Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 23.02.2012 klo 16:21

Purkautumisosasto 14

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 18:08  
+
0
Jopas oli omatoiminen ajatus Auroralta :nauru:.

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 18:15  
+
0
^No niin oli :nauru: Eero oli kyllä pesty ennen meille tuloa. Mutta ilmeisesti se sai kipinän kun pesin Bean eilen.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 18:51  
+
0
Tosi tosi aska päivä, ahdistaa ja ketuttaa eikä tunnu helpottavan. Onneks pääsee kohta nukkumaan.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 18:58  
+
0
Atooppinen iho ja talvi ja ihottumat ja kutittaa ja kiristää ja äääää! En ala. Tule kesä jo!

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 19:05  
+
0
^Voisin samaistua! Ihottumaa, iho kuivaa ja rasvaa kuluu.. Suihkun jälkeen ei voi olla naamaansa rasvaamatta ilman että ihoa kiristäisi.
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 19:08  
+
0

catteri kirjoitti:

^Voi kuule, on meilläkin tunteet kuumunut miehen kanssa puolin ja toisin tässä asunnon etsinnässä, ja veikkaampa, että kuumuu vielä jatkossakin.:nauru: Että varsinkin jos teillä "loppu hyvin, kaikki hyvin" tuon talon kanssa, niin tuskimpa miehesikään jaksaa kauaa mököttää.:hymy:



Toi ei onneksi oikein ymmärrä mököttämisen päälle. Se pääasiassa antaa mun kiukutella rauhassa tai saattaa jotain pientä kommentoida. Kai se on liian tottunut mun tuittuiluun välittääkseen... :shifty:

Toivottavasti teillekin pian se talo löytyy. :hymy:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 19:22  
+
0
Laihdutus tyssännyt aivan täysin. Pari kiloa jopa tullut takaisin :mad:
Tasan 10 kg pitäs jotenkin saada pois ennen kesää (no okei, aika ultimatetavoite..). Voi olla että tulee pieni kiirus :roll:

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 21:23  
+
0
Nuori mies menehtyi nokkakolarissa Poika oli mun kanssa vuoden samalla luokalla AMK:ssa. Vaikkei läheisiä oltukaan, niin äärimmäisen pahalta tuntuu. Jo toinen tuolta luokalta kuollut nuori mies. Sanoinkuvaamattoman ontto olo. :suru:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 21:29  
+
0
^Ihan kamalaa.. Se tunne, vaikka olisit vain nähnyt kyseisen ihmisen ja tapahtuu tällaista, on ihan hirveä. Osanotot ja jaksamisia. :paijata:

Flunssa vaivannut 3kk nyt ja olo on niin vetelä. Töissä kiukututtaa kokoajan ja ei vain jaksa siivota, tehdä ruokaa, ei mitään.
Tällaista ollut jo viikon. Syönyt vain leipää ja tiskit kasaantuu.
Aamulla työhaastis meni hyvin ja kertoi että olen vahvoilla pääsemässä siihen, tai toiseen respa hommaan. Siitä se alamäki taas alkoikin tänään... :roll:

Taitaa olla hengähdys tauon paikka.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 22:23  
+
0
Pepillä on tänään todettu kyynärpäässä nivelrikko, irrallaan oleva ruston tai luun pala sekä lievä coronoid process. Kipulääkitys nyt alkuunsa, sai myös reseptin mielialalääkkeisiin, joita varmaan kokeilen kunhan näen ensin miten kipulääkitys mielialaan vaikuttaa. No, selkä ja lonkat oli kyllä kunnossa, hienoa tietenki se!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 22:39  
+
0
Mumma on siirretty vanhainkodista terveyskeskukseen vuodeosastolle, ja näyttää vähän siltä, että ei taida sieltä enää päästä pois.

Antero on myös aika huonona, eikä ell anna nostaa kipulääkettä - seuraavan kerran sais ottaa kipulääkettä (en nyt muista mitä kaikkea se syö) vasta 15.3., mutta on jo nyt kipeä polvistaan.. :neutral: Ell.n kanta oli ollut ehdoton ei kun äiti oli kysellyt voiko sitä annostusväliä tihentää. Mä en kyllä tajua mitä väliä on huolehtia kohta 13-vuotiaan koiran munuais- ja maksa-arvoista, jos se on kipeä, eikä sillä todennäköisesti ole elinaikaa jäljellä kuin kuukausia!

Ja kaiken kukkuraksi, mun äidillä on niskassa yhdessä nikamassa kasvain tai kysta, oli tänään käynyt tietokonetomografiassa ja vastaus tulee keskiviikkona. Jos se on kasvain niin leikataan, jos "vain" kysta niin :eitietoo: On kuulemma kipeä... :neutral:

Mullahan on ollut melko helppo elämä tähän asti läheisten menettämisen suhteen. En mä kyllä nyt sitä silti saatana toivonu, että huonolla tuurilla saan lähiaikoina kolmet suru-uutiset. Varsinkin äiti pelottaa, toivottavasti toivottavasti toivottavasti on vain kysta ja kivuille voidaan tehdä jotain.

Toivottavasti :neutral:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 22:56  
+
0
Paha olo.

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Tiistaina, 28.02.2012 klo 09:14  
+
0
^^ Voimia sinne! :paijata: Se on hassua, miten aina kaikki asiat kasaantuu.. :neutral:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Tiistaina, 28.02.2012 klo 09:25  
+
0
^
^
^ Voi ei, Jannie , kaikenlaiset patit on aina suunnattoman huolestuttavia, varsinkin kun oma äiti kyseessä.
Vanhat Mummot ja koirat, vaikkakin kuinka rakkaita, ymmärtää jotenkin kuitenkin luonnollisemmin, kun ovat jo vanhoja, mutta äidit ja isit kun ovat vielä elämänsä vedossa olevia viiskymppisiä... :paijata:

Koita jaksaa ja toivotaan, että äitisi vaiva olisi harmiton, sitten voisitte tukea toisianne mummon ja koiran kohtalon koittaessa.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Tiistaina, 28.02.2012 klo 09:40  
+
0
Jooh.. kyllä tuo vanhuksista luopuminen on aina jotenkin .. vähemmän vaikeaa, varsinkin kun mumma on ollut huonona jo pidempään ja hänestä kyllä huomaa, että elämänilo on kadonnut. Ja Antero.. mun ihana maailman paras Anteroiseni, sille mä nyt vaan haluaisin kivuttoman loppuelämän - vaikkakin sitten lyhyen.

Mutta äiti... :suru: Ei ole edes kuuttakymmentä vielä, ja mun olo on ihan kauhea, mitä jos se kasvain onkin jotain vakavaa?! Äiti on muutenkin ehkä mun elämäni tärkein ihminen, enkä mä edes halua ajatella, "mitä jos". Ei vielä, ei vielä :suru:

No, toivottavasti mä olen huomenna asian suhteen viisaampi. Äitin sanojen mukaan lääkäri oli ollut aika luottavaisin mielin, että patti on "vain" kysta, mutta on siellä siltikin kulumaa niskanikamissa ja särkyä.

Ääh :neutral:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Tiistaina, 28.02.2012 klo 10:37  
+
0
^ toivotaan parasta, että olis "vain" kysta :paijata:

Omaa valitusta aiheuttavat viisaudenhampaat :pyssyt: kesällä poistettiin molemmat oikealta kun tulehtuivat. Olin aivan kamala potilas paniikkikohtausteni takia, eikä multa kuulemma enää poisteta yhtäkään hammasta ilman rauhottavia :viheltel: heräsin tänään ja puol naamaa on ihan turvoksissa. Kiva lähteä tenttiin. Josko tää buranalla helpottais ja voisin tentin jälkeen mennä hammaspäivystykseen vinkumaan kun se on samassa rakennuksessa kuin meidän koulu :cool:
A house is not a home when I'm alone here....

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Tiistaina, 28.02.2012 klo 10:42  
+
0
Paha olo (henkisesti) ja selkäkipu..

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Tiistaina, 28.02.2012 klo 15:26  
+
0
smileys Kyllähän mä tiesin, ettei tuolla koiralla puhdas selkä ole, mutta en mä sitä noin pahaksi osannut arvata. Lunan selästä ei löytynyt kuin muutama terve nikamaväli. Pahimmillaan siellä oli viis nikamaa luutunut/sillottunut täysin yhteen. Se on sit hyvästit useimmille lajeille ja uutta harrastuskoiraa ei tähän talouteen tule, koska avokin koirakiintiö on yks kerrallaan. Pikkasen on nyt suru puserossa :suru: Muuten terve koira, mut selkä ei vaan oo harrastuskoiramateriaalia.

muoks. Ja eihän tuo koirallekkaan mikään hyvä uutinen ole. Sen verran romu tuo selkä, et vanhemmiten siltä voi lähteä pidätyskyky tai jalat alta.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu tiistaina, 28.02.2012 klo 15:29)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Tiistaina, 28.02.2012 klo 15:27  
+
0
^ Voi ei! :suru: Tsemppiä teille. :(
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Tiistaina, 28.02.2012 klo 16:00  
+
0
Tsemppiä ja voimia kaikille purkautujille! :paijata:

Mulla on itselläni vaivana taas kova vatsa. Tällä kertaa on vähän huono olokin ja vatsaan sattuu/polttelee vähän. No, tämän siitä sai kun viikonloppu mätettiin kaverin luona kaiken maailman herkkuja.
Shetlanninlammaskoira (05/05)




  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 20:15)