Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 23:35

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50 51

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 07.07.2012 klo 17:29  
+
0
Mulla oli aiemmin mustat verhot makkarissa ja Peppi nukku aina just sen verhon kohdalla. Vitsi se oli järkyn näkönen, kaikki valkoset pitkät karvat oli oikeen ihanan tiukasti kietoutunu siihen pellavaan.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 07.07.2012 klo 20:09  
+
0
Onko Tampereen keskustassa mitään spesiaalimpia sisustuspaikkoja esim. tapetteja ajatellen? Mitkään K-raudat yms. maanlaajuiset ketjut ei niin innosta kun niitä toki löytyy täältä Lahden seudultakin :)

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 07.07.2012 klo 20:22  
+
0
^ On ainakin yks. En jaksa alkaa puhelimella linkittämään, mutta liikkeen nimi on Seinäruusu ja on Rautatienkadulla (googlella löytyy). Kävin siellä joskus katselemassa, mut tapetit jäi sit toistaseksi vaihtamatta.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 07.07.2012 klo 20:27)

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 13.07.2012 klo 19:17  
+
0


Ostin Jyskistä aikas nätit pussilakanat. :hymy: Makkarista taitaa tulla turkoosi-harmaa voittoinen. Yritän nimittäin kaikin voimin häivyttää tuota ällön vaaleankeltaista seinänväriä poikkeen.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 13.07.2012 klo 21:04  
+
0
^ Näyttää kivalta!

Huomenna Ikeaan!! :jjei:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 13.07.2012 klo 21:15  
+
0
^Kiitos, niin minustakin. :hymy: Minulla Ikea-reissu vasta maanantaina, kun on vapaapäivä! Samana päivänä saan kotiinkuljetuksella sen kokovartalopeilin! Ajattelin kyllä, että sen pokat voisi maalata uudelleen niin se ei näyttäisi niin uusi-vanhalta (mikä se onkin :nauru:).
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 13.07.2012 klo 21:17  
+
0

Frosty kirjoitti:

Ostin Jyskistä aikas nätit pussilakanat. :hymy: Makkarista taitaa tulla turkoosi-harmaa voittoinen. Yritän nimittäin kaikin voimin häivyttää tuota ällön vaaleankeltaista seinänväriä poikkeen.


Laita sängynpäätyyn joku oikein kirkas turkoosi taulu? Musta tuntuu, että nuo kaksi pientä taulua korostavat vaaleankeltaista.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.07.2012 klo 21:21)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 13.07.2012 klo 21:18  
+
0
Meillä on innnan kanssa jännä reissu, piti tänään käydä vaihtaan äitin kans autoja, kun tähän äitin autoon voidaan ehkä jotenki saaha innnan kirjahylly mahtuun. Ja jos ei saadakkaan, niin.. :shifty:

Mun ostoslistallani on työpöytä, laatikosto/hylly ja jos ois joku kiva tuoli alessa niin semmoinen. Sitten jotai säilytysjärjestelmiä pitäis keksiä noille helmille. Ja seinille saan kattoa jotain taulua ja/tai ison peilin.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 13.07.2012 klo 21:20  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

Meillä on innnan kanssa jännä reissu, piti tänään käydä vaihtaan äitin kans autoja, kun tähän äitin autoon voidaan ehkä jotenki saaha innnan kirjahylly mahtuun. Ja jos ei saadakkaan, niin.. :shifty:


Mä olen ostanut sängynpäädyn Ikeasta päättäen, että tarvittaessa puran vaikka koko paketin autoon, jos ei muuten mahdu. Hätä keinot keksii :peukku:

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 13.07.2012 klo 21:23  
+
0
^^^Hmm..ihan hyvä idea, mutta koska vähän vaihdoin noita ripustuskoukkuja tuohon seinään niin siihen tuli jo aikamoiset jäljet, joten en tiedä uskallanko enää ruveta porailemaan suurempia koukkuja (nuo nykyiset taulut roikkuvat sellaisilla muovisilla taulupidikkeillä).

Vielä tuossa makkarissa ei ole muuta kuin sänky ja yölampun alla oleva koivu-jakkara. Ajattelin ostaa sitten Ikeasta tällaisen Ikea Ps 2012 apupöydän. Sänkyä vastapäätä on tyhjä, pitkä seinä, johon voisi kyllä ehkä harkita taulua. Verhot aion vaihtaa myös turkoosi/sinertäviin, harmaat voisivat olla liian tummat ja tiedän, että olisivatkin, koska yleisilmeen haluan olevan raikas ja vaalea.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10
(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.07.2012 klo 21:24)

Swi

Swi
Viestimäärä: 1932

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 15.07.2012 klo 15:54  
+
0
Kaipaisin apua valaisimien suhteen. Mistä löytäisi lattiavalaisimia ja mielellään vielä saman sarjan pöytävalaisimia? Entä hienoja lampunvarjostimia?
Tämän jalkaa näyttää hyvältä mutta tuo varjostin ei ehkä miellytä silmää. Kuvan perusteella vaikea sanoa.
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 16.07.2012 klo 10:34  
+
0
Miana, onko tullut liikettä mieleen?

Tuleeko teillä sisustusintoilijalla mieleen yhtään paikkaa/valmistajaa, jolla olisi sellainen tapetti, jossa on eri värisiä, eri kokoisia pystyraitoja? Näin gigantin esimerkkikeittiössä ihanan tapetin, mutten mistään löytänyt tietoa, mikä tapetti se on. Värejä oli siis ihan reilusti, ainakin eri värisiä punasia, vihreitä, ruskeaa ja valkoista.

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 16.07.2012 klo 12:05  
+
0
^ Mä kävin muokkaamassa sen nimen jo aikoinaan tohon vanhaan viestiin, mutta siis nyt koneella eli Seinäruusu.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 16.07.2012 klo 13:20  
+
0
Katsos vaan, jäänyt huomaamatta päivitys! Kiitos!

MUOKS. Semmonen kysymys vielä, että kun olette noita tapetteja valinneet niin oletteko aina etsineet niin kauan että "tää se on!" -fiilis tulee vai valinnut vaan semmosista "no tää on ihan kiva" -tapeteista vähän arpomalla sopivan? Tuntuu etten löydä mitään, nytkin katselin tota Seinäruusun verkkokauppaa ja vaikka siellä monta hienoa tapettia onkin niin mikään ei tunnu omalta. Onko vika mussa, oonko mä liian kriittinen? :D
(Viestiä on muokattu maanantaina, 16.07.2012 klo 14:30)

SeSSSi

SeSSSi
Viestimäärä: 94

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 16.07.2012 klo 19:36  
+
0
^ Meillä tais olla aika helppoa. Käveltiin Starkkiin sisälle, vilkastiin tapetit läpi ja yks oli just semmonen "Tää on loistava"-tapetti ja otettiin se ilman että oltiin käyty edes muualta katselemassa :D Myöhemmin sitten kateltiin makkareihin tapetteja ja ei kyllä edes missään tullut yhtä hienoa vastaan kuin se mikä ostettiin :) Makkareiden tapettien kanssa mentiin ehkä enemmän "Joo tää on ihan kiva ja sopivanhintanen, otetaan tää"-linjalla. Ei kyllä mikään tapetti oo jälkikäteen harmittanut.

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 16.07.2012 klo 21:07  
+
0
^^Mulla täytyy olla sellanen "tää se on" fiilis, jos ostan jotain kotiin.
Esim. nyt suunitellaan alustavasti talon ostoa, ja kun ei kerran se lottovoittokaan tärähdä kohalle, niin sopivan kodin löytäminen on kuin lottovoitto.
Kohta vuoden olen katellut taloja, ja ainoastaa YKSI on ollut sellainen, josta sais muokattua melkein unelma talon. Se meni kahessa päivässä.

Tietysti talo on isompi asia kuin esim. tapetti ja varmaan itsekkin oppisin pitämään "tää se on" fiiliksellä sellaista joka on lähellä haluttua. Kun silmä tottuu ym. Silti ite jään miettimään helposti, mitä jos.. :nauru: (isoja päätöksiä)
Nimimerkillä: entiseen vuokra-asuntoon vuokranantaja valitsi makuuhuoneeseen vihreet tapetit. En laittanu ainoatakaan taulua ym. sisustusjuttua huoneeseen. Sänky+yöpöydät. Hyvin steriili.
Tosin, ostin teepurkin josta en tykänny kunnolla, kun ei ollut täysin oikea väri. Nyt tykkään aikani kateltua:shifty:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 16.07.2012 klo 22:54  
+
0
Silloin kun me etittiin makkariin tapettia nettikauppojen valikoimista selailemalla, selailin valehtelematta satoja vaihtoehtoja läpi joista ehkä muutamaa prosenttia mietin ihan tosissani. Ihan aluksi oltiin kuitenkin juuri tuolla Seinäruusu-nettikaupassa törmätty yhteen Ferm Livingin tapettiin, jota sitten vain uudestaan ja uudestaan palasin ihmettelemään. Ja siihen sitten päädyttiin. Aika samanlainen stoori keittiön välitilan tapettia etsiskellessä.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 17.07.2012 klo 14:48  
+
0
Mäkin löysin tuolta Ferm Livingiltä yhden potentiaalisen vaihtoehdon, oikeastaan se on aikalailla kaikkea sitä mitä tapetilta toivoisin mutta ongelmaksi tulee se etten tiedä osaanko rakentaa toivotunlaista kokonaisuutta sen tapetin ympärille.

Mr. Perswallilta löytyy paljon kaikkea ihanaa, muutama vaihtoehto sitä etsintäkuuluttamaani raitatapettiakin löytyi.

Makkarin tapetti on mulla tällä erää ihan täysi mysteeri, en näe siellä oikein mitään. Sen tiedän, että mustaa tapettia en tahdo enkä mustavalkoista. Ehkä jotain hauskaa?

Ärsyttävintä on ehkä se, että mulla ois hirvee himo tunkea joka paikkaan sellasta vihreää lehtitapettia erilaisilla lehdillä vaan. Onko sitten kivaa kun asunto on yhtä viidakkoa, voi elämä..

MUOKS. Innna, saiskos sun keittiönvälitilatapetista kuvaa? Tai siis keittiöstä? Muistelisin, että sulla oli joku epämääräinen kuvio siinä, oranssina valkoisella pohjalla?
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 18.07.2012 klo 11:32)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 22.07.2012 klo 00:30  
+
0
Mä löysin ehkä maailman ihanimman tapetin St Jude'selta! :love:
Tilasin just näytteet et kumpi olis parempi, blue vai chalk white.

Nyt vain sit hokasin, ettei se ole easy up :eek: Mitenkähän sen sais seinään? Makkarin kanssa onnistuttiin yllättävän hyvin, mut jännittää laittaa tuollaisia hieman arvokaampia tapetteja ilman kokemusta. Avokki kuulemma on joskus nuorempana niitä läästinyt, mut oli se kyllä homma easy uppienkin kanssa... Eli eikun ovi irti ja se sit läästimispöydäksi? :nauru:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 22.07.2012 klo 00:30)

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 23.07.2012 klo 12:22  
+
0

keimu kirjoitti:

Katsos vaan, jäänyt huomaamatta päivitys! Kiitos!

MUOKS. Semmonen kysymys vielä, että kun olette noita tapetteja valinneet niin oletteko aina etsineet niin kauan että "tää se on!" -fiilis tulee vai valinnut vaan semmosista "no tää on ihan kiva" -tapeteista vähän arpomalla sopivan? Tuntuu etten löydä mitään, nytkin katselin tota Seinäruusun verkkokauppaa ja vaikka siellä monta hienoa tapettia onkin niin mikään ei tunnu omalta. Onko vika mussa, oonko mä liian kriittinen? :D



Mä olen alelaarien haalija. Eli kommaan kaikki alelaarit ja ostan sieltä jos kuosi miellyttää silmää. Itse tykkään sellaisista vahvoista kuvioista ja tummista väreistä.
Eli meillä on tämmöistä keittiössä ja Tätä makkarissa kolmella seinällä. Päätyseinä on vaaleanharmaa. Kaikki on ostettu puoleen hintaan tai halvemmalla eli esim tuo makkarin tapetti ostettiin kympin rulla jostain poistomyynnistä.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28186
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 05:45)