Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 04.04.2011 klo 22:07

Sinkkupulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 13.05.2011 klo 12:57  
+
0
Mikä siinä tosiaan on, että yhden miehen ilmaantuessa kuvioihin, niitä tupsahtelee yhtäkkiä joka suunnalta? Kun ei ole mitään kovin vakavaa ehtinyt kehittyä vielä yhdenkään kanssa, niin eihän ongelmaa varsinaisesti ole. Toisaalta, kun en mä haluaisi elätellä toisella mitään toiveita, jos todellisuudessa on enemmän kiinnostunut toisetsa. Silläkään uhalla, että mun kiinnostukseni kohde puolestaan ei välttämättä ole niin kiinnostunut.

Mä olin taannoin kaverin kutsumana risteilyllä, joka johti sitten sutinaan yhden samassa porukassa mukana olleen kanssa. Ollaan oltu yhteyksissä ja nähtykin muutamaan otteeseen, viimeksi oltiin mökkeilemässä kahdestaan (tai kolmistaan, kun koira oli mukana). Mä en oikein osaa päättää, voisko meistä oikeasti tulla jotain vai ei. Hyvä tyyppi ja ihan mukava, mutta välillä en osaa oikein suhtautua. Liian temperamentinen tai jotain vastaavaa. Ei varsinaisesti antisosiaalinen, mutta selvästi viihtyy mielummin mökillä kuin porukalla istumassa mun kantapaikassa Turun keskustassa. Ongelmana on nyt se, että tämä kaiffari ilmeisesti haluaisi sen parisuhteen. Yhteinen tutulle on ainakin tällaista avautunut, ja siltä se hieman vaikuttaakin. Mä haluan vain olla ja katsella, mihin asiat menevät, enkä suunnitella tulevaa juhannusta, jonka tuo luulee mun viettäväni hänen ja hänen kavereidensa seurassa.

Sitten on herra Projekti. Yhdestä kaveripiiristä tyyppi, jonka olen tuntenut muutaman vuoden enemmän tai vähemmän. Aina pitänyt enemmän vain kaverien kaverina, joka käy melko usein moikkaamassa kavereitaan Turussa. Aina pitänyt mukavana ja sympaattisena kaverina. Ei me olla sen enempää oltu tekemisissä, vaikka nähdessä ollaankin voitu läppää heittää. Tuossa varmaan puolisen vuotta sitten tuli sellainen olo, että nyt mulle flirttaillaan. En vaan ollut aivan varma, onko tuo tyyppi taas vain normaali yltiömukava ja symppis itsensä. No, pääsäisenä ilman mitään takaa-ajatuksia heitin läppää viestin välityksellä, ja tämän tapauksen innoittamana tuo keksi tulla viettämään vappua Turkuun. Ei edes nähty kuin loppuillasta, mutta tällä kertaa ei ollut meidän yhteisiä kavereita, ainoastaan mun. Mä sitten taksijonossa tokaisin, että voihan tuo munkin luo tulla. Ja niinhän se tuli. Mitään suurempaa ei tapahtunut (tästä on ollut moni kaveri yllättynyt), koska mies ei halunnut antaa väärää kuvaa. Daa'a, mähän sen kutsuin mun luo :mietiskel: No, kylässähän se oli seuraavanakin viikonloppuna. Selvästi on tuokin kiinnostunut, mutta en tiedä, millä asteella. Ei mulla mitään kiirettä. Parempikin, että rauhassa katsellaan, kun on yhteisiä kavereita paljon (ja niistäkin yhden kanssa ollut jotain tätä ennen).
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 13.05.2011 klo 13:10  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

Hmmm... Viikon päästä viikonloppuna oomma lähössä mökille, mukaan lähtee mun ystis + avokkinsa plus pari ton avokin kaveria. Nyt mietin ja pohdin, kehtaisko kysyä tota yhtä tyyppiä mukaan... Ei se lähe, sehän nyt on satavarma homma, mutta mietin et säikkyyköhän se liikaa jos kysyn. Toisaalta, eihän sitä voi kokoajan aatella että säikähtääkö se tai ei. Tuo säikähtää-sana on nyt mulla tämmönen vaan, emmä ny oikeesti meinaa että se on jotenki erityisen säikky :nauru: Mut siis onhan se nyt sillai vakavaa jos kavereille esittelee, toisaalta tuolla ois äijiäki eikä mikään tyttöporukka kyseessä. No, katellaan... :mietiskel:



Kysy vaan:) Etsä siinä mitään menetäkkään!!!:peukku:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 13.05.2011 klo 13:44  
+
0
Baeliana yms: Mä NIIIIIN toivon ettei me ainakaan samoista miehistä puhuta mutta pieni maa ja pienet piirit pyörii joten eihän sitä koskaan tiiä... :D.. Aina kun tulee joku mulle tärkeä paikkakunta ilmi kuten tuo turku niin tulee sellanen olo et "voi ei".. tai kuten tuo baarissa kauniiksi kehuttu ja siitä syntynyt juttu, kuulostaa harvinaisen tyypilliseltä tietyille henkilöille.. Mutta kai se aika yleistä on.. :D

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 13.05.2011 klo 14:31  
+
0
AfterShock, mehän todettiin justiinsa kaverin kanssa, että on tullut nyt tietämättä kokeiltua samaa tyyppiä. Kyllä näin vain voi käydä paremmankin kaverin kanssa, kun ei ole kaikista randomeista perillä. Milläs me nyt selvitetään sitten, onko kyse samoista tyypeistä? Mun kuvailut olivat kyllä niin epämääräiset, ettei noista voi oikeasti päätellä mitään, jollei oikeasti ole jonkun meidän tuttuja ja kuullut näistä tapahtuneista. Tuo toinen siis asuu Runosmäessä, mutta toinen tällä hetkellä Tampereella.

Pitääkö tässä nyt ruveta jo selvittämään kc-tuttujenkin kanssa, etteivät mene miehet ristiin? :nauru:
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 13.05.2011 klo 15:41  
+
0
Mä olen vähän sitä mieltä, että jos täytyy arpoa ja miettiä, että haluankohan nyt tuon kanssa seurustella, niin sitten ei kannata. Tai paremmin sanottuna itse en alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, joka ei saa mua tuntemaan itseäni hullaantuneeksi. Suhteesta vois varmaan tulla "ihan hyvä", mutta mä en tahdo itselleni (ainakaan tässä vaiheessa) suhdetta, jossa toista kohtaan ei tunne ihan äärettömän paljon.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 13.05.2011 klo 17:13  
+
0
^Komppailen. On tullu joskus tapailtua tyyppejä, koska noh, niissä ei oo ollu mitään vikaa. On ollu söpöjä ja kivoja poikia ja sillee ja sitte päättäny "antaa tilausuuden, jos tästä vaikka jotain kehittyy". Mutta kyllä sen vaan sit huomaa ku joku oikeesti kolahtaa. Ei tarvi paljo miettiä että tapailisko vai ei.

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 13.05.2011 klo 17:34  
+
0
^ ja ^^
Molempi pahempi :mietiskel:. Kun hullaantuu ennen kuin on tutustunutkaan, voi paremmin tutustumisen aikana fiilikset olla vain laskusuunnassa, jos tyyppi ei vastaakaan muodostunutta kuvaa.
Mutta hullaantuminen tuntuu silti kieltämättä aika välttämättömältä. Ja ihanalta.

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 13.05.2011 klo 18:35  
+
0
Mä en ole ihminen, joka hullaantuisi helposti. Se hullaantuminen tapahtuu, kun ihmiseen on ensin tutustunut kunnolla. :D Eksääkin vihasin ensin sydämeni pohjasta, kunnes käänsin kelkkani ja ihastuin siihen aivan järjettömästi!

Mä olen vähän sellainen, että mun on kamalan hankala oppia tykkäämään kenestäkään, mutta sitten kun oikeasti ja aidosti tykästyn johon kuhun niin teen melkein mitä vain pitääkseni yhteydet ystävään kunnossa. :)
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.05.2011 klo 18:36)

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: SINKKUPULINA 2 - Perjantaina, 13.05.2011 klo 18:55  
+
0
Ei kukaan mun existä, eikä nykyinenkään, mitenkään ensinäkelmältä vieny jalkoja alta. Ulkonäkö ja käytös miellytti, mutta kyllä se hullaantuminen vaatii aika paljon tutustumistaki. Sitte on niitä, jotka on vieny heti jalat alta, mutta muutaman tapaamisen jälkeen oon tajunnu että tyyppi on ihan täys idiootti. Mutta sitä mieltä oon, että jos vielä muutamien treffien jälkeen joutuu miettimään että näkiskö vielä vai kiinnostaako sittenkään ihan tarpeeks, ni ei sit kiinnosta.

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: SINKKUPULINA 2 - Lauantaina, 14.05.2011 klo 14:25  
+
0
Tassapa nakojaan kaynnissa juuri sopiva aihe tamanhetkiselle tilanteelleni... Eli, oltiin jo sovittu nakevamme eilen illalla eika mitaan peruutusta yms. ollut sen jalkeen kuulunut. Odotin sitten useamman tunnin, mutta tyyppia ei vain nakynyt (odotin kuitenkin kotonani, eli elkaa nyt luulko etta seisoskelin useamman tunnin jossain kuppilassa tai muulla yleisella tapaamispaikalla).

Mitaan selitysta en sittenkaan kaynyt kun viimein luovutin ja kavin nukkumaan, eika tanaaamunakaan mitaan. Itse lahetin nyt aamulla herattyani kysymyksen etta mita eilen tapahtui, mutten ainakaan viela ole saanut vastausta.

Ja ma siis tosissani olen lahdossa lahes kahdeksi kuukaudeksi kotomaahan maanantaina, eli viela torkeampaa tosta vaan olla tulematta ilmoittamatta sanaakaan perumisesta juuri silla vikalla tapaamiskerralla ennen lahtoa!

Tallasta ei vaan meinaa ymmartaa, kun toinen on tahan asti vaikuttanut nimenomaan lupauksensa pitavalta herrasmiehelta eika miltaan rentulta pelimiehelta... Ujo ja kilttikin kun on eika mikaan pahis.

Mutta se miten tama liittyy nyt puhuttuun on, etta pakko myontaa etten naiden 3 kk aikana ole alkanut tuntea mitaan. Asia on ihmetyttanyt mua, koska tyyppi kuitenkin on ulkonaoltaan suht hyvannakoinen ja luonteeltaan (siis nain tahan asti luulin) todella huomioiva, hella, romanttinen, mukava ja sellainen jonka kanssa voi puhua luontevasti mista vaan.

Mutta olenkin tullut siihen tulokseen, etta kun ulkonako ja luonne olivat naennaisesti kunnossa niin se mika puuttui taytyi vain olla "se jokin", minka vuoksi en koskaan ole tuntenut mitaan huumaa tyyppia kohtaan vaikka kolmas kuukausi oli nyt jo menossa. Kaipuuta kylla taman ollessa poissa, mutta sitten taas kun han oli paikalla en tuntenut edes ihastusta yms. (eli ehka kaipuu kielikin enemman pelkasta kiintymyksesta ja turvan tunteesta?)

"Se jokin taas" on omasta mielestani olemus (sarma) ja asenne yhdessa. Ehka siihen liittyisi myos huumorintaju, koska tyypin jutut eivat koskaan saa mua nauramaan, niin erilaista huumorimme on.

Joten olisi varmaan sitten kannattanut ottaa vakavasti se etten tuntenut oikeastaan yhtaan mitaan. Joo, olin ensinakemalta kylla pistanyt tyypin silmalle koska oli mielestani sopo, mutta se huuma ja sydamentykytys on puuttunut alusta asti.

Mutta vaikka olin tunteideni puuttumista ihmetellyt, olin ensin ajatellut etta ehka vika on kyvyssani tuntea. Musta on nimittain tullut aika hemmetin kylma ja karu persoona (mita miehet usein lahtevat karkuun heti ensimmaisten tai viimeistaan kolmansien deittien jalkeen), kiitos eletyn rankan elaman.

Mutta joo. Eli vaikea keksia talle mitaan hyvaa selitysta, varsinkaan kun ei ilmoittanut perumisesta... Ilmankos olin alkanut tuntea meidan etaantyvan. :suru:
Haaveissa kl u

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Sunnuntaina, 15.05.2011 klo 15:05  
+
0
Äh.. Ensimmäinen vyyhti on purkautunut. Mulla oli yks jätkä täällä yötä ja voitte toki arvata mitä tapahtui. En aikonut missään nimessä ryhtyä yhdeksi "rasti ruutuun"-tytöksi hänelle, mutta got caught in the moment ja luulin olevani vahvempi kuin olenkaan.

Nyt kun se lähti niin alkoi nousta pala kurkkuun. Ei me tulla pitämään yhteyttä eikä näkemään. Eli hän halusi todellakin vain seksiä. Minkä hyvin etukäteen tiesin hänen maineensa perusteella!! En minäkään hänestä kyllä muuta halua mutta olishan se kiva vaikka hengailla yhdessä, tehdä kaikkee ja ihan vapain mielin..

Näin kai piti tapahtua jotta voin päästä tästäkin eteenpäin (olin vähän kai ihastunut häneen jossain mielessä, tietäen kuitenkin koko ajan ettei meistä mitään voisi ikinä tulla). Mutta nyt vain tuntuu aavistuksen hyväksikäytetyltä.

((Onneksi mies ei ollut edes kovin taitava sängyssä xD ainoa naurattava asia)) muutenkin tosi outo, ei oikein avautunut yhtään mitäään..

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Sunnuntaina, 15.05.2011 klo 18:45  
+
0
^Tuon tunteen takia mä haluan, että seksikumppani tykkää musta muussakin mielessä. :suru: Ei tarvi luvata yhteistä tulevaisuutta punaisina mökkeine ja perunamaineen, mutta jonkinlainen kaveruus, keskinäinen kunnioitus ja luottamus olis aika ehdottomat vaatimukset.

Mä olen iskenyt silmäni yhteen tyyppiin! En tunne sitä entuudestaan, mutta se ja sen kaverit (mun tutut) ovat nyt käyneet hengailemassa mun työpaikalla ja oon aika hyvin päässyt juttelemaan sen kanssa. Vaikuttaa tooosi mukavalta! Täytyy vaan löytää se fb:sta ja lisäillä kaveriksi.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Maanantaina, 16.05.2011 klo 08:20  
+
0
No ei tarvinnu fb:ta paljon kuluttaa, koska näin sen baarissa eilen MM-kisojen jälkipuinnissa. Juteltiin ja naurettiin kamalasti, se tuli porukan kanssa meidän grillikatokseen grillaamaan ja sitten se olikin mun luona yötä ja puhuttiin vähän henkeviä ja ei-niin-henkeviä! :nauru: Tosi kiva tyyppi vieläkin, mutta eiköhän tämä ollut tämmönen yhden illan juttu. Oli kuitenkin mukavaa nukkua jonkun vieressä. :)
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Maanantaina, 16.05.2011 klo 09:08  
+
0
Hyvä Kadaver: Näin se elämä meitä heittelee!! :D

Uskon kohtaloon enkä siihen että itse edesauttaisin näitä juttuja.. ;o)

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: SINKKUPULINA 2 - Maanantaina, 16.05.2011 klo 11:28  
+
0
Taisinpa sössiä nyt potentiaalisimman näistä viritelmistäni. Ja oikeesti oon jo alkanut pitää siitä tyypistä. Mut elämä on. Olin jotenkin ihan tosi huonoa seuraa (ja nukahdin kesken lätkän eilen. Mut onneks vaan lätkän.). Toivottavasti me ollaan nähty jo niin monta kertaa, ettei yksi ei niin eheä kerta haittaa..

Sitäpaitsi oon lähössä muutamaksi kuukaudeksi reissuun, joten tauko tässä tulee kuitenkin. Enkä ennen reissua kyllä meinaa puhua mitään vakavia. Eipä kai sekään.
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: SINKKUPULINA 2 - Maanantaina, 16.05.2011 klo 23:32  
+
0
Joo, minäkin se otin ja menin vähän repäisemään tuon 3 kk deittaamani ja alussa todella lupaavalta ja luotettavalta vaikuttaneen tyypin aiheuttaman pettymyksen jälkeen. Eli tulin lopulta v*tutuspäissäni heittäneeksi viestiä sille entiselle yli vuoden kestäneelle fuckbuddylle (jonka kanssa olin seksisuhteen päättänyt tämän uuden deitin ilmaannuttua kuvioon) että kiinnostaisiko tulla käväisemään kämpilläni.

Eihän sillä mun numeroa enää ollut kun olin aiemmin sanonut että se on nyt ohi, joten vähän ihmetteli kuka oli kyseessä. Kun sitten selitin niin tulihan se sieltä vielä samana päivänä ja vietettiin ihana ilta yhdessä. Pakko kyllä todeta että oli jotain paljon parempaa ja huomaavaisempaa kuin sen 3 kk:n deittini kanssa, vaikka deitti sentään oli ollut alussa huomattavasti enemmän vakavissaan suhteen kanssa.

Nyt en sitten tuosta entisestä fuckbuddystä (ja tavallaan siis nykyisestä tuon jälkeen mitä nyt tapahtui) tiedä, mutta veikkaanpa että jäi ehkä tuohon koska tyypillä on paha tapa pettää aina lupauksensa. Nytkin sanoi tuon illan jälkeen tulevansa myös seuraavana päivänä ja soittavansa siitä tarkemmin, no eihän siitä tietenkään mitään kuulunut (sen kyllä jo arvasin kun oli herra ehtinyt siinä aiemmin 16 kuukautta sen kanssa vietettyäni tulla aika tutuksi kaikkine ei-toivottuine tempauksineen).

Mutta tuli mieleeni että ehkä se deitti lopulta säikähti ideaa siitä että olin lähdössä pitkäksi aikaa toiseen maahan eikä uskonut kestävänsä odotella sen aikaa uskollisena... Olisi nyt silti sentään voinut ilmoittaa ettei ollutkaan tulossa sovittuun tapaamiseen, vaikka ei olisi edes sitä sanonut ettei halunnut jatkaa mun kanssa.
Haaveissa kl u
(Viestiä on muokattu maanantaina, 16.05.2011 klo 23:34)

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 17.05.2011 klo 13:16  
+
0
Mä olen ton sunnuntain ja parin kommentin jälkeen pohdiskellut, miten kierosti naisen seksielämää ajatellaan. Naisen pitäis olla parisuhteessa villi ja halukas seksipeto, joka antaisi miehelleen joka välissä. Toisaalta taas sinkkunainen on horatsu jos harrastaa yhden yön juttuja. Nainen ei sais haluta pelkkää seksiä. Pitäis olla sievä ja "puhdas". Mies taas on aina äijä, jos on painanut paljon pildee. Yritä tässä nyt olla kun et vielä ole valmis seurustelemaan, mutta ei kiinnostaisi siveysvyön kanssakaan kulkea. :roll:

On: Yksi kaveripoika on ilmeisesti vihainen mulle. Se ilmeisesti oli korviaan myöten ihastunut muhun, ja suuttui mulle kun mulla oli säätöä tuon yhden toisen kanssa. Tai kuulemma ainakin se oli ihan älyttömän vihainen kun L ilmoitti kuskille jäävänsä mun luo (kaveri heitti autolla porukkaa kotiin.) Mä en vois kuvitellakaan itseäni ton kaverin kanssa, ei vaan yhtään iske. Tosi ihana kaveri, mutta se ilmeisesti ottaa mun ystävällisen käytöksen flirttailuna, miksi en sitä todellakaan ole tarkoittanut. Mä vaan oon sellainen, että hymyilen ja nauran paljon.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 17.05.2011 klo 14:16  
+
0

Kadaver kirjoitti:

On: Yksi kaveripoika on ilmeisesti vihainen mulle. Se ilmeisesti oli korviaan myöten ihastunut muhun, ja suuttui mulle kun mulla oli säätöä tuon yhden toisen kanssa. Tai kuulemma ainakin se oli ihan älyttömän vihainen kun L ilmoitti kuskille jäävänsä mun luo (kaveri heitti autolla porukkaa kotiin.) Mä en vois kuvitellakaan itseäni ton kaverin kanssa, ei vaan yhtään iske. Tosi ihana kaveri, mutta se ilmeisesti ottaa mun ystävällisen käytöksen flirttailuna, miksi en sitä todellakaan ole tarkoittanut. Mä vaan oon sellainen, että hymyilen ja nauran paljon.


Mä olen vähän tässä pelännyt, koska tulee tollanen tilanne vastaan. Mulla kun on ollut muutaman kaverin kanssa vähän sitä ja tätä, vaikkei varsinaisesti mitään vakavaa. Osa ollut vaan hauskanpitoa, osa näyttänyt johtavan siihen, että toinen osapuoli ruvennut oikeasti ihastumaan muhun. Justiinsa viilensin välejä yhteen kaveriin, koska raukka on niin auttamattoman ihastunut muhun, mutta mä en ole siihen. Totesin sille, että on reilumpaa näin. Sanoin, että hoitaa nyt vaan oman elämänsä kuosiin, kun ei elele (<-- mikä sana :eek: ) ihan tasapainoisesti tällä hetkellä. Lupasi tehdä näin eikä ilmeisesti odota, että tulevaisuus voisi tuoda vielä meidän välille jotain. Kyllä mä vähän pelkään, jos tulee tilanne, jossa mä pelmahdan sen eteen jonkun äijän kanssa. Ei se, että sillä olisi oikeus suuttua, mutta en mä halua toiselle surkeuttakaan aiheuttaa.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 17.05.2011 klo 15:22  
+
0
^^ (kadaverin kommenttiin viitaten)

Mä oon aina aatellut että voivoi kun olin niin pitkään suhteessa niin mun s-taidot on varmaan tosi huonot ja oon tosi kokematon, mutta sehän on toisin päin :D.. Mun taidot ja kokemus ainakin 10 kertaa parempi kuin tuon viikonloppuni miehen, jonka maine kyllä viittaa siihen että se on painanut jotain tyyliin kaikkia tässä kaupungissa tän parin vuoden aikana :D...

Mutta niin, kai se täytyis yrittää olla hys hys näistä omista jutuista, vaikka ei kai kukaan nykypäivänä mikään siveyden sipuli haluakaan olla. Girls don't kiss and tell ;)

Hihii, täällä kirjastos on yks upee jätkä jota aina kattelen ja luulen että myös toisin päin.. Harmi, että meen pian töihin ja tässä ois enää pari päivää tehdä joku muuvi, koska en tiiä yhtään kuka se on.

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: SINKKUPULINA 2 - Tiistaina, 17.05.2011 klo 18:47  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Mä olen ton sunnuntain ja parin kommentin jälkeen pohdiskellut, miten kierosti naisen seksielämää ajatellaan. Naisen pitäis olla parisuhteessa villi ja halukas seksipeto, joka antaisi miehelleen joka välissä. Toisaalta taas sinkkunainen on horatsu jos harrastaa yhden yön juttuja. Nainen ei sais haluta pelkkää seksiä. Pitäis olla sievä ja "puhdas". Mies taas on aina äijä, jos on painanut paljon pildee. Yritä tässä nyt olla kun et vielä ole valmis seurustelemaan, mutta ei kiinnostaisi siveysvyön kanssakaan kulkea. :roll:



Sama on itseäkin ärsyttänyt jo vuosia. Mutta nyt tuon jutun jälkeen tuli todistettua, miten vakkareilta voi saada itsekin parempaa nautintoa kuin parisuhteesta. Tuon deitin kanssa kun oli kaiken aikaa seksi aika pakkopullaa, koska en itse saanut siitä irti mitään. Toista on tuon vakipanon kanssa, voi tuntea olonsa todella ihanaksi jälkeenpäin.
Haaveissa kl u

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 05:00)