Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 06.08.2011 klo 14:28

Purkautumisosasto 9

Siirry sivulle: 1 ... 22 23 24 ... 50

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 12:25  
+
0

TwoBeans kirjoitti:

myrkku, voimia sinne ja rapsuja mäyrikselle. Minkä verran on ikää kertynyt mittariin? Mikä on vointi tällä hetkellä?


Rapsut menee perille, kiitos.
12,5vuotta on mittarissa, täysin terve oli elämänsä kunnes täytti sen 12 nyt keväällä tosiaan.
Vointi on onneksi parempi, lauantaina kun kävin äidin luona oli Baku-vanhus jo virkeä ja syönyt itse, mutta yski edelleen eikä sanaakaan yhtään pidemmistä lenkeistä kun on tarve ja sylissä viihtyi enemmän kuin pienenkään koiran laki sallii.
Yllättävän ihanaa oli kuulla sen haukkuvankin, vaikka normaalisti siihen menee hermo heti. :')
Koira on mun "ensimmäinen" jonka kanssa oon yli puolet elämästäni viettänyt ja sen itse kouluttanut (koska muu perheestä ei ollut yhtä motivoitunut), sen kanssa opin kaikki perusteet millä nyt olen. Tosi jännä fiilis että kohta ehkä ei se enää olekaan täällä. Onneksi on Mindi.

Tänään tosiaan verikokeet taas aamulla, tuloksia tulee kun tulee, aika nopeaa tuolta ell. on aina saanut. Katsellaan mitä selviää.

Kauhea purkautuminen tästä, mutta tämä tuntuu olevan yksi niistä isoista harppauksista mikä jokaisen koiraihmisen on tehtävä jossain vaiheessa.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 15:26  
+
0
Mä pöljä olin jättänyt ruoanlaiton jälkeen levyn päälle :ttou: Onneksi oli vaan ykkösellä.. Ihmettelin kun ohi kävellessä tuntui lämmin hönkäys :shifty:

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 19:01  
+
0
Työkaverit oli jättäneet yövuorossa hommat ihan puolitiehen. Aamuvuorossa sitten jouduttiin niiden jäljet siivoamaan. Asiasta sanottiin ja nyt on sitten suututtu. En ymmärrä, onko se nyt niin iso asia, jos oma työn jälki ei ollut täydellistä ja asiasta sanoo. Huhhuh. Nyt on näiden työntekijöiden kaveritkin (jotka siis myöskin meillä töissä) mulle suuttuneet, kun asiasta olin JUTELLUT facebookissa yhden asianosaisen kanssa. Nyt menee rillit huuruun.

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 08:12  
+
0
Hukalla taitaa olla silmätulehdus. :/ Silmä on aivan punainen ja alaluomi roikkuu. Yön jäljiltä silmän ympärys oli aivan rähmässä. Huomenna on ensimmäiset rokotukset niin päästään samalla silmää näyttämään.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 15:12  
+
0
Väsyttää. Oon nyt kuukauden tehny säännöllisesti 10h vuoroja 2-3 päivää viikossa, joista suuri osa yksin. Tähän piti tulla muutos nyt tästä viikosta, mutta paskat - jatkuu melkein hullumpana :neutral: Joku vois tulla itte tänne pyörittämään kauppaa yksin kymmeneksi tunniksi monena päivänä viikossa, ja laatia sitten työvuorot uudestaan.
Kuherruskuukausi uuden työn suhteen on siis selkeästi ohi.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 15:36  
+
0
Luna on ripuloinu yöllä lattialle:roll: Ihmettelin jo sen omituista käyttäytymistä sillon kun menin nukkumaan kun hääräs ees taas, mutta ajattelin että sillä on vaan ylimäärästä virtaa kun jäi eilen lenkit vähemmälle. Ihanaa ruveta siivous hommiin heti aamusta kun muutenki oli kiire.

Ja saa muutenki kirota kun kämppä TAAS kun kaatopaikka eikä huvita yhtään siivota:mad:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Maru

Maru
Viestimäärä: 170

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 15:39  
+
0
Pentu oli silpunnu uusimman Koiramme-lehden. Aatteli varmaan ettei mun tartte katella koiria lehestä kun mulla on hänet.

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 20:55  
+
0
Viimenen yö tässä kodissa. Kauhean haikea fiilis ja jännitän ihan kamalasti muuttoa toiselle puolelle Suomea :suru:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 01.09.2011 klo 09:24  
+
0
10 vuotias poika ajaa pyörällä 2 koiraa irti asuinalueella niin että elukat kusee ja paskoo mihin sattuu.Muutenkin koko tapaus hipoo mahdottomuuksia :(
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.09.2011 klo 09:24)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 01.09.2011 klo 09:30  
+
0
Nilkka muljahti eilen. Nyt ihan turvoksissa ja kipeä, kyllä ärsyttää! :pyssyt: Varsinkin kun tänään piti lähteä salille ja pyöräillä kaverin luokse, plaah.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 01.09.2011 klo 12:13  
+
0
Silmässä näärännäppy tms. joka hankaa koko ajan silmää vasten :mad: Tuntuu inhalta ja aluks luulinkin, et mulla on vaan ripsi silmässä.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 01.09.2011 klo 15:24  
+
0
Tylsyydentylsyys mikä päivä!! Ja kaikenkukkuraksi ei mikään mene niinkuin on ajatellut tai suunnitellut! ÄrrinMurrin!! :pyssyt:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 01.09.2011 klo 15:36  
+
0

NtiC kirjoitti:

Tylsyydentylsyys mikä päivä!!



Täälläkin :neutral:

Joka päivä tuntuu samanlaiselta ja arki ahdistaa. Taitaa pitää sitä alkaa muuttoa suunnittelemaan, että saa uutta kipinää elämään.

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 01.09.2011 klo 16:11  
+
0
A:lla on sit varmaan korvatulehdus, kun raasu ravistelee päätään ja korvien putsaus ei sitä lopettanut. Ell-reissu huomenaamulla, ihan kuin tätä rahanmenoa ei olisi tarpeeksi.

Kerrankin on opintolainasta onnellinen.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 01.09.2011 klo 17:25  
+
0
Yliopisto :pyssyt:
Meillä yliopistossa on sellaiset ATK-käyttöluvat, joita tarvitaan kaikkeen: kurssi-ilmoittautumisiin, lukukausi-ilmoittautumisiin, opintosuoritusten tarkasteluun ym. mukavaan. Ne vanhenevat joka vuosi, jostain kumman syystä jo elokuun aikana. Elokuun loppuun mennessä pitää ilmoittautua joko poissa- tai läsnäolevaksi, tai voi jopa menettää opintopaikkansa.
Yritin siis ilmoittautua, mutta käyttölupani olivat tietenkin vanhentuneet. Lähdin tänään, siis päivän myöhässä, uusimaan niitä käyttölupia, jotta voisin ilmoittautua. Ne on uusittava paikan päällä päiväsaikaan. No, lähdin töiden jälkeen yliopiston ATK-mestaan. Enpäs voinut uusia käyttölupia, kun en ollut ilmoittautunut lukukaudelle. Mitenkäs sinne sitten ilmoittaudutaan ilman niitä käyttölupia? No opintotoimistossa. Sinne siis jonottamaan kymmenien muiden kanssa. Vihdoin pääsin virkailijalle, joka kehotti maksamaan maksun verkkopankista ja tulostamaan kuitin. Normaalin lukukausimaksun lisäksi maksettavaa tuli 35 €, koska en ollut ilmoittautunut eiliseen mennessä. Maksoin maksut, ja jonotin uudestaan. Sain ilmoittauduttua, mutta samasta paikasta ei saanut lukukausitarraa opiskelijakorttiin. Siispä seuraavaan paikkaan jonottamaan. Sen jälkeen takaisin käyttölupia hakemaan, mutta ATK-ukko ei ollutkaan paikalla, vaan jossain neuvomassa jotakuta. Lisää odottelua ja jonotusta. Tuon pikaisen asian hoitamiseen meni pari tuntia. Eniten risoo se, että muissa yliopistoissa ja oppilaitoksissa ei suinkaan ole noin alkeellista. Eikä tuo ole ainoa epäkohta. Nettisivut ovat kerta kaikkiaan kryptiset, eikä niistä löydä etsimäänsä kovinkaan helposti. Kursseille ilmoittautuminen hoituu sellaisen nettisysteemin kautta, mutta jos ei tiedä kurssin täsmällistä nimeä, saa hakutulokseksi joko tyhjää tai lukuisia kursseja Afrikan prostituutiosta teologian haaroihin. Kesätentteihin ilmoittaudutaan tenttikuorella, siis paperisella täytettävällä kuorella. Mun sisarukset eivät ole ikinä kuulletkaan moisesta, kun kaikki hoituu heillä päin netissä.
Eurooppalainen huippuyliopisto indeed.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 01.09.2011 klo 18:43  
+
0
^ Kyllä meilläkin täytyy elokuun aikana ilmoittautua läsnäolevaksi ja maksaa lukukausimaksu, koska syyskuussa alkaa kuitenkin jo lukukausi. Täytyy niiden kai vetää se viimeinen ilmoittautumispäivä johonkin? Mä olen maksanut nuo melkein aina heti kun on voinut juuri siksi ettei kävis noin ja joutuis kohtuuttomasti suhailemaan paikasta toiseen :neutral:
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.09.2011 klo 18:44)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 01.09.2011 klo 19:03  
+
0
^Ei se olekaan ongelma, vaan se, että ne tarvittavat käyttöluvat umpeutuvat ennen sitä. Ilman muuta ilmoittautuminen täytyy tehdä ennen lukukauden alkua, mutta olishan se helpompaa kun sen voisi tehdä näppärästi netissä. Kuten tietysti voikin, jos käyttöluvat ovat voimassa.

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 01.09.2011 klo 19:41  
+
0
"Kaverit" ärsyttää ja ahdistaa.. Mua puukotettiin selkään, ja nyt mulle pidetään mykkäkoulua. Kaikki on muka mun vika. Vaikka MÄ EN ole tehnyt mitään väärin. MUN asioita puhuttiin eteenpäin, MUT petettiin.

Näköjään monen vuoden kaverisuhteella ei ole mitään merkitystä..
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 01.09.2011 klo 21:07  
+
0
^^ Siis umpeutuuko ne ennen 31.8? Tosi kiva :eek:

^ Voi ei, tollanen on ihan hirveetä. En osaa muuta kuin toivottaa jaksamisia :paijata:

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 01.09.2011 klo 21:16  
+
0
^Juu, joskus elokuun aikana ovat vanhentuneet. Tarkkaa päivää en edes tiedä, kun ei sitä tietääkseni ole missään kerrottu:roll: Kovin kätevää.
Moni opiskelija viettää kesät muualla, ja palaa vasta lukukauden alussa. Aika ikävää, ettei pääse ilmoittautumaan läsnäolevaksi tai ilmoittautumaan kursseille käymättä paikan päällä uusimassa käyttölupia.

  Siirry sivulle: 1 ... 22 23 24 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.04.2024 klo 19:00)