Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 26.06.2010 klo 02:37

Purkautumisosasto 2

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 01.07.2010 klo 19:00  
+
0

Joh kirjoitti:

Mikä mieltä painaa?

Jaksamisia :paijata:!

Kiitos.
Tuntuu vain elämä taas niin turhalta.

Kiitos myös Karvakamulle.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 01.07.2010 klo 23:40  
+
0
Tsempittelen täältä taas ja harmittelen itse verhoa. Ostettiin hiano verho tarkoituksena pistää se makuuhuoneen oviaukkoon (ovi varastossa, eikä tahdota sitä paikalleen), tänään ajattelin laittaa verhoa paikoilleen ja huomasin sen olevan kappa. Paketissa ei tosiaan ollut mitään mainintaa kappaverhosta, mutta mitat oli mainittu pienellä reunassa ja jotenkin hölmönä ei sitten tajuttu niitä siellä liikkeessä. Pyh. Mistäs nyt löydetään oikeanlainen kiva verho tuohon...
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 14:19  
+
0
^Meillä sama homma, siis että haluttiin oviaukkoon verho koska ovi olis ollut vähän tiellä kokoajan. Me ostettiin Ikeasta tällänen kangas:

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 14:55  
+
0
^ Hui, pelottava verho! En uskaltais varmaan yöllä mennä lähellekään, ku pelkäisin tuota jättiläiskoiraa :D

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 15:15  
+
0
Kiitos Jimena verhokangasvinkistä! Äiti ja sisko menee huomenna Ikeaan ja laitoin tuollaista toivomuslistalle. :peukku: :kumarrus:

Edit// Voi MUNA! Katoin Ikean sivuilta, niin eihän tuota oo Tampereen Ikeas, kaikis muis vaan... EIIIII!!! :mad: Onko kenelläkään asiaa Ikeaan lähiaikana (Vantaa, Espoo, Raisio)? Ihastuin tuohon niin, että sitä olis saatava... Höh... :suru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.07.2010 klo 15:20)

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 15:24  
+
0
Hyi, yäk, yäkyäkyäk! Pari päivää oon haistellu meijän jääkaappia ja siellä on ollu semmonen kummallinen haju, vähän niinku joku liha märkänis sinne, mutten löytäny sieltä mitään. Kunnes tänään hoksasin että meillä oli unohtunu viime vkl vähän munavoita yhteen kuppiin ja se haisi aivan kuolemalle ( samalta on joskus haissu koiran auringossa pari päivää muhinu lihaisa luu..). Ja mä vielä menin ja työnsin nokkani sinne märännöksen hajuun ja sen jälkeen vauhdilla vessaan halaamaan pönttöä. Siis hyi helvata, tuntuu ettei se haju lähe nokasta kulumallakaan. Nyt jäi kyllä välipalat nauttimatta.
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 15:35  
+
0
^^ Mulla on menoa, kun oon töissä Ikeassa :nauru:. Mutta en tosin tiedä, löytyykö meidänkään talosta tuota kangasta...
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Bubunen

Bubunen
Viestimäärä: 137

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 16:21  
+
0
Tämä nyt ei ole purkautumista (paitsi ehkä ilonpurkaus...) Mutta pentu taisi sittenkin olla fiksumpi kuin luulin ja ymmärsi uhkaukseni koirannahkalapasista. :nauru:
Se on käyttäytynyt eilisestä illasta tähän asti kuin pieni enkeli. Viime yönä se nukkui hiirenhiljaa ja vaikka heräsi pissille, nukahti uudestaan saman tien ja nukkui tyytyväisenä aina yhdeksään asti! Jes! OT mutta ehkä nämä rhodelapset vaan ovat tyypillisesti toisinaan hieman raivostuttavia... tiedä sitten mitä tuosta isona tulee... :roll:

Purkautumista voisin jatkaa ärsyyntymällä hyttysistä ja v-mäisistä asiakkaista...

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 16:38  
+
0

Bubunen kirjoitti:

OT mutta ehkä nämä rhodelapset vaan ovat tyypillisesti toisinaan hieman raivostuttavia...


Lapset ylipäätään ovat tyypillisesti toisinaan hieman raivostuttavia. Rodusta ja lajistakin riippumatta :nauru:

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 17:34  
+
0
Joukko lapsia "kiusasi" mua tänään töissä. Eli kun siivoilin rappuja niin juoksivat perässä ja ramppasivat noin 10000 kertaa ulos-sisään, vetelivät imurin johtoa irti seinästä.
Olin tosi stressaantunut ja kiireinen, koska koetin tehdä duunit valmiiks tunnin etuajassa, koska oli varattu aika ortopedille. Luulin, että koiran jalka on lopullisesti mäsänä ja edessä on kova leikkauskierre.
Eli just se viimenen asia maan päällä mitä kaipasin, oli 5 kappaletta hemmetin ärsyttäviä esiteini-poikia lällättämässä mulle.
Ja mitä teen? Saanko sanottua "perkele nyt pois siitä häiritsemästä"? No juu en.. stressipää ei kestänyt ja aloin vaan pillittää kuin joku pieni lapsi. Jumankekka ku tuli tyhmä olo. Ja ärsytti kun ne varmaan luuli että se johtuu niistä. Vaikka oikeesti ainoo mitä pystyin miettimään oli "mun koira, mun koira, mun koira!!"..

Mutta pinnan alla kyllä **tutti NIIIIN paljon ne penskat, että minä vaan muuna päivänä ois tullu "pikkasen" erilainen reaktio..

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 18:17  
+
0
Raivostuttava asiakas, joka kuvittelee, että mä oon lääkäri, joka sormia napsauttamalla hankkii hänelle kipulääkettä (lukuisten edellisten lisäks). Ärrrrrsyttää, saada haukut ja huutoa asiasta mille ei mitään mahda. Ihana asiakaspalveluammatti..

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 19:24  
+
0
Mäkin jouduin pyytään kaveria hakeen ton Vantaalta kun tyhmässä Treen Ikeassa ei tota oo, mikä on ihan pöllöä. Tota on montaa eri väriä ja musta toi vihree on niin ihanan pirtee ja meillä on muutakin vihreetä niin rakastuin. Monen mutkan kautta toi tänne mulle tuli :D

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 23:43  
+
0
Herätys 5h päästä töihin (joita vain 12h tiedossa) ja ei nukuta. Piti lenkittää koirat niin myöhään iltavuoron takia ja Ropi oli vähän kuspää taas heittäytymällä änkyräksi ja laittamalla pötkölleen kesken lenkin, että oma kiehahtaminen kofeiinin ohella vei kaikki nukkumismahdollisuudet.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 02.07.2010 klo 23:49  
+
0
angst angst angst!! Penteleen Espoon poliisi!!!!!
Ei ole onneksi mennyt kuin kymmenen viikkoa yhden himputin aseenkantoluvan käsittelyssä :peukku: Normaalisti menee se max 5 vk. "no ku se on nyt vähän niinku hävöksissä ne sun paperis... mut kyl me niinku selvitetään ja soitetaan sitte!" Nii joo sitten kun on peurajahti jo alkanut ja mulla edelleen hirvimerkki ampumatta :pyssyt: :pyssyt: :pyssyt: Meni jo kaurispukin kyttäys ohi taatana!!!!
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 06:13  
+
0
:pyssyt:

Kahden aikaan Isla sai vielä ruokaa ja juostiin pihalle, kun sillä oli pakko olla kumpikin hätä. Muutaman tunnin jaksoin väsytystaistelua, kunnes palattiin sisälle, ja käytävässä tuo kyykistyi heti pissalle. Juostiin takaisin ulos ja jonkun ajan päästä tajusin lukinneeni itseni ulos ilman avaimia. Se olikin sitten kiva varttia vaille kuusi lauantaiaamuna olla pihalla ja miettiä, että koskakohan päästään sisälle.

Naapuri sattui kotiutumaan juuri, joten päätin luovuttaa pennun asioinnin suhteen, ja miten palkitsevaa olikaan neljän tunnin ulkoilun jälkeen, kun pentu juoksi sisälle päästyään heti paperille. En jaksanut enää välittää.

Ei tää meidän sisäsiisteyskasvatus oikein etene, oikeastaan ollaan siinä pisteessä että mä voin vaan itkeä kun tästä ei tuu mitään :roll:

Hyvää: Pennun pidätyskyky on erinomainen, vaikka ikää on vasta 11 viikkoa.
Huonoa: Pentu pidättää vain ulkona, enkä tiedä, mistä se on keksinyt sen. Aiemmin kaikki sujui hyvin, tämä pihtaaminen on alkanut pikkuhiljaa. Pitää ilmeisesti muuttaa pihalle.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 10:29  
+
0
^ Meillä kävi Manun kanssa aikoinaan ihan sama, koira siis pidätti ulkona ja sisälle päästyään teki heti tarpeensa. Me vietiin jo pissisiä papereita ulos, otettiin sisältä paperit kokonaan pois ja palkittiin nakeilla kun koira teki ulos ja niin lähti tilanne ratkeamaan. Tsemppiä!

Jimena Mukava nähdä ettei olla ainoita, jotka järkeilee oven paikalle verhon. Se ovi kun tosiaan olisi jatkuvasti tiellä, nyt kun vaan löydettäisiin se verho. Miten teidän verho on kiinnitettynä?
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 10:43  
+
0
Argh, miulla on täällä hoidossa koira, joka alkaa jo alle vuorokauden jälkeen kyrsimään.:twisted: Jatkuvaa vinkumista ja huomion kerjäämistä (tottunut "juttelemaan" omistajansa kanssa sillä tavalla.) välillä haukkuukin, kun en koko aikaa voi sille lässyttää. En myöskään aio tehdä koko ajan koiran mielen mukaan, se kun kotona pääsee melkein joka vinkaisusta pihalle käymään, ja sekös vaan jatkaa ja jatkaa vonkumistaan.

Se myös haukkuu naapurista ja pupuhuoneesta kuuluvia ääniä. (Omakotitalon asukki, eli ei ole tottunut ääniin, vaan hälyttää pikku risahduksestakin.) Yölläkin. Heräsin useamman kerran alkuyöstä ja aamuyöstä sen haukkumiseen ja vinkumiseen.

Nytkin se vonkuu tuolla portin takana. Tämmöstäkö minun elämä on nyt sitten reilun viikon? :eek: Tulen hulluksi.

Ei kai pennun kanssa ole ihan tällaista, eihän? Taidan harkita uudelleen koiran ottamista. :eitietoo:

Edit. Minulla on siis ollut muitakin koiria hoidossa, ja niistä yksi oli kova haukkumaan, mutta jostain syystä se ei ärsyttänyt minua ollenkaan niin kuin tuo. :mietiskel:
(Viestiä on muokattu lauantaina, 03.07.2010 klo 10:45)

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 10:49  
+
0
^ Kyllä pennun kanssa voi olla juuri tuollaista tai vielä "pahempaakin". Kyllä siinä oma aikansa menee, että pentu oppii talon tavoille ja vielä senkin jälkeen se tulee varmasti toisinaan raastamaan hermojasi. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 10:57  
+
0
^Niin mä vähän tuuminkin. Ja tuo on sentään sisäsiisti. :nauru:

Noh, se toinen räksy, joka oli jostain syystä paljon mukavampi ja siedettävämpi (oli myös nuori ja paljon vilkkaampi tyyppi kuin tämä) antaa vähän toivoa. Pitäisi saada joku pentu hoitoon, niin saisi vähän realiteettia noihin koiravauvahaaveisiin. :hymy:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 11:00  
+
0
^ Se pentuaika on kuitenkin tosi lyhyt, ei niitä koirahaaveita siihen kannata perustaa. Tai että aikuista "joudut kestämään" monta monta vuotta, pentua vain hetken.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28231
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6350
Viestejä yhteensä545774
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265916
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 22:00)