Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 06.08.2011 klo 14:28

Purkautumisosasto 9

Siirry sivulle: 1 ... 24 25 26 ... 50

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 09:48  
+
0
^Mielettömästi voimia koko perheelle täältäkin!
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 09:55  
+
0
Karvakamulle ja perheelle paljon voimia täältäkin!

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 10:02  
+
0
Karvakamulle hirmusti voimia täältäkin, musta on ihan mielettömän upeaa että sä autat vanhempiasi noin paljon ja olet tukena!
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 11:53  
+
0
Tosi paljon voimia Karvakamulle :paijata:

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 13:12  
+
0
Karvakamulle voimia paljon täältäkin suunnasta!

Musta on tullut säälittävän läheisriippuvainen. Tai lähinnä avosta riippuvainen. Se lähti tänään työkavereittensa kanssa jonnekin mökille viettämään "virkistyspäivää" [eli ryyppäämään] ja on siellä yötä. Mua ahdistaa olla yksin yön yli, vaikka tietty koirasta on seuraa ja turvaa jos alkaa pelottaa. Oon mä kuitenkin asunut about 3½ vuotta ihan yksin aiemmin ja silloin kyllä tykkäsinkin siitä, mutta nyt ollaan kuitenkin se 2½ vuotta asuttu avon kanssa ja oon tottunut seuraan, niin... Säälittävä mikä säälittävä.
Kohta lähden kyllä hakemaan kaupasta kasan herkkuja, niin voin vaikka sitten syödä itteni tainnuksiin. :peukku:
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.09.2011 klo 13:16)

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 13:44  
+
0
Kovasti voimia ja jaksamista Karvakamulle ja perheelle!
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 13:53  
+
0
Karvakamu, jaksamisia koko perheellenne :paijata:

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 14:43  
+
0
Arvasin että tänään töissä olis tällaista :roll: olin eilen vapaalla, edellisen vapaapäivän pidin pari viikkoa sitten, sen jälkeen oon paikannu muita ja tullu vapaapäivinä töihin. Joutuivat sitten olee kahdestaan eilen töissä, ja kiirettä oli kyllä pitänyt, en mä sitä sano. Mua vaan ärsyttää tuon yhden asenne, jupisee ja marttyyrin lailla menee tuolla. Oli käärmeissään kun olivat olleet koko päivän yksin eilen. Toinen myös leikkii pikkupomoa ja jakelee tehtäviä. Nyt kun lähdin tauolle tuli sitten jupinaa selän takaa että"olis ollu eilen, silloin ei taukoja pidetty...". Muutenkaan ei tää työ kiinnosta ja sitten pitää tuollaisia katella, ja laittaa kaikki vapaapäivät tähän.
Ja valivali.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 15:14  
+
0
Exä osti sedältä parivuotiaan jämptin, joka sedän mukaan on haukkunut hirveä aikaisemmin. No nyt se ei sitten eksällä ole toiminutkaan metsällä yhtään (ajaa vaan jänistä). Ja kuulemma kaiken lisäksi purrut hänen äitiään.
Tunsin kyllä tuon koiran (asui omien vanhempieni luona), enkä voi kuvitellakkaan että se ketään puree :eek: Niin lepsu luonteeltaan, jopa oman uroskoirani kanssa tulee toimeen, mikä yleensä on kaikkien kimpussa..

Nyt sen koiran sitten vissiin pistää monttuun :neutral:

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 17:02  
+
0
Työkkärin ja Kelan hakemusten täyttäminen ! :pyssyt:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 18:51  
+
0
Kuume, 39 astetta. Hinkuyskä, oksennellut sen johdosta koko päivän. Juurihoito ja poistettu hammas, pikkuisen on kipeä suu ja puoli naamaa näyttää ihan ilmapallolta. Suun saa auki noin sentin eli syömisestä tuli juuri uusi taiteenlaji.

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 21:52  
+
0
Mitätöntä kitinää, mutta alkaa risoa kun alakerran naapuri tupakoi koko ajan parvekkeellaan, ja omaa partsinovea ei voi pitää auki ellei tahdo tupakansavua kämppään. Ei se haitannut silloin kun vielä itse poltti, mutta nyt vuoden tupakoimattomuuden jälkeen tuo ottaa NIIN pahasti päähän.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 22:01  
+
0
Tonteria, kerrostaloasumisen huonoja puolia :neutral:

Karvakamulle ja perheelle oikein paljon voimia ja tsemppiä!

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 22:06  
+
0
^ Me asutaan alimmassa kerroksessa ja kuitenkin yläkerrasta tulee se röökin haju. Tuntuu siltä että ei voi edes tuulettaa kun sieltä tulee vaan sitä tupakan hajua...
Follies Neville
09.03.2011

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 22:10  
+
0
Täällä kismittää Lidl. Ostat terttu-tomaatteja, jotka ovat tarjouksessa. Menet kassalle, jossa tuote punnitaan. Yllättäen huomaat kotona kuitista että oletkin maksanut tavallisista tomaateista, jotka siis eivät olleet tarjouksessa. Joo, ei ole monesta sentistä kyse, ellei kilokaupalla osta, mutta kuitenkin. Välillä muutenkin saa olla tarkkana jos ostat jonkin erikoisemman hedelmän tms, niin eihän ne myyjät tiedä mikä tuote on kyseessä ja maksat siis aivan jostain muusta. Nojoo. :roll:

Muoks. Pakko nyt vielä lisätä kun tupakista tuli niin kova puhe. Itse poltan parvekkeella, enkä kyllä suoraan sanottuna suostuisikaan menemään muualle sauhuttelemaan. :shifty: Hih, ja tuossa just viikonloppuna puhuttiin että pahimpia "nipottajia" ovat juuri nämä, jotka ovat lopettaneet tupakoinnin. :wink: Ei millään pahalla ketään kohtaan, tiedän ettei tuo terveellistä ole, ja varmasti ärsyttää suuresti tupakoimattomia, mutta kun ei pääse eroon, enkä suoraan sanottuna sellasta kaivattua ahaa-elämystä ole lopettamisesta saanut.
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.09.2011 klo 22:15)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 22:11  
+
0
^Jos sulle tulee käyntiä kauppaan uudestaan, niin kuitti mukaan. Saat kyllä hyvityksen tuosta virheestä.

Muoks. Mä aina kaupasta lähtiessä lukaisen ostoskuitin läpi. Niitä virheitä kun sattuu ja mä en jaksa enää kotoa lähteä valittamaan. Kerran meidän iskän kauppakuitissa oli vahingossa 20 kurkkua veloitettu, vaikka osti vain yhden. :nauru: Ja monesti mulla on unohdettu alentaa jonkun tarjoustuotteen hinta (esim. näissä tarjouslihoissa).
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.09.2011 klo 22:21)

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 22:23  
+
0
^^ Juu huomattu on. :D Talvella ostan ulkomaisia kurkkuja koska ovat halvempia. Monesti ottivat hinnan suomalaisesta kurkusta, vaikka tästä muutaman kerran sanoinkin.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 22:23  
+
0
^^Jep, tarjous-tuotteissa olen usein ollutkin tarkkana, ja tarkistanut kuitin lähes heti kun sen olen saanut. Mutta jotenkin tuntuu niin hölmöltä tuollaiset ns. päivittäiset, normaalit ostokset. Sama jos ostat suomalaista kurkkua, ja kassalla lyödäänkin ulkomaalaista. Onneksi tässä tapauksessa se ulkomaalainen on usein halvempi :nauru:

Muoks. Nenssi ehtikin jo kommentoimaan samaa väliin :nauru:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.09.2011 klo 22:24)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 23:07  
+
0
Mä taas olen käynyt ostamassa muutaman kerran vähän ajan siään perunoita ja kaalia tosta meidän kanta K-market huoltoasemalta. Kaalin kilohinta 0,99e/kg ja perunoiden 0,69e/kg. Punnitessa kuitenkin vaaka antaa kaalille 2,99e kilohinnaksi ja perunoille 1,69e. Mä en vaan jaksa alkaa kassalla nillittämään vaikka nyt pari kertaa olen tietoisesti ostanut kalliimmalla kuin pitäisi. Tollaset olisi varmasti hyvä sanoa kassalle mutta mä en vain viitsi alkaa selostamaan että hinta on hyllynreunassa se ja se. Itselle kun yksi ja sama, onko kaalin kilohinta euron vai kolme. Itse kun olin kaupassa töissä, niin ehkä ärsyttävin asiakas oli sellainen joka tuli napisemaan myöhemmin kuitti kädessä että nyt hältä on velotettu 20 senttiä liikaa makkarapaketista. :ttou:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.09.2011 klo 23:11)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Sunnuntaina, 04.09.2011 klo 23:58  
+
0
Närästää niin pahasti että tuntuu että kuolen :pyssyt: Harkitsin jo päivystykseen lähtemistä. Välillä helpottaa, ja sitten tulee taas hirveä kohtaus ja voi vain kieriä tuskissani:mad:
Kylkiluu on kipuillut koko päivän, ja nyt vielä tämä.

  Siirry sivulle: 1 ... 24 25 26 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.04.2024 klo 18:45)