Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:05

Purkautumisosasto 3

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 51

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 01:11  
+
0
Kröh kröh, päätin sitten hieman harjoittaa sairaanhoitoa itseensi. Otin siis kynsisakset, pirtua päälle ja aloin leikkaamaan tuota minun ihQua mätää kynttäni. Kynsi oli jo irronnut aika hyvin, ei edes sattunut kun pieniä paloja varovasti leikkasi. Puolet kynnestä lähti. Mutta.

Löysin yllätyksen! Kun pääsin siihen viillon kohdalle, joka koko episodin aiheutti, katsoin että mitäs kiiltävää täällä on. Kaksi 2 mm x 1 mm kokoista kromin palasta!?!? Selvisi siis syy mikä kynteen iski (ei se ollutkaan sähköisku..) ja miksi se ei ole parantunut. On aika herkun näköinen tuo kynsi nyt.

Siinä hemmetin (kromatussa) ovenkahvassa oli siis sojottanut pala sitä kromia, tökkäsin sormeni siihen ja se upposi kynteen ja katkesi sinne. Ai kun kiva.

Varokaa kromattuja ovenkahvoja!!!!
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 01:24  
+
0

Vanis kirjoitti:

^40+, en tiedä kuinka paljon yli..


Ok. Mun äiti sai mut 46v mutta ei tosin ollut silloin vielä mummo eikä käynyt enää baareissa.

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 08:17  
+
0
^^ :eek: Toivottavasti lähtee nyt paranemaan.
Petit Brabancon "Mökö"

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 08:47  
+
0
AAAARGH! Meillä päin asuu mummo, jolla on tapana ulkoiluttaa koiriansa fleksin päässä, ja päästää ne elikot oman koiran iholle riippumatta siitä onko remmin päässä ollut cockerspanieli, faaraokoira tai kaksi rotikka. No, meillä hoidossa olevista koirista suurin osa ei onneksi ole ollut yllättävistä nuuhkijoista moksiskaan, mutta aina ole mummolle koettanut ystävällisesti sanoa, että kysyisi ennenkuin tunkee koiriaan "tutustumaan".

Tämän oman penikan kanssa olin päässyt jo siihen pisteeseen, että Arttu kääntyi jo automaattisesti tillittämään allekirjoittanutta silmiin, kun toinen koira ilmestyi näköpiiriin, ja toisten koirien ohi meneminen tienpientareiden kautta alkoi jo sujua ihan kohtalaisesti. Toissapäivänä tuo mummo tuli koirinensa vastaan, me koukattiin metsään kävelytieltä ja SE TULI SINNE PÖPELIKKÖÖN PERÄÄN koska "hänen koiriensa pitää saada tutustua uuten pikkuiseen seudulla"! Voin kyllä kertoa, että siinä kohtaa tuli lausuttua muutama valittu sana vähän terävämin kuin tavallisesti.

Koko eilinen päivä meni sitten siihen, että sai taas aloittaa Artun kanssa ohitukset melkein alusta, sillä tuon jälkeen ipana sekosi taas aivan täysin toisia koiria nähdessään. Tänään aamulenkillä tuo kontakti alkoi taas löytyä jossain määrin, mutta eiköhän se sama ämmä tule uudestaan vastaan. Huusin jo hyvän matkan päästä, että älä päästä koiria luokse, mutta vastauksena tuli vain sama koirienpitääsaadatervehtiätoisiaanbullshitblaablaablaa kuin aina ennenkin, ja elikot kirmasivat jo hyvää vauhtia meitä kohti. Arttu kuumeni ihan tosissaan, se nosti irokeesin pystyyn ja alkoi murista, eikä eukko vieläkään yrittänyt edes pysäyttää koiriaan. Vasta siinä kohtaa kun kiskaisin Artun selän taakse ja aloin remminpäällä huitoen ajamaan pikkukoiria pois, niin tuo naisihminen alkoi kiskomaan koiria pois.

Eli tuloksena: Pentu, joka nyt murisee kaikille vastaantuleville koirille, ja mummo, jonka mielestä yritin potkia hänen koiriaan ilman mitään syytä ja yritin usuttaa oman koirani hänen kimppuunsa. Kuulemma poliisille ilmoitetaan asiasta, että sitä odotellessa sitten.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 09:22  
+
0
Piimäenkelille osanotot Velhon poismenon johdosta. :suru: Ja tervetuloa takaisin foorumille.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 10:41  
+
0
^^mikä helvetti noita mummoja oikein riivaa :twisted: tähän kastiin menee myös vanhemmat tätihenkilöit joilla on poikkeuksetta taskunkokoinen koira matkassaan ja "koira" haluaisi tulla tutustumaan. Kyllä ne on ne omistajat yleensä jotka haluaa tulla lääppimään pentua. Sitten tulee loukkaantunutta ilmettä ja "no eihän tämä koira nyt teille mitään tee".

Useimmat pikkukoirat on ärissyt meille, josta seurauksena, että tämä alkaa äristä pikkukoirille. Yksikin yritti tunkea ärisevän pikkukoiran kanssa iholle, pitää oikein huutaa, että me EI moikata koiria koirapuiston ulkopuolella. (no vaikka koirapuistossa ei käviskään, voihan siihen vedota ;))

Mitähän siitä tulisi, jos me mentäisiin tämän kanssa joka lenkillä (5-6krt) moikkaamaan jokaista vastaantulevaa koiraa (5-15/lenkki) hei vaan hei. Yksikin kerta tuli lauma pikkutyttöjä vastaan ja olivat kysymättä jo menossa tätä "halimaan", kun huusin, "että se puree lapsia, pois siitä". Eihän se mitään pure, mutta ei kysymättä kukaan saa laumana tulla tätä lääppimään.

Ja sit viimeiseksi (tästä tulee jo romaani :nolo:), asutaan ihan koirapuistoa vastapäätä (10m) ja jos erehdytään menemään liiankin lähelle, koirapuistoilijoilta tulee tosi usein "tuo se pentu tänne leikkimään, tuo nyt, se tekee sille ihan hyvää" Saamari, mä päätän ihan itse milloin me käydään puistossa :twisted: Yritä nyt näille selittää, että me kävellään tästä ohi sen kuusi kertaa päivässä, eikä joka kerta todellakaan tulla sinne, niin kuin ei nytkään tulla argh.

Kiitos ja anteeks.
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

rocky

rocky
Viestimäärä: 121

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 10:51  
+
0
^ Just näin. Ja toinen tosi rasittava asia mihin oon törmänny on syöttäminen. Olin sosiaalistamassa pentua eräässä kaupungin tapahtumassa missä oli paljon ihmisiä. No tottakai pentu oli sillon huuurjan söpö kun pentu vaan voi olla ikää 3kk. :eitietoo: Nii eikös laumottain "tätejä" tullu ja kysymättä työnsi Rommijäätelöä koiran kurkkuun :pyssyt: No, kyllä siinä pari valittua sanaa tuli mutta raivotuttaa kun eivät edes kysy mokomat.
Sekarotunen Rocky 2010

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 10:55  
+
0
Tervetuloa takaisin Piimäenkeli! Ja osanottoni Velhon poismenon johdosta.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:04  
+
0
Koska mä ehin olemaan terve? Johan mulla oli kolme päivää välissä ku mikään ei vaivannu ja nyt taas sellanen yskä että ei morjens. -.-
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:46  
+
0
^ Paranemisia!

Mulla on itelläkin ollut jonkinlainen flunssa päällä jo monta viikkoa. Rasittavaa, kun ei ole kunnolla kipeä, mutta ei tervekään. :eitietoo:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:54  
+
0
Jaksamisia rosa1.

Piimäenkelille osanotot Velhon poismenosta. Ja tervetuloa takaisin foorumille.

Tsemppejä myös muille purkautujille.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu lauantaina, 28.08.2010 klo 11:55)

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:59  
+
0
Myöhässä tulee, mutta Suzuna ja cayla, oon koittanut venytellä aina kun kerkeän.. vieläkään ei ole helpottanut. =( Keppivenytys ei olekaan mieleen tullut, täytyy ottaa sellainen avuksi, kiitos vinkistä. Yleensä venytänkin käsiä selän takana, se autaa hyvin, mutta kepin kanssa vois olla vielä parempi. Olkapäitä pyörittelen aina kun kerkeän. Välillä kun pitää istua ruuhkaisalla kassalla, ei kerkeä kun tekemään ja tekemään sitä samaa rasittavaa liikettä kokoajan ja vitsi kun sattuu. =(
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 12:05  
+
0

rosa1 kirjoitti:

Kiitos kaikille tsempeistä!

Huoh, tänään tuli lasku Chambon tuhkauksesta. Iski taas tajuntaan. Jotenkin olen onnistunut uskottelemaan itselleni, että Samppa on vaan hoidossa ja tulee kohta kotiin.. Kyllä mä siis tiedän, että se on kuollut, en vaan pysty ajattelemaan sitä, kun tuntuu, että pakahtuu suruun.

Eetla, rungot vaan puretaan, kaapin ovet on käyttökelpoisia, eli vanhat ovet saadaan käyttöön. Ei mua tosin ois haitannut, vaikka ovetkin ois joutunut uusimaan, en niin kauheasti välitä noista nykyisistä ovista.



Joo sitä alitajunta tekee tepposia etenkin vaikeissa asioissa ja tavallaanhan se on hyvä jos pystyy edes hetkeksi sen unohtamaan. Ei se tee koirasta sen vähemmän rakasta ja raskasta menetystä.

Kova homma teillä silti, tai ylipäätään joutavaa hankaluutta aiheuttava. Toisaalta jos yhtään nappaa niin nyt on sitten hyvä vaihdattaa ovetkin vaikka menee omaan piikkiin kun eivät ole mieluisat, ja oishan siinä yksi työ lisää ajatuksia harhauttamaan. jotenkin kuitenkin väärin ihan kuin yksi isku ei olisi riittänyt. Mä olen ihan vakuuttunut että teille ei voi ainakaan koirien kanssa tulla vastaan mitään vaikeuksia kun ootte jo niin paljon läpikäynyt.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 13:56  
+
0
Tsemppiä rosa1. Mitä rakkaampi, sitä suurempi suru, kuten Taigan kasvattaja totesi oman vanhuksensa poismenon jälkeen.

Omaa: rahattomuus ja siitä johtuva ei-ole-mitään-tekemistä. Olisi kiva lähteä käymään vaikka kahvilla jossain. Mutta kun ei pysty niin ei pysty.

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 13:59  
+
0
^Mulla on sama. Kaikki maailman aika käytettävissä eikä rahaa tehä mitään. -.-
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 14:23  
+
0

Tonteria kirjoitti:


Eli tuloksena: Pentu, joka nyt murisee kaikille vastaantuleville koirille, ja mummo, jonka mielestä yritin potkia hänen koiriaan ilman mitään syytä ja yritin usuttaa oman koirani hänen kimppuunsa. Kuulemma poliisille ilmoitetaan asiasta, että sitä odotellessa sitten.


Voi surkujen surku. Noi on inhottavia tilanteita ja niin vähällä voi pilata niin paljon... Tuskin soittaa mihkä poliisille, noitten vaan aina täytyy päteä. Vanhukset :roll:

Täällä tuntuu olevan joku riisenipelko nykyään ihmisillä. Kokevat rodun vihaiseksi vieraille ja antavat suurimmaksi osaksi olla. Toki niitä rohkeitakin löytyy, eli jotkut tuputtavat sitä omaa koiraa siihen tyrkylle ihan väkisin (tai lastaan, tai itseään). Mutta kun kaks, keskimäärin 70cm korkeeta, mustaa partaa vilauttaa purukalustoa ja antaa varoittavan murinanäytteen alkaa se fleksikin kelautumaan aika vauhdilla sinne koteloonsa. (miksiköhän riiseni koetaan vihaiseksi meidän naapurustossa :mietiskel::nauru:)

Niin, että kun se Arttu siitä kasvaa, niin kyllä se omalla olemuksellaan hävittää kaikki turhan tunkeilijat.

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 15:46  
+
0
Jos olisin Tonteria, niin hankkisin esim. M&M:stä sellaisen paineilmapullon ja suhauttaisin sillä naapurin puudeleita, jos ei sana mene perille itse omistajalle. Kerta riittänee pitämään puudelit jatkossa "omalla puolellaan" eikä tartte huitoa remmillä.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 16:37  
+
0
.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 03.09.2010 klo 15:15)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 16:43  
+
0
^:paijata:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 16:49  
+
0
MissFieds, SaMaJa ja Kadi, kiitos myötätunnosta.

Onneksi ei mitään ilmeisen peruuttamatonta ole sattunut, tänään kun käytiin mätsäreissä pyörähtämässä, niin ipana oli niinkuin mitään vastaavaa ei olisi tapahtunutkaan, ja ei enää jaksa tuhlata äänijänteitään muille haukkumiseen. Ja tuo paineilmapullo oli hyvä idea... =)

Ja Kadille :paijata:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia


  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545699
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 02:45)