Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 15:57

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 31 32 33 34

Lyytikäinen

Lyytikäinen
Viestimäärä: 461

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 14:57  
+
0
Tykkään niistä myös, ihastuin molempiin alunperin tuon saalistavan ketun takia. :love:

Olkkarin tapetti
Eteisen tapetti

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 21:13  
+
0
^ Voi vaudeville miten hieno paikka, oon Facebookissakin kyyläillyt kateudesta vihreänä :love:
Rise to reset the world.

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 16.04.2015 klo 11:50  
+
0
^No äläpä, tossa yhdistyy aikalailla kaikki mitä mun unelmieni asuinpaikassa on. Rauhaa, ranta ja silti hyvät kulkuyhteydet. Usein aika mahdoton yhtälö :nauru:
spn -13
broholminkoira, uros -16

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 16.04.2015 klo 15:26  
+
0
Ahhah, mulla menee collikat sekaisin. Hetken aikaa luulin, että naukunen on muuttanut tollaseen Lyytikäisen taivaaseen.

Mulla on mummonmökki, mutta mulle kelpais kyl kans noi maisemat. Voi juma.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 11.08.2015 klo 19:55  
+
0
Voi herramunjee, mikä sisustuskuume! :nauru: Ekaa kertaa eläessään on käsissä omistusasunto jossa on hyvät raamit ja saan tehdä tälle käytännössä mitä vaan.. :shifty: :nauru: Harmi vaan että mun hyveisiin ei kuulu kärsivällisyys eli kaikki pitäisi tehdä heti!

Sisustan työkseni muiden kämppiä niin nyt kun sen saa tehdä itsensä/meidän vuoksi niin tämähän on suorastaan overwhelming.. :nauru:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

Tasman

Tasman
Viestimäärä: 13

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 12.08.2015 klo 09:30  
+
0
Tuo on ihana tunne! Tässä nykyisessä osoitteessa ollaan asuttu jo 11 vuotta, mutta muistan tän ihan ensimmäisen oman kodin tuoman kihisevän jännittävän tunteen. Meille on sisustus jo muotoutunut pitkälti semmoiseksi kuin haluttiinkin. Tietysti jotain pientä korjauslistalta löytyy aina niin kuin omassa on aina.

Nyt syksyn lähestyessä minä innostuin siivoamaan ja tyhjentämään varastoja ja kaappeja. Kun asuu omakotitalossa, jossa on isot säilytysmahdollisuudet, tulee säilytettyä liikaa silkkaa roinaa. Pikkuhiljaa ne varastot ovat täyttyneet ja vaikuttavat siivoamiseenkin ja sitä kautta yleiseen viihtyvyyteen.

Sen päälle meillä on tällä hetkellä koiranpentu ja matot on otettu pois lattioilta. Tekisi kauheasti mieli saada ne jo takaisin. Koulujen alku on ollut minulle aina taitekohta kohti syksyä. Silloin tekisi mieli vaihtaa lämpöisiä värejä kotiin ja heivata kesämatot varastoon. Kun nyt edes saisi jotkut matot lattialle, niin hyvä olisi :)
Keskikokoinen villakoira 5/2015

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 14.08.2015 klo 11:04  
+
0
Me ollaan vasta vajaa puoli vuotta asuttu tässä meidän uudessa asunnossa ja kutkuttaisi alkaa maalaushommiin :nauru: Meillä on toistaiseksi kaikki seinät vielä ihan valkoisia, kun ei rakennusvaiheessa oikein vielä osannut miettiä, mitä seiniä haluaisi maalata ja millä värillä. Nyt kun tässä on hetki asusteltu, niin alkaa tuntumaan, että ainakin yksi seinä kaipaisi jotain pientä boostia.

Meillä on makuuhuoneen ja olohuoneen välissä kapeahko seinä, jolla on tv-taso, ja se olisi juuri sopiva tehosteseinäksi. Se on kuitenkin ainoa järkevä paikka tv-tasolle, joten mitään liian räväkkää ja räikeää ei voi laittaa, sillä se häiritsisi tv:n katselua. Pelkkä maalaaminen jollain värillä tuntuu vähän tylsältä vaihtoehdolta, joten googlailin vähän tehoste- ja efektimaalausta. Joku helmiäishohtoinen vaaleahko väri voisi toimia. Nyt vaan mietin, että toimisiko siihen myös joku erikoisempi maalaustekniikka kuten kuviointimaalaus tai väripesu. Onko jollain kokemusta?
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 14.08.2015 klo 11:40  
+
0

NiiNu kirjoitti:


Pelkkä maalaaminen jollain värillä tuntuu vähän tylsältä vaihtoehdolta, joten googlailin vähän tehoste- ja efektimaalausta. Joku helmiäishohtoinen vaaleahko väri voisi toimia. Nyt vaan mietin, että toimisiko siihen myös joku erikoisempi maalaustekniikka kuten kuviointimaalaus tai väripesu. Onko jollain kokemusta?



Mulla on yksi iso seinä olohuoneessa maalattu Tikkurilan Taika -kultamaalilla. Aika hallitsevahan se on, mutta omasta mielestä tosi kiva, ja kaikki muutkin ovat kehuneet. Ensin oli tarkoitus maalata semmoisella erikoistelalla, jolla pinta olisi tullut "rouheammaksi" ja ikäänkuin kuviolliseksi (sori termit, en ole mikään maalariammattilainen :nolo: ), mutta se ei lopulta näyttänytkään niin kivalta kuin esitteissä, ja maalia olisi mennyt ainakin kolminkertainen määrä. Tuo maali on muutenkin kallista, niin päädyin sitten maalaamaan tavallisella telalla. Elävyyttä pintaan saatiin, kun maalattiin vedot "miten sattuu", eli välillä ylös-alas, välillä sivusuuntiin ja välillä pyöräyttäen viistosti vasempaan tai oikeaan. Tosi kiva tuli, ja vaikka on elävämpi pinta, ei ole liian levoton tuohon isompaankaan seinäpintaan.

Kaveri oli maalannut makuuhuoneen seinän saman sarjan helmiäislasyyrillä, ja sekin oli tosi kiva! Hän maalasi ihan ilman mitään kikkailua, mutta pieni hohde ja kiva hopeanharmaan sävy tekevät seinästä erilaisen, vaikka siinä ei varsinaisesti muuta kummallista olekaan. Tikkurilan Tunto -maaleilla saa myös kivoja, hillittyjä, mutta kuitenkin erilaisia seinäpintoja helposti aikaan.
schippn 08/2012
schippn 08/2014

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 14.08.2015 klo 15:28  
+
0
^Kiitoksia vinkeistä! Juurikin noita Tikkurilan maaleja olen miettinyt. Pitääpä googlailla lisää ja katsella jos löytyisi jotain kuvia blogeista tai muista.
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 14.08.2015 klo 15:47  
+
0

NiiNu kirjoitti:

^Kiitoksia vinkeistä! Juurikin noita Tikkurilan maaleja olen miettinyt. Pitääpä googlailla lisää ja katsella jos löytyisi jotain kuvia blogeista tai muista.



Jos kultaseinää haluat kurkata, niin tervetuloa meille stalkkaamaan ;)
schippn 08/2012
schippn 08/2014

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 14.08.2015 klo 16:09  
+
0
^Saatanpa tässä syksyn aikana piipahtaakin! :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 17.08.2015 klo 12:19  
+
0
Ostin vuos sitten pikkusen kaksion ja tää on edelleen vähän vaiheessa :nauru:
Kaikki perusjutut on paikoillaan, mutta makkari imo kaipaa JOTAIN.

Tietokoneen ruudun yläpuolelle on tulossa seinälle iso taulutelkkari, mutta tahtoisin myös joko a) jonkun tehosteseinän ta b) sängyn viereiselle seinälle jonkun mageen taulun (todennäkösesti samanhenkinen kun olohuoneenkin taulu).
Onko kellään heittää hyviä ideoita?

olohuone:


makuuhuone:


(kuvat isommaksi klikkaamalla)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 17.08.2015 klo 12:32  
+
0
Mullakin on hirveä sisustusvimma menossa! Tilasin eilen makkariin uudet verhot, halusin valkoiset joissa on jotain oksia tms, ja Vallilan Oksalla-kuosi olikin aika lähellä sitä, mitä mielessäni kuvittelin. Lähti siis tilaukseen! :hymy:

Makuuhuoneen tehosteseinän uusiminen on pintarempoista seuraavana tiedossa. Siinä on musta tapetti jollain kiemuroilla, ja mua ahdistaa kun se on .. noh, musta. Haluan jotain vaaleaa ja raikasta tilalle.
Mietinkin, että oiskohan ihan hullua lyödä lattialaminaattia seinille? :shifty: Onko kukaan kokeillut? Järjen mukaan sen pitäisi kyllä onnistua. Ei huvita maalailla eikä varsinkaan tapetoida.
Onhan niitä toki sellaisia ihan seinille tarkoitettuja "levyjä", varmaan toimii aikalailla samalla periaatteella ku lattiaan menevät laminaatit/levyt, mutta oisko materiaali vähän erilaista?

Pitäis kai marssia jonnekin Lakkapäähän vähän katselemaan ja kyselemään, kai siitä viisastuisi. :hymy:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 18.08.2015 klo 09:42  
+
0
^^
Mä laittaisin makkariin ehdottomasti tehosteseinän tolle sängyn viereiselle seinälle. Joku kuviotapetti tai sitten esim. maalaisi sen semmosella haalealla petroolin sävyllä ja tekis erikokoisista mustista kehyksistä taulukollaasin. Sulla kun näyttää muutenkin olevan mustaa asunnossa.. Se näkyis sitten kivasti tohon olkkarin puolelle.
Tai sitten maalaus ja joku aika iso sisustustarrateksti siihen päälle.
Mä itse oon ihminen joka karsastaa puhdasta valkoista seinäpintaa ja rakastan (!) taulukollaaseja ja nyt harmittaakin kun uudessa asunnossa on kiviseinät joten niihin ei viitsi alkaa reikiä porailemaan. Jäi parisenkymmentä kehystä kaappiin makaamaan kun ei niitä saa mihinkään seinille.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 14.11.2015 klo 20:33  
+
0
Kun nörtit sisustaa olohuonetta. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 26.11.2015 klo 16:50  
+
0
Olkkaria :)



Terassia :)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 26.11.2015 klo 18:57  
+
0
Tuli tehtyä "pieni" heräteostos :shifty:

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 27.11.2015 klo 14:56  
+
0
Eilen valmistui viimein uusi valaisin- piti tuunata hieman Ikean riisipaperi valaisinta :nauru:

Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 27.11.2015 klo 15:52  
+
0
^ Wau, hieno :)

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 27.11.2015 klo 16:16  
+
0
^^On kyllä hieno! Miten tuo on tehty? :hymy:

Ja weebl toi teidän olkkari :love::love:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥




  Siirry sivulle: 1 ... 31 32 33 34
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28190
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545691
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 15:00)