Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 16:59

Purkautumisosasto 4

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 64

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 22.10.2010 klo 20:54  
+
0
Mä oon niin väsyny siihen, että toi koira ei oo kunnossa...

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 22.10.2010 klo 21:14  
+
0
Tigru, näin korvasairaan koiran kanssa ymmärrän sun tunteen täysin. Ensiavuksi voit pyykiä korvaa laimennettuun etikkaveteen (2 rkl etikkaa 1l vettä) kastetulla pumpulilla.

Tonteria, kamalaa:eek: Miten noin pääsi tapahtumaan?

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 22.10.2010 klo 22:12  
+
0
^Ollaan ukon kanssa molemman vielä toistaiseksi kauppakeskusjärkkäreitä, ja kiinnioton yhteydessä MDVP:tä kiskonut narkkari päätti haukata ukkoa pohkeeseen. Onneksi oli ollut housut välissä, ja suoraa verialtistusta ei päässyt tulemaan, mutta kyllä taas säikähti kun herra soitti ja kertoi että on matkalla sairaalaan.

Pakko muuten sanoa, että nykyisin nuo huimausaineet saa ihmiset ihan aikuisten oikeasti sekaisin. Jos jokin tavara on niin tujua, että vakiasiakasnarkomaanitkaan ei suostu siihen koskemaan, niin sitten on oikeasti ilkeistä mömmöistä kysymys.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 22.10.2010 klo 22:19  
+
0
^ Hyvä jos selvisitte säikähdyksellä. Kamalia juttuja tuommoiset.

Tiuhtiksen pikkuiselle paranemisrapsuja.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 22.10.2010 klo 22:25  
+
0
Tosi kiva Tonteria :eek: Onneksi joo ei purrut läpi asti... Hyi kauhee kyllä. :neutral:

Nistejä jne on muuten ihan yllättävänkin paljon, meilläkin välillä hotlasta löytyy huoneiden roskiksista neuloja jne. Osa on kuitenkin vielä sen verran kärryillä omasta maailmastaan, että ottaa itse lähtiessään roskapussinsa mukaan, tiedä sitten sen takia ettei muille kävisi vahinkoja, vai ettei itse jäisi "kiinni".

Ja meillä on kuitenkin ihan "kunnon hotelli", ettei mikään b-luokan retkeilymaja tmv.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 22.10.2010 klo 22:26  
+
0
Heh, poistanpa muistaakseni ekat tuplani kc-uran aikana :hymy:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu perjantaina, 22.10.2010 klo 22:27)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 22.10.2010 klo 23:12  
+
0
Huomasin just, että unohin mennä mun ystävän baby shower-juhliin :suru: Voi kurja. Olis ollu jotai iloa tähän elämään, mutta viimeset kaks viikkoa kun on eläny ihan sumussa, niin ei yksinkertasesti vaan muistanu. Pitää huomenna soitella ystikselle ja selittää, ei hän etes tiiä meiän perheen tilanteesta, ymmärtää kyllä sitten. Mutta ei se toki omaa harmitusta vie pois. Ja tarvis ois ollu oman ikäselle seurallekki välillä. :neutral:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 22.10.2010 klo 23:33  
+
0
^Kuinka sä jaksat noin muuten? Saathan levättyä tarpeeksi?

rosa1 kirjoitti:

Tigru, näin korvasairaan koiran kanssa ymmärrän sun tunteen täysin. Ensiavuksi voit pyykiä korvaa laimennettuun etikkaveteen (2 rkl etikkaa 1l vettä) kastetulla pumpulilla.

Tonteria, kamalaa:eek: Miten noin pääsi tapahtumaan?



Kiitos vinkistä! Täytyykin pyyhkiä tuolla seuraavaksi. Eläinlääkäri neuvoi jo puhdistamaan korvaa keitetyllä vedellä, kuivaamaan huolella ja rasvaamaan lopuksi kortisonivoiteella. Jossain määrin tuntuisi tytön oloa helpottavan. Itsellä tuli vaan niin avuton olo kun ei asialle mitään voi ja apua ei saa :(

Tonteria: järkytys! Onneksi ei käynyt pahemmin.
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 22.10.2010 klo 23:51  
+
0
^ Kiitos vaan kysymästä, en mitenkään loisteliaasti. Eihän tässä muuten olis jos sais elää omaa elämää ja käydä vaan sairaalassa päivittäin. Eikä mua sekään, että sitten kun isä kotiutuu, niin pitää olla äitin kaverina sitä hoitamassa. Ei mulle tulis mieleenkään jättää äitiä oman onnensa nojaan sitten. Oon kuitenki lähihoitaja ja mulla on kokemusta hoitotyöstä, joten nostot ja semmoset voin sitten opettaa.

Mutta nuo työasiat. Isä on siis yrittäjä ja minä koitan parhaani mukaan pitää toiminnan kuosissa. Äiti selviää onneksi toimistohommista joten kuten (mulla ei oo paperitöistä mitään tietoa). Mutta onhan tuo, päivystän 06-22 arkena ja koitan hoitaa asioita, joista mullei oo mitään tietoa. Äiti on tosi väsyny ja koitan pitää sitten kummanki mieltä ylhäällä. Kun eihän tälle tilanteelle mitään voi. Oon tähän asti tsempannu kun töitä piti olla enää pari viikkoa, mutta eilen tuli tietoon, että työt jatkuis loppuvuoden. Toki ihana, ettei jouduta lomauttaan miehiä, mutta itelle näyttää kyllä aika kamalalta. Ja nyt on vielä sattunu isoja juttuja töissä, mikä minä oon päättään kymmenien tuhansien arvosista jutuista..
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 00:12  
+
0
^ Jaksamisia kovasti.

Hui kamala Tonteria. Tuliko miehen jalkaan pahat jäljet? Toivottavasti jalka paranee pian.

Tigrun Hallalle paranemisrapsuja.

Tsemppiä purkautujat!
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 00:21  
+
0
Voi Karvakamu

Voimia. Koita saada joku auttamaan! Mä uskon että ihmiset auttaa kun vaan pyytää. Ja muista ottaa itsellesikin hieman omaa aikaa päivittäin ja edes viikottain olla yhteydessä johonkin kaveriin tms. Jos kaipaat juttu- tai lenkkiseuraa niin muakin saa kysyä.
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

SMR

SMR
Viestimäärä: 75

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 01:58  
+
0
Niin paska fiilis.
Olin kaupungilla kun naapuri soitti, että koirani haukkuu kämpässä. Naapuri ehdotti, että hoitaisin koirani niin ettei se kärsisi. Yritin selittää hänelle että koiralla lievä eroahdistus johon käytämme apuna sitruunapantaa. Tämä meni kuin kuuroille korville eikä naapuri pyynnöstä huolimatta sanonut nimeään. Sanoin moneen otteeseen, että olisi ihan reilua jos kertoisit mistä soitat. Sillä ei kuulemma ole väliä ja että isännöitsijältä kuulemma saan sen kuulla koska naapuri ei aijo jättää asiaa tähän.
Kerran aikaisemminkin joku naapureista on soittanut koirani haukkumisesta ja tämä kyseinen nainen selvästi viittasi siihen. Yritin kysyä asiasta mutta siihenkään hän ei suostunut sanomaan mitään.
Nyt on niin paska ja lannistettu olo ettei koskaan aikaisemmin ole ollut. Itkin asiaa siskollekin koska tuntui niin pahalta, että tuntematon ihminen haukkuu koiran rääkkääjäksi vaikkei mua edes tunne/tiedä eikä suostunut kuuntelemaan mitä mulla oli sanottavaa.
Kaikkeen tottuu paitsi puukkoon selässä ja siihenkin tottuu jos makaa mahallaan.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 04:57  
+
0
^ No onpas harmillinen tilanne. Kenkkuja tuollaiset tilanteet, kun toinen ei suostu kuuntelemaan perusteluja saati sitten pahoitteluja tai edes sitä, mitä aikoo tilanteelle tehdä tai sen ratkaista. Tsemppiä!


Karvakamulle oikein paljon jaksamisia ja iso. :paijata: Toivottavasti tilanne helpottaisi edes joltain osin, loppuvuoteen on kuitenkin vielä pitkä aika. Ja huolehdi ennen kaikkea sun omasta jaksamisesta. Et voi kantaa muiden taakkaa harteillasi... Tai voit, mutta oot pian itse niin rikki, että muut joutuvat huolehtimaan sinusta.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 08:43  
+
0
SMR, jos kyse on ihan eroahdistuksesta, niin suosittelen kysymään eläinlääkäristä apua tai ostamaan D.A.P.-haihduttimen tms. Käsittääkseni sitruunapanta voi pahentaa ongelmaa, jos kyse on eroahdistuksesta eikä huvikseen/tylsyyksissään mekastamisesta. Tsemppiä!

Karvakamulle jaksamista vaikeassa tilanteessa.

Noi narkomaanien puremat ovat tosi kammottavia. Mun yhtä duunikaveria aikoinaan puri narkkari käteen niin että iho meni rikki ja se tilanne oli hurja, kun olivat vielä juuri vaimon kanssa yrittämässä lasta. Meni kaikki suunnitelmat jäihin puoleksi vuodeksi ja voin vain kuvitella miten kauhea stressi tollasesta tulee pitkäksi aikaa, kun joutuu odottamaan tuloksia ja ravaamaan testeissä. Onneksi Tonterian miehen tapauksessa ei ilmeisesti suoraa kosketusta tullut!

Mua v*tuttaa odottaminen. Ihan arsesta!
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 09:34  
+
0
Viikon sisällä kaksi tuttua kuollut. Toinen lapsi ja toinen nuori. Vetää mielen aika matalaksi. On tullut mietiskeltyä omaakin elämää paljon, ja elämän arvaamattomuutta yleensä. Toisena hetkenä tallustelet täällä, ja yhtäkkiä oletkin poissa.

Nuorten ja lasten ei tarvisi kuolla.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 09:39  
+
0
Joh, osaanottoni. :paijata::suru:

Onneksi ei tosiaan ollut ihoa saanut rikki asti, mutta aika kauhiat jäljet siihen jalkaan jäi. Onneksi ei kuitenkaan suorta verialtistusta tullut, koska N.Isti puri huulensa auki, eli koko sen suu oli verta täynnä.

Ja voin kertoa, että se odottelu ja testeissä ravaaminen on v-mäistä, kerran yksi pikkuinen piripäätyttö sai tökättyä käsivarteen pihdeillä hyvän reiän, ja purskautti sitten suuntäydellisen verensekaista sylkeä pitkin yläkroppaa.

Huoh, odotan vaan niin paljon, että valmistun, että pääsisi tekemään jotain semmoisia hommia, ettei tarvitse jänskätä että mihin sairaalaan sitä pitää vuoron jälkeen lähteä, ja kuinka kovaa.

Karvakamulle voimia! Missä päin asutte? Jos tässä lähellä, niin mulla ei ole lähiopetusta ollenkaan, eli jos en ole töissä, niin olen käytettävissä.. :vilkuti:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

(Viestiä on muokattu lauantaina, 23.10.2010 klo 09:41)

SMR

SMR
Viestimäärä: 75

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 10:28  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:

SMR, jos kyse on ihan eroahdistuksesta, niin suosittelen kysymään eläinlääkäristä apua tai ostamaan D.A.P.-haihduttimen tms. Käsittääkseni sitruunapanta voi pahentaa ongelmaa, jos kyse on eroahdistuksesta eikä huvikseen/tylsyyksissään mekastamisesta. Tsemppiä!



En itseasiassa tiedä onko se eroahdistustakaan. Kun lähden kotoa niin koiraa ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei tule ovelle eikä osoita minkäännäköisiä hermostumisen merkkejä. Monesti makoilee vain omalla paikallaan kun lähden.

Työpäivät se on ihan hiljaa vaikka ei pantaa olisikaan päässä. Ilta-aikaan jos jonnekin lähden niin jostain syystä sillon meluaa (jos meluaa, ei aina silloinkaan). En tiedä mikä siihen sitten olisi avuksi. Ei kiinnostaisi aina iltoja kotonakaan kykkiä, mutta tuskin uskallaan enää mihinkään lähteäkään jos tämä ihana naapuri taas soittaa ja sanoo koiran kärsivän.. :suru:
Kaikkeen tottuu paitsi puukkoon selässä ja siihenkin tottuu jos makaa mahallaan.

sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 10:31  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:

SMR, jos kyse on ihan eroahdistuksesta, niin suosittelen kysymään eläinlääkäristä apua tai ostamaan D.A.P.-haihduttimen tms. Käsittääkseni sitruunapanta voi pahentaa ongelmaa, jos kyse on eroahdistuksesta eikä huvikseen/tylsyyksissään mekastamisesta. Tsemppiä!



Mä oon muistaakseni jo aiemmin selittäny senioriajan eroahdistuksen puhkeamisesta tämän tapauksen yhteydessä. Sitä pitää oikeasti hoitaa! Eroahdistuksen hallintaan saamiseen kuuluu terapiaa ja vaikeissa tapauksissa lääkitys.
Team Puikkonokat & Läskipäät

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 18:16  
+
0
Mökö on oksentanut tänään kaksi kertaa ja yhdet jättimäiset pissatkin ovat tulleet sisään. Tuntuu, että olen palannut ajassa taaksepäin, kun pitkästä aikaa saa päivittäin siivota lattioita ja ravata ulkona kahden tunnin välein. Toivottavasti tuosta uudesta ruoasta on tosiaan apua Mökölle, sillä mitään muuta hyvää siinä ei tunnu olevan. Suututtaa, että miten minä jo näin pienestä väsyn ja ärsyynnyn.
Petit Brabancon "Mökö"

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 23.10.2010 klo 20:46  
+
0
Karvakamulle paljon voimia.

Väsymys, tällä viikolla oon ollut ihan poikki, mennyt parhaimmillaan illalla yöunille jo seiskalta.

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 64
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 06:15)