Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 02.05.2010 klo 10:54

Takkutukat

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: TAKKUTUKAT - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 18:32  
+
0
Höö, en mä tiennyt että täällä on tämmöinenki topicci! Mulla on siis takut olleet kohta jo 5 vuotta, nää on alunperin kampaajalla tehty. Tosin meni vähän pieleen se projekti kun oli päänahka niin hellänä takuttamisesta ettei se permisaine ehtiny olla päässä ku varmaan minuutin ennenko jo verta valu päästä :DD Siitä nää on kehittyneet aika lailla itekseen, en oo ikinä hirveesti jaksanu tehä näille mitään, joskus repiny juuria erikseen.

Tässä ja tässä.
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Badibadi

Badibadi
Viestimäärä: 92

VS: TAKKUTUKAT - Maanantaina, 27.02.2012 klo 13:10  
+
0
Mulla ollu 2 kertaa rastat ensimmäisellä kerralla teki kaveri apunaan kampa ja kumpparit toisella kerralla laittettiin yhessä kampaaja koululla ja ne laitto just sitä permisainetta ai ku valu naamalle niin jäi ihan kiva läiskä muuten poskeen hetkeks taidan olla herkkä kyseiselle aineelle ja siinä pään ympärillä hyöri vaihtelevasti 1-4 ihmistä ja lopputulos oli suoraan sanottuna paljon paskempi kuin kaverin tekemä ja kestikin kauemmin tehä.. Tuli taas kauhee hinku rastoihin mutta se on tällä hetkellä täysi mahdottomuus kun melkeen siili tukka ja tarkoitushan oli kasvattaa uudet hyväkuntoset hiukset :D mahtaakohan onnistua vai takutanko tukan taas kun kasvaa ja pilaan tukan jo kolmannen kerran :D Siistiä et täälläki pyörii takkutukkui aika paljon! :) ite oon kans huomannu et kyllä ne takkutukat on hyvin usein ihan rentoo porukkaa.
Kääpiöpinseri Badiman eli Pommi synt. 2009
Sekarotuinen Bolonka mix Lilo synt.2010
Sekarotuinen Dobberi/Rotikka/Dalmatialainen Ninja synt.2011

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 18:30)