Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 09:59

Tuotetestailua ja -kokemuksia

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 7

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 12:53  
+
0
Onkos kellään kokemuksia Paulig Cupsolo 19016 kapselikahvinkeittimestä? Harkitsen ostamista, mutta pitäis päästä ensin maistamaan jossain, että tuleeko yhtä hyvää kahvia kuin tavallisella keittimellä. Hyvin usein juon vain yhden kupin kahvia niin ois kätevä.

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 12:55  
+
0
^^Lily Lolon mineraalimeikkipohjaa minäkin olen käyttänyt jo yli vuoden. Eikä kyllä tee mieli palata nestemäiseen meikkivoiteeseen, sen verta hyvin peittää ja tulos on niin luonnollinen. Mineraalit itsessään jo parantavat ihon kuntoa. Hassua ajatella, että iho paranee jos siihen laittaa meikkiä, mutta niin se vaan näillä on. :nauru:

Mutta silti tarvitsisin jotain peiteainetta silmänalusille! :suru:

Ainiin, jos on isoja finnejä, jotka jäävät silti vähän esille mineraalipohjan levityksen jälkeen voi pieneen siveltimeen ottaa jauhetta ja taputella sitä suoraan ison finnin päälle- sitten häivytys ja finniä ei näe!
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10
(Viestiä on muokattu tiistaina, 01.11.2011 klo 12:57)

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 13:04  
+
0

Tita kirjoitti:

Onkos kellään kokemuksia Paulig Cupsolo 19016 kapselikahvinkeittimestä? Harkitsen ostamista, mutta pitäis päästä ensin maistamaan jossain, että tuleeko yhtä hyvää kahvia kuin tavallisella keittimellä. Hyvin usein juon vain yhden kupin kahvia niin ois kätevä.



Meillä oli duunissa kokeiltavana vastaavanlainen laite jolla sai tavallista kahvia, cappuccino ja expressoa. Emme tykänneet mausta ja toinen juttu oli nuo kapselit jotka tulee aika kalliikisi käyttää. Ei minusta ole tuon hinnan väärtti. Tämä on vain mun mielipide :hymy:
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 13:15  
+
0
Onko se siis niin, että paras markkinoilla oleva kahvinkeitin on Moccamaster? :D
Mä mietin et alkaisko tekemään vaan ihan rehellistä vanhanajan pannukahvia... (keitän sitä nyt siis kattilassa, kun mulla meni sellainen keitin rikki (keittyy sekin siis levyn päällä...)

Jannie: ehkä mun siis pitäskin sijoittaa niihin bugseihin suosiolla :D

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 13:18  
+
0
^Meiltä löytyy OBH Nordican King of coffee ja tulee ihan yhtä hyvää kahvia kun Moccamasterillakin (tosin hintakin on samaa luokkaa, me vaan saatiin kaveriltä erittäin hyvällä alennuksella). Tosin itse kun juon kahvia sen kerran viikossa/kahdessa viikossa, niin minusta kahvi kyllä maistuu ihan samalta riippumatta millä keittimellä se on keitetty :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 13:24  
+
0
^kiitos vinkistä :)
Mä olen tällainen "kahvihifisti", niin eniten juuri tykännyt juuri levyllä keitetystä. Moccamaster on töissä ja ollut ihan kohtuullinen.

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 13:25  
+
0
Täällä vannotaan Moccamasterin nimeen. :nauru: On se vaan ihan eri makuista, kuin sellaisilla halpiskeittimillä. En toki ole kokeillut kaikkia ja onhan niitä muitakin "laadukkaampia" keittimiä kuin tuo. Se on vaan jotenkin jo niin tuttu kapistus ja kun ei ole mitään valitettavaa, niin sillä mennään. Käsittääkseni nuo kestääkin ihan hyvin, joten ei tarvitse olla myöskään vaihtoa miettimässä.. täällä meneillään vasta kolmas vuosi tosin, mutta muiden käytössä on kestänyt jo iäisyyksiä (uusia pannuja on saattanut joutua ostamaan, kun on sattunut vahinkoja).

Frosty kirjoitti:

Olisiko jotain muitakin tummien silmänalusten peittoaineita kuin tuo Lumenen? Itselläni oli joskus lumenelta se nappi, jossa on kolme erilaista peiteainetta, mutta eivät ne peittäneet minulla tarpeeksi. Siksi olen vähän epäilevä tuon^ Lumenen suhteen.. :)


Mäkään en yleensä luota Lumenen tuotteisiin, on ollut pettymyksiä, mutta satuin ostamaan tuota 3+1 päiviltä kun halvalla sai. Yllätyin kyllä todella positiivisesti, mulle se ainakin toimii hyvin. :hymy:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 13:31  
+
0
Täälläkin tykätään Moccamasterista! Keittää kuumaa, hyvää kahvia ja vielä tosi nopeasti! :love:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 13:32  
+
0
Siihen asti kunnes saan kaasuhellan ja alan taas keittämään mutteripannulla kupin kerrallaan, juon Lidlin reilun kaupan pikakahvia. Se on OIKEASTI parempaa kuin suurin osa suomalaisista jauhetuista, eikä siitä voi puhuakaan samana päivänä muiden pikakahvien kanssa!

Perkolaattorilla saa ja hyvää kahvia, mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt mikä siinä Mocca Masterissa on niin ihmeellistä (tai sitten olen vain saanut sillä keitettyä huonosta laadusta tehtyä kahvia).
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 02.11.2011 klo 07:36  
+
0
^Perkolaattori on mun mielestä aivan paras kahvinkeitin, moccamasteri vain ihan tavallinen kahvinkeitin. Oon myös saanu ihan hyvää kahvia halpiskeittimestä.
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

jenicai

jenicai
Viestimäärä: 59

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 02.11.2011 klo 08:21  
+
0
Täälläkin moccamaster on ollut kovassa käytössä :kieli: Mulla on myös toinen ihan tavallinenkin kahvinkeitin ja se kyllä keittää ihan älyttömän hyvää kahvia - kaikenlisäksi myös kuumaa :nauru: Kokemusta löytyy semmoisistakin kahvinkeittimistä mitkä eivät keittäneet edes tarpeeksi kuumaa kahvia :mietiskel:

Nyt kuukaus takaperin menetin sydämmeni Loréalin Studio Secrets meikin pohjustusvoiteelle :love: Ja turhamaisuus taas iski, niin otin kokeiluun neulash ripsiseerumin... kavereilla on tuottanut tosi hyvin tulosta, että katsellaan kuinka mulle käy sen kanssa :cool:
Rottweiler 12/2010

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 02.11.2011 klo 12:02  
+
0
^Seerumeista tuli mieleen.. Kaikki ketkä kasvattavat hiuksiaan tällä hetkellä, esimerkiksi syöpähoitojen jälkeen tai muuten vaan haluaa pidemmät hiukset nopeammin, kannattaa käyttää Cutrin Bio+ Energen shampoota ja seerumia! Niin niin, minullakin oli aikamoiset ennakkoluulot, mutta nämä oikeasti auttavat. Normihius kasvaa sen sentin-puolitoista kuukaudessa enkä rehellisesti sanottuna ole mittaillut omaa juurikasvuani, mutta karvan kasvun kiihtymisen on kyllä huomannut esimerkiksi "vauvahiuksista" joita on kasvojen rajoilla ja kulmakarvani ovat myös tuuhentuneet, joka on ihan plussaa vaan minulle.

Seerumi ei ole koostumukseltaan mitenkään öljyistä vaan enemmänkin vetistä eikä sitä huuhdella pois hiustenpesun jälkeen. Ensimmäisellä kerralla tuntui selvästi miten verenkierto tiheni päänahassa, mutta nopeasti siihen pieneen pistelyyn tottuu.

Suosittelevat että Bio+ käytettäisiin kuurimaisesti puoli vuotta. Itse olen käyttänyt tätä nyt pari kuukautta.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 02.11.2011 klo 12:15  
+
0
jenicai: Mistä moista seerumia saa, kuinka paljon maksaa ja onko helppo käyttää? Mulla on ripset aika lyhyet ja ei todellakaan tuuheat, ja kun ovat kaiken lisäksi vielä kovin vaaleat, niin ilman ripsiväriä näyttää melkein kuin ei olisi ripsiä ollenkaan. En siis oleta, että mitkään tuotteet (paitsi ihan värjäysaine) tummentaa omia ripsiä, mutta jos niitä saisi vaikka tuuheammaksi, niin olisi ihana :)
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

jenicai

jenicai
Viestimäärä: 59

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 09:45  
+
0
^ Tilasin seerumin täältä

Onhan tuo neulash aika hintava, 89 e + postikulut. Eli hintaa tuli suunnilleen 93 e. Ja on helppo käyttää, illalla laittaa tuota seerumia yläripsien juureen, aivan samoin kun tekisi silmän rajausta. :nauru: Lupauksenahan tuossa on, että pitemmät ja tuuheammat ripset 30 päivässä. Itse huomaan jo ripsien kasvaneen pituutta lisää, vaikka tuotetta olen käyttänyt vasta pari viikkoa sekä muilta olen samaista kommenttia kuullut. :)

Plussaa oli se, että tuotteen toimituksessa kesti vain 2 päivää. :kumarrus: Se oli positiivinen yllätys, kun yleensä olen saanut odotella tilaamiani juttuja monen monta päivää.
Rottweiler 12/2010

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 10:28  
+
0
No voi hitsin vitsi.. Onhan se hieman hintava, mutta oi kun olis vähän pitemmät ja tuuheemmat ripset.. Pistetään vakavaan harkintaa "joululahjat itselle" -listaan :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 10:41  
+
0
Onko kellään kokemusta näistä?

Merrell Pixie Lace Waterproof -
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 11:36  
+
0
Nyt meni herrrrmot!! Ostin Lumenen blueberry curl- ripsarin, ja innostuin heti kun vedin sitä ripsiin kun tuuheutti ja taivutti ripset aivan mahtavasti. Illalla kun yritin poistaa tuota, hankasin melkein silmät rikki. Ei lähde sitten millään! Mulla on kuitenkin käytössä ihan vedenpitävälle meikille tarkoitettu poistoaine, mutta tuo vain jämähti silmien alle mustaksi panda-maalaukseksi. Lopuksi olin epätoivoinen ja otin ihan perus saippuan käyttöön, tuloksena kirvelevät silmät mutta yhtälailla pandan näköinen.
Lampsin sitten Body Shopiin, ja ostin sen tuuheuttavan ripsarin sieltä, ihan jees joo (ainakin lähtee irti) mutta pitkän työpäivän päätteksi on varissut jonkin verran silmien alapuolelle. Lisäksi en saa ihan sellaista vau-effektiä tuolla.
Ennen käytin Kanebon 38c-ripsaria, jota parempaa ei varmaan ole olemassa. Kuitenkin tuo viimeinen purkki jostain syystä sai mun silmät ärtymään aivan sikana, ja ajattelin sitten että kokeilen jotain muuta.
Eli siis, vinkkejä?? Etsinnässä tuuehuttava ja taivuttava ripsari, ei saa olla pidentävä koska mulla on muutenkin metri-ripset ja lasit, eli tulos on sitten että aina kun räpäytän ripsiä, liikku lasit niiden mukana :roll:
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 11:47  
+
0

Frosty kirjoitti:

Kaikki ketkä kasvattavat hiuksiaan tällä hetkellä, esimerkiksi syöpähoitojen jälkeen tai muuten vaan haluaa pidemmät hiukset nopeammin, kannattaa käyttää Cutrin Bio+ Energen shampoota ja seerumia! Niin niin, minullakin oli aikamoiset ennakkoluulot, mutta nämä oikeasti auttavat. Normihius kasvaa sen sentin-puolitoista kuukaudessa enkä rehellisesti sanottuna ole mittaillut omaa juurikasvuani, mutta karvan kasvun kiihtymisen on kyllä huomannut esimerkiksi "vauvahiuksista" joita on kasvojen rajoilla ja kulmakarvani ovat myös tuuhentuneet, joka on ihan plussaa vaan minulle.


Hiusten kasvunopeus on jokaisella yksilöllinen eikä sitä voi nopeuttaa keinotekoisesti. Energen aktivoi lepotilassa olevia hiustuppeja ja vahvistaa hiusten kasvavaa osaa, joten näin ollen hiukset kasvavat paksummiksi ja tuuheammiksi.

//Jos toi Revitalash toimii KC:läisten mielestä, mä tilaan sen heti! Nyt siis kaikki testimään! :wink:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu torstaina, 03.11.2011 klo 12:08)

jenicai

jenicai
Viestimäärä: 59

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 12:11  
+
0

raggetti kirjoitti:

Ennen käytin Kanebon 38c-ripsaria, jota parempaa ei varmaan ole olemassa.



Täälläkin on tuo kanebon (vai mikälie sensai on nykyisin) 38c ollut kovassa käytössä, enkä ole vielä vertaista kyllä löytänyt. :kieli: Tosin tuo ripsari kuluu aina tosi nopeesti loppuun :mietiskel: Mutta kyllä tuo on vaan ehdoton lemppari...
Rottweiler 12/2010

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 12:34  
+
0
Hmm.. Palstalla on nyt hehkutetty sekä Revitalash että Neulash ripsien kasvatus seerumia, kumpikohan nyt sitten olisi toimivampi vai onkohan juurikaan eroa..? Hinta ainakin näyttäisi olevan molemmissa suunnilleen sama.
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 19:00)