Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 09:59

Tuotetestailua ja -kokemuksia

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 7

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 09:59  
+
0
Vanhalla palstalla oli uutuuksien testailuun liittyvä ketju, mutta tällä palstalla en muista sellaista nähneeni. Koska oma lehmä on ojassa, päätin perustaa ihan yleisen tuotetestailuketjun, jossa ei käsiteltäisi vaan niitä uutuuksia, vaan ihan yleisesti kaikkia tuotteita...

Ilmeisesti jossain päin onkin ollut jo keskustelua IceBugeista, mutta en jaksa lähteä selaamaan esim. Kukkujia läpi sen takia (kun en kerran ole ehtinyt sitä hetkeen seurata), kaipaisin kokemuksia tänne. Ovatko lämpimät? Pitävätkö kosteutta hyvin? Hinta-laatusuhde?

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 13:22  
+
0
Ite ostin IceBugit vasta pari päivää sitten. Vielä ei ole kyllä mitään muuta ku positiivista sanottavaa! Lämpimät, tukevat, kevyet (ainaki mun coretexit on aika raskaita) ja nastat toimii (ja nastoilla kuulemma elinikäinen takuu). Mun kengillä hintaa oli 129e kun oikee hinta ois ollu 149e (uus liike jossa avajaistarjouksia). Edelliset talvikengät ostin 2002 ja maksoin niistä sillon satasen, joten uskaltsin pistää nytki. Ainoa huono, että kun nuo laittaa jalkaan, niin ei auta hoksata mitään mitä pitäis hakee tai tehä muualla asunnossa, ei paljon nastoilla laminaatilla huvita kävellä :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 14:21  
+
0
Kiinnostuinpa noista Icebugeista tosissaan. Netistä noita kenkiä sais 119 eurolla (sh. 145e) + toimituskulut, eli enpä taida kauppaan asti vaivautua. Uskaltaakohan luottaa siihen, että 39 on hyvä koko, jos keskimäärin kaikki kengät on tota kokoa? Osaatko karvakamu sanoa, että onko ne ihan "normaalin" kokoset, eli siis samaa kokoa kun sun muutkin kengät? Kai ne postillakin vaihtaa saa, mutta tylsää se on aina.

Pärjääköhän niillä kunnonkin pakkasessa? Pitääkö olla villasukkavara? Ite ehkä päätyisin näihin, ei ehkä maailman kauneimmat mutta vaikuttaa käytännölliseltä.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 16:49  
+
0
Mun kengät on nämä. Mulla on yleensä kengät kokoa 36. Nyt oon pitäny talvikengissä kokoa 37, jotta mahtuu varmasti kunnon huopapohjasukat jalkaan ja tilaa jää. Joten nuoki on nyt tuon 37, mutta paksullaki sukalla jäivät vähän löysäksi, paksun pohjallisen laitoin ja nyt ei jalka pääsee liikaa liikkumaan. Joten mun arvio on, että nuo on vähintään totuttua kokoa, tai vähän isommat.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 20:30  
+
0
Angat, Sokkarilta löytyy sit ainaki hintaan 139e. Kävin siellä jo kattelee, mutta en vielä kokeillut edes jalkaan..polttelee kyllä itelläki niinkuin olikin puhetta. Eli täällä toinen kokemuksista kiinnostunut! Eniten mua kiinnostaa se, kuinka vedenpitävät ovat ja kuinka lämpöset?

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 22:53  
+
0
Mulla ei oo Icebugeja, vaan ilmeisesti vastaava halpisversio(?). Merkki on Kieppi, ostin BudgetSportista männäviikolla ja kustansi alessa 40€. Ne on kevyet, lämpimät ainakin näin pikkupakkasilla, ja nastat pitää yleisesti ottaen ihan ok-hyvin.
Sellaiseen auran tasoittamaan "peililumeen" puree hyvin, mutta jäähän vähän heikommin, selkeästi paremmin kuitenkin pysyy pystyssä kuin jollain vähän huonommilla talvikengillä. Ollut jalassa nyt kunnon lenkillä vain kahdesti kun sairastuin flunssaan, mutta jos lumitilanne pysyy hyvänä niin kerron kyllä mielelläni lisää testikokemuksia :hymy:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 22.11.2010 klo 06:48  
+
0
Voi mä oon noita samoja katsellut, ku Karvakamulla on.
Mun noissa lenkkareissa kun ei oo vartta (daa! :nauru:) ja vaikka kuinka on gore-texiä, niin kivasti ne tuolla ulkona haukkaa lunta ja sit on märät sisältäkin.
Lumella noilla on tosi hyvä pito, kun on sen verran reilummin kuvioitu, mut just tollasella auran jättämällä peilillä meinasin vetää silmälleni tossa männä viikolla.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 31.10.2011 klo 18:55  
+
0
Noniin nostanpa tätä ketjua! :wink:

Kiva olisi saada lisää tuotevertailua/testauksia, koska tutkimustenkin mukaan ostopäätökseen vaikuttaa se, mitä mieltä muut ihmiset ovat olleet tuotteesta. Itse ainakin olen tälläinen ihminen.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 31.10.2011 klo 19:15  
+
0
Netti mukavasti pätkäs kun olin kirjottanut omia juttuja.. kokeillaan muutamaa uudestaan.

-Uusin garnierin pure active kuorintavoide + kasvovesi. Pitäisi siis tehota finneihin, sekä arpiin.
Voi toimia, en ole käyttänyt kauaa, mutta haju kauhea. Muistuttaa artavettä/desinfiointiainetta, eli ei herkille ja itsekään en osta toista kertaa

-lumenen syväkosteuttava kasvovoide, kuivan ihon paraskaveri! :love:
Monia olen kokeillut ja tämä jättää ihon kosteaksi, imeytyy hyvin ja iho pehmeä. Suosittelen!

- Rimmelin london volume mascara (x10) sininen purkki, vedenkestävä ja omalla kokemuksella silmämeikinpoistoaineen kestävä. Ei lähe kun kulumalla. Aamulla muistuttaa silmät pandaa. Jos haluaa 24/7 kestävän ripsivärin, osta ihmeessä :nauru:

Myöhemmin lissää kunhan muistan
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 31.10.2011 klo 19:37  
+
0
No pitää kai se vinkata maailman parhaasta ripsarista. Minä, kaksi kaveriani ja kaverini kaveri kaikki vannomme tämän ripsarin nimeen ja vaikka itse välillä kokeilenkin muita ripsivärejä, niin palaan kuitenkin tähän.

Eli ripsari on sellainen kuin Max Factor Masterpiece. En tiedä mikä tästä tekee niin erikoisen, mutta minulla tämä ripsiväri erottelee, pidentää ja tuuhentaa uskomattomasti. Siskoni kertoi joskus, että hän käyttää masterpiecen harjaa muissakin ripsiväreissä ja tulos on melkein sama.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 31.10.2011 klo 19:41  
+
0
Lushin Buffy-vartalovoi on mulla luottojuttu kun alkaa iho kuivaa talven takia. Saa suihkussa laitettua, kuorii ja iholle jää ihana kerros kosteusvoidetta. Ei tarvitse rasvata suihkun jälkeen erikseen.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 31.10.2011 klo 19:43  
+
0
Mulla alkoi nyt kiinnostamaan nuo jannien mainitsemat Kiepit. Tehään kai niitä vielä? Juuri viime talvena ostin yli satasen talvikengät, niin tuntuis niin tuhlaukselta ostaa IceBugitkin tänä talvena. Tosin nekin kannattas ostaa sit Suomesta jos niikseen, ovat ihan järkyttävän kalliita täällä...

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 31.10.2011 klo 19:49  
+
0
Ja ai niin, auton puhtaanapitämisessä Pirkan puhdistusliinat sekä ikkunoille että muille pinnoille on ihan parhautta, pysyvät helposti mukana haskalokerossa ja putsaavat hyvin. Ja eivät maksa paljoa.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 31.10.2011 klo 21:24  
+
0
ellikeksi,
en halua masentaa mutta ei noilla kyllä montaa talvea mennä... Tai sitten mä käytin niitä ihan surutta liikaa sillonkin, kun oli jo jonkun verran paljasta asfalttia. Niistä on meinaan osa nastoista kulunut ihan tyngiksi, ja siis nimenomaan ne nastat, jotka tulee ekana maahan...

Mä ostin tälle talvelle jo Sorelin talvibootsit (Hulluilta Päiviltä...), ne menee varmaan täällä kaupungin loskassa paremmin. Niissäkin on kuitenki ihan hyvännäkönen "traktorinkumipohja", katotaan miten niillä pysyy pystyssä :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

ShockWave

ShockWave
Viestimäärä: 56

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 10:09  
+
0
Talveksi maailman paras käsirasva on Body Shopin HAMPPU KÄSIVOIDE. Haisee ihan hirveelle, mutta auttaa todella paljon. Itse käytän talvisin n. 4-5krt/vko ja pitää kädet tosi pehmeinä. On erittäin paksua, joten itse ainakin laitan yöksi. Tosin sitten haisee kyllä lakanatkin tälle, on aika vahvan hajuista. Mutta suosittelen silti.

Oisko jollain suositusta hyvästä meikkivoiteesta? Itsellä on sekaiho, aamuisin aika kuiva ja päivän aikana rasvoittuu tosi paljon. Nyt käytössä Lumenen natural code värinä 10 Vanilla, joka on oikeastaan ainut peruskauppojen valikoimasta, joka on tarpeeksi vaalea (en rusketu ja olen TODELLA vaalea, enkä halua liian tummaa meikkivoidetta). Kun tuon peittävyyteen en ole tyytyväinen. Hinta sais olla max. 20e.
Puuterina on tällä hetkellä Lumenen matte harmony mineral meikkipuuteri johon olen tyytyväinen ja jota voi suositella, peittää kohtuuhyvin meikkivoiteen kanssa ja virheettömälle iholle menisi varmasti sellaisenaan.
Whatever doesn't kill You is gonna leave a scar.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 10:40  
+
0
Mulla on tällä hetkellä 2 meikkivoidetta, toinen on dream matte mousse, joka kuivalla iholla näyttää kyllä aika karmealta, mutta jos laittaa ensin kosteusvoiteen ja sen jälkeen tuota, niin jälki on aika hyvä, eikä puuteria tarvitse erikseen laittaa. Peittää melko hyvin, mutta on kevyt, eikä tunnu että olisi hirveää naamiota laittanut. Melko pieni purkki verrattuna kalliiseen hintaan.

Toinen on pure liquid mineral, josta tykkään myös melko paljon. Sopii paremmin kuivallekkin iholle, levittyy tasaisesti. Peittää ihon pikkuvirheet tosi hyvin. Purkki todella riittoisa.

Hintoja en kyllä yhtään muista, mutta alle 20€ molemmat.

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 11:17  
+
0
Mulla parhaiten toiminut meikkivoide on ollut L'Orealin True Match. Itsellä on kuiva iho ja melko tummat silmänaluset. Tuntuu, että päivää myöten iho vähän rasvoittuu ja meikki "räytyy" mutta ton meikkivoiteen kanssa ei oo ollut sitä ongelmaa. Lisäksi minäkin olen sarjassamme kalkkilaivan kapteeni, en rusketu millään ja kaikki meikkivoiteet on aina liian oransseja, mutta ei tämä. Suosittelen! :)

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 11:36  
+
0
Tummiin silmänalusiin Lumenen Blue Neutralizer. :love:

Mulla on ongelmana todella tummat silmänaluset, siis ihan jo ilman mitään kummempaa valvomistakaan, saati sitten jos on hieman stressiä ja lyhyitä yöunia. Ei tarvitse paljoa laittaa, eikä mene kauan, niin näyttän jopa minäkin ihan normaalilta. Suosittelen! (Tuota löytyy myös punaisille alueille, en ole itse kokeillut, mutta kaveri taisi suositella sitäkin)
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 11:49  
+
0
Olisiko jotain muitakin tummien silmänalusten peittoaineita kuin tuo Lumenen? Itselläni oli joskus lumenelta se nappi, jossa on kolme erilaista peiteainetta, mutta eivät ne peittäneet minulla tarpeeksi. Siksi olen vähän epäilevä tuon^ Lumenen suhteen.. :)
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 12:41  
+
0
Mä vannon nykyään mineraalimeikkien nimeen :kumarrus:

Ja siis ihan oikeiden, ei wannabe-. Esim. Lily Lolo on hyvä ja edullinen sarja, toimii mun pintakuivalla ja herkällä couperosaisella mutta kiiltelyyn taipuvaisella iholla erittäin hyvin. Peittää itessään useammalla kerroksella jo niin hyvin, etten tarvi erillistä peiteainetta - asia, mitä en olis voinu uskoa muutama vuos takaperin kun käytin vielä meikkivoiteita.

Ei rullaa pois kasvoilta, on helppo levittää (kun oppii kabukin käytön), ei tee naamiota jos malttaa levittää monta ohutta kerrosta (eikä lyttää yhtä paksua), kestää hyvin, on luonnollinen, hellä iholle jne jne jne... :nauru:

Mä olen tilannut sekä heidän omilta nettisivuiltaan että BioDellyn kautta, uskallan suositella lämpimästi ihan suoraankin tilaamista. Varsinkin niiden testereiden koot & hinnat on TOSI kohtuullisia, mä en voi sanoa muuta kuin :peukku:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 17:30)