taas niiskutan ja köhin :c
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 15:30)