Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 10.06.2011 klo 09:26

Purkautumisosasto 8

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 55

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 10:12  
+
0
^ Tuo ei kyllä kuulosta ollenkaan hyvältä! Mä kyllä suosittelisin lääkäriin menemistä piakkoin.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 10:52  
+
0
Hammaslääkäri tänään. Ei siinä itse käynnissä mitään, mutta en tiiä yhtään paljonko tulee taas maksamaan kun ei etukäteen koskaan kerro kuinka monta paikkaa. Pittää olla melkein mukana 100e/paikka + maholliset muut. Koitappa sitten hatusta heittää mitähän se meinaa tehhä kun muutenkin pittää muualta lainata. Ei varmaan sitten hävetä kun maksaakin enempi mitä on rahhaa, laskuahan tuolta ei saa. Ja visakin on vaan avon kortissa.

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 12:37  
+
0
Valvoin sitten viime yönä johonkin puoli viiteen, kun en vaan saanut millään unta. Oli ihan sairaan kuuma ja Milo räksytti vähän väliä, kun odotti avoa baarista. :pyssyt: Onneksi Milo on hiljaa öisin sillon, kun ollaan kumpikin kotona.
Jos nyt saisi pidettyä itsensä pystyssä koko päivän ilman päikkäreitä, niin varmaan ensi yönä nukuttaisikin...
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 13:09  
+
0
Vähän tuon edellisen kirjoittamani viestin jälkeen olin tekstaamassa kaverille hassusta olostani, kunnes sitten ihan ilman varoitusta oikea käsi puutui ranteesta sormiin, heti perään kävi vasemmalle jalalle samoin eikä mennyt kauaa, kun kielikin puutui. :eek: Olin juuri soittamassa äidille, ku ne oireet hävisivät. Sen jälkeen on vaan särkenyt päätä ja ollut huono olo, vaikka nukuinkin. Nyt sujuu kirjoittaminenkin jo hyvin.

Pitäisi kai käydä lääkärissä tai ainakin soittaa terveyskeskukseen, mutta muahan ei lääkäriin helposti saada...
Shetlanninlammaskoira (05/05)



mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 13:09  
+
0
Koira on ollu tänään niin apina. :pyssyt:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 13:14  
+
0
^^ Mä olen kyllä Johin kanssa tasan samoilla linjoilla. Toi ei ole enää mikään kevyt pikkujuttu, jonka voi ohittaa olankohautuksella.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 13:14  
+
0
^^^Mulla tuli juuri tuollaiset oireet aina migreenikohtauksen alkaessa. En pystynyt kirjoittamaan tai lukemaan yhtään, ja paikat puutuivat joko kehon oikealta tai vasemmalta puolelta yksi kerrallaan. Ensin yleensä jalka, sitten käsi, ikenet, kieli, nenä jne... Ihan hirveetä. Sitten tuli se jumalaton päänsärky joka meni ohi nukkumalla tai oksentamalla. Sen jälkeen yleensä pari päivää koski päähän silleen että jos nopeasti heilautti päätä niin jysähti ihan kunnolla päässä. Nyt ei ole ollut kohtauksia pariin vuoteen. Oli kyllä huvittava lukea seuraavana aamuna niitä viestejä mitä olin lähettänyt kohtauksen alkaessa :nauru: Kaverit olivat ihan hädissään että mikä ihme minua vaivaa kun viesteissä sai selvää korkeintaan kahdesta sanasta :nauru: Ja siis mä en silloin tajunnu yhtään että kirjotin jotenkin oudosti, tarkistinkin monta kertaa että meni muka kaikki oikein :nauru:

Muoks. väkäsiä lisää
Hurjaharja vm-11
(Viestiä on muokattu maanantaina, 13.06.2011 klo 13:14)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 13:14  
+
0
^^ Aivoinfarktinoireetkin sopivat noihin sun kuvailuihin, että syytä ois mennä sinne lääkäriin ihan oikeesti, koska siinä on henki kyseessä. Toki niihin varmasti sopii muutkin, mutta nimenomaan tommoset puutumisen tunteet on sellasia, että ne pitää ottaa vakavasti.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 14:11  
+
0
^ Niinpä, mullakin tuli heti mieleen infarktit- ym verenkiertohäiriöt aivoissa. Aika epätodennäköisiähän ne on, mutta ei sitä koskaan tiedä. Kannattaa se käydä tsekkauttamassa. Ehkä se liittyy "vain" migreeniin. Mutta sittenpähän tiedät eikä tarvi olla turhaan huolissaan. :hymy:

Mullakin oli n. kaksi viikkoa takaperin muutamana päivänä tosi outo tunne rinnassa ja sydän muljahteli ihmeellisesti. Ajattelin ensin ettei se oo mitään, mutta sitten heräsin keskellä yötä tuohon sydämen outoon pomppoiluun ja mies vaati että nyt lähdetään lääkäriin (keskellä yötä). Kyllähän siinä säikähti vähän itsekin, mutta lääkärissä käynnin ja sydänfilmin oton jälkeen todettiin että kyseessä on periaatteessa vaaraton rytmihäiriö.

Rauhoitti aika paljon omaa mieltä, ja tietää nyt vastaisuudessa jos samanlaisia oireita tulee ilman mitään kummempia kipuja, ettei ole mitään hengenvaarallista kyseessä. :hymy:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 14:15  
+
0
Hain ihan täydellistä työpaikkaa, ja pääsin haastatteluun, mutta tänään tuli "valintamme ei osunut sinuun"-viesti.

Alkaa pikku hiljaa turhauttamaan tämä työuran kanssa tappeleminen. Heittäydyn kohta sosiaalipummiksi. :pyssyt:
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 15:10  
+
0
^ Pöh, ikävää ettet saanut paikkaa :( Mä tässä odottelen edelleen vastausta paikasta, jossa kävin haastattelussa toissaperjantaina. Asiasta päättävä henkilö oli lomalla viime viikon ja ilmeisesti tänään palannut töihin, joten tällä viikolla pitäisi kuulua, miten kävi. Jos tulee kieltävä vastaus, niin suattaapi minuakin _hieman_ vituttaa. Eihän tässä ookkaan oltu kuin kohta pual vuotta työttömänä.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 15:40  
+
0
^ Toivottavasti saat paikan, fingers and toes crossed! :peukku:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 17:30  
+
0
Mistä sitä siivous innostusta saapi? Kämppä on pitkään ollu jo ku kaatopaikka, mutta en vaan saa siivottuun. :pyssyt: Ja maanantait pitäs edelleen olla vapaapäiviä!:ylpea:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 17:49  
+
0
Peruutin sitten jonkun auton puskuriin ja se meni ihan hajalle pienestä tölväisystä. Tätä tähän kaivattiinkin ja mies on kuin ahteriin atraimella tuikattu karhu koska "autossa on sen bonukset ja saan maksaa ihan ite ettei sen bonarit mene" (ja tietysti juuri tässä autossa, olisin voinu päsäyttää sillä missä on mun). AAAARGH! Se auto oli ehkä 10 sentin päässä omasta ja mut oli liiskattu sellaseen taskuun ettei tosikaan, ja toki siinä veivatessa sit osu kun peileistäkään nähny kunnolla kun vettä tuli kun esterin hanurista. Mutta, ei auta itku vaan odotellaan koska auton omistaja soittaa. Enkä edes lähteny karkuun vaikka mieli teki, juuri hetki sitten kun joku John Doe veti mun autosta kyljen jättämättä muuta jälkeä kuin sen lommon. Mutta enpä kehdannut. Joskus raivostuttaa olla rehellinen, soitin poliisillekin että voinko nyt lähteä paikalta kun ei tyyppi vastaa puhelimeen. Oon mä kans tyhmä.
__
Nuttille tsemppiä mahtavan työpaikan löytämiseen!
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 18:22  
+
0
^ Et sä tyhmä ole, vaan oikeasti rohkea ja vastuuntuntoinen. Jos joku mun autoa tölväisisi (nojuu,siinä ny on lommoa jo valmiiksi ettei se ole niin justiinsa) niin v*tuttaisi paljon vähemmän jos joku olisi jättänyt reilusti yhteystietonsa tai koittanut ottaa yhteyttä. Viime kesänä joku peruutti mun siskon autoon ja siihen tuli lommo oveen, tämä peruuttaja soitti siskolle heti ja oli tosi asiallinen. Siitä jäi hyvä mieli.

Pystyn kyllä kuvittelemaan sen fiiliksen kun osuu jonkun toisen autoon, ei varmasti kiva tunne, mutta oletpahan hoitanut asian nyt sit niinkuin kuuluukin :hymy:

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 18:27  
+
0

Elba83 kirjoitti:

^ Pöh, ikävää ettet saanut paikkaa :( Mä tässä odottelen edelleen vastausta paikasta, jossa kävin haastattelussa toissaperjantaina. Asiasta päättävä henkilö oli lomalla viime viikon ja ilmeisesti tänään palannut töihin, joten tällä viikolla pitäisi kuulua, miten kävi. Jos tulee kieltävä vastaus, niin suattaapi minuakin _hieman_ vituttaa. Eihän tässä ookkaan oltu kuin kohta pual vuotta työttömänä.



Tsemppiä, toivottavasti sulle tulee kivempi viesti ku mulle. Ja kiitokset nerudalleki tsempeistä.

Lyttäs kyllä taas ammatillisen itsetunnon aika nolliin, aina on näköjään joku mua parempi. :(
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 21:00  
+
0
Nutti, sympatiat sulle ja kyllä suakin vielä onnistaa!
Terkuin yks joka oli tänään ekaa päivää maailman kauheimmassa ja tylsimmässä työpaikassa, kun en saanut muutakaan ja "onhan se parempi kuin ei mitään" :roll: Möööh, ja huomenna takasin sinne...

muoks. nimimerkki korjattu oikein :viheltel:
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away
(Viestiä on muokattu maanantaina, 13.06.2011 klo 21:01)

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 21:08  
+
0
Neruda: Tuollaisia sattuu, ja ne on ihan inhimillisiä virheitä. Pistäähän ne vituttamaan, mutta ei niille oikein mitään voi. :eitietoo: Toimit tuossa tilanteesa parhaimmalla mahdollisella tavalla. Joku rysäytti peräkoukkunsa kanssa mun auton takapuskuriin niin, että siihen jäi pään kokoinen lommo. Isä joutui sen sitten itse suoristamaan, yhteystietoja kun ei ollut jätetty.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 21:27  
+
0
Raha raha ja raha. Tuleva vintiö maksaa 300 euroa enemmän mihin olin varautunut. Joudun lainaamaan avolta rahaa, ehkä myös isältä. Nyt ei voi kuitenkaan enää perääntyä. Avo vaan sanoo, että kyllä kaikki järjestyy ja saan haluamani. Saa nyt nähdä. Ahdistus. :P
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 13.06.2011 klo 21:31  
+
0
Ihme syöpöttelypäivä ollu, syöny kaiken minkä käsiini saanut! Missä on itsekuri?? :ttou:
Dieetti karkas hyppysistä

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 55
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 01:15)