Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:05

Purkautumisosasto 3

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 17:00  
+
0
Kadille tsempitykset :paijata:

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 17:08  
+
0
Kiittää myötätunnoista. Tuo biisi tuli kuin tilauksesta..suomipop ehkä kuuntelee mun puhelut.. :mietiskel:

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 20:13  
+
0
NNNYT ......... :pyssyt::pyssyt::pyssyt::pyssyt:

Menin aamusta seisomaan pysäkille n. 09:15. Seisoin siinä 10:30 asti, kunnes lähdin marssimaan kotia kohti ja katselemaan aikatauluja (olin kyllä lähdössä pyörällä polkemaan, mutta ajattelin että katson kumminkin ne aikataulut ensin). Kas kummaa! Bussi oli lähtenyt jo aamusta joskus seitsemän aikaan, seuraava oli tulossa vasta 11:15. Työnantajalle soittoa ja pahoittelut myöhästymisestä, töissä oli vähän parempi päivä kun eilen mutta silti koska olen uusi, saan kokoajan jo vuoden töissäolleelta työntekijältä piilovittuilua ja hän ei osaa keskustella kanssani normaalisti (sarkasmia kokoajan). Pitää ilmeisesti minua tyhmänä koska en ole käynyt pitkää matikkaa koulussa, haukkuu ihmisiä idiooteiksi ja tyhmiksi/jälkeenjääneiksi jotka käy kynsihoitoloissa (mainitsin että perheellämme on ollut yritys kun keskustelimme jotenkuten viisaasti 'aina oikeassa olevista asiakkaista'), muutenkin olettaa että tiedän kahvilamme ruokalistat ulkoa (olen ollut töissä 2 päivää?) ja nälvii minua asiakkaiden kuullen "Tässä vaiheessa sun täytyis aivan itte tietää mitä meillä on listoilla", kun pyysin apua ja kysyin mitä kaikkea meiltä löytyy.

No, eilen tuo kyseinen veijari päästi minut aivan liian myöhään vaikka olin maininnut jotenkuten asiasta, mutta tuo ei ollut ottavinaan kuuleviin korviinsakkaan asiaa. Olen vasta muuttanut, mistä @!!!X(%/#/ voin tietää milloin busseja menee kun aikataulua ei saanut netistä katsoa?? Lähdin sitten lampsimaan itku kurkussa bussipysäkilleni päästyäni pois ja kas kummaa, seuraava bussi olisi lähtenyt vasta puolentoistatunnin päästä. Hienoa, tuli sitten kävelyreissu. Onneksi mies oli ihana ja lähti pyörällä vastaan, kotoa asti (~8km?).

Tänään pääsin lähtemään tarpeeksi ajoissa, mutta mies möhli ja sanoi tietyn bussin numeron ja mihin kellon aikaan se siihen tulee .. No odotin ja odotin ja sieltä kaahaa bussi, hmm, väärä numero - en pysäytä bussia ja annan sen jatkaa matkaa. 20min yli odotetun ajan soitan ja kysyn että katsoiko hän oikein, saan huutoa niskaani kun keskeytin pelit ja sitten tuli luuritusta. Noh, siinä vaiheessa olin jo räjähdyspisteessä ja pistin vain puhelimen taskuun, joka olikin sitten sammunut siinä 10 minuutin aikana.. Kun avasin sen, olin saanut 222444444x vastaajaviestiä jossa kirotaan ja huudetaan että mitä @!!(#)=# sammutan puhelimen jne. Noh, oli sielä ihan nätistikkin kirjoitettu viesti, jossa sanottiin että seuraava bussi tulee 19:30.. Kello oli silloin 18:40. No, meinasin taas ruveta itkemään ja istuin siinä sitten kiltisti sen 45 min, ja sillä ajalla oli ruvennut satamaan aivan kunnolla. Sieltä tuli sitten kohti bussi ja päätin pysäyttää sen, hyppäsin kyytiin, kysyin meneekö bussi sinne paikkakunnalle minne tahdoin, kuski sanoi että menee, ja tyytyväisin mielin istuuduin kyytiin..

Sitten huomaan että nyt ollaan jossain ihan vikareitillä missä pitäisi olla, ja yht äkkiä kuski kuuluttaa paikkakunnan .. Katsoin ympärilleni aivan hämilläni, missä olin??? Kysyin sitten kuskilta että mistä saattaisin löytämään siwan ja kuski antoi hyvän neuvon "Joo no mullon sellanen fiilis että sun pitää kävellä tonne ja tuolta risteyksestä kääntyy vasemmalle. En oo ihan varma minne suuntaan pitäis kääntyä, kai vasemmalle" Ei jessus.. No hyppäsimpä sitten bussista kaatosateeseen, kävelin sen 300m uuden huivin, takin, kenkien ja laukun kanssa jotka kastuivat täysin, risteyksessä olin aivan hukassa eivätkä autot edes pysähtyneet kun koitin huitoa :ttou: Siinä sitten päätin lähteä vasemmalle kuin kuski 'veikkasi' ja löysin kuin löysinkin siwalle. Sielä sitten seisoin katoksessa ehkä 5 sekunttia, kun luokka toveri tuli tyttöystävänsä kanssa ohitseni ja hyppäsi edessä olevaan autooni. Kiekaisin siinä sitten kaverini sukunimen, selitin tilanteen, kunnes sain hänen anopiltaan kyydin kotiin. Täytyy sille herralle ostaa maanantaiksi joku karkkipussi jonka ojennan hänelle sitten kiitokseksi iltani pelastamisesta, kuskia kiittelin jo tuhannesti :shifty:

Että sellaista, pieni purkautuminen.

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 20:52  
+
0
^No, on sulla ollut melkoista! Toivottavasti kirjoittaminen vähän helpotti. :O Työkaverisi käyttäytyminen on kyllä asiatonta ja miehesikin viestit kuulostivat aika ikäviltä. :( Noh, ilta ei voi varmaan enää huonompaan suuntaan mennä...

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 21:24  
+
0
Juu, tuntuu nyt jo paremmalta kun sai anteeksipyynnön ja ruttuhalin :shifty:
Silti inhottaa tuo työhyypiö.. Outokin vielä, kävelee kun pingviini ja mumisee omiaan kokoajan. :ttou:

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 00:34  
+
0
Paha mieli. Kyllä on mukavaa palata ihanalta lapin reissulta, kun kotona on tällaista.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 03:22  
+
0
^ :paijata:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 13:35  
+
0
Neruda: Oliks toi teiän koirapuiston kokemus tossa meiän lähipuistossa? Minkälainen koira? Että tietää varoa, jos tulee vastaan... vaikka mehän ei kyllä puistossa käydä yleensä.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 14:18  
+
0
^Oli joo, siinä teidän vieressä. Toinen on nuori vähän rapiat 1v rotikka/sakemanni/hovawart -mix ja toinen dobberi. Käyvät varmaan aika usein yhdessä ko puistossa. Ainakin tuo sekotus oli jo kerran aiemminkin käyny yhden toisen koiran päälle (joka sai ihan separit kun on muutenkin arka kaveri). Niiden mukana kulkee myös joku vanha vinttikoira ja oliko jo 8v valkoinen mustin pilkuin varustettu tanskandoggi.

Heidän filosofiansa on siedättää koiransa puistossa muihin koiriin koska ne eivät muuten tule koskaan hyväksymään toisia koiria. Mun purkaus siitä miten aggressiiviset koirat eivät kuulu koirapuistoon aiheutti vain syyttelyn siitä miten juntti täytyy olla koiran joka haistelee ja miten ihmisetkin hermostuisivat jos toiset nuuskis hanuria. Se nuorempi nainen on ihan järkeväkin, mutta se vanhempi nainen taas herätti mussa ihan silkkaa raivoa.

:roll:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 14:26  
+
0
Voi olla, että oon tyypit nähnykin joskus. Aika usein lenkkeillään sen puiston ohi. Mutta just tollasten vatipäiden takia mä en enää puistoon uskallakaan, kun Otto on siellä niin altavastaajana, jos joku hurtta käy kiinni :( Oisit käskeny sen lukeen ne säännöt, missä kielletään aggressiivisten koirien tuonti koirapuistoon. Muoks. Ja kuulostaa vähän uskomattomalta, että joku koiraihminen paheksuu sitä, että koira haistelee toisen hanuria o_O
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.08.2010 klo 14:27)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 14:32  
+
0
^Eipä siinä sääntöjen mainitseminen auttanut. Mutta, tasan ei käy onnen lahjat. Just tommosten takia mäkin vältän puistoja, mutta kun niissä välillä tulee vastaan niin hyviä leikkikavereita ja harmittaa tommoset suuresti. Ja kyllä, koiralle luontaisempaa toimintaa on päällekäyminen (tai no hänen tulkintansa mukaan ärähtäminen mikä taas mun näkökulmasta oli päällekäyminen josta joutui omistaja koiransa irroittamaan) kuin haistelu. Tosiaan, vältä ihmeessä sitä puistoa jos ovat siellä. Otolle vois käydä huonostikin :suru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 15:38  
+
0
Noniin, kaikki tämän viikonlopun menot jouduin perumaan. Ja kaikki vielä ihan viime tingassa. Syy: mulla ei ole kenkiä, jotka pitäisi vettä. Eilen lähdettiin avon kanssa kavereiden luo kylään ja mun kengät kastuivat läpimäriksi jo siinä ajassa kun ehdin bussiin. Avo jäi kavereille ja mä jatkoin yksin kotiin samalla bussilla. Tänään lähdin kaupungille, tarkoituksena ostaa ne helvetin vedenpitävät kengät ja jatkaa siitä serkulle ja siitä kaverille. Kaksi viimestä jouduin perumaan. Syy: en löytänyt sopivia, mun hintaluokkaan sopivia saappaita.

Great. Oon nyt sitten vissiin koko hiton syksyn vankina kotonani.

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 16:29  
+
0
Asiallinen, sulla on kyl aika idiootti työkaveri =( miten voikaan olla noin ilkeä. Koita pysyä kovana. Ymmärrän miltä tuntuu koska kerran olin eräässä nimeltä mainitsemattomassa vaatekaupassa töissä jossa työkaverit olivat:pyssyt: Nyt olen kyllä iloinen kun alotin uudessa työssä ja siellä kaikki neuvoo kiltisti vaikka kysyisit samaa asiaa tuhanteen kertaan.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 17:45  
+
0
Mä en jaksas olla kipeä enää. Koska mä olen kipeä mä en myöskään jaksas mennä kauppaan. Tai itseasiassa yhtään mitään muutakaan. Mä olen vaan ihan ylimaallisen väsynyt. -.-
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 18:34  
+
0
^^^sama probleemi ja ajattelin ens palkasta vaan kylmästi ostaa kumisaappaat, nehän on nyt muotiakin :nauru: jotkut södet keltaiset. Muuten oon helteiden jälkeen kulkenut tennareissa jotka kastuu sateessa alta minuutissa. Ei tällaisessä sadekelissä mitkään kengät pidä. :(

^:paijata: inhottavaa olla kipeänä.. :((

saas nähdä joudunko huomenna saikulle, kaktus kurkussa ja päässä 0 aivonystyrätoimintaa.. argh
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

Firebolt

Firebolt
Viestimäärä: 45

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 18:55  
+
0
Tosi ihanaa kerrostaloelämää:

Seinän takana hoilataan oopperaa (se on oikeesti joku musiikinopiskelija), kun taas kerrosta ylempää kaikuu semmonen mukava tasanen pallon pomputus :peukku: Rauhallista sunnuntai iltaa vaan.

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 19:05  
+
0
^Toi on niin inhottavaa! Muistan itse kun asuin HOAS:in asunnossa, niin yöt sai nukkua korvatulppien kanssa. Tsemppiä vaan, kyllä se mekkalointi aikanaa loppuu.

^^ :paijata: Kohtalotoveri, tänä aamuna heräsin aivan paniikissa, kun olin nähnyt unta, että olin aloittanut tupakoinnin uudestaan ja kurkkuun sattui aivan stnasti. Kuume nousi aamulenkillä ja loppupäivä on vietetty sohvalla kuuman teen kanssa. Tämä on kyllä mennyt aika hyvin päivän aikana ohi..
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 19:34  
+
0
Firebolt: Minulla oli aiemmin alakerran naapuri joka oli jonkun sortin laulaja ja puolisonsa pianovirtuoosi, en kai asunut tarpeeksi kauan kunnei häirinnyt. Kuvittelin asuvani ulkomailla jossain ja lokkien rääkyessä kevätkesällä siirsin itsenimielenmaisemissa merenrantalaiturille. Vaan mikään mukava mielikuvaharjotus ei kyennyt peittoamaan alleen aamu3 ja 5 välillä jyräävää bobcatia kaikuvalla sisäpihalla:pyssyt: No, nykyinen asuinpaikka onkin sitten varsinainen nukkumalähiö:shhh:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 19:34  
+
0
Eikä vieläkään asuntoa, ei missään mitään.. :(

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 19:50  
+
0
-
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 04.09.2010 klo 23:04)

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28192
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545698
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 18:30)