Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 23.02.2012 klo 16:21

Purkautumisosasto 14

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

Maiza

Maiza
Viestimäärä: 734

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 18:21  
+
0
Täällä on kans kettumaisia naapureita. Pistää ihan vihaksi asti. Ensinnäkin, sillon kun tuo mein neiti oli pentu ja opeteltiin sisäsiisteyttä niin alkoi napina siitä kun käytettiin tuota pissillä tienvarressa olevalla nurmikkomättäällä (sehän on nähkääs vielä taloyhtiön aluetta, missä ei tosin kulje kukaan kun maksimissaan kännipäissään jos polku on heittänyt n.5m vinoon).. Aina kerätty kakat pois. Mut ei. Sit eräs naapuri tuli tästä samasta valittamaan kun pissatan koiraani hänen ikkunansa alla (mielestäni kylläkin on eriasia kusettaa koiraa ikkunan alla selkeellä hoidetulla nurmikolla kun tien penkereellä mikä on sen 5-6m päästä polusta mikä vie rappuun) ja että hän tietää kun siinä on ihan selvät pissijäljet! Mitkä pissijäljet? Oli syksy, ei lunta ei mitään.. Noh, tästä viisaina naapureina päätimme että siirrymme myös pissitysten vuoksi kauemmas.. Nyt neiti on 8kk ja käydään 4x lenkillä, silti naapurit juoruaa ja valittaa. "Etkai vaan ole pissattanut koiraa tässä! Ai, se oli toi yläkerran naapuri, no se pitää saada ruotuun. Soita sinäkin siitä isännöitsijälle." Sitten seuraavana päivänä "Mie jo katoin että etkai meinannut sen koiran kanssa kulkea tuosta pihan poikki.. Siellä on taas noita keltasia länttejä. Tuo yläkerran nainenkin juuri kertoi että hänellä on hyvä paikka kun asuu korkealla - näkee katsos kauaskin".. Sit tää valittava naapuri tupakoi itse kotonaan niin että rappu käryää. Ei jestas.

Toinen mikä ottaa pannuun on nää flexi-koirat ja irto-koirat jotka tulee iholle. Montakohan mä niitäkin olen lyhyen ajan sisällä häätänyt?
Paras oli kun neidin kans oltii lenkillä ja ihmettelin (oli musiikkinapit korvilla) että mitä toi mun koira pyörii ja vikisee.. No käännyin niin semmonen pikkukoira täydellä flexin mitalla mun koiran persiissä haistelemassa! Olinko antanut luvan, no en. Kyllä se sit häippäs kun otin askeleen sitä kohti ja sanoin "häivy", omistaja tietty jäi papattaan mitä mä pelästyttelen toisten koiria...
Itsekin pidän tuota irti, mutta se ei lähde muiden luo (koputtaa puuta..) ja jos lähtee niin otan kyllä vastuun.
Japaninpystykorva narttu, "Elli" s.12.06.2011
Saksanpaimenkoira uros, "Hiisi" s.16.05.2012

Puolipitkäkarvainen maatiaiskolli, "Kasper" s.25.05.2011

Neiti Kiia Marianna, s.21.07.2013

Enkeleinä taivaalla japsirouva Ronja & Sakumaanikko-uros Milo <3

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 18:42  
+
0
Veikka ja Veikan jalka :/ Tammikuun alussa siis ilmestyi varpaiden väliin ihme patti, johon sai antibioottikuurin jolla se lähtikin pois. No tän kuun alussa tuli takaisin ja pisempi kuuri (loppui viime sunnuntaina) ja lähti pois. No eilen huomasin että patti tulossa taas takaisin. Tänä aamuna soitin eri eläinlääkärille ja käytiin siellä klinikalla heti iltapäivällä. Se lääkäri ainakin katto sitä pattia, puristeli ja tutki ja sano ettei usko että siellä on mikään vierasesine, mutta mainitsi sanan furunkuloosi. Patista otettiin näyte viljelyyn ja nyt täytyis odottaa keskiviikkoon asti tuloksia onko minkälaisesta bakteerista kyse ja tietää vähän minkälaista lääkettä siihen syöttää.

Aloin vaan lukea tosta furunkuloosista juttuja netistä ja oon nyt ihan kauhuissani. Ei vissiin välttämättä parane ollenkaan ja voi levitä joka paikkaan. Luin myös koirista jotka oli lopetettu sen takia. Toivottavasti toi ei oo sitä vaan joku muu bakteeri. Toi Veikan patti on kyllä ihan selkeesti patti ja sitä on vaan yks tolla varpaiden välissä, netistä katoin tosta furusta kuvia niin oli semmosta finnimäistä enemmän? En tiiä, mutta oikeesti aloin jo itkemään kun mietin mitäs jos se on sitä ja sit se äityy pahaks ja ja :( Avokki tossa rauhotteli että ei nyt yhen patin takia kannata vielä alkaa itkemään. Mutta tuntuu niin pahalta, vieläkun piti oikein kiusata itteensä ja lukea kaikkia juttuja :(
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 18:55  
+
0
Tänään on tullut kyllä itkettyä parin viikon edestä ainakin. Äiti täyttää 50 ja suku järjestää sille yllätysjuhlat joihin multa pyydettiin apuja ja kerrottiin ensimmäisten joukossa. Tänään kun lähdin kyselemään että missäs ja milloin ne juhlat on sain vastaukseksi että mua ei ole kutsuttu. :eek: Voin sanoa että tuli ihan älyttömän paha mieli. Perusteluina oli se, että ketään "lapsia" ei kutsuta. Mä olen sukuni nuorin ja minäkin olen sen 23. Ja kuka tämän idean takana oli? Äitin mies kenen kanssa meillä on jatkuvasti riitaa milloin mistäkin. Ja nyt en pääse juhlistamaan äitin isoa päivää. Saan omat onnitteluni viedä sunnuntai-aamuna krapulaiselle äitille kun vien koiran hoitoon. :suru: Siinä ensimmäinen itkun aihe.
Sen lisäksi kävin tänään mummia katsomassa. Olen tänne joskus aikaisemminkin maininnut, että mummille on pitkälle edennyt syöpä. Jonkun täytyy joka päivä katsomassa, että mummi ja ukki pärjää. Täti hoitaa sen yleensä, mutta tänään hän lähti helsinkiin joten minun piti ottaa se hoitaakseni. Mummi on jo tosi huonossa kunnossa, asennon vaihtaminen saa vaikeroimaan kivusta, ei pysty syömään, ei jaksa istua... Ja seuranaan ukki joka on lähes kuuro eikä kuule kun mummi puhuu. Ukin ilmekin on niin ahdistunut kun näkee, että mummi puhuu mutta ei vain kuule... Ahdisti niin paljon istua siellä, kykenemättä tekemään mitään ja mitään ei oikein pystynyt edes sanomaan... Siellä käyminen oli jotain niin kamalaa... Kuin olisi kuollutta käynyt katsomassa. Kykenin sentään itkun pidättelemään kunnes pääsin autolle takaisin.
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 19:00  
+
0
Voi Emuli :paijata: Voimia !

Tuo synttärihomma on kyllä käsittämättömän epäreilu. 23-vuotias menee vielä lapsesta ? Selvä..
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu perjantaina, 24.02.2012 klo 19:01)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 19:37  
+
0
catteri älähän nyt vielä luovu toivosta, kyllä se unelmien talo vielä sieltä löytyy:hymy: Mullakin meni 3kk etsiessä kämppää, tosin alkuun etsin vuokra kämppää, mutta sitten sattumalta löyty tää nykyinen ja samantien pankkiin tekemään tarjousta ja minähän tämän sainkin:) Tsemppiä:peukku:

Ja emuli aika omituista käytöstä tältä mieheltä. Luulisi äitisi ainakin haluavan että oma lapsi on myös juhlistamassa viiskymppisiä.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 19:44  
+
0
emuli, mikset kertoisi tuosta koko jutusta äidillesi? Ihan varmasti hän haluaisi sinut mukaan juhlimaan. Samalla voisit kertoa, kenen idea oli jättää sinut kutsumatta. Saattaisi ehkä äidilläsikin silmät aueta, että minkäslaisen "helmen" kanssa seurustelee. Toivottavasti pääset juhliin mukaan!:paijata:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 19:54  
+
0
^ Varmaan kynnys kertoa yllätysjuhlista on vähän suurempi, kun sitten saa vielä sen "ilonpilaajan" maineen :( Mutta kyllä mäkin kertoisin! Käsittämätöntä käytöstä.
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 21:29  
+
0
Kiitos tsemppauksista :shifty: En tosiaan kehtaa mainita asiasta ennen juhlia, koska hommassa on mukana niin paljon muitakin kuin äidin mies, jotka äitin haluaa yllättää. Pitäköön ns. aikuiset nyt omat klikkibileensä. Mulla sentään on toooosi hyvä lahja, jonka uskon olevan paras mitä äiti tulee saamaan ja lisäks aion ostaa maailman hienoimman kukkakimpun siihen kaveriks, joten saan ainakin iloni hyvän lahjan antamisesta sillon sunnuntaina :lallati: Meillä on ollut äitin miehen kanssa niin älyttömän isoja riitoja että jos äiti ei niistä ole tajunnut millainen mies sillä on, ei se tajua sitä nytkään. Yks tämmösistä oli muun muassa joulu pari vuotta takaperin kun mies alkoi joulupäivänä valittamaan äitille miten huonosti mut on kasvatettu ja miten mulla ei oo mitään tapoja ja en osaa keittiössäkään tehä mitään. Ja minä olin tosiaan se joka asiasta sitten tappeli. Äiti yritti vaan saada meitä lopettamaan. Tapaninpäivänä lähdin sitten omaan kotiin toiseen kaupunkiin jotta vain pääsisi pois ja ei varmaan tarvitse sanoa että sittemmin en ole joulua äitin luona viettänyt. :ylpea:
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 21:45  
+
0

Emuli kirjoitti:

Yks tämmösistä oli muun muassa joulu pari vuotta takaperin kun mies alkoi joulupäivänä valittamaan äitille miten huonosti mut on kasvatettu ja miten mulla ei oo mitään tapoja ja en osaa keittiössäkään tehä mitään. Ja minä olin tosiaan se joka asiasta sitten tappeli. Äiti yritti vaan saada meitä lopettamaan.



No huh huh, rakkaus ilmeisesti tosiaan on sokea.. :roll: Munkin äidille on joskus huomautettu minusta ihan vastaavasti, mihin äiti on vastannut, että kuinka se voisi tietääkään kun varsin vapaasti on saanut kasvaa.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 21:50  
+
0
Mun mies ei yleisesti ottaen tykkää mun äitistä, vaikka ne on ihan samanlaisia. Sama horoskooppikin :D:D Mä taas ite oon toooosi erilainen kun äiti, ja tietyissä asioissa taas samanlainen. Enemmän isiin tullu, ja sitä kyllä kukaan ei kehtaa olla kunnioittamatta :) Isä ei oo mitenkään suuri auktoriteetti, se vaan on niin reilu, aito ja suora kun voi olla. Eikä yhtään kylmällä tavalla :) Äiti taas on tosi hössöttäjä, mut ei niin perinteisellä tavalla. Ja puhuu aivan liikaa töistä ja on tosi asiakaspalveluhenkinen kun minäkin. Äitin saa itkee Disneyn ja romanttiset leffat ja mummin tai ukin muistelu esim. jonkun lempikappaleen kanssa.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 10:37  
+
0
Mä tulin eilen porukoille yöksi kun ketutti niin paljon olla kotona kun tuntuu että koko ajan joku kyttää mun tekemisiä!
Kai tää tunnekkin tästä laantuu ajan kanssa, mut nyt pyörii vielä koko ajan mielessä niin parempi olla täällä ihmisten kanssa kun yksin kotona ajattelemassa.
Ihmettelen suuresti miten kukaan voi syyttää mua tommosista asioista, jotka ei tosissaan pidä millään muotoa paikkaansa. Esim. ettei koiria saa pitää pitkiä aikoja ulkona ilman suojaa, kun mun koirat ei oo koskaan yksin pihalla. Miten kehtaa ihan hatusta vetäää juttuja.
Ymmärtäisin valitukset haukkumisesta ja eilen laitoin tosiaan kameran kuvaamaan kun lähdin töihin.
Kahden tunnin aikana yks koirista oli haukkunut muutaman kerran kun leikki luun kanssa, "metsästi" sitä, heitteli ja haukahti perään. Pikkukoira vinkaisi muutaman kerran 1,5 tunnin kohdalla ja sitten asettui taas paikoilleen makaamaan. Kolmas koira oli täysin hiljaa.
Kameran muisti ei vissiin ollu pystyny kuvaamaan ku vähän yli kaks tuntia, mut kyl toi nyt jo vähän osviittaa antaa siitä ettei ne siellä kovasti metelöi..
Kuvaan vielä iltavuoron aikana ja katon onks sillon eri meininki. mut jos ei niin annan tommosten kusipäänaapureiden olla.
Kiva alottaa talviloma tämmösellä meiningillä. Luulin että voisin kotona nauttia olostani kun saa reilun viikon olla vaan, mut nyt ei tee mieli olla kotona ollenkaan...

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 14:32  
+
0
No niin ! Tänään selvisi mun ulko-oven mysteeri. En ole siis päässyt etuovesta sisään kuin viimeksi syksyllä. Korjaaja kertoi, että mun avain on hieman vääränlainen, ei itseasiassa edes yhteensopiva, ja itse ulko-oven lukko on kylpyhuoneen lukko, hyvin vanha sellainen. Taas englantilaista mestarirakentamista ! Puoli vuotta kesti, että sain vuokraisännän uskomaan, että ovi on rikki. :roll:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 14:36  
+
0
^Alkaa sun kirjoitusten perusteella vaikuttaa siltä, että Englanti on kyllä ihan ihme mikämikämaa :nauru:
Mun kaveri oli siellä pitkään, ja se kämppä mistä se maksoi tähtitieteellistä summaa Lontoossa, oli homeessa jne. Ei nekään kertomukset kyllä mairittelevia olleet englantilaiselle rakennustaidolle. Tai ylipäätään millekään taidolle. Mä itse inhosin siellä käydessäni niitä altaita, missä kuuma ja kylmä vesi tuli edelleen eri hanoista. Yrk. Ja kokolattiamattoja.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 14:59  
+
0
^ Joo, on kolme asiaa mihin Englannissa EI kannata luottaa:

a) rakennustekniikka, edes uusissa taloissa. Täällä home on normi, se tulee aina mukana. Mutta ainahan kaupasta saa homeenpoistosuihketta ! Mun avaimet on muuten aika lailla tämänkaltaiset ja avaimenreiästä tulee se ilma sisään. Koti on linnani pitää todellakin paikkansa, avaimet on aika isot, joten tuntuu, kuin linnan salaisesta portista astuisi sisään..

b) terveydenhuolto. Heti, jos on jotain flunssaa vakavampaa -> lento Suomeen. Täällä ei oteta tosissaan mitään vasta kun oikeasti kuolet, ja hyvä jos sittenkään tutkitaan. Ennemmin määrätään lisää antibiootteja, vaikka olisit teholla. Mutta eläinlääkärihoito on hyvää ! :D Englantilaiset pitävät hyvää huolta eläimistään. Itselle ei sitten niin väliksi.

c) ravinto-oppi. Englannissa otettiin vasta käyttöön "liikennevalot", eli punaisia tarroja lätkitään epäterveellisiin tuotteisiin jne. Epäterveellisyys on sokeria ja rasvaa, näin pääasiallisesti. Vitsi piileekin siinä, että esim. banaanit saa punaisen tarran, mutta kaloriton limsa vihreän. Banaanissa on niiiin paljon sokeria ! Kaikki, josta on teollisesti pystytty vähentämään sokerin/rasvan määrää (esim. aspartaamilla), on suositeltujen ruokien listalla. Käsi ylös, kenen mielestä tässä on jotain tosi, tosi pahasti pielessä ?

Ja yleisesti ottaen mitään ei vuokrata alle 25-vuotiaalle, opiskelijalle ja lemmikinomistajalle. Mulla oli aika pulla, että sain isohkon kaksion alle kuudellasadalla kuussa. Mutta vuokraisäntä on varmaan kauhuissaan, kun koko ajan esitän näitä remppavaatimuksia. :nauru: Mut kyllä mun mielestä ainakin ovesta olisi hyvä päästä sisään.. ja ihan kivaa on sekin, jos kylpyhuoneessa tulee vettä ! Mun kylpyhuoneen ikkuna on kyllä muuten romahtamassa, siis ulospäin, se on niin kosteusvaurioinen. Nyt jo saa sormen välistä ulos, vaikka ikkuna on lukittuna. Sitä päivää odotellessa.. Tervetuloa murtovarkaat !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu lauantaina, 25.02.2012 klo 15:00)

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 15:05  
+
0
^Ja mä luulin että mun nykyinen kämppä on kämänen, mutta täällä oli sentään -30 pakkasillakin lämmintä vaikka 2 huoneessa ei toimi patterit (toisessa ilmapuhallin sitten) :nauru:

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 15:09  
+
0
^ Kun täällä oli huikeita -2 asteen pakkasia, monet saivat ihan julmettuja sähkölaskuja. Esim. 5 kaveria, jotka jakavat ihan tavallisen kokoisen omakotitalon, saivat mukavan tervehdyksen postissa: £860 punnan (1000 €) sähkölasku yhdeltä kuukaudelta. Kuten näkyy, eristykset ovat aivan ensiluokkaiset :peukku:

muoks. Mulla itelläni tässä kerrostalokämpässä tuli hintaa noin £100 (120 €) tuolta ajalta. Mielelläni pyrin olemaan viileässä ja säästämään..
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu lauantaina, 25.02.2012 klo 15:13)

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 15:27  
+
0
Ei ole todellista! :nauru: Eli jos halajan muuttaa Englantiin ja rakentaa sinne talon, palkkaan suomalaisen firman rakentamaan sen. :kieli:

Joskus olin äidin luona kylässä ja katseltiin sitä Uusi elämä maalla-sarjaa (Build a new life in the country). Äiti aina kauhisteli kuinka noin edes VOI rakentaa, ei mitenkään! Ja vähän ot:nä, sairaanhoitajana hän myös kommentoi Teho-osastoa ym. sairaalasarjoja. "Ei noin voi tehdä mitenkään! Mitkä puusilmät tätäkin sarjaa tekevät!" :nauru:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien
(Viestiä on muokattu lauantaina, 25.02.2012 klo 15:31)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 15:32  
+
0
^ Muuten hyvä, mut sit sun pitäis kans asuakin siinä :hymy: Uskon nimittäin, että pohjoismaalainen talo olisi vaikeampi saada halutessaan kaupaksi, kuin perinteinen englantilainen, vaikka pohjoismaalainen kirkkaasti olisi meidän silmissämme parempi kaiken suunnittelun suhteen. :wink: Kyllä nämä kovasti nimittäin tykkäävät taloistaan, pitävät niitä kodikkaina. Mitä sitten, jos on vähän hiiriä nurkissa, nehän pitävät seuraa.. Mä itse tarkkailen mun koiranruokasäkkiä alati, koska jo ihan ekasta rotasta soittaisin taatusti tuholaispalveluun.

Huom. Edelleen asun kerrostalossa, vaikka tää ei nyt varmaan enää kuulosta siltä :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu lauantaina, 25.02.2012 klo 15:33)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 16:04  
+
0
Mustasukkainen eksä :roll:

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 16:27  
+
0
Voihan sen talon rakentaa englantilaistyyppiseksi jälleenmyynnin vuoksi, mutta vain yksinkertaisesti myös hyvin :enkeli:

Mua naurattaa ihan suunnattomasti noi englantilaistarinat, lisää lisää :poppari:
Mitkä asiat siellä on paremmin kuin täällä? Niitäkin varmasti on, mutta ruoka ei ainakaan kuulu (omien kokemusten perusteella) siihen joukkoon :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:45)