Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 23.02.2012 klo 16:21

Purkautumisosasto 14

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 16:21  
+
0
Täällä jatketaan.

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 16:27  
+
0
Joo voinpa ihan aloittaa sillä, että todella mukavaa tulla pitkän koulupäivän jälkeen kotiin kun sängyssä oleva lakana on raavittu rikki, reino-tossuni on pureskeltu ja taskulamppu pureskeltu, mutta onneksi patteri oli koskematon! :mad::mad:

Oikeesti en tajua tuota koiraa!!! Se oli jo monta kuukautta, että kotiin pystyi jättämään vaikka mitä esille ja mihinkään se ei koskenut, mutta taas on aloittanut tihutyöt. Lisäksi sillä on jo kolmannet juoksut eli ne tulevat 4kk välein! Vittu jee! :roll:

Haluaisiko kukaan pientä askartelijaa?? Auttaa hyvin mielellään esimerkiksi, jos omistat liikaa kenkiä, etkä tiedä mitä niistä käyttää(kohta sinulla ei ole enää kenkiä) tai paloittelee postin pienemmiksi paloiksi, jotka on sitten kiva koota yhteen.. :wink: Vähän kuin palapeliä!

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Katya

Katya
Viestimäärä: 86

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 16:40  
+
0
Auto hajosi jäälleen kerran. Johan tässä pari viikkoa menikin viimeisimmästä keikasta korjaamolle. Nyt se seisoo taas ainankin viikon korjaamolla. Tarvitsisin autoa työmatkoihin, sillä julkisilla kestää ikuisuus päästä työpaikalle ja takaisin kotiin.

Lisäksi olen jossain flunssaräkätautimikälieinfluenssassa. Pari päivää oli nuhainen olo ja eilen nousi sitten kuume. Lauantaina olisi ollut juhlat joita olen odottanut monta viikkoa ja tänään jää koiran kanssa pentukoulu välistä. Voi kunpa tämä tauti menisi nopeasti ohi.

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 16:45  
+
0
^^Tunnen tuskasi! :nauru:
Meillä Piina aloitti tihutyöt vasta vuosikkaana. On mennyt lasten sängyn patjax2, kenkiä, rintaliivejä, kaukosäätimiä, puhelimia, lasten leluja jne.

Piti käydä 2h juoksutuslenkki sen kanssa, ennen kun pystyi jättämään yksin ilman että mitään oli tuhottu. Joskus kun tälläiseen ei ollut aikaa, niin nappasin sen vaan mukaan. Nyt ollaan taas rauhoituttu tän osalta ja kotiona ei tehdä tuhoja.

Ja tämä jatko menköön omasta purkautumisesta: Piina ovailee kaikki ovet, laatikot ja portit. Siltä on mahdoton piilottaa mitään ja sen oleskelualuetta on mahdoton rajata. Ei sillä että sen oleskelualuetta yritettäisiin rajata.
Ovien availu aiheuttaa kamalaa stressiä, koska kun koitin lähteä lasten kanssa lenkille Ninja mukanani, niin Piina pyrki mukaan ja sai avattua meidän lukossa olleen ulko-oven! Palautin Piinan kotiin ja kun olin taas kerennyt parkkipaikalle, se juoksi meidät jälleen kiinni. En mä keksinyt sitten muuta kun ottaa senkin mukaan lenkille.. Jos Ninja jää kotiin Piinan kanssa, ei Piina pyri perään. Sille on ilmeisesti liikaa että mamma ja Ninja lähtee molemmat pois.. :roll:
Mä suunnittelin laittavani välioveen säpin tai hakasen, että saan sen suljettua varmasti kun lähden. En todella halua että elikot laukkaa ympäri pihaa ja meillä on ovet avoinna kun tulen joku kerta jostain..
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11
(Viestiä on muokattu torstaina, 23.02.2012 klo 16:46)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 16:45  
+
0
^^^ Höh, toi on ärsyttävää kun tulee noita taantumia. Toivottavasti koira unohtais äkkiä tihulaisen hommat.

^^ Paranemisia! Auto-jutut on kyllä kurjia :neutral:

Omaa: Olen kofeiiniriippuvainen, jotenkin noloa. Aamukahvi jäi juomatta ja nyt pitikin päivää on kehittinyt ihan järkky kofeiinipäänsärky. No, nyt on menossa kolmas kupillinen että jospa tää tästä...
(Viestiä on muokattu torstaina, 23.02.2012 klo 16:46)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 16:48  
+
0
^Me laitettiin Kirkkonummella välioveen sellainen lukko, jota käytetään vessanovissa. Koiran on mahdoton saada sitä asunnon puolelta auki, mutta on kuitenkin siisti ja edullinen ratkaisu :hymy:.
Nythän meillä ei ole väliovia, joten pitää rakentaa jonkinlainen portti kahvan eteen :roll:.

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 16:49  
+
0
Ja Rorys, mäkin olen kofeiiniriippuvainen :heiluti: Se päänsärky on ihan armoton, jos jää kahvit juomatta.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Katya

Katya
Viestimäärä: 86

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 16:54  
+
0
Täältä tulee myös sympatiat yhdeltä kofeiiniriippuvaiselta! :nauru:

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 16:54  
+
0
Haa, kiva että on muitakin. Tämä on ihan hirveää! :nauru: Eikä tähän auta särkylääkkeetkään.
(Viestiä on muokattu torstaina, 23.02.2012 klo 16:54)

Millazz

Millazz
Viestimäärä: 66

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 17:04  
+
0
Mun purkautumiset onkin nyt terveys-asioita. Ai että ketuttaa olla osastolla jo neljättä päivää molemmin puoleisessa keuhkokuumeessa, molemmissa korvissa korvatulehduksessa + nenäjutuissajokutulehdus. Vieressä on ollu oikein mukavia mummoja, 4 olen tavannut. On kamalaa valittaa mutta nyt tuossa oikealla on tuollanen vähän kevyempi mielinen yksilö joka laulelee kokoajan itselleen.. Ei jaksais tällästä nyt ollenkaan. Huomenna ehkä kotiin, huonolla tuurilla vasta myöhemmin. Oli tosi kamalaa jättää Hippu äidin hoidettavaks kotiin mutta pakko se oli vaan tulla, kun tila meni niin huonoks... :suru:

Ainii, ja tää ruoka, ei siinä mitään vikaa ole, mutta ei vaan maistu. Kaikki maistuu ihan omituiselle ja ahdistaa ajatuskin syödä. Paino tippunut varmaan viis kiloa kun ei saa syötyä. Ja sitten itketään illalla kun on nälkä, mutta ei silti maistu. :pyssyt:
Keeshond "Hippu" synt. 27.12.-11
blogi

Katya

Katya
Viestimäärä: 86

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 17:10  
+
0
^Paljon paranemisia sinne! :paijata:

Itse tulin siihen tulokseen kun pyörin kotona influenssan kourissa, että isäni ottaa pennun hetkeksi hoitoon kun en jaksa sitä kunnolla edes viedä ulos. Tuntuu kurjalta kun joutuu olemaan erossa pennusta, mutta onneksi paraneminen on edessä ennemmin tai myöhemmin.

Millazz

Millazz
Viestimäärä: 66

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 17:39  
+
0
Voi miten ikävää :( Mie oon ihan osastolla, niin on varmasti laadukasta hoitoa. Käväs tulehdusarvot 200 pinnassa niin päättivät ottaa sisälle vaan ilman epäilystäkään. Rankkaahan tää on mutta päivä kerrallaan. Tuntuu siltä että oon ihan hirvee ku miulla käy päivässä ainakin äiti katsomassa, ehkä kaverikin. Eilen oli hirmunen porukka täällä... oli ensin mummo ja pappa jotka vaativat pääsevänsä. Sitten tuli poikaystävä käymään :love: Ja sitten äiti. Ja sitten vielä ennen vierailuaikojen loppua. Mutta ei noita mummoja kuulemma häirinnyt kun kysyin niiltä.. :nolo:
Keeshond "Hippu" synt. 27.12.-11
blogi

Katya

Katya
Viestimäärä: 86

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 19:11  
+
0
^Ei siinä ole mitään hirveää jos läheiset ja kaverit käyvät katsomassa. Paranee vain vauhdikkaammin kun näkee tuttuja naamoja, varsinkin kun sairaalat harvemmin ovat kovin kotoisia paikkoja. :hymy:

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 20:15  
+
0
Nyt vitut*aa enemmän kun aikoihin!!!!

Mulle oli tänään jätetty postilaatikkoon lappu jossa arvosteltiin mun koiranhoitotaitoani sekä ilmoitettiin että musta on tehty eläinsuojeluyhdistykselle ilmoitus..
Siis what a fuck????

Lapussa kerrottiin mm. että koirani tarvitsevat pidempiä lenkkejä
(mitä hittoa mun naapurit tietävät mun lenkkeilystä, koska lähdetään yleensä aina autolla kauemmas, kun tässä lähellä ei oo oikeen pyöräteitä ja kaikenkukkuraks mulla on toi nivelrikkonen , jota ei edes saa kävelyttää pitkiä matkoja)

Maninta oli myös siitä että koirani näyttävät kovin laihoilta ja aroilta
(siis taivas, ei tosta bernistä saa laihaa tekemälläkään, eikä tolla toisellakaan isolla oo kyllä mitään laihuuden merkkejä, arkoja niistä ei ole kuin tuo virosta tullut)

Koirani kuulemma ulvovat jatkuvasti kun joutuvat olemaan pitkiä aikoja yksin eikä niitä koskaan lenkitetä ja asuntonikin on varmaan ulosteen peitossa.
(Mä en oo koskaan töihin lähtiessäni tai sieltä tullessa kuullu että koirat huutais tai haukkuis!! Sillon kun ne kuulevat et avain kääntyy lukossa niin haukkuvat mut se loppuu kun olen sisällä. Ja miten joku kehtaa väittää että meillä olis ulosteita sisällä, kun mun kämppäni on aina ihan tiptopkunnossa!)

Lisäksi kuulemma vedän isompaa koiraa rumasti hihnassa.
(Berniä ei tartte koskaan repiä kun se on niin kiltti ja tuota toista urosta totta hitossa revin kun vastaan tulee toisia koiria ja se saa raivarin, pitäskö antaa vaan käydä muiden päälle)

Ja kaiken kukkuraksi oli ihmetelty enkö minä tiedä ettei koiria saa pitää pitkiä aikoja pihalla kun ne eivät ole ulkokoiria, ja kesäisin pihani on törkyinen ulosteista ym.
(Mun koirat ei oikeestaan koskaan oo yksin ulkona ja kesäisin ne saavat olla siellä niin paljon kuin haluavat kun usein ovi on auki.. Paskat siivoon aina kun niitä sinne ilmestyy ja pääsääntösesti me tehdään asiat aina jossain muualla)

Ihan uskomattomi kommentteja ja vielä joltain täysin vieraalta ihmiseltä, joka ei meidän elämästä tiedä yhtään mitään!! Tuli niin paha mieli kun joku kehtaa tollasta väittää, kun mä käytän kaiken vapaa-aikani koirien kanssa ja miten paljon mä nään vaivaa niiden eteen :suru:
Soitin sitten eläinsuojeluyhdistykseen ja sanoin etten edes tiedä onko tollasta ilmotusta oikeasti tehty, mutta mä haluan että joku tulee tänne katsomaan koirien oloja ja tekee jonkinlaisen raportin jonka voin sitten liimata taloyhtiön taululle ja haistattaa paskat tollasille naapureille...

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 20:20  
+
0
^Jessus! :eek: Jollakin taas ei oo omaa elämää ollenkaan! Itse soittaisin tuosta eläinsuojeluyhdistykseen ja sanoisin että jos ilmoitus on tullut se on vain tyhmää pilaa tai kiusaa. Ja että ovat tervetulleita tarkastamaan koirien olot jos epäilyttää. Isännöitsijälle tekisin myös ilmoituksen että tietävät jos teidän koirista valitetaan kyseessä on sama vatipää. Älä alennu, pää pystyyn! Itse tiedät ainakin että koirasi voivat hyvin, se on kuitenkin tärkeintä! :peukku:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 20:23  
+
0
^Ilmota isännöitsijälle tollasesta mielipuolihäiriköstä. Juuri oli lehdessä juttua jossa mummo oli perättömästi syytellyt naapuria ja laitellut valituslappuja. Asukas ilmoitti isännöitsijälle ja asia meni oikeuteen. Mummo joutui maksamaan jotain korvauksia. Tossa asia siis lyhykäisyydessään.
Ei tollasta tarvitse sietää.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 21:32  
+
0
^Ihan kamalaa Petuunia !!

Kaikenlaisia törppöjä sitä onkin olemassa, luulisi jos epäilyttää niin voisi ensin tulla itse puhumaan/kysymään mikä on homman nimi.
Itekkin miettinyt kun tuo meidän kodinvaihtaja on niin arka ja esim. ell tai eläinkaupassa kun käydään niin suunnilleen ryömii pitkin lattioita kun pelkää niin paljon, että ajatteleeko joku että mä pahoinpitelen sitä kun se on tollanen vähän säpsy muutenkin....

Kuten joku tossa jo fiksusti sanoikin, pää pystyyn ja näytät närhen munat sille mummelille/pappelille joka siellä on ottanut asiakseen toisia viattomia mustamaalata :heristel:

Koira on monelle omistajalle yhtä arka aihe kuin lapsi äidilleen, se tuntuu todella pahalta jos joku arvostelee, koska kaiken haluaa tehdä kunnolla ja hyvin :paijata:
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 21:46  
+
0
Mistä noita kusipäänaapureita oikein sikiää? Tsemppiä petuunia :paijata:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 22:12  
+
0
Petuunia :eek: Eipä käy kateeksi. Rupesi ärsyttämään ihan tavattomasti teikäläisen puolesta! Toivottavasti homma selkiää pian ja perättömiltä väitteiltä katkeaa siivet nopsaan!:paijata:
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Torstaina, 23.02.2012 klo 22:26  
+
0

Frosty kirjoitti:

Haluaisiko kukaan pientä askartelijaa?? Auttaa hyvin mielellään esimerkiksi, jos omistat liikaa kenkiä, etkä tiedä mitä niistä käyttää(kohta sinulla ei ole enää kenkiä) tai paloittelee postin pienemmiksi paloiksi, jotka on sitten kiva koota yhteen.. :wink: Vähän kuin palapeliä



Otakko vaihdossa tuon mun cottonikakaran? Puolivuotias maailman kiltein ja söpöin pennu... not. Söpö joo, mutta kiltti ei :nauru:
Toi vanhempi ei oo koskaan hajottanu mitään, tämä senki edestä. On menny fleecetakki, veljen karttoja, kynttilämansetteja, lattiatyyny, toinen mun iki-ihanista reinoista, ja uskokaa tai älkää, pyykkikoneenki se sai käyttökelvottomaksi....


  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 20:30)