Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 04.04.2011 klo 22:07

Sinkkupulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 17.05.2011 klo 23:52  
+
0
Nyt paljastui, että se tyyppi tapailee jotain toistakin. Oon ihan pöpi ja pahoitin mieleni. Miksi ihmeessä? Lähden kumminkin 2 kk pois, joten mitä varaa mulla on sanoa. Tod. en aio pitää sitä/ketään odottamassa tai olla sitoutunut keneenkään. Silti. Olisi voinut oottaa, et ehdin pois maasta tj. :D
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 18.05.2011 klo 00:15  
+
0

AfterShock kirjoitti:


Mä oon aina aatellut että voivoi kun olin niin pitkään suhteessa niin mun s-taidot on varmaan tosi huonot ja oon tosi kokematon, mutta sehän on toisin päin :D.. Mun taidot ja kokemus ainakin 10 kertaa parempi kuin tuon viikonloppuni miehen, jonka maine kyllä viittaa siihen että se on painanut jotain tyyliin kaikkia tässä kaupungissa tän parin vuoden aikana :D...



Pakko kommentoida, vaikka en ihan vielä sinkku olekkaan! Tottakai se menee noin päin! Monen vuoden suhteen aikana kun muutaman kerran ehtii harjoitella sitä seksiä. :cool: Eka kerta uuden ihmisen kanssa on monesti vähän kömpelö, ja jos aina on eka kerta jonkun uuden kanssa, kuten pelimiesten laita saattaa olla, ei ne taidot siitä alkukömpelyydestä välttämättä hioudu mihinkään. :nauru: Pitkän suhteen aikana, kun on luottavainen ja vapautunut, tulee tehtyä kaikenlaista sellaista, mitä ei kenties ihan ekana uuden tyypin kanssa tule kokeiltua... :viheltel:

Lua

Lua
Viestimäärä: 127

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 18.05.2011 klo 13:31  
+
0

AfterShock kirjoitti:


Mä oon aina aatellut että voivoi kun olin niin pitkään suhteessa niin mun s-taidot on varmaan tosi huonot ja oon tosi kokematon, mutta sehän on toisin päin :D.. Mun taidot ja kokemus ainakin 10 kertaa parempi kuin tuon viikonloppuni miehen, jonka maine kyllä viittaa siihen että se on painanut jotain tyyliin kaikkia tässä kaupungissa tän parin vuoden aikana :D...



Rose kirjoitti:

Pakko kommentoida, vaikka en ihan vielä sinkku olekkaan! Tottakai se menee noin päin! Monen vuoden suhteen aikana kun muutaman kerran ehtii harjoitella sitä seksiä. :cool: Eka kerta uuden ihmisen kanssa on monesti vähän kömpelö, ja jos aina on eka kerta jonkun uuden kanssa, kuten pelimiesten laita saattaa olla, ei ne taidot siitä alkukömpelyydestä välttämättä hioudu mihinkään. :nauru: Pitkän suhteen aikana, kun on luottavainen ja vapautunut, tulee tehtyä kaikenlaista sellaista, mitä ei kenties ihan ekana uuden tyypin kanssa tule kokeiltua... :viheltel:



Ihan totta. Parisuhteessa jos kemiat ja maut osuu hyvin yhteen seksistä tulee vuosi vuodelta vaan parempaa ja monipuolisempaa. Ja tulee tosiaan kokeiltua kaikkea sellaista, mihin ei välttämättä uuden ihmisen kanssa luottamus riitä. Ja muutenkin kaikki kompleksit häviää oman miehen kanssa, ei tule mietittyä triviaaleja juttuja vaan sitä keskittyy paremmin siihen ite seksiin.

Tutkimusten mukaan muuten seksi on parhaimmillaan 35-44 -vuotiaana (siis ovat itse tyytyväisimpiä seksielämäänsä)...

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Keskiviikkona, 18.05.2011 klo 14:08  
+
0
Äh.. tässä hormonit hyrrää ja mietin pitäiskö ehdottaa uusintaa viikonlopun yhden illan jutulle.. ihan opetustarkoituksessa... :D Eipähän se kumppanien määrä pääsisi kasvamaan... :D

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 19.05.2011 klo 14:57  
+
0
Viime keskiviikon tarina sai jatkoa eilen, ja se kundi tuli taas mun luo yöksi. Ja voin todeta että voi paska, oon oikeasti ihastumassa. Damn. :love: Mut ei oikeasti saa antaa mennä liian täysillä, enhän mie ole kuin kesän Suomessa ja sekin käy vasta mattimyöhäisenä intin nyt. Eli ei ole tulevaisuutta kovin pitkäaikaiselle tapailulle. Mutta siihen asti voisi varmaan antaa mennä.. ?
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 19.05.2011 klo 20:11  
+
0

AfterShock kirjoitti:

Mä oon aina aatellut että voivoi kun olin niin pitkään suhteessa niin mun s-taidot on varmaan tosi huonot ja oon tosi kokematon, mutta sehän on toisin päin :D.. Mun taidot ja kokemus ainakin 10 kertaa parempi kuin tuon viikonloppuni miehen, jonka maine kyllä viittaa siihen että se on painanut jotain tyyliin kaikkia tässä kaupungissa tän parin vuoden aikana :D...



Nimenomaan, painanut. Harvemmin tuollainen "pelimies" hakee yhtään mitään muuta suhteesta kuin omaa tyydytystä. P**luahan ne kyliltä aina etsiikin, niin miksi siinä olis tarvetta sen suuremmin naista edes miellyttää.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 19.05.2011 klo 20:40  
+
0
Niinpä. Eihän sellasen kukasta-kukkaan (ja useimmiten kännissä) hyppivän pelimiehen oo koskaan tarvinnut perehtyä naisiin sen kummemmin.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu torstaina, 19.05.2011 klo 20:41)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 19.05.2011 klo 22:44  
+
0
:shifty:
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 19.05.2011 klo 22:45  
+
0
^Kaikki! Kakista ulos KAIKKI!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 19.05.2011 klo 22:53  
+
0
^^ NII JUST!! Kerro heti!

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Torstaina, 19.05.2011 klo 23:33  
+
0
Se mun säätö tuli baaritiskille juuri silloin, kun konttasin tiskin takana jonkun vammasen kolikon perässä. Olin varmaan tosi hemaiseva, kun naama kurtussa ja pylly pystyssä etsin jotain homeista lanttia ja moikkaan "OHOMOI!!" ja punastun. Sillä ainakin nauratti.

Nyt kun nämä yhden yön sankarit on nähty, koettu ja ihan-kivoiksi-mutta-ei-niin-mun-tyylisiksi-jutuiksi todettu, vois alkaa kehittelemään jotain viattomampaa juttua. Sellaista kevyempää flirttiä, fb-keskusteluja ja tekstareita.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 20.05.2011 klo 00:03  
+
0
Jos oikein käsitin, mulla on verenluovutustreffit tiedossa........
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 20.05.2011 klo 01:02  
+
0
:eek:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 20.05.2011 klo 01:13  
+
0
:eek: !

Ei me nyt voidakaan mennä ku en mää saakaan vissiin luovuttaa verta tyhmän reumalääkityksen takia. Mutta oisko ollu mitä siistein treffi-idea! Harmi!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 20.05.2011 klo 08:40  
+
0
^Meet henkiseksi tueksi? Pitämään kädestä ja noin.. :D
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 20.05.2011 klo 10:32  
+
0
AIka hurjat treffit, sitten sen jälkeen heikottaa niin voi naisellisesti pyörtyä ja testata ottaako mies kiinni :D Tai tässä tapauksessa voit joutua ottamaan miehestä kopin :D..

Jaaha, taas viikonloppu tulossa.. Toivottavasti ei tapahdu mitään xD

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 20.05.2011 klo 12:11  
+
0

AfterShock kirjoitti:

AIka hurjat treffit, sitten sen jälkeen heikottaa niin voi naisellisesti pyörtyä ja testata ottaako mies kiinni :D Tai tässä tapauksessa voit joutua ottamaan miehestä kopin :D..


Mun ammattikokemuksella se on todennäköisemmin se mies, joka pitää ottaa kiinni. Ovat vielä niin typeriä, etteivät kehtaa myöntää, että pyörryttää.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Lauantaina, 21.05.2011 klo 01:02  
+
0
Siis mitä ihmettä?

Silloin kun mulla oli deitti.netissä profiili, yksi tyyppi laittoi mulle neljä viestiä, jokaisessa toivoi kovasti että vastaisin, linkitteli mulle ihan ok:n näköisiä kuvia. Vastasin sille kai kerran, mutta koska oma olotila oli sen viesteistä lähinnä "blaah", päätin antaa olla. Kävin nyt katsomassa mun viestit, ja se oli laittanut mulle kuusi viestiä lisää. :eek: KUUSI! Eli yhteensä kymmenen, vaikken ole vastannut kuin yhteen.

Kaikki on sisällöltään tyyliä:

"Hei! Sitä vielä, että sun ei todellakaan tarvitse pelätä mun viestien avaamista. :) Oon ihmisille yleensä hellä ja kiva, varsinkin sulle. :)) Tykkäät siis pussikaljotella? Olisi tosi kiva nähdä sua! Ilmoittele kun olet tulossa, haluan nähdä sut erittäin paljon!! :)"



Aaaaapuva!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu lauantaina, 21.05.2011 klo 01:06)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: SINKKUPULINA 2 - Lauantaina, 21.05.2011 klo 14:02  
+
0
^ No siinäpäs on kiinnostunut kaveri :D

Mie aloin tänään miettimään sitä, että minun miesmaku on oikeasti tosi säälittävä. Tykkään naistenmiehistä. Itseasiassa, mitä himotumpi joku mies on, sitä varmemmin minäkin kiinnostun siitä jossain vaiheessa. Ja sitten siitä tulee haaste kun tottakai tälläiset tyypit on aika kylmiä muille ihmisille kun kulkevat nokka hieman ylempänä. Niiden asenne myös on sellainen "no ei haittaa, kyllä saan aina uuden naisen". Se jostain syystä houkuttelee hirveästi. Ja yleensä tällaiset tyypit vetävät niin kovasti roolia että se hehkuu kilometrien päähän - on aika mielenkiintoista lähteä kaivelemaan mitä sieltä alta löytyy. Monesti on kyllä käynyt niin että olen tykästynyt liikaa ja silloin nämä vapaat liihottelijat lentelevät tiehensä. Sitten surraan hetki ja kas vain, olen tehnyt miehen maineesta pykälän 'coolimman', ja mietin taas, voisinko kiinnostua välillä oikeista ihmisistä.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: SINKKUPULINA 2 - Lauantaina, 21.05.2011 klo 16:31  
+
0

Notte kirjoitti:

^ No siinäpäs on kiinnostunut kaveri :D

Mie aloin tänään miettimään sitä, että minun miesmaku on oikeasti tosi säälittävä. Tykkään naistenmiehistä. Itseasiassa, mitä himotumpi joku mies on, sitä varmemmin minäkin kiinnostun siitä jossain vaiheessa. Ja sitten siitä tulee haaste kun tottakai tälläiset tyypit on aika kylmiä muille ihmisille kun kulkevat nokka hieman ylempänä. Niiden asenne myös on sellainen "no ei haittaa, kyllä saan aina uuden naisen". Se jostain syystä houkuttelee hirveästi. Ja yleensä tällaiset tyypit vetävät niin kovasti roolia että se hehkuu kilometrien päähän - on aika mielenkiintoista lähteä kaivelemaan mitä sieltä alta löytyy. Monesti on kyllä käynyt niin että olen tykästynyt liikaa ja silloin nämä vapaat liihottelijat lentelevät tiehensä. Sitten surraan hetki ja kas vain, olen tehnyt miehen maineesta pykälän 'coolimman', ja mietin taas, voisinko kiinnostua välillä oikeista ihmisistä.



Pakko on myöntää että itsekin näen usein ko. tyypeissä jotain enemmän kuin kiltimmissä... Osa "tosiäijistä" vain herättää ihailua, vaikka tiedänkin ettei niistä oikeaan suhteeseen (yleensä) ole.

Tietty on poikkeuksiakin, mutta suhdetta ajatellen paras olisi "keskitien mies" eli ei täysin paatunut ja pettävä peluri mutta ei ihan tahdoton ja huumorintajuton tossukkakaan. Silleen sopivasti äijä ronskeine huumoreineen ja pilkettä silmäkulmassa, mutta kuitenkin yhden naisen mies. Tuntuu vain vaikealta löytää kun yleensä tapaa vain ääripäitä...

Juuri tuon 3 kk deitin kanssa hiersi vähän sekin että tyyppi tuntui vähän turhan tossukalta. Omaan silmään hyvännäköinen, urheilullinen, pitkä, huomaavainen yms. mutta niistä seikoista huolimatta alkoi välillä ahdistaa kun toinen tuntui melkein vapaaehtoisesti haluavan heittäytyä tossun alle.

Halu miellyttää oli ehkä liiankin suuri, sillä mielestäni paras olisi jos kaksi vahvatahtoista olisi yhdessä eikä niin että toinen on sellainen tossukka joka nuolee vaikka kengänpohjat, kun toisen luonne taas on kylmä/karu ja ehkä vähän helposti ärsyyntyväkin.

Vaikka kahden vahvatahtoisen ihmisen suhteessa tietysti syntyy sitten myös riitoja helpommin, niin parempi vaikka elää kunnolla ne riidat ja henkinen kaksintaistelukin kuin olla suhteessa jossa toinen sanoo joka asiaan "en tiedä, päätä sä" tai "mä haluun niitä jos säkin haluut".

Mutta tosiaan, niihin pelureihin ei kannata yleensä kiintyä liikaa. Ja jos kiintyy, niin ei ainakaan osoittaa sitä tyypille. Siitähän niiden itserakkaus vain pönkittyy ja tuntevat vain mielihyvää saadessaan särkeä ihastuneen naisen sydämen.

Uskonkin että lähinnä sen ansiosta koska pidin tuon pitkin hampain mielessäni sain pitää vakipanoni yli vuoden, vaikkei tuo kai nykyään vakipanoltakaan kovin pitkä aika ole. Mutta koskaan en siis itse sinnepäin soitellut jos ei viimelauantaita oteta lukuun, en ilmoittanut/kysynyt kuulumisia tai kutsunut käymään.

Annoin kaiken aloitteellisuuden tulla itse miehen puolelta, ja se tuntuu pitävän pelurin paremmin hollilla kun pysyy itsekin yhtä välinpitämättömänä kuin he ovat. Lisäksi en juuri koskaan oma-aloitteisesti halannut häntä yms. enkä puhunut tunteista. Jos hän yritti valehdella tyyliin "rakastan sua" niin en vain vastannut silloinkaan mitään.

Että kyllähän se totta on että pelureiden kanssa pitää pelata niiden omilla säännöillä antamatta periksi. En kyllä sitten tiedä miten parisuhteessa pelurin kanssa, itse kun olen saanut 'keihästettyä' pelurin ainoastaan vakipanoksi enkä sen enemmäksi.
Haaveissa kl u

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 11:30)