Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 15.10.2012 klo 19:55

Tatuoinnit ja lävistykset 2

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 35

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 30.10.2012 klo 15:05  
+
0
^ Ota microdermal käteen johonkin kohtaan ? Sen luulis pysyvän.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 30.10.2012 klo 15:22  
+
0
Mäkin voisin suositella noita microdermaleja, hyvin pysyy kuhan saa pidettyä alkuun silleen ettei se ota osumaa. Mulla on niskassa kaksi joista toinen pullahti ulos kun en malttanu pitää teippejä tarpeeksi pitkään, mutta toi toinen on ja pysyy eikä kipuile/kipuillu samalla tavalla mitä normi lävistykset.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 30.10.2012 klo 16:38  
+
0

lufas kirjoitti:

Pakko ryhtyä tännekin angstaamaan.
Byää, mä tahdon mun handwebin takaisin. Se ehti just parantua kunnes tuli niin iso tarttumiskriisi että oli pakko heittää menemään. Onnistuin tartuttamaan sen joka paikkaan ja mun oli koko ajan pakko lähmiä sitä, niin totesin että ehkä parempi ettei se roiku siinä riesana.
Nyt tekis mieli ottaa se takaisin, mutta joo. Ei ehkä kumminkaan toimis...



Samoin. Se oli niiiiin kiva. Näytti ravulta kun katto kättä tietystä kulmasta :nauru:

Ja ei microdermal olisi yhtä kiva, sen pitää olla läpi. :ylpea:
Paitsi tota vaihtoehtoa voisi kyllä harkita. Se ois kyllä näppärä siinä. :hymy:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 30.10.2012 klo 16:38)

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 31.10.2012 klo 14:56  
+
0
Mulla tuli taas yks tatska-aihe mieleen.... Nyt olis sitten yhteensä neljä aihetta odottamassa toteutusta, kun vaan malttais säästää ja osais päättää, minkä teettäis ekana. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 01.11.2012 klo 14:42  
+
0

lufas kirjoitti:

Byää, mä tahdon mun handwebin takaisin. Se ehti just parantua kunnes tuli niin iso tarttumiskriisi että oli pakko heittää menemään. Onnistuin tartuttamaan sen joka paikkaan ja mun oli koko ajan pakko lähmiä sitä, niin totesin että ehkä parempi ettei se roiku siinä riesana.


Handweb kun oli vieras käsite ennen tämän lukemista, niin mä hetken aikaa mietin, että mitä pirua tuo on oikein tartuttanut muihin ja miksi haluaa jonkun tarttuvan taudin takaisin. Ttou.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 08.11.2012 klo 18:33  
+
0
Nyt on yläselkä nakuteltu loppuun. Jatku sittenki vielä vähän siittä mitä piti. Vähänkö mää tykkään :)

(Viestiä on muokattu torstaina, 08.11.2012 klo 18:33)

MylzeR

MylzeR
Viestimäärä: 36

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 10.11.2012 klo 12:01  
+
0
meikäläisen selkä, valmiiksi ei varmaan tule koskaan...:nauru::nauru:




ups olikin iso kuva..
laittakaa kuvia kans
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.11.2012 klo 12:03)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 11.11.2012 klo 19:04  
+
0
Mies! :eek: Sori, teitä harvoin näkee tällä palstalla :nauru:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 11.11.2012 klo 23:09  
+
0
^Repesin kommentille ihan spontaanisti. Vaikka aikasemmin kyllä aattelin ihan samaa itekin. :D
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 11.11.2012 klo 23:45  
+
0
Siis kun mä katsoin tuota kuvaa aikaisemmin, ajattelin vain androgyynisti, että siinäpä tosi hieno selkätatuointi/sleeve. En edes tajunnut :nauru:

Mulla tekis mieli ottaa vielä jotain lävistystä, naamaan siis. Ehkä septum takaisin tai vertical labret. Mut sit taas.. jos ne pitää ottaa tulevaisuudessa pois esim. töiden takia, eivätpä ehdi kauaa olla. Pitäis ehkä tyytyä vain piilotettaviin. Septuminhan saa piiloon, toisaalta se parantelu ei ollut yhtään hauskaa.. Ja toki mulla on tää kulma jo, mutta jotain vielä mahtuis :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.11.2012 klo 23:45)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 12.11.2012 klo 08:14  
+
0
Mä taidan lisätä Hopeanuolelle ja Rikille vähän kavereita selkään muutaman viikon päästä! :hymy:
Kiitos veronpalautukset! :kumarrus:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Whitey

Whitey
Viestimäärä: 408

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 12.11.2012 klo 11:45  
+
0
Pakko sanoa tuohon edellisen sivun handwebin kaipailuun että elä helkutassa mee takaisin ottamaan. Tietty jos tieten tahtoen haluaa itteään kiduttaa, mutta se ei kyllä ihan aikuisten oikeasti koskaan kunnolla tule paranemaan vaikka mitä tekis. Microdermaleja mieluummin jos pitää saada metallia hiukan erilaisiin paikkoihin.
Tanskandoggi (25%) Boxeri (25%) & Amstaffi (50%) - molossimix Urpo s. 29.05.2012

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 12.11.2012 klo 15:58  
+
0
Mä laitoin tänään viestiä tatuoijalle. Haluaisin ihan vain tekstinpätkää ja tosi simppeliä mustavalkojuttua, pientä siis. Kuivaharjoittelua ennen sitä isoa teosta. Jotenkin silti epäilyttää, vaikka ihan kunnon paikka kyseessä. Olen hirveän nirso tatuointipaikkojen suhteen. Yleisesti ottaen mieluummin maksan itseni kipeästi hienosta tatuoinnista, mutta tässä aivan lähellä ei ole sellaista tekijää. Ja koen, että nämä on niin pieniä ja niin yksinkertaisia, että luulisi ns. keskivertotekijänkin osaavan. We will see. Tällainen paikka siis kyseessä.

Ja ehkä sittenkin luovun ideasta vertical labret, koska törmäsin juttuihin, joissa kerrottiin, kuinka naisena k18 hommissa tästä ko. lävistyksestä ei ole mitään iloa, vaan silkkaa huolta ja haittaa. :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Whitey

Whitey
Viestimäärä: 408

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 12.11.2012 klo 16:19  
+
0

Alerte kirjoitti:

M
Ja ehkä sittenkin luovun ideasta vertical labret, koska törmäsin juttuihin, joissa kerrottiin, kuinka naisena k18 hommissa tästä ko. lävistyksestä ei ole mitään iloa, vaan silkkaa huolta ja haittaa. :nauru:



Jep en suosittele :D Vaikka onhan se julmetun nätin näköinen jos vaan on kasvonpiirteet joita sillä korostaa, mutta hankala kuin mikä.
Tanskandoggi (25%) Boxeri (25%) & Amstaffi (50%) - molossimix Urpo s. 29.05.2012

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 12.11.2012 klo 16:22  
+
0
Handwebhän on hankala, eikä sitä saa parantumaan millään (paitsi ehkä 6mm plugilla, jolloin se ei pääsisi liikkumaan). MD toimisi siinä paremmin.

Mua kiinnostaisi toosi paljon vertical medusa. :(
Mutta oon aina vähän karttanut kasvolävistyksiä, joten haaveilla saa.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 12.11.2012 klo 16:54  
+
0

Alerte kirjoitti:


Ja ehkä sittenkin luovun ideasta vertical labret, koska törmäsin juttuihin, joissa kerrottiin, kuinka naisena k18 hommissa tästä ko. lävistyksestä ei ole mitään iloa, vaan silkkaa huolta ja haittaa. :nauru:


Nyt kerrot heti mitä haittaa ja huolta siitä voi olla?! :mietiskel:
Mulla siis on vertical labret enkä oo huomannut siitä minkäännäköistä haittaa (en mä tiedä onko siitä iloakaan sen enempää :nauru: ), enkä tosiaan voi edes kuvitella mitä pitäisi tehdä että tästä olisi haittaa :D
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 12.11.2012 klo 17:11  
+
0
^ Siis että kun otat sitä kurkkua suuhun, koru liikkuu, tuntuu epämiellyttävältä, painaa, haittaa työskentelyä ja itsensä toteuttamista (:nauru:).. Ylipäänsä rasittaa korua ja nostaa uloskasvun riskiä. Ja ne bakteerit.. Aika moni lävistäjäkin suositteli, että ei sitten suuseksiä viikkoihin. Mutta mulla EI ole henkilökohtaista kokemusta :nauru: Silti jollain tapaa tuo kuulostaa mun korvaan ihan loogiselta, koska ONHAN SE vähän niin kuin tiellä.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 12.11.2012 klo 17:16  
+
0
^no nyt kun sanot niin kuulostaahan se loogiselta :D. Onneks en kuullut/lukenut mitään tällästä ennen korun ottoa, olis voinut kans jäädä ottamatta. Ja joo, ärsyttävintä oli kun käytännössä pussailukin oli kiellettyä ensimmäiset pari viikkoa :mad:
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 12.11.2012 klo 17:17  
+
0
^ No mutta kun aiheeseen päästiin, kerro nyt asiantuntijan silmiin, miltä kanssakäyminen tuntuu tuon korun kanssa ? :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 12.11.2012 klo 17:42  
+
0
^ :nauru: pakko sanoa etten oo huomannut juurikaan eroa entiseen. Oon huono kertomaan juurikaan siis asiasta :(
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 35
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 01:00)