Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 02.05.2010 klo 10:54

Takkutukat

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 6

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: TAKKUTUKAT - Sunnuntaina, 09.05.2010 klo 22:46  
+
0
Tosta pyörittelystä pitikin sanomani.. Musta tuntuu, että ku yritän pyöritellä käsien välissä takkua nii se vaan heiluu ees taas ja tuntuu, että sillä tavalla lähtee viimisetki irtohiukset juoksemaan! Eli siis se takku ei pyöri siinä käsien välissä. Missä vika/mikä avuksi?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TAKKUTUKAT - Sunnuntaina, 09.05.2010 klo 23:23  
+
0
Tittitii, arvatkaa kenen takkukuume teki comebackin tätä ketjua lueskellessa.... :cool:
Varjo 12/2010 ♥

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: TAKKUTUKAT - Sunnuntaina, 09.05.2010 klo 23:27  
+
0
iBox, mä tekisin niin että tupeeraisin sormenpäillä ensin sen latvan, sitten pyörittelisin. Silleen että tuntuu että ne jopa vähäin käryäis-tupeeraus. Kaverit aina vitsailee että nyt se taas r*nkkaa niitä rastojaan kun liike nyt sattuu olemaan ylös-alas :nauru: Silleen saan ne enimmät vähän kiinnittymään ja sit pyöritän tiuhaan ja nopeaan kämmenten välissä. Siihen harjaantuu, ei huolta! :peukku:

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: TAKKUTUKAT - Sunnuntaina, 09.05.2010 klo 23:35  
+
0
Eiks toi ylös-alasliike saa kaikki irtokarvat lentämään? :mietiskel:

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: TAKKUTUKAT - Sunnuntaina, 09.05.2010 klo 23:55  
+
0
Saa, itseasiassa :mietiskel: en ole vain ennen sitä ajatellut noin kun mä tavallaan katkon noita latvoja siinä samalla ja revin ne kaikkein hyväkuntoisimmat hiukset irti..hmm. Mitenkähän selittäisin tämän selvästi :D
Mulla on aina ollu 1½vuoden ajan latvat ne ongelma, muut osat on hyvin rastoittuneet. Teen juurikin tuota ylösalas-liikettä ja sillä saan "eriteltyä" ne latva hiukset mitkä ei mukaan kuulu, kun samalla siis pidän ihan latvasti kiinni toisella kädellä. Sitten vaan ronskisti katkaisen ne ja sitten ne tupeeratut mä pyörittelen käsien välissä. Saitkohan selvää :nauru:

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: TAKKUTUKAT - Maanantaina, 10.05.2010 klo 17:46  
+
0
Byääh, eilen nää näytti niin hienoilta mut yön jäljiltä on kauheesti irronnu hiuksia. :mad:

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: TAKKUTUKAT - Maanantaina, 10.05.2010 klo 17:47  
+
0

iBox kirjoitti:

Byääh, eilen nää näytti niin hienoilta mut yön jäljiltä on kauheesti irronnu hiuksia. :mad:



Tiukkaa pyöritystä paljon aja pyydä avokkias tupeeraamaan niitä lisää!
Kauan muuten teillä meni koko päähän?

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: TAKKUTUKAT - Maanantaina, 10.05.2010 klo 18:01  
+
0
~ 5 tuntia.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: TAKKUTUKAT - Maanantaina, 10.05.2010 klo 18:16  
+
0
Ootpa vähällä päässy :eek:. Minun takuissa meni 7 tuntia kun niitä väkersi kaksi ihmistä.

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: TAKKUTUKAT - Maanantaina, 10.05.2010 klo 18:29  
+
0
Ihmettelin iteki, et miten nopee homma se loppujen lopuks oli ku oon lukenu takkutukista, et joku 6-8h on viel lyhyt aika. Mut tostaki viidestä tunti meni hiusten jakamiseen ja sit vasta alko takutus.
Pitää kyl tänään lykätä avolle virkkuukoukku käteen.

metri

metri
Viestimäärä: 5

VS: TAKKUTUKAT - Maanantaina, 10.05.2010 klo 22:50  
+
0
Rapido: Mulla on ollu aina ongelmaa päänahan kanssa. Kuivuu herkästi eikä kestä oikein mitään pesuaineita. Kokeilin jos jonkinmoista öljyä ja hiusvettä päänahkaan, mutta niissä on se ongelma, että ne rasvottaa hiusta. Löysin vihdoin apteekista ACO:n hiuspohjageelin, jota laitetaan pyyhekuivaan tai kuivaan päänahkaan. Auttaa kuivuuteen samoin tein rasvottamatta hiusta. Olen ollu tosi tyytyväinen, kannattaa kokeilla. Hintakaan ei ollu päätähuimaava.

Rapido

Rapido
Viestimäärä: 299

VS: TAKKUTUKAT - Tiistaina, 11.05.2010 klo 13:13  
+
0
metri: Täytyykin käydä katsomassa, kiitos :)
X-rotu Armi 05/2013
Leonberginkoira Wanda 02/2004-10/2012

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: TAKKUTUKAT - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:41  
+
0
Mullakin kyllä osa takuista on vieläkin latvoista vähän auki vaikka nämä nyt joulukuusta saakka ollu. En välttämättä oo kovin aktiivisesti nyt pyöritelly näitä, johtuupi siitä. Ja siitä että onnistuin katkasemaan sen huovutusneulan, enkä oo vielä saanut aikaseks hommata uutta. :nauru: Mutta tosiaan iBox tolla huovutusneulalla ainakin ite sain tosi hyvin tiivistettyä noita pötkylöitä, ihan sinne juureen ei vaan kannata koskee sen kanssa ettei vaan jää missään vaiheessa rasta käteen. Kun sillä semmonen tapa on katkoa nuita hiuksia... Ai niin ja onnee nyt uuden tukan omistajalle hei! Hyvältä näyttää! :peukku:
Bokseri Oona 25.11.2009

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: TAKKUTUKAT - Tiistaina, 11.05.2010 klo 20:52  
+
0
iBoxille tosta takkujen pyörittelystä, pidä takku käsien välissä ja oikein purista käsiä toisiaan vasten, että takku on tosi tiukassa siellä käsien välissä, vähän höllemmällä otteella takut tykkää käydä vähän pyörimään ja koko toimenpide on aika turhaa. Ja kun pyörittelet, tee sellasta tosi pientä ja nopeaa liikettä, niin ei pitäisi takun heilua :)

Ja helmet yms. auttaa takkuja tiivistymään aika kivasti, myös ne hiusten jakamisvaiheessa käytetyt kuminauhat hiusten juurissa saattaa auttaa myös, ite pidin niitä ainakin jonkin aikaa, niin ei käynyt juuri purkautumaan ainakaan.

Joo okei ehkä mä lähden tästä topicista pois tai mulle ilmestyy taas takkuset päähän vaikka olen pyhästi vannonut ettei enää ikinä.. :viheltel:
Do or do not. There is no try.

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: TAKKUTUKAT - Tiistaina, 11.05.2010 klo 22:25  
+
0
Kuminauhoja mulla ei ookkaan ollenkaan, laitettiin ne vaan siks hetkeks ku jaettii hiukset. Oli sit helpompi takuttaa ku ei tarvinnu enää miettiä, et miten hiuksia riittää. Ja noita helmiä pitäis käydä ostamassa, ne on niin ihkuja! :shifty:

Äsken avo laitto suolaliuosta mulle ja pyöritteli takut. Odottelen innolla lopputulosta ku kaikki niin kehuu, et tää tekis ihmeitä.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 11.05.2010 klo 22:26)

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: TAKKUTUKAT - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 14:01  
+
0
^Helmiä minullekin! Ne on niin kivan näkösiä.
Bokseri Oona 25.11.2009

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: TAKKUTUKAT - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 15:07  
+
0
Kyl se tosiaan pitää paikkaansa, et suolaliuos tiivistää. Nää tiivisty kyl tosi paljon, ehkä vähän liikaaki mun makuun. Pitänee kai nyt antaa olla ihan rauhassa ja kattoo mitä tapahtuu.

kotte

kotte
Viestimäärä: 13

VS: TAKKUTUKAT - Torstaina, 20.05.2010 klo 16:09  
+
0
Onko takut kuinka kuumat kesällä verrattuna tavallisiin hiuksiin?

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: TAKKUTUKAT - Torstaina, 20.05.2010 klo 16:24  
+
0
^ Tuoreena takkujen omistajana voin sanoa, etten huomaa mitään eroa.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: TAKKUTUKAT - Torstaina, 20.05.2010 klo 16:27  
+
0
Minulla oli ennen takkujakin jo paksut hiukset, mutta kyllä on takkujen kanssa kuuma, ei sinänsä päänahassa, mutta jos on lisänä vielä kuituja niin alkaa helottaa aika pahasti ja pidän aika paljon ulkona ollessa kiinni takkuja.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 6
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 09:45)