Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 09:59

Tuotetestailua ja -kokemuksia

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7

jenicai

jenicai
Viestimäärä: 59

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Torstaina, 24.11.2011 klo 08:41  
+
0

PenniMyy kirjoitti:


Heeiiii, jos oot kokeillut kaikkia maailman ripsipidennystekniikoita niin ootko sattumoisin testannu minkki-pidennyksiä?
Mulla on ollu xtreme lashes-räpsyt ja nyt se mun vakkaritekijä on siirtynyt minkkiripsiin. Ja minua kauhistuttaa, kun merkki vaihtuu! Mikähän minkkien kestävyys on?
Nyt mulla huolto väli ollut 5-6 viikkoa.
Onko kellään kokemuksia minkeistä siis?

Mun piti googlettaa tuo minkkiripset heti vaihdosta kuullessani etten vahingossakaan pistä silmiin oikean minkin karvoja..:nolo:



En ole kokeillut minkkipidennyksiä, mutta (asiasta tietämättömänä) googletin ja kyllähän nuo ihan hyviltä vaikuttavat :nauru: Ilmeisesti ovat pehmeämmät ja luonnollisemmat kun muut räpsyttimet. Jos vielä jossain vaiheessa otan ripsenpidennykset, niin kyllä varmaan juuri noita minkkipidennyksiä haluaisin kokeilla. Itsellänikin oli muutama kuukausi sitten nuo xtreme lashes ripset, mutta nyt taas olen tyytynyt omiin tylsiin ripsiini. :jjei:
Rottweiler 12/2010

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Lauantaina, 03.12.2011 klo 14:46  
+
0
Hyvä shampoo ja hoitoaine- vinkki sellaisille hiuksille, jotka ovat kuivat, vaurioituneet, pörröiset tai vaikeasti käsiteltävät. Itsellänihän on juuri luonnostaan tuollaiset hiukset, lisäksi todella paksut. Kävin eilen ostamassa siskoni suosittelemaa kuivashampoota ja kysäisin sitten myyjältä mitä sarjaa hän suosittelisi minun hiuksilleni. Kerroin että olen käyttänyt Tigin tuotteita, joten hän suositteli Urban Anti+dotes sarjaa(tasoa 2, tasoja 1-3), joka on kosteuttava ja korjaava sarja. Tuoksuu vähän minttumaiselta ja on turkooseissa purnukoissa.

Voin sanoa, että minulla on yleensä tämän tuntuiset hiukset kun olen tullut kampaajalta, joten olen kyllä todella tyytyväinen! :peukku: Taso 1(vihreä purkki) on hiuksille, jossa on jonkun verran vaurioita esimerkiksi värjätyille hiuksille ja taso 3(punainen purkki) on hiuksille, jossa on vaurioita, mutta jotka on toisin kuin minun hiukseni hennot ja ohuet. Miinuksena kallis hinta, mutta jos on fiksu niin kannattaa tilata näitä ulkomailta.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Lauantaina, 03.12.2011 klo 15:16  
+
0
Oli ihan pakko vilkaista, tuo punainen kuulostais aivan mun tuotteelta ! Mitä äkkiä vilkaisin niin shampoo 250ml ja hoitoaine 200ml £12.95. Hmm. Pitää miettiä.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 08:57  
+
0
Pakko ylistää Gliss shampoota, on kyllä mun hiuksille Se Oikea :hymy: Tekee hiuksista ihanan ilmavat ja sileän tuntuiset. Myös veljeltä on saanut kehuja :)


Muoks. niitäkin siis montaa eri sorttia, mutta se oranssi, ilmeisesti pohjoismaisille hiuksille tarkoitettu :)
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.12.2011 klo 08:58)

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 19:44  
+
0
Nyt about kuukauden päivät olen käyttänyt hiusten pesuun Lushin Seanik- ja Godiva-shampoita, ja olen ihan myyty. Hiukset ovat älyttömän hyvässä kunnossa ja päänahka ei ole ottanut itseensä, vaan on itse asiassa paremmassa kunnossa kuin pitkään aikaan. Yleensä tähän aikaan vuodesta saa hautoa suihkumyssyn kanssa päänahkaa kookosöljyllä kerta viikkoon, koska muuten iho on niin kuiva että hilseilee. On myös hassua, että hoitoainetta ei tarvitse lainkaan. Jos antaa hiusten kuivua semmoisiksi inan kosteiksi ennen harjaamista, niin ne selviävät semmoisella pehmeällä luonnonharjasharjalla.

Vähän himottaisi kokeilla noita muitakin shampoita, Jumping Juniper ainakin tuoksui liikkeessä aivan ihanalta, samoin Soak and Float.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 19:55  
+
0
Minä voisin suositella Max Factorin 2 in 1-seerumia. Se on siis semmonen meikinpohjustushomma, mutta siinä on myös väriä mukana. Tasottaa ihon uskomattoman sileeksi ja on todella kevyt. Ite en käytä mitään meikkivoiteita, vaan pelkästään puuteria, mutta tuo on ihan huipputuote. Tätä aiemmin mulla oli käytössä Lorealin samaa asiaa ajava seerumi ja tykkään kyllä siitäki, mutta onhan tuo ihan eri kun tulee väriä mukana. Suosittelen!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Perjantaina, 06.01.2012 klo 15:38  
+
0
Pitääpäs taas suositella erästä hiustuotetta. Ihan markettikamaa tällä kertaa. Kyseessä on siis Doven repair therapy- tehohoitoaine kuiville ja katkeileville hiuksille. Myydään 180ml putkiloissa ja maksaa vähän alle 4 euroa, myydään varmasti aika lailla kaikissa marketeissa, itse ostin tämän Anttilasta.

En ole ihan varma, mistä tuon aineen tehokkuus johtuu, koska en löytänyt incistä ainakaan kauheasti mainintoja erilaisista öljyistä, mutta takana lukee pieni teksti että kaksi yhdessä hoitoaineessa on kuituaktiivisia aineita(?) ja mikrokosteusseerumeita. Kuka tietää mitä nuo voisivat olla? :nauru: Mutta kuitenkin, koska tuote toimii, ja voin kertoa, että edelleen minulla on maailman vaikein hiuslaatu, uskallan sitä suositella. Ajattelin itse käydä ostamassa pari putiloa varastoon. :peukku:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Perjantaina, 06.01.2012 klo 16:11  
+
0
Itse ostin tuossa muutama viikko sitten ihan heräteostoksena Tarjoustalosta Eveline-merkkisen kynsiöljyn, ja olen nyt sitä iltasella ennen nukkumaanmenoa levittänyt kynsille ja kynsinauhoille. Parin viikon testauksen jälkeen kynnet ovat ainakin paremman näköiset ja kasvaneet kauheaa vauhtia.

Muutama positiivinen halpiskosmetiikkayllärikin on tullut vastaan, Viva la Divan peitepuikko- ja kulmakarvatriot sekä Wet'nWildin luomivärit. Uskaltauduin ostamaan Karkkipäivän suositusten ansiosta, ja olen tykännyt ihan mielettömästi. Varsinkin nuo luomivärit ovat hinta-laatusuhteeltaan ihan loistavia.

Mitäs luomarinpohjustusaineita ihmiset ovat täällä käyttäneet? Mulla Goshin aine pakkautui päivän mittaan luomivakoon värit mukanaan, mutta Inglotin pohja pysyy kuin tauti.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Perjantaina, 06.01.2012 klo 16:57  
+
0
^Missä noita Viva la Divoja myydään?

Minä oikeastaan pohjustan luomet ainoastaan lily lolon mineraalimeikillä eli levitän sitä ihan koko kasvoille. En oikein usko, että mikään nestemäinen pohjustusaine ei pakkautuisi luomella, koska se on koko ajan liikkeessä ja ihon rasva puskee siten helpommin ulos. Ainakin minulla eivät ole mitkään luomivärinpohjustusaineet tehonneet. Hei mutta mikäs se oli se aine, mitä myös Karkkipäivän blogin pitäjä ehdotti? Sellainen violetti putelo! Etsisin sen artikkelin, jos tämä netti ei taas temppuilisi hitaudellaan..:mad:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Perjantaina, 06.01.2012 klo 17:17  
+
0
^ Urban Decay Primer Potion. Toinen vastaava tuote on Too Faced Shadow Insurance. Molemmissa on silikoni, joka tekee sen pysyvyyden. :)
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Perjantaina, 06.01.2012 klo 17:28  
+
0
^^Kicksit myy noita, eikä tosiaan ole hinnalla pilattuja. Luomivärejä en ole kokeillut, kun olen niiden kanssa ihan supernirso (ja silti luomivärivarasto on tälläkin hetkellä melkoinen.. :shifty:).

UDPP on ostoslistalla kun seuraavan kerran lähtee ulkomaille, mikään suomalainen lafka ei noita taida myydä?
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Perjantaina, 06.01.2012 klo 17:33  
+
0
Karkkipäivä :kumarrus:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Perjantaina, 06.01.2012 klo 17:40  
+
0
^Komps! Sanni on mun luomiväri-idoli.. :nauru:

Ja yhtään silmämeikkiä en ole sieltä lainannut... :shifty:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Perjantaina, 06.01.2012 klo 17:43  
+
0
UDPP:tä saa tilattua esim. Lookfantasticilta, mutta siellä on niin suolaiset postarit että en sitä pelkästään lähtis sieltä tilaamaan. Mut tukkajuttuja ja kaikkea muutakin kivaa saa paljon Suomen hintoja edullisemmin, joten jos muuta tilattavaa löytyy niin sitten sieltä.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 13:25  
+
0
Hairahdin ihan totaalisesti. Nythän on kamalasti (kamalasti ja kamalasti, kaksi kertaa olen kai mainoksen nähnyt :nauru: ) mainostettu Garnierin BB-voidetta. Kävin Sokoksella kyselemässä ko. tuotteesta ja sain matkaani näytteen. Testasin sitä, ja oli kyllä haettava oma tuubi heti seuraavana päivänä. Saapi nähdä, miltä tuntuu, kun enemmän alkaa tuota käyttää, mutta ainakin näin kahden käyttökerran perusteella tykkäilen

Oli pakko googlettaa tuo Karkkipäivä samantien, ja tuohon täytyykin tutustua tarkemmin!

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 13:30  
+
0
^ Mäkin kyllä tykkäsin bb-voiteesta, ei oo mitenkään "tunkkaisen" oloinen kun iskee naamaan :hymy:

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 18:33  
+
0
^Mä kans tykkäsin VAIKKA se vaalea oli liian tumma mulle (ehkä kesällä kun saa kevyen päivetyksen) JA se kaipaa puuteria päälle.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 14:00)