Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 15:57

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 34

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 22.09.2012 klo 21:41  
+
0
^Mun mielestä tuo yhdistelmä vois toimiakki! Jos muuten on kovin rauhalliset värit niin nuo vois tuoda sinne jonkun "focal pointin" (onko tälle sanalle joku suomenkielinen vastine? :mietiskel:). Sit jotkut raikkaat verhot tuohon kaveriksi. Lime :love: :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 23.09.2012 klo 16:12  
+
0
Surffailen tässä sisustusjuttuja ja nyt sit löyty brittiamazonista aivan ihana säilytysvekotin kengille: hamsterinjuoksupyörä-kenkäteline
:love:
Ylläpitäjä

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 24.09.2012 klo 14:06  
+
0

keimu kirjoitti:

Noi on siis nyt ihan valmiita tekstejä, et tehnyt itse vai? Mä en itse jotenkin ole teippausten ystävä, vaikkakin paljon hyvännäköisiä sellaisia olenkin nähnyt :)

Oonkohan mä ihan hölmö, jos mulla on välitilatapetti jo varsin räikeä ja sitten ottaisin vielä värikkäät tuolit? Pöydäksi tulee luultavasti tämä. Keittiöhän on muuten varsin rauhallinen väritykseltään kun on tammea+luonnonvalkoista niin ei kai se haittaa jos vähän revittelee? Vai sotiiko tapetti ja nuo tuolit kovasti keskenään?

Pöytä+tuolit ei ole ihan sitä, mitä oikeasti haluaisin. On ollut ongelmana löytää pöytäsettiä, joka täyttää ulkonäkö, koko ja hintavaatimukset niin tuo on ihan käypä kompromissi. Varsin tuollainen perussetti ja kun on selkeästi alle budjetin niin päätin opetella tykkäämään niistä :nauru: Tai tarkalleen ottaen mulla ei ole mitään niitä vastaan, mutta ne on vaan varsin pliisut eikä saa mussa mitään vau-efektiä aikaan, jota olisin toivonut.



Sulla jännä määritelmä värikkäälle, ruskeita ja murrettuja sävyjä. :nauru:

Mä laittaisin esim tabletteihin ja verhoihin, tuikkukippoihin tms väriä, eli jotain ihan kirkkaan vihreää, turkoosia, oranssi, punaista, tms. Silleen että se on sellainen kirkas, ei murrettu sävy. Ja noihin tuoleihin kannattaa (jos vaan itse osaa ja pystyy) tehdä suojat, joilla voi sitten muuttaa tyyliä välillä, esim valkoiset tai mustat, tai sitten jotkut pirteen väriset. Kait ne voi ostaakin, mutta ei taida ihan ilmaisia olla nekään.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 24.09.2012 klo 14:22  
+
0
Vaikkei tuo tapetti tuossa kuvassa siltä ehkä näytä niin luonnossa se on tosiaan varsin voimakas värinen, vaikka onkin murrettuja sävyjä. Jos mun avo antais niin oisin tahtonut ostaa nuo samat tuolit punaisella istuinosalla, mutta kun se ei sovi niin ei voi minkään. Itseasiassa vielä enemmän mua ois hotsittanut tuo sama tuoli liilalla istuinosalla, mutta kun se ei sovi väreihin niin ollenkaan.

Tabletteja, tuikkukippoja yms. muita koriste/käyttöesineitä keittiöön ei ole tulossa (kuten ei minnekään muuallekaan), kun en itse sellaisia sinne kaipaa. Verhot onkin siis oikeastaan ainut sisustuselementti tuon tapetin ja ruokapöydän lisäksi. Minut tuntien en niitäkään saa seinälle kuin joskus kolmen vuoden päästä.

Mä en siis todellakaan ole mikään sisustaja, joka vaihtelee kausittain sisustukseen värejä, koristeita tms. vaan kaipaan nimenomaan sellaista yksinkertaista, simppeliä tyyliä ja ennenkaikkea käytännöllisyys on mulle kaikki kaikessa.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 24.09.2012 klo 14:25  
+
0
Mun mielestä taas joku tummahko liila passais tosi hyvin tuohon tapettiin ja muutenkin murrettuihin sävyihin. Eihän sitä samaa väriä tartte ollakaan siinä tapetissa. Sitä samaa väriä voi sitten tuoda lisää just niillä tuolin päällisillä, pöytäliinalla/tabletilla, verhoilla maljakoilla, säilytyspurkeilla tms.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 24.09.2012 klo 15:16  
+
0
Se on niitä makuasioita. Mä itse olen sen tyypin edustaja, että kaipaan kaiken olevan toisiinsa varsin harmonista ja se liila pomppaa mun makuun turhan paljon. Liilaan tuoliin ihastuin kun muistin, että meidän tapetti oiskin tässä sävyssä mutta eihän se ollutkaan...Tuo jos oiskin ollut se tapetti, niin sitten oisin vinkunu avolta luvan niihin liiloihin.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 26.09.2012 klo 22:17  
+
0
Oliko kellään vinkkiä, mistä voisi löytää tämän tyyppistä naulakkoa? Tuo on turhan suolaisen hintainen tähän kohtaan elämää...

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 26.09.2012 klo 22:19  
+
0
Minä sanoisin avolle, että tekee tuommosen :D Jos et mistään löydä sopu hintaan etkä saa tekijää lähipiiristä ni mie voin nakittaa ton omani tekee semmosen sulle :D

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 26.09.2012 klo 22:21  
+
0
^No mä mietin tota itse tekemistä, mutten oikein keksiny sopivaa materiaalia. Ei se kuitenkaan ihan mitään peruspuuta voi olla, ettei vaatteet mee pilalle. Jotain listaa...?

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 26.09.2012 klo 22:24  
+
0
Ööö, miksei vois? Miksi se vaatteet pilais? :mietiskel: Tämmösestä mä tuommosen ainakin lähtisin tekemään, oikea paksuus pitäis tietty vaan miettiä, esimerkin mittoja en sen kummemin katollut. Siihen vaan sitten maalipintaan, jos ei puunvärisenä tahdo?

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 26.09.2012 klo 22:55  
+
0
Mun mielestä tommosesta jää tosi herkästi semmonen "puinen" pinta, josta ainakin herkemmät vaatteet saattaa ottaa itseensä (tyyliin ohuet neuleet). Tietty sit jos se pinta olis lakattu tai sen lakkais.. En tiiä, teen varmaan taas asiasta vaikeempaa kuin se todellisuudessa onkaan :D

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 26.09.2012 klo 23:19  
+
0
En mie kans ihan ymmärrä; puusta kun voi käsitellä vaikka vauvanpyllyntuntusen jos vaan halajaa. :D Ja aikas usein ne vaatekaapit on myös puisia. Ja tuollanen naulakko on kyllä taitamattomammankin puusepän helppo väsätä! Ja mikäs sen parempaa, kuin itse tehty. :hymy:
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 26.09.2012 klo 23:20)

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 27.09.2012 klo 13:40  
+
0
Musta jotenkin tuntuu, että monesti itse tehdyt on semmosia... en tiiä, käsittelemättömiä :nauru: Ja joo, tämähän tosiaan johtunee varmaankin siitä, että niitä ei ole käsitelty. Mietiskelin tuon edellisen viestini jälkeen, että onhan mulla tosiaan ollut puusta itse tehty kukkapöytä, joka oli lakattu. Ei se taatusti mitään vaatteita olisi tuhonnut. :roll:
(Nyt voinkin mennä kysy mitä vaan -ketjuun kysymään, miksi asiat voi aina yrittää vääntää vaikeimman kautta...)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 03.10.2012 klo 13:49  
+
0
Minusta tää maalaisromanttinen ja "uusvanha" sisustustrendi on ihan tylsä. Suurella osalla munkin kavereista on kodin sisustus ihan samanlainen.
Valkoisia, muka vanhoja ja "kuluneita" huonekaluja joillain "1926"-tarroilla, samanlaisilla verhoilla höystettynä.

Plääh.

T. Mustan ja harmaan ystävä.

edit. typo.

edit. 2. Ois muuten kiva nähdä enemmänkin ihmisten koteja ja sisustustyylejä- ja ratkaisuja. :hymy: Mäkin voisin vaikka räpästä muutaman kuvan meidän kämpästä tässä kun ehtii. Oon tainnut joskus tänne niitä laitellakin, mutta ainahan niitä uusia juttuja tulee ja koti "elää" kokoajan, joten kai uusiakin voisi tosiaan näpäistä.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 03.10.2012 klo 14:13)

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 03.10.2012 klo 18:32  
+
0
Muutama kuva meiltä.
Sohvan päällä oleva valkoinen taulu on liian alhaalla ja liian oikealla mutta väliaikaisratkaisuna edellisen asukkaan ruuvinjämään lätätty. Nyt tosin jo toista vuotta edelleen siinä, mutta ehkä jonain päivänä... Makuuhuoneesta olis kiva vielä ottaa kuvat kun alkaa vihdoin olla mieluinen!




Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 03.10.2012 klo 18:38  
+
0
^ Oi että, vähänkö teillä on ihanan näköistä!
Mistä nuo olkkarin (?) verhot muuten on? Ihanat! :aurinko:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 03.10.2012 klo 18:38)

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 03.10.2012 klo 18:41  
+
0
Kiitos! :hymy:
Ne on ihan ikeasta. Niitä varten piti ostaa semmoset kiskot että nuo sai killumaan mutta tykkään iteki. Ainoa harmi on, että yks paneeli on 60 cm leveä, niin värivaihtoehdot tuohon toiseksi verhoksi on aika vähissä.

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 03.10.2012 klo 18:42  
+
0
^^^ Ihanan tunnelmallisen näköstä! :love:
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 03.10.2012 klo 18:44  
+
0
Ikeasta?! Hä, mä oon kyseisessä laitoksessa töissä, enkä kyllä tuollaisia verhoja/kangasta ole koskaan nähny. :nauru: Pitääpä tutkailla tekstiiliosastoa tarkemmin! :hymy:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 03.10.2012 klo 18:54  
+
0
Tota kuviollista ei ilmeisesti näköjään enää olekaan, mutta tämä on tuo toinen verho. Ne on semmosissa rullissa, 60 cm leveetä ja 3 m pitkää leikattavaa verhoa. Noi on aika jämäkkää laatua, tiiä sitte mitä materiaalia! :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 34
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 19:15)