Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:05

Purkautumisosasto 3

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 13:19  
+
0
Nyt kyllä menee hermot meidän palkanlaskentaan. Laitoin heinäkuun puolessa välissä Kelan vanhempainetuushakemuksen meidän palkanlaskentaan, joka täyttää hakemukseen palkkatiedot. Noh...heinäkuun puolen välin jälkeen palkanlaskennasta tuli tieto, että he ovat kk palkkatiedot täyttäneet hakemukseen, mutta eivät vielä pystyä 6 kk palkkatuloja ilmoittamaan, sillä heidän on tarkoitus laskea sihen elokuun palkka mukaan. En tajua, miksi eivät voineet laskea siitä hetkestä 6 kk taaksepäin. Palkanlaskenta lähetti hakemukseen Kelaan ja Kela jäi odottamaan niitä 6 kk palkkatietoja. Mulle palkanlaskenta infosi, että lähettävät Kelaan nuo 6 kk palkkatiedot sitten kun elokuun palkka on laskettu (palkkapäivä 20. päivä).

Olen viikon verran odotellut Kelan päätöstä. Mun äippäloman pitäisi alkaa reilun kahden viikon päästä. Tänään soittelin Kelaan ja kyselin, että mikä on tilanne. Kelassa edelleenkin odottavat palkkalaskennasta palkkatietoja. Laitoin perjantaina jo viestiä palkanlaskentaan varmistaakseni, että palkkatiedot on sieltä suunnasta lähetetty. Vastausta en ole edelleenkään viestiini saanut. Aamulla soitin palkanlaskentaan ja sieltä vastasi henkilö, joka ei hoida asiaani. Tämä henkilö yhdisti puhelun asiaani hoitavalla henkilölle. Noh...eihän henkilö vastannut puhelimeen. Puhelimeen vastannut henkilö lupasi jättää soittopyynnön. Olen tässä jo useamman tunnin odottanut soittoa, mutta eipä sitä ole kuulunut.

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 14:37  
+
0

Susku_ kirjoitti:

Noh...heinäkuun puolen välin jälkeen palkanlaskennasta tuli tieto, että he ovat kk palkkatiedot täyttäneet hakemukseen, mutta eivät vielä pystyä 6 kk palkkatuloja ilmoittamaan, sillä heidän on tarkoitus laskea sihen elokuun palkka mukaan. En tajua, miksi eivät voineet laskea siitä hetkestä 6 kk taaksepäin.

Palkanlaskijana voin kertoa sulle, että Kela ei hyväksy kuin ansiot juuri ennen poissaoloa. Ts. jos jää pois töistä elokuussa, voi laittaa palkkatiedot 1.2.-31.7.2010 ja jos heinäkuun palkka maksetaan vasta 15.8., tietoa ei voi laittaa Kelaan ennen kuin elokuun puolivälin tietämillä, jolloin tiedetään heinäkuunkin palkka (ellei palkka oli ihan sama joka kuukausi ilman mitään muuttuvia lisiä). Olen tosin itse kyllä arvioinut ansioita, mutta siinäkin on oma hommansa kytätä, että tulikohan arvioitua ihan oikein vai ei ja sitten, jos ei ole arvioinut, joutuu laittamaan perään korjauksen ja Kelan päätös saattaa silloin muuttua ja taas tulee kitinää. :eitietoo: Tää on välillä tosi epäkiitollinen ammatti, mutta tuossa kumminkin syy todennäköisesti sille, miksi Y17-lomaketta ei voi toimittaa aiemmin Kelaan. Tämä toki kannattaisi aina työntekijälle selittää, niin ei tarvitse palkanlaskentaan asiasta kiukuta, kun syy vetkutteluun ei ole siellä. :hymy:

PS. Saat äippäpäivärahan ensimmäiset 30pv joka tapauksessa vasta niiden kuluttua eli noin 5 viikkoa äitiysloman alusta, joten sinänsähän kiirettä ei ole. Kelahan maksaa ekan pätkän 30pv ja sen jälkeen 25 päivän jaksoissa ja jokainen suoritus tulee vasta jälkikäteen jakson päättyessä.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 14:54  
+
0
Mä olen laittanut maksupäivän mukaan 6 kk. Ja viimeksi johonkin vanheimpainrahaan (elokuussa siis on pois) kelpasi tai pikemminkin pyydettiin palkkatiedot 1.1-30.6.
Ja sairaspäiväraha "anomukseen" olen myös ilmoittanut maksupäivän mukaan. Meillä työntekijät tosin ovat tuntipalkkalaisia ja saavat palkan 2 viikon välein.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 15:05  
+
0
Kiitos infoista. Kuitenkin tämän kuun palkkapäivä on jo mennyt. Eli palkanmaksupäivä on 20. päivä, jolloin maksetaan kyseisen kuun palkka. Ja palkka on laskettu jo ennen tuota 20. päivää. Palkanlaskija laittoi silloin heinäkuun viestissään, että voi lähettää tiedot Kelaan vasta tuon 20. päivän jälkeen. Tuosta päivästä on kulunut jo reilu viikkoa eikä Kela ole vieläkään saanut tietoja. Ja kun olen palkanlaskijalle laittanut sähköpostia ja jättänyt soittopyynnön, joihin kumpaankaan ei vastata....tuo alkaa ärsyttämään. Voi tietysti olla, että kyseinen henkilö on kipeänä. Ainakaan puhelimeen vastannut henkilö ei asiasta tiennyt. Tässä vaan alkaa tulla kiire asian kanssa. Tottakai työnantajakin haluaisi tietää Kelan hyväksymän päivän...vaikka kyllähän äitiyslomapäivän alku on tullut laskettua Kelan laskureilla.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 16:52  
+
0
Sukulaisia ei voi valita, mutta voisipa paremman puoliskon sisarusten kumppanit edes :pyssyt: :twisted:

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 16:56  
+
0
PRKL! Se on kuulkaa niin että kantsis pitää hampaistostaan hyvää huolta ettei käy niinko mulle tänään, puolet yhdestä poskihampaasta halkes ja sitten saikin kuunnella nuhtelut hammaslääkäriltä. Nyt tuntuu että ikää tuli tuon takia toistakymmentä vuotta lisää (oikeasti alta 40 vielä)..
Tunnussloganini olkoon täst'edes "mieluummin hampaat suussa kun silikonit..niiin missä lie" (ei siis silikoneja tässä kropassa ja toivottavasti hampaatkin enimmäkseen ikiomat). Pelottaa...:suru:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Maanantaina, 30.08.2010 klo 17:32  
+
0
Tämä on oikeasti aika vapauttava osasto, vissiin ei kaikilla muillakaan ole elo niin helppoa. Joten koska olen salaa lueskellut jotain, työnnän lusikkani tähän soppaan.

Tänään on harmittanut erityisesti ylioppilaskunnan ja YTHS-maksujen maksaminen, opiskelen kahdessa paikassa, netissä tieto on puutteellista ja jouduin maksamaan YTHS-maksut kahteen kertaan. Rahojen piti olla helposti noudettavissa ylioppilaskunnan kassasta, mutta ketun marjat.. Jonotin sinne kolmesti ennen kuin sain homman siihen vaiheeseen, että rahat ovat viikon päästä tililläni. Opiskellakin olisi tänään tietty voinut, mutta ei kyllä kyennyt enää tuon ruljanssin jälkeen.

Sitten harmittaa tokalla ratsastustunnilla ryssitty kylki, joka on kipeä nyt toista viikkoa. Huomenna pitäisi taas ratsastaa, mutta auts. Enkä viitsisi perua, kun seuraavat kaksi viikkoa joudun perumaan väliaikaisen Tampereella asumisen vuoksi (jos joku muuten harrastaa Tampereen metsissä rämpimistä, saisi minusta ja koirasta seuraa - yksin lenkkeily tympii. Mutta Tampere <3).

MissFields, tuo on kyllä niin tuttu tunne. Itse muutin Helsinkiin ekan koiranpentuni kanssa viime heinäkuussa ja huolimatta avomiehestä (tai ehkä juuri siksi) oli kyllä tosi yksinäistä. Toinen mennä juhli yöt pitkät ja minä olin kotona ja vein pentua ulos vähän väliä. Tuli kyllä itku jos toinenkin siinä. Nyt on jo paljon helpompaa, olen ehkä tottunut viettämään enemmän aikaa yksinäni ja koirakin osaa olla enemmän itsekseen. Meistäkin voisi saada seuraa jonnekin, sun pentu on varmaan vielä niin pieni, että enemmän leikkii kuin lenkkeilee? Helmi on toistaiseksi ollut aika hyvä kaikkien pentujen kanssa ja (onneksi) pärjännyt ylipäätään hyvin koirapuistoissa.
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 10:21  
+
0
Mä en tykkää viedä mun koiria yksin pimeellä ulos,ollaankin sovittu mieheni kanssa että hän hoitaa ne.
Mieheni sairastama sairaus on kuitenkin laajentunut niin että hänellä on pahoja nivel kipuja,joten luonnollisesti minä olen nyt hoitanut liikutuksen yksin.

Eilen ilalla kun lähdin viimeselle pissa reissulle koirieni kanssa jotain 21.30 ok talon pihasta lähti perääni ruskea terrieri,ihan lepposasti siinä kävelin etteen päin ja juttelin että "mene kotiin hus, hus" jatkoin eteenpäin tilanne oli pelottava koska koira ei lähestynyt ystävällisesti,sitten sanoin "itseppähän kerjäsit" ja pysähdyin näin että joku lähti juoksemaan koiran perään,pysähdyin.
Omistaja kutsui koiraa mutta sillä ei ollut vaikutusta,lopussa tyyppi sai koiransa kiinni n.10cm päästä koiristani,juuri kun se oli ampumassa kiinni.

En todella tiedä mikä koiralle tuli,mutta kun omistaja nosti sen niskasta ilmaan se nosti kamalan rähinän pystyyn ja yritti parhaansa mukaan purra omistajaansa.
Ihan hetken katsoin kun omistaja kantoi mekastavaa koiraa kotia kohti,se mikä minua ihmetytti oli ensinkin se että se omistaja ei älynnyt pyytää minulta anteeksi ja mitä se omistaja sille koiralle sitten lopuksi teki,kun olin jo kaukana niin kuulin se järkyttävän volinan.

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 12:13  
+
0
Laitoin aamulla uudelleen sähköpostia palkanlaskennan yleiseen jakeluun, sillä eiliseen soittopyyntööni ei vastattu. Mua alkoi jo epäilyttämään, että onko asioita hoitava palkanlaskija edes töissää...mahdollistahan on että hän on esim. kipeänä. Sainkin lopulta vastauksen, jossa todettiin että kyseinen henkilö on pois töistä...on ilmeisesti ollut jo jonkin aikaa. Asiani annettiin toisen palkanlaskijan hoidettavaksi. Toivottavasti tää homma etenee nyt tästä eteenpäin.

On se vaan kumma, kun nykyään saa aina kysellä perään eikä voi luottaa siihen, että homma hoituu. Toinen tapaus kesältä, joka pisti ärsyttämään. Nimittäin tiedustelin eräästä huonekaluliikkeestä mahdollisuutta korjauttaa heiltä viisi vuotta sitten ostamaani sohvaa. Myymäläpäällikkö epäili, että korjaus voisi mennä jopa reklamaationa. Noh...eräs myyjä otti asian hoitaakseen. Hän pyysi mua lähettämään ennen hänen kesälomiaan kuvia sohvasta sekä kauppakirjan. Teinkin sen. Myyjän oli tarkoitus olla kesälomalla kaksi viikkoa. Kuitenkin myyjän kesälomasta oli kulunut kaksi viikkoa ja kuvien lähettämisestä oli kulunut kuukausi. Aloin miettimään, mikä mahtaa olla sohvan tilanne. Tehtaan kun piti arvioida korjattava juttu. Myyjästä ei vaan kuulunut mitään. Laitoin lopulta tiedustelusähköpostin aiheesta. Noh...myyjä oli tainnut unohtaa koko juttun eli ei ollut lähettänyt kuvia ja kauppakirjaa tehtaalle ja ilmeisesti oli hukannut sähköpostini, sillä kysyä kuvia ja kauppakirjaa lähettäväksi uudelleen hänelle. Lopulta tehtaalta tuli ilmoitus, että sohvan korjaus menee reklamaationa. Nyt sitten odottelenkin, koska mahtaa tulla ilmoitus, että sohvamoduuli haetaan korjattavaksi. Tai sitten saan taas senkin perään kysellä.

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 13:31  
+
0
Siis tuolla meidän kotikylällä asuu kyllä ihan kaheli muija!
:pyssyt:

Sen 16v kummipoika (jolle ei ole sukua kuitenkaan) on suorittanut metsästyskortin ja ampunut hirvimerkinkin jo. Nyt haluaisi liittyä johonkin seuraan sitten. Noh tämä muija oli sitten alkanut hoitamaan asiaa ja kysynyt naapurikylän seuralta: eivät ota juuri nyt uusia jäseniä.

Kysy sitten toisella puolella olevasta kylästä ja lupasi omat maansa sen seuran käyttöön (ko maat on tällä hetkellä meidän seuran vuokraamana). Ko seuran pj on meidän isän paraskaveri ja olikin todennut että miksei kysy meidän seuralta, onhan oman kylän seura ja maat jo meille vuokralla. Eihän niiden seura edes hyötyisi niistä maista kun välissä on muita maita jotka meillä vuokralla! Ja kehtasi vielä väittää että nämä maat omistava siirtää myös ne vuokralle heille. Juu aivan varmasti, juuri keväällä uusittiin vuokrasopimus ja saatiin lisääkin vielä maata jota oli ostanut.

Muija sitten soitti huuli pyöreänä meidän isälle että "ai teidän seura onkin vielä toiminnassa?? Kaikki sanovat ettei teillä ole vuosiin ollut hirviporukkaa eikä paljon muutakaan toimintaa!" Juu varmasti sanovat, yksi harvoista koko kunnan seuroista joka on joka vuosi ampunut kaikki luvalliset hirvensä ja joka vuosi tullut uusia jäseniä -.-'

Sitten sillä oli jotain ihme käsityksiä että saahan se poika hänen mailla tietenkin käydä metsällä hänen luvalla. ööh, ei saa koska maat on meillä vuokralla? Tai että voi käydä yhteismetsällä. Juu sopimuksessa lukee osakkaan perheenjäsenet saa käydä metsällä, kummilasta ei lasketa perheenjäseneksi.

Juu kyllähän me uusia nuoria jäseniä otetaan mutta se muija saa kyllä pysyä kaukana! Sen verran kaheli on AINA jutuissaan.. Voisi alkajaisiksi tutustua vaikka metsästyslakiin..

Muoks. Tagi..
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi
(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.08.2010 klo 13:34)

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 13:35  
+
0
Helmillä taitaa olla kennelyskä. Ketuttaa ja säälittää, kun toinen köhii. Soitin Viikkiin, sanoivat, että kattelkaa, ei kuulemma voi hoitaa mitenkään erityisesti, jälkitauteihin sitten antibioottia.

Ja kiitos tuon köhän (koira räki koko yön ja koitin siivota limoja, ettei se söisi niitä), nukuin puoleen päivään = en viitsinyt lähteä kirjastoon = en taida kirjoittaa kandia tänäänkään. Toisaalta voisihan tässä sen aikaa yrittää, jonka muuten käyttäisi lenkkeilyttämällä hauvaa. Tänään olisi tosin ollut tallipäivä, piski olisi tullut mukaan, kun hommasin sille huolehtijan ratsimisen ajaksi ja lenkit olisivat hoituneet samalla. Nyt ei tuu, joudun kävelemään yksin. Eli hukkaan heitetyt 8 km.
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 14:17  
+
0
Heini: Mainitsemallasi naisihmisellä ei kyllä ole minkäänlaista käsitystä, mitä metsästyslaissa sanotaan. Hänhän toimisi ihan täysin lainvastaisesti.

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 14:23  
+
0
^ No älä muuta viserrä! Voisi vaikka alkajaisiksi tosiaan ottaa laillisista asioista selvää kun kerran niin innokkasti hoitaa pojan asioita. Pistää kyllä poikaraukan pään ihan totaalisen sekaisin väärillä tiedoilla/luuloilla.
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 19:02  
+
0
Huoh. Nyt loppu ainaki vähäksi aikaa mun yövuorojen teko. Tämän työputken aikana oon saanu nukuttua 3-5 tuntia aina vuoron jälkeen ja se sitten kostautui tänään niin, että kun heräsin (menin klo 9 nukkumaan ja heräsin klo 12.45) ja katsoin kelloa niin purskahdin itkuun. Eipä muuta ku soittoa lekurille ja sairaslomalle nyt loppuputken ajaksi, loppuviikosta meen neuvolalääkärin kanssa juttelemaan töitten jatkamisesta. :suru: Lievästi on polla sekasin nyt.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 19:17  
+
0
^ Ei muuta kuin sairaslomaa reilusti, ei kannata stressata itseään "turhaan". Varsinkaan kun on raskaana.

Sillon kun itse olin raskaana, jatkoin työntekoa muka urheana, vaikka olo oli sekä fyysisesti- että psyykkisesti ihan pska. Lääkäri laittoi mut miltei väkisin sairaslomalle, vaikka itse en sitä olisi halunnut. Näin jälkeenpäin ajatellen ei voi kun sanoa että oli sitä tyhmä :roll:. Töitä ehtii tehdä myöhemminkin, tärkeintä on lepo ja itsensä terveenä pitäminen, ihan tuleevaakin ajatellen, jolloin niitä voimia todellakin tarvitaan.

Kovasti tsemppiä ja jaksamisia sulle :paijata:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.08.2010 klo 19:18)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 19:17  
+
0
^^ Jaksamista Nutti, otahan nyt levon kannalta oman ja vauvan hyvinvoinnin vuoksi! :)
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.08.2010 klo 21:29)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 21:15  
+
0
Nyt sit ootellaan reuma ja kilppari tuloksia ja huomenna lääkäri soittaa, et meneekö ranne leikkuriin.

Ihan ku ei olis tälleen 28 vuotiaana sydänviassa, astmassa, välilevyjen rappeumissa ja alkavassa psorissa tarpeeksi. :suru:
On kyllä ihan paskaa se sanonta: "kellekkään ei anneta enempää, kun jaksaa kantaa" :mad:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 21:21  
+
0
Nuttille jaksamista ja hyvillä mielin vain sairaslomalle, sinä olet tärkein, työ tekijäänsä oottaa (vai miten se meni :)

Voi Sonik, onpa sulle osunu paljon :suru: Toivottavasti edes nyt nuo testit tulisivat negatiivisina takaisin etkä tarvitsisi leikkausta. Voimia!
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

myway

myway
Viestimäärä: 618

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Tiistaina, 31.08.2010 klo 23:19  
+
0
Saakutin idiootti koiranulkoiluttaja!!
Näen, että tietä pitkin on tulossa mies westien kanssa. Menen pennun (12 vkoa) kanssa tien toiselle puolelle istumaan. Minä tien puolella ja pentu penkan puolella. Naksuttelen pennulleni ja palkkailen kontaktista.
Mitä tekee mies?! Päästää puhisevan räksynsä flexin päässä aivan iholle. Sanon miehelle: "Älä päästä sitä tänne." Liian myöhäistä. Westie on kosketusetäisyydellä ja pentuni alkaa perääntyä, koska tilanne on inhottava. Mies ei sano mitään, vaan jatkaa matkaansa. Westie lähtee miehen perään.
Tie on n. 4 metriä leveä. Miten sokea voi olla?! Koulutus menossa. Pentu. Vieras koira. Yleiset käytöstavat. Haloo? Missä maalaisjärki?
Sekarotuinen Rami 16.4.1996 - 29.11.2011
Bcu Tito 2.6.2010
Bcu Totti 3.8.2013
Life Is How You Make It

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 03:13  
+
0
Mikään ei voi JUST NYT TÄLLÄ SEKUNNILLA mennä niin kuin minä haluan. No eipä ne mene koskaan muulloinkaan.

Ahdistaa.

Vttu mitä pskaa.

Ehkä alan siivoomaan.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545700
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 11:15)