Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 09:59

Tuotetestailua ja -kokemuksia

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 7

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 13:10  
+
0
Mä olen kyllä jotenkin ihan tappavan skeptinen noiden karvankasvatusseerumien suhteen, kun siis, jos siihen joku patenttiratkasu olis, niin eihän maailmassa olis yhtään kaljua miestä... (paitsi tietysti ne, ketkä on kaljuja vapaaehtosesti.)

Maailmassa on kyllä virhe koska mulla on tukkaa enemmän kuin keskiverto kreikkalaisella, mutta ripset & kulmakarvat on surkeat 1x2-hapsut :neutral:

Pitäisköhän sitä vaan sijottaa satanen mahdolliseen humpuukiin?
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 13:23  
+
0
^No aivan! Mulla on kanssa hiukset mahdottoman paksut, mutta ripsiä ei sitte nimeksikään..
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 13:38  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Hiusten kasvunopeus on jokaisella yksilöllinen eikä sitä voi nopeuttaa keinotekoisesti. Energen aktivoi lepotilassa olevia hiustuppeja ja vahvistaa hiusten kasvavaa osaa, joten näin ollen hiukset kasvavat paksummiksi ja tuuheammiksi.



Eipä tuo hiusten paksuuntuminen ja tuuhentuminen haittaa myöskään yhtään. :) Mutta onko kukaan huomannut, että kesällä hiukset kasvavat nopeammin kuin talvella? Joten luulisin kyllä, että on siinä jotain perää että hiusten kasvunopeuteen voi vaikuttaa. Esimerkiksi puukin kasvattaa ohuemman renkaan sinä kesänä kun on ollut kuuma ja vähän ravinteita kun taas isomman parempana vuonna. Mietin vaan.. Niin ja tuskin tämä aine aiheuttaa karvankasvua kaljuille henkilöille, jos heidän hiustuppi(vai mikä se on?) on jo ihan kuollut. Tuohon ripsiseerumiin verrattuna Energet ovat huomattavasti halvempia, elikkä seerumi tai shampoo/hoitoaine maksavat 11€. Minä ja kaverini ollaan kyllä tykätty tästä, joten uskallan vieläkin suositella! :D
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10
(Viestiä on muokattu torstaina, 03.11.2011 klo 13:39)

jenicai

jenicai
Viestimäärä: 59

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 14:33  
+
0

NiiNu kirjoitti:

Hmm.. Palstalla on nyt hehkutetty sekä Revitalash että Neulash ripsien kasvatus seerumia, kumpikohan nyt sitten olisi toimivampi vai onkohan juurikaan eroa..? Hinta ainakin näyttäisi olevan molemmissa suunnilleen sama.



Hmm, enpäs olekaan tuosta Revitalash seerumista kuullutkaan :eek: Mutta kannattaa varmaan vertailla hieman noita tuotteita ja perehtyä muiden kokemuksiin/tuloksiin :kieli: Google on aika hyvä kaveri :jjei:
Rottweiler 12/2010

Nuria

Nuria
Viestimäärä: 106

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 15:27  
+
0
Saakohan tuota Cutrin Bio+ sarjaa kuinka yleisesti kampaamoista? Itsellä on tällä hetkellä aika hennot ja ohuet hiukset värjäämisen jäljiltä. Taidampa ottaa kyseisen energen kokeiluun jos vaikka sais hiuksiin tuuheutta! En millään tahtois netistä tilata, taidan kävästä katsomassa lähikampaamot josko siellä myytäs.

Tulen sitten kertoilemaan kokemuksia jonkun ajan päästä. :)

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 15:32  
+
0

Nuria kirjoitti:

Saakohan tuota Cutrin Bio+ sarjaa kuinka yleisesti kampaamoista? Itsellä on tällä hetkellä aika hennot ja ohuet hiukset värjäämisen jäljiltä. Taidampa ottaa kyseisen energen kokeiluun jos vaikka sais hiuksiin tuuheutta! En millään tahtois netistä tilata, taidan kävästä katsomassa lähikampaamot josko siellä myytäs.

Tulen sitten kertoilemaan kokemuksia jonkun ajan päästä. :)



Eikös tuota saa myös apteekeista, ellen väärin muista.
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 15:40  
+
0
Hups, sotkin tuon tähän tuotteeseen. :nolo:

System4
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 15:42  
+
0

Frosty kirjoitti:

[quote=Kadaver]Hiusten kasvunopeus on jokaisella yksilöllinen eikä sitä voi nopeuttaa keinotekoisesti. Energen aktivoi lepotilassa olevia hiustuppeja ja vahvistaa hiusten kasvavaa osaa, joten näin ollen hiukset kasvavat paksummiksi ja tuuheammiksi.



Mutta onko kukaan huomannut, että kesällä hiukset kasvavat nopeammin kuin talvella? Joten luulisin kyllä, että on siinä jotain perää että hiusten kasvunopeuteen voi vaikuttaa. Esimerkiksi puukin kasvattaa ohuemman renkaan sinä kesänä kun on ollut kuuma ja vähän ravinteita kun taas isomman parempana vuonna. Mietin vaan.. [/quote]
Ilmaisin asian ehkä väärin. Hiusten maksimikasvunopeus on jokaisella erilainen eikä siihen voi ulkoisin menetelmin vaikuttaa. Kasvunopeutta voi tietysti alentaa jättämällä vitamiinit ja proteiinit syömättä. Mikäli hiukset kasvavat henkilöllä hitaasti, se on hänen yksilökohtainen geneettinen ominaisuutensa johon ei voida ulkoisilla käsittelyillä vaikuttaa. Karvatuppeja sen sijaan voidaan aktivoida, mutta varsinaisiin näkyviin tuloksiin tarvitaan ainakin muutaman kuukauden säännöllinen käyttö.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu torstaina, 03.11.2011 klo 15:42)

Nuria

Nuria
Viestimäärä: 106

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 15:43  
+
0
^^ Mulla on itseasiassa system4 juuri nyt käytössä. Ihan toimiva, hiukset ei oo enää läheskään niin kuivat ja takkuuntuvat eikä päänahka hilseile. Nyt vaan pitäs saada vielä tuuheutta ni ois jees. :D

Muoks, väksy lisää.
Muoks 2, Frosty, ok kiitos! Pitääpä huomenna mennä hakemaan. Luulis että jostain noista siis ainakin löytyy! :)
(Viestiä on muokattu torstaina, 03.11.2011 klo 15:49)

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 15:46  
+
0
Nuria: Sitä saa yleisesti kampaamoista, mutta itse löysin sitä myös Prismasta, johon oli otettu myyntiin myös kampaamotuotteita. Apteekeissakin varmasti on myynnissä. :)
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 03.11.2011 klo 16:58  
+
0
Revitalash ainakin toimiva ollut kaverillani, itse en ole vielä päässyt kokeilemaan. Tuo kihartaa, kasvattaa ja tummentaa ripsiä. Kaverillani suht vaaleat (kuitenkin näkyvät, itselläni on ihan vaaleat) ripset ja ilman ripsiväriä näkyvät hyvin, eli ovat tummuneet. Itselleni iso plussa olisi tuo kasvatus toki, mutta että ripset olisivat kiharat ilman taivutteluja. Minulla kun on suorat ripset ja taivuttelujen ja ripsivärin jälkeen, palaavat suoriksi :ylpea:
Ei tarvihe kuin kuukausi odottaa, niin itse sais tilattua myös tuota :jjei:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Perjantaina, 04.11.2011 klo 14:50  
+
0
Kävimpä juuri Lushissa ja sieltä tarttui mukaan shamppoota, kasvojenputsausainetta, naamio ja suihkupommi. Jollakulla on tänä iltana kotispa, raportoin sitten tuloksista tänne. :nauru:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Perjantaina, 04.11.2011 klo 19:38  
+
0
Jiihaa!

Sitruunainen suihkupommi oli aivan fantastinen! Nakkasin neljäsosan suihkuin lattialle ja se kupli ja porisi ja tuoksui ihanalta! Ihan huippujuttu, vaikka on melko hintava. Shampoosta jäi hiuksiin ihana tuoksu, ja se pesi ihan mielettömän hyvin. En laittanut edes hoitoainetta, ja hiukset jäi tosi sileiksi ja pehmeiksi, eikä ollut edes vaikea kammata niitä pesun jälkeen. Kasvonaamio oli :love:, jätti naaman pehmeäksi ja ihanaksi.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Perjantaina, 04.11.2011 klo 21:10  
+
0
Kipinä-sisut, maistuivat ihan jekkubatterylle joten olivat aika ällöttäviä. Ja niitä on vielä joku pirun iso askikin. :ttou:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Perjantaina, 04.11.2011 klo 23:05  
+
0
^ Ne Kekäle-sisut on sen sijaan aika hyviä, töissä menee melkein se isokin rasiallinen kokonaan :nauru: Nuo kipinät oli minustakin aika ällöjä..

Kiitos kaikille kahvinkeitinkokemuksista kertoneille. Ehkä vielä koitan hillitä ostohimoni, kun on kuitenkin ihan hyvä peruskeitin olemassa.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.11.2011 klo 23:10)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Perjantaina, 04.11.2011 klo 23:13  
+
0
Mun täytyy pikimmiten päästä testaamaan Kipinää ja Kekälettä. Vaikka tuskin ne Sisu Hornia voittaa, siinä on ehkä täydellisin karkki ikinä :love:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Nirppu

Nirppu
Viestimäärä: 150

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Lauantaina, 05.11.2011 klo 10:29  
+
0
Moikka!

Onko jollain kokemuksia eläimille tarkoitetuista biotiineistä, esim. Kirjoita linkkiteksti... tai Kirjoita linkkiteksti... ?

Ja tarkoitan siis omien hiusten kasvattamiseen :nauru:
Mittelspitz Rölli 04/2010
Mittelspitz Hugo 04/2012
Maatiaiskisut Kusti, Tito ja Dana

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Sunnuntaina, 06.11.2011 klo 12:07  
+
0
^Meillä tytär söi jossain vaiheessa tuota (koirien) biotiinia kun kasvatti hiuksiaan ja kyllä sen mielestä niistä oli apua. En mä sit tiedä, millainen olisi ollut tulos jos ei olisi syönyt
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 07.11.2011 klo 00:57  
+
0
Kellään kokemuksia kuivaavista pesukoneista? Kävin katsomassa mallikappaletta tästä Candy GO W485D kuivaava pesukone, mutta en aivan tajunnut miten se kuivaus siinä toimii. Eli poistaisiko esim. karvat vaatteista? Jotenkin epäilyttää, kun en edes nähny mitään nukkasihtiä siinä.

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 07.11.2011 klo 05:58  
+
0

Nirppu kirjoitti:

Moikka!

Onko jollain kokemuksia eläimille tarkoitetuista biotiineistä, esim. Kirjoita linkkiteksti... tai Kirjoita linkkiteksti... ?

Ja tarkoitan siis omien hiusten kasvattamiseen :nauru:



Kyllä mulla ainakin kynnet on kasvanu ja vahvistunu, tukasta on paha sanoa varmaksi kun oma väri on ruskea ja on ruskea väri päällä. Kyllä se mun mielestä tuntuu kasvaneen nopeammin. Netistäkin saa eri ohjeita, tuttu sano, että 6 viikon kuuri ja 3xtabletti/pvä ja toiset sanoo, että vähintään 6kk kuuri. :eitietoo: Eihän noi ihmeitä tee, että ei se tukka 5cm kuussa kasva ja mun puolesta sais kasvaa kun kampaaja veti ihan turhan lyheksi :nauru:

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 11:30)