Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 10.06.2011 klo 09:26

Purkautumisosasto 8

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 55

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Keskiviikkona, 15.06.2011 klo 22:09  
+
0
^No en yhtään ihmettele vaikka oisivat vieneetkin. Kyllä ne tytötkin nykysin tekee yhtä sun toista. Kannatan tuota sähköhommaa!:twisted::viheltel:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Pepper

Pepper
Viestimäärä: 325

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Keskiviikkona, 15.06.2011 klo 23:07  
+
0
Auto sitten päätti aloittaa "kesäloman" :pyssyt:
Aamulla töihin lähtiessä piti outoa käyntiääntä, ja pikatielle päästessäni alkoi moottorivika-valo vilkkua :ttou:

No, eipähän tarvitse "ihmetellä" mihin lomarahansa oikein tuhlaisi :mad:
X-rotu Luca 06/2009
Mudi Sisu 05/2012
Maatiaiskissat Lumi ja Tuisku

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Keskiviikkona, 15.06.2011 klo 23:25  
+
0
^Vanhemmat autot ovat siitä hyviä, että niitä voi ja pystyy itsekin kopeloida :wink: Vaikka ei sen puoleen, uppoaa sitä rahaa sitten niihin osiinkin.
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 07:59  
+
0
Toivottavasti boxerownerilla on kaikki hyvin! Toivottavasti ei kuulosta kovin friikiltä, mutta mielessä olet ollut.
---------------
Flunssa. Miksi just nyt? Nenä on ihan tukossa ja olo on ihan sellainen kun ei olisi nukkunut yhtään. Ja kohta olisi töihin lähdettävä, ja pitkä päivä edessä.

Ja toinen ärsytyksen aihe on kaveri, joka on (edelleen) sen viiskymppiä mulle velkaa! Lupasi maksaa takaisin reilu kuukausi sitten, eikä tyypistä vain kuulu mitään. :mad: Sehän on varma, etten enää toista kertaa kyseistä ihmistä rahapulassa auta.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 08:18  
+
0
Carlos on nyt sitten jo tosi monena päivänä peräkkäin oksentanut aamupäivällä. Toissapäivänä soitin eläinlääkärille, joka sanoi että pitää koittaa myöhäistää iltaruokintaa ja aikaistaa aamuruokintaa, mutta Carlos ei suostu syömään aamuisin yhtään mitään, siis vaikka laitoin kuppiin jopa juustoa ja nakkia joista yleensä tekee vaikka kuperkeikkoja. :neutral: Tai joo, ruohoa se kyllä yritti syödä pihalla, mikä varmaan sitten kertookin jotain tuosta.

Eli se ois sitten soittoa eläinlääkäriin taas, toivottavasti sais huomiselle ajan.
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 10:32  
+
0

aavehamsteri kirjoitti:

OT/ Minne suunnistat juhannuksena raveihin? T. Toinenkin jussina raveihin suunnistava. /OT


Rovaniemelle suunniteltiin menoa V75 raveihin, olsiko ollu sunnuntaina :)
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 12:30  
+
0
Otin yhteyttä tänään PAMiin palkkani takia. Minulla on ravintola-alan koulutus, hygienia- ja anniskelupassit. Palkka on 1,05 euroa matalempi, mitä TESissä mainitaan. Työpaikalta sanottiin, että saan korkeampaa palkkaa sitten, kun pystyn sulkemaan ravintolan itse. Kysyin PAMista, että onko se mikään syy matalempaan palkkaan, joka ei ole edes apulaisen TESin luokkaa. Nyt vastauksia odotellessa. :eek: Voin kuvitella, että tästä tulisi työpaikalla aikamoinen soppa ja pomo vihaa mua tämän jälkeen. Mutta hei, mähän pidän vain puoliani!
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 12:31  
+
0

Umber kirjoitti:

Tänään vietiin "vain" laatikkokukkia (uudet petuniat), juurineen toki nekin oli ylös kaivettu. Avo näki kaksi 9-12v tyttöstä varkaissa taloyhtiön viljelypalstoilla, lähtivät karkuun melkoisella vauhdilla, lievätköhän käyneet meilläkin. Mutta toisaalta, mitä tuon ikäinen kukilla tekisi :mietiskel:



On tullut vastaan joitakin tapauksia vuosien saatossa, että pikkutytöt, ja kerran pojatkin, ovat myyneet jossain kauppojen parkkipaikoilla kesäkukkien taimia. Ovat kertoneet, että jäi vähän "taimia yli", siksi saisi halvalla, ettei mene ihan hukkaan. Joku on jopa väittänyt itse kasvattaneensa. No mummelit siihen: "voi hellan lettas, että on somaa" ja "kyllä minä maksan vähän ekstraakin, saattehan sitten vähän omaa rahaa". :roll: Ovat mummot sitten kehuneet ympäriinsä, kuinka mukavaa on, että nykynuoretkin vähän yrittää, eikä odota kaikkea valmiina. Just! Myöhemmin on sitten käynyt ilmi, ja joissakin tapauksessa vahvasti epäilty, että näpistettyjähän nuo ovat olleet.:ttou:

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 13:00  
+
0
Ärsyttää niin paljon oma tapa kehittää väkisin kaikkia ongelmia vaikka mikään ei olisikaan oikeasti vialla. Miksei sitä voisi keskittyä olemaan ihan vain reilusti onnellinen eikä koko ajan odottaa sitä käännettä, että joku alkaa mennä taas pieleen ja että taas pettyy? :mad:

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 13:04  
+
0
Muutamia päiviä jo ärsyttänyt armottomasti kaikki. Argh! :mad:

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 13:46  
+
0

Pepper kirjoitti:

Auto sitten päätti aloittaa "kesäloman" :pyssyt:
Aamulla töihin lähtiessä piti outoa käyntiääntä, ja pikatielle päästessäni alkoi moottorivika-valo vilkkua :ttou:


Mulla automaattivaihteinen Volvo vm.-95 rupesi polttamaan "moottorin sähkövika" -valoa jo varmaan kuukausi tai pari sitten. Isä kysyi, oireileeko auto jotenkin vai tuntuuko samalta edelleen. Samalta tuntuu. Neuvoi jatkamaan ajamista. Näin meillä, vaikka isä on alalla itsekin. Taitaa vain olla hieman tympääntynyt korjailemaan mun vanhoja kosloja :shifty: No, tämän itse valitsi mulle, joten eipä kai auta valittaminen.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 15:07  
+
0
On olemassa listoja väärin kuulluista laulujen sanoista. Osa näistä ihan hauskojakin. Mutta minua sieppaa yksi tapaus, jossa poikkeuksetta lauletaan väärin. Tarkoitan J. Karjalaisen laulua "Sankarit", jota taas, sattuneesta syystä, on laulettu turuilla ja toreilla. Alkuperäisteksti kuuluu ihan järkeenkäyvästi "me ollaan sankareita kaikki, kun oikein silmin katsotaan".

Nyt kaikissa karaokeissa sun muissa (mm. siellä toreilla) sama lauletaan "me ollaan sankareita kaikki, kun oikein silmiin katsotaan". Tsiizus. Niin kuin se sankaruus silmiin katsomisesta löytyisi. Mutta siellä ne melkein tippa silmässä vääntää tätä sanomaa, joka saa laulajansa vaikuttamaan, anteeks vaan; pösilöltä!

Kyllä laulun sanojen tarkoitus on ollut, ja kaiketi on edelleenkin, että sankaruus löytyy kun vaan osataan katsoa. LÖYDETÄÄN se sankaruus ihmisessä, meissä kaikissa!

Netistäkään ei löydy kyseisen laulun tekstiä oikeilla sanoilla.

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 15:11  
+
0
^Noh, silmäthän ovat sieulun peili? Ei se mun mielestä ole mitenkään suunnattoman pösilöä kuvitella, että tuossa laulussa laulettiasi silmiin katsomisesta.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Mannatus

Mannatus
Viestimäärä: 365

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 15:59  
+
0
Ei nyt mikään maailman kaikkeuden suurin ongelma, mutta mun kennelnimi ei ollut vielä tän kuun anotuissa Koiramme lehdessä. :pyssyt:... tyhmää. Mä kun niin odotin.. no ens kuussa sitten. Se oli toimitettukin liittoon puoltoanomuksineen vasta 27.5, joten ei varmaan ehtinyt enää tähän lehteen. :roll:
Shetlanninlammaskoira

Manna ♀ s. 23.07.2009
Nemi ♀ s. 22.08.2010

Mannan ja Nemin Blogi

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 16:27  
+
0
Noista autoista, mun -99 vuoden ranskattaressa vilkkuu airbag-valo ja palaa abs-valo. Jälkimmäinen on vaan sähkövika, sillä absit toimii kyllä, ensimmäisestä en tiedä mut veikataan sähkövikaa. Raivostuttavaa tässä autossa on just tää kun sähkövikaa tulee toisensa jälkeen ja ne on todella vaikeaa itse korjata :ttou: Eihän noikaan muuten haittaa, mutta katsastuksesta ei tuu menee läpi jos abs-valo palaa. Onneksi mies ymmärtää ammattinsa puolesta noita juttuja (no, korjaa lentsikoita ettei nyt ihan sama asia ole kuitenkaan) ja joku päivä pitäisikin vähän autoa availla ja katsella mikä mättää.

Vikakooditkin tosta muuten luettiin, ei mitään :roll:

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 16:31  
+
0
^noi on niitä ranskalaisten kirouksia nimimerkillä en enää ikinä renaulttia osta...:pyssyt:
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 20:12  
+
0
Ah, autot. Mun ihanaisessa saksalaisessa palaa moottorin vikavalo (korjataan kun jaksetaan mutta kun pitäis purkaa koko jakopää), ei toimi takalasin pyyhin, ei toimi radio, ei toimi kuskin lasi, ei toimi keskuslukituksella yksi ovi, mikäli avaimesta loppuu patterit ei autoa saa auki koska avain ei käy oven lukkoon.. Peilien säätimistä lähti nappula irti eikä niitä saa säädettyä, oikealla puolella nakuttaa joku, en tiedä mikä eikä kiinnosta.

nenssi kirjoitti:

Otin yhteyttä tänään PAMiin palkkani takia. Minulla on ravintola-alan koulutus, hygienia- ja anniskelupassit. Palkka on 1,05 euroa matalempi, mitä TESissä mainitaan. Työpaikalta sanottiin, että saan korkeampaa palkkaa sitten, kun pystyn sulkemaan ravintolan itse. Kysyin PAMista, että onko se mikään syy matalempaan palkkaan, joka ei ole edes apulaisen TESin luokkaa. Nyt vastauksia odotellessa. Voin kuvitella, että tästä tulisi työpaikalla aikamoinen soppa ja pomo vihaa mua tämän jälkeen. Mutta hei, mähän pidän vain puoliani!



Luulisin (huom. luulo!!) että saa maksaa harjoittelijan palkkaa jonkun tietyn ajan. Vai onko palkkasi harjoittelijan palkkaakin matalampi? Mutta, etpä olis ensimmäinen kuka saa liian vähän, itsekin joskus ravintola-alalla alkaessa tein harjoitusvuorot ilmaiseksi koska niin sanottiin. Enpä tiennyt että niistä kuuluis maksaa. Ja omia puoliaan kuuluukin pitää, muutenkin pienistä palkoista kun nipistetään joissain paikoissa vaikka ei saisi. Toivottavasti asia selviää nopeasti!
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 20:32  
+
0
Viestit tulee perille vaan kun lähetät ensin viestin jollekin ja sen jälkeen vähän ajan päästä piippaa. Yks viesti tuli 2 tuntia myöhässä illalla ja sekin vaati, että tekstasin sitä ennen. :pyssyt:

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 20:38  
+
0
Törmättiin melkein äsken koiran kanssa pyörällä autoon. Menimme sellaista kävelytietä(kävelykadun tapainen) pyörän kanssa pissatusnurmikolle. Ei ole ensimmäinen kerta kun siinä tiellä ajavat autot muuten vaan, eivätkä todellakaan vaan sallittua pihaanajoa. Minulla on vielä niin romu pyörä, että vain vasen käsijarru toimii ja koira tietty jölköttelee vasemmalla puolella. Sain onneksi väistettyä ja vetäistyä Ansan kauemmas siitä auton nokan edestä. Parasta tässä oli, että se auto jarrutti vasta noin 20cm meistä. Eikö se huomannut vai ajatteliko, että tarvitseeko tässä jarruttaa eläinten ja ihmisten takia.. Pelästytti, mutta vielä enemmän ärsyttää. :mad:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 16.06.2011 klo 23:24  
+
0
No johan nyt on ollut taas päivä. Heti aamusta oli outo tunne päässä, vähän särki mutta ei sitten kuitenkaan. Sellainen hömelö. Lisäksi jatkuvasti etoo, ei kuitenkaan varsinaisesti okseta mutta silti tuntuu kuin oksennus pyrkisi ylöspäin. :mad: Eikö riitä, että oli tällainen kurja olo jo maanantaina... Tiedä sitten onko migreeniä kuin joillainhan se voi kestää monta päivää, mutta kun ei mulla sellaista ole diagnosoitu. Äsken kun olo oli parempi, niin eikös oikean silmän näkökyky heikentynyt ja näkökenttään tuli outo, "vilkkuva" kuvio ja taas on olo entisellään.
Shetlanninlammaskoira (05/05)




  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 55
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 19:30)