Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 26.06.2010 klo 02:37

Purkautumisosasto 2

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 13:56  
+
0
Tommy Tabermann kuoli. Joo, ei ehkä niin henkilökohtaista purkautumista, mutta pidin kovasti hänen runoistaan.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 18:43  
+
0
Raivostuttavaa! ARGH!
Tää on tätä parisuhdetta parhaimmillaan; avokkia vituttaa oma juttu X niin paljon, ettei suostunu lähtemää mun kans koiranäyttelyyn. Minä suutun tästä sille. Lopputulos; ulkona on ehkä koko kesän ihanin ilma nii murjotetaa molemmat sisällä!! Ja mä kaikenlisäks nukuin kolmen tunnin päikkärit --> en saa illalla unta --> herään varmaan tosi pirteenä huomen aamulla seiskaks töihin.

Kuulostaa ehkä pieneltä mut v*tuttaa ihan armottomasti! Ja sit ku molemmat ollaan tarpeen tullen tälläsiä pänkäpäitä nii varmaan ei kumpikaan voi pyytää anteeks ennen huomista.

:pyssyt::pyssyt::pyssyt:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 18:51  
+
0
Olin sit eilen laittanu pakastimen oven huonosti kiinni, avokki soitti tänään päivällä "vähän" näreissään. Sinne meni se sisältö, ei ONNEKS harmita YHTÄÄN. :(

Pääkin särkee, ja inspiraatio huomista näyttelydebyyttiä kohden on iso, pyöreä nolla.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 21:32  
+
0
Myydään kääpiöpinserinnahka! :pyssyt:

Prkleen rakki oli mennyt kusemaan tytön sängylle :pyssyt:! Just eilen vaihdoin puhtaat petivaatteet, ja eiku nyt taas vaihtamaan ja pyykkikone laulamaan peittoja, tyynyjä ja lakanoita myöten! Oikeasti mulla menee hermo tuon koiran kanssa, se on parin viime viikon sisällä tehnyt tarpeensa sisälle monta kertaa :mad:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 21:51  
+
0
Koirat :pyssyt:
haukutaan ulkona kaikki liikkuva yhdessä! (yksin kulkiessa molemmat menee hyvin..) Ihmiset, koirat, pyörät. Mikä hitto on!? Meni totaalisesti hermot!
Ja vielä piti sisällä Mindin kärkkyä, murista ja näykkiä Bakua kun se istui liian lähellä Mindin vesikuppia! Voi jumansviidu.:pyssyt:

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 21:56  
+
0

jannie kirjoitti:

Olin sit eilen laittanu pakastimen oven huonosti kiinni, avokki soitti tänään päivällä "vähän" näreissään. Sinne meni se sisältö, ei ONNEKS harmita YHTÄÄN. :(

Pääkin särkee, ja inspiraatio huomista näyttelydebyyttiä kohden on iso, pyöreä nolla.



Voi ei toi pakastin juttu!! Tiedän tunteen, meillä on käynyt kerran myös niin. Oli pakastin sillon hiukan täynnä (paljon ruokaa), oltuamme pari päivää pois kotoa se oli auennut raolleen (ilmeisesti sieltä oli joku tippunut tjn ja ovi oli auennut).. sieltä sitten vaan ruokaa roskiin :// Tuntuu aika pa*skalta kun muutenkaan rahaa ei ole liikaa... pe*seestä kun noin käy. Sen jälkeen oon aina kattonut, et siel on kaikki hyvin laitettu ja ovi hyvin kiinni.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Lauantaina, 03.07.2010 klo 21:58  
+
0
Joo ja sit viel ku viimeks pakastin suli "vahingossa" tos keväällä ku oltiin reissussa, avokki otti ennen lähtöä sähköjä pois ja oli sit ottanu senki sulakkeen, mis pakastin oli kiinni. Oli ilonen yllätys ku tultiin kotiin...


Nyt on sit taas uus murhe, me oltais menossa huomen Forssaan Hugon debyyttinäyttelyihin, mutta meillä ei oo kyytiä.
Ja bussi lähtee vasta niin myöhään, et ollaan siellä Forssassa vasta ku pitäis varmaan olla jo kehässä.

*muoks*
Löytyhän sielt vähän enemmänki niit yhteyksiä ku katto Matkahuollon eikä Expressin kautta.. Eli näyttelyyn päästään!!!! :jjei: :jjei: :jjei:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu lauantaina, 03.07.2010 klo 23:16)

almalainen

almalainen
Viestimäärä: 14

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Sunnuntaina, 04.07.2010 klo 12:54  
+
0
Että ottaa päähän!!! Lähdin äsken koirien (2kpl) kanssa ulos, kerrostalon alaovi oli auki ja 2 "herranterttua" oli siinä juuri avoimen oven edessä "korjaamassa" pyörää (paiskomista ja kiroamista). No kampesin siitä ohi ja takas tullessani sanoin niille ihan nätisti että kun tässä on tätä lääniä niin voisitteko korjata sitä fillaria jossain muussa kohtaa kuin avoimen oven edessä?
Mikä oli vastaus -> "suu kiinni, ole hiljaa ja pidä huoli omista asioistasi tai ......" jotain mistä en saanut selvää.

Mykistyin aivan täysin, ihan uskomatonta käytöstä mun mielestä :heristel:
Tekisi mieli mennä sanomaan suorat sanat niille, mutta eipä varmaan mitään hyötyä jos nätistä pyynnöstä on vastaus tuo. Eikä mitään käsitystä missä asuvat, muuten menisin vanhempien luo avautumaan.

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Sunnuntaina, 04.07.2010 klo 18:09  
+
0
A H D I S T A A. :suru: Eilen oli kiva hengailla melkein koko päivä parin kaverin kanssa, joita näen harvoin kun he asuvat eri kaupungissa kaukana, mutta avon käytös yhdessä vaiheessa oli sellaista, että mua oikeasti pelotti, että se käy päälle. :eitietoo: Joo se oli humalassa ja tiedän, että mää olin oikeassa, mutta kun toi ei vaan voinut antaa periksi ja sitten mun oli pakko luovuttaa itse. Arf.

Ahdistaa muutenkin ihan hemmetisti, pakko soittaa aamulla töihin, että en pysty tulemaan. :suru:
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Sunnuntaina, 04.07.2010 klo 20:40  
+
0
^ Humalassa tai ei, mä en alkaisi omalta avolta sietämään minkäänsortin väkivaltaisuutta hetkeäkään. Se olis soronoo, kiitos ja hei.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Sunnuntaina, 04.07.2010 klo 21:17  
+
0

Joh kirjoitti:

^ Humalassa tai ei, mä en alkaisi omalta avolta sietämään minkäänsortin väkivaltaisuutta hetkeäkään. Se olis soronoo, kiitos ja hei.



Juur näin... hyvähän se on sanoa ku ei oo koskaan ollut väkivaltaisessa suhteessa, mutta oon kyllä aika varma, että lapikasta tulis saman tien.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Maanantaina, 05.07.2010 klo 01:17  
+
0
^ja^^: Niin sitä tosiaan luulisi, että se olis soronoo samantien. Mutta missä se raja menee? Aikanaan siedin enemmän, kuin olisin kuvitellut sietäväni. Suhde kesti 15-vuotiaasta yliopistoon ja sisälsi lopulta kaikenlaista: tönimistä, väkisin paikallaan pitämistä, ex sai takaisin samalla mitalla. Kovasti vihaisena myöhemmin esitteli kynnen jälkiä, mutta jokainen niistä oli ansaittu. Minä en aloittanut, mutta puolustauduin, ja taatusti tulen aina puolustautumaan, jos minuun käydään käsiksi.

Vain kerran sain kunnolla nyrkistä, eron jälkeen. En joutunut enää miettimään, olinko tehnyt oikean päätöksen lähtiessäni suhteesta. Enää en sietäisi edes väkivallan uhkaa, se muistuttaisi liikaa vanhasta. Pelkkä exän näkeminen vilaukselta parin vuoden jälkeen sai minut aivan pois tolaltani. Elämäni vaikeimpia, mutta taatusti oikeimpia päätöksiä erota, vaikka kuinka oltiin kihloissa ja asuttiin yhdessä.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Maanantaina, 05.07.2010 klo 08:16  
+
0
ei voi löytyy niitä töitä millään mistään -.-
ja mitä taas eilen, tuo juttelee pitkästä aikaa entisen säätönsä kanssa ja heti tulee ihan outo olo, mustasukkasuus ja pelko nostaa päätään vaikka mä en ees tunne koko tapausta, oon nähny vaan kuvia ja kuullu jotain juttuja. kiitos oman exäni :mad: ärsyttää tällanen. haluun luottaa siihen ettei se mitään, mut sit kuitenki aina välillä se pieni nostaa sieltä takaraivosta niitä ajatuksia mun päähän ja mitä mä teen; mä en sit taas voi puhuu, vaikka toi näki ettei oo kaikki hyvin. ärräyr. keksin siihen jonku kysymyksen vaa mitä olin miettiny jo suihkussa. hyvä, mut suht heikko vastaus siihenki. pyhpah. ehkä mä nyt vaan yritän tässä nyt sit vaa taas selvittää omia ajatuksiani.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

pannda

pannda
Viestimäärä: 152

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Maanantaina, 05.07.2010 klo 13:10  
+
0
Meidän rannassa on ehkä sinilevää :eek: Bongasin sellaisen vesilasitestin netistä millä voi tarkistaa asian, nyt oon just tekemässä sitä. Kyllä menee koko kesä pilalle jos epäilykset osoittautuu oikeiksi, ei voi pitää koiria irti huoletta tai uida...huoh.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Maanantaina, 05.07.2010 klo 13:18  
+
0
^^ Kysy suoraan vaan, sillä inhottavinta ikinä on epävarmuus suhteessa. Ei voi olla kovin rennosti ja olla hyvä fiilis mikäli toista epäilee. Sillä ajatusten ruokkimisella saa vain itsensä rikki. Mikäli sulla on syytä epäillä jotain, niin kysy suoraan. Ei se mieskään tiedä mikä sua vaivaa mikäli et puhu mitään. Tiedän että on vaikeaa, sillä olen itse sellainen simpukka että hauduttelen ja pohdin ja mökötän enkä puhu, mutta kun olen vihdoinkin saanut turpavärkkini auki, niin isoksi paisuneet asiat ovat olleet pieniä ja merkityksettömiä ja kaikki mahdollinen epäilys on hävinnyt kun asioista on puhuttu niiden oikeilla nimillä ja suoraan. Tsemppiä!
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Maanantaina, 05.07.2010 klo 13:19  
+
0

pannda kirjoitti:

Meidän rannassa on ehkä sinilevää :eek: Bongasin sellaisen vesilasitestin netistä millä voi tarkistaa asian, nyt oon just tekemässä sitä. Kyllä menee koko kesä pilalle jos epäilykset osoittautuu oikeiksi, ei voi pitää koiria irti huoletta tai uida...huoh.



Sinilevä on kyl jotain ihan vihoviimeistä. SILLOIN KUN MINÄ OLIN NUORI... :D niin saaristossakin uskalsi uida läpi kesän, vesi oli kirkasta, ja rakkolevää oli paljon. Tästäkin aikaa siis vain 10-15 vuotta :neutral:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Maanantaina, 05.07.2010 klo 15:15  
+
0

neruda kirjoitti:

^^ Kysy suoraan vaan, sillä inhottavinta ikinä on epävarmuus suhteessa. Ei voi olla kovin rennosti ja olla hyvä fiilis mikäli toista epäilee. Sillä ajatusten ruokkimisella saa vain itsensä rikki. Mikäli sulla on syytä epäillä jotain, niin kysy suoraan. Ei se mieskään tiedä mikä sua vaivaa mikäli et puhu mitään. Tiedän että on vaikeaa, sillä olen itse sellainen simpukka että hauduttelen ja pohdin ja mökötän enkä puhu, mutta kun olen vihdoinkin saanut turpavärkkini auki, niin isoksi paisuneet asiat ovat olleet pieniä ja merkityksettömiä ja kaikki mahdollinen epäilys on hävinnyt kun asioista on puhuttu niiden oikeilla nimillä ja suoraan. Tsemppiä!


Joo, mä oon kyllä tästä maininnu aiemmin ja oon sanonu et mulla on se pelko koko ajan et mut jätetään enkä voi sille mitään. Pitää varmaan vaan ottaa uuestaan puheeks tai jotain. Kyl se on sanonu et se mua rakastaa eikä sillä oo mitää kenenkää muun kanssa ja kyl mä sitä uskon ja haluun uskoo. Voin myöntää etten kuitenkaa ihan 100% pysty luottaan varmaan enää ikinä kehenkään jätkään/mieheen vaikka haluisinki, en edes tähä nykyseen. Kai se nyt täs pitää vaa jutella uuestaan. Kiitoksia!
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Maanantaina, 05.07.2010 klo 15:40  
+
0
Niin siis, pitää lisätä tuohon mun edelliseen purkautumiseen, että ei avo ole_ikinä_mua kohtaan ollut väkivaltainen ja sanookin, että ei koskaan naista löisi, mutta silti pelotti se tilanne, kun se kiihtyi niin paljon. Mutta siis meillä on oikeesti hyvä suhde, eikä riidellä kuin harvoin.
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Maanantaina, 05.07.2010 klo 17:08  
+
0
ARgh! Lähettiin koiran kans uimaan niin eiköhän auto hajonnu matkalle (tuulettimen hihna hajos ja veti samalla jonki toisen hihnan irti). Onneksi oli tuttavia samalla rannalla niin päästiin jopa pois sieltä. Aina ku meillä on autoon tullu jotain vikaa niin avokki vetää niin hirveet herneet nokkaan ettei mitään rajaa. Nytki tulin kotiin, et soitetaan tutuilta hinausapua niin avokin vastaus oli tyyliin: "Jätetään se paska sinne". :mad: :pyssyt: Jumaleissön jaksaa veetuttaa tuommonen asenne. Pitääkö se himpuran auto olla jos siihen ei voi järkevästi suhtautua :mad:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Maanantaina, 05.07.2010 klo 17:42  
+
0
Nokka tukossa..
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28228
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6348
Viestejä yhteensä545766
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265915
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 01:45)