Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 09:59

Tuotetestailua ja -kokemuksia

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Maanantaina, 21.11.2011 klo 22:00  
+
0
Linssit tilattu ja olleet jo kaverin luona reilun viikon (ei oo muistanu tuoda, vaikka mnesti sanonu tuovansa :nauru:) Noh, joulukuussa meinasin muutenkin kokeilla vasta. Kk ruskeat linssit. 20e makso kaikkineen. En tiiä kyllä mistä tilas, mutta kunhan nyt kokeiltavaksi on :wink:

Tässä huushollissa käytetään aina palmoliven käsi- ja vartalosaippuoita! Nätit purkit ja ihania tuoksuja :love:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 22.11.2011 klo 10:45  
+
0
^Oon monta kertaa meinannu ostaa niitä Palmoliven uusia suihkusaippuoita. Ne kuulostaa niin "herkullisilta". Onko niin hyviä, miltä kuulostaa? :hymy: Kokeilen sellasta sitten seuraavaks. Palmoliven käsisaippua on aina meilläkin, parhaaksi todettu. :peukku:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 22.11.2011 klo 12:32  
+
0
^ Jooo, ne on ihania! Mun lemppari on se kirsikka, vaaleanpunainen puteli. :love:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 22.11.2011 klo 13:02  
+
0
Tietääkö joku paljon puhelimista :)? Mä tässä sain eilen HAA-idean ostaa avokille uuden puhelimen joululahjaksi. Musta on vain aika jättänyt, enkä tiedä tuon taivaallista Nokialaisista ja niiden sielun elämästä (saati sitten muista puhelimista, itselläni on iPhone, mutta en käytä edes puolia sen mahdollisuuksista... pffft.).

Katselin Nokia 700/701 malleja, niissä vissiin on hieman omaa muistiakin jonkun verran + tarvittaessa jotain muistipalikkaa voi lyödä sisään. Onko jollain näistä kokemuksia?

Avokki ei ole niin hifisti, eli varmastikin tyytyväinen jos puhelin toimii ja siinä on kunnollinen musiikkisoitin. En tiedä kuinka paljon hän tulisi pelaamaan puhelimella, että tarvitseeko siinä olla potkua moiselle? Hmm.

Mun ehoton kipuraja vois olla sellaisen 250-300e.

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 22.11.2011 klo 13:05  
+
0
^^Pakko siis testata seuraavaksi! :peukku: Eikös ne oo kosteuttaviakin?
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 22.11.2011 klo 17:38  
+
0
Hmm... mä olen tässä vähän nyt kallistumassa Sony Ericsson Xperia Neo V:hen... jollain kokemusta? muoks. paitsi et kun minä se taidan olla hifistelijä... mitä h*ttoa se tollakin tekis, kun sillä on hyvä kamera + HD-pokkari jo muutenkin... :pyssyt::enkeli:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 22.11.2011 klo 19:03)

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Tiistaina, 22.11.2011 klo 21:47  
+
0
Ite en uskaltaisi mennä ostelemaan juurikin tuolle minun hifistelijälle yhtään mitään "elektroniikkaa". On niin pirun tarkka kaikesta. Itellä ei ole muista kapuloista kokemusta kuin nokiasta, enkä suostuisi edes opettelemaan muiden merkkisten kännyköiden käyttöjärjestelmää :ylpea: Tällä hetkellä nokia slide 6760, tällaiselle näpyttelijälle :viheltel:


Täällä taas ollaan vannoutuneita Doven käyttäjiä :heiluti:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 23.11.2011 klo 09:12  
+
0
Tilasin sille sit Xperia Minin. Avo sai itse valita, niin tuli halvemmaksikin ;D. Saa nyt kokemuksena sit tutustua Sony Ericssoniin, kun ite kokeillut vain yhtä mopomallia vuodelta kirves... :shifty:

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 23.11.2011 klo 09:17  
+
0
SiVe Kiva kuulla, että muitakin Doven käyttäjiä löytyy. :heiluti:

Dermosilin kasvojenpuhdistusvaahto on niin hyvä pesuaine! Ja oon todennu muutkin testaamani Dermosilin tuotteet hyviksi. :peukku:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 23.11.2011 klo 09:37  
+
0
CityDealin kirjeestä paukahti päin näköä tarjous sähkötupakoista, mennä paukautin ja ostin sekä itelleni että avokille "kun halvalla sai". Sähkötupakeista on ollutkin jo keskustelua, mutta näin skeptikkona - mikä on todennäköisyys että mä joskus saankin ne sähkötupakat? :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 23.11.2011 klo 09:49  
+
0
Hullu juttu sinänsä, mä olen kovasti miettinyt että pitäisikö itsekin tuommoinen sähkötupakka tilata. Polttamista itsessään on ikävä, mutta tupakkaa ei tee ollenkaan mieli, niin tuo voisi olla ratkaisu siihen pulmaan..
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 23.11.2011 klo 10:31  
+
0
Meillä on mies innostunut myös tuosta sähkötupakasta, itseasiassa niillä on töissä menossa nyt joku buumi kun jokainen haluaa sen sähkötupakan. Mulla on myös yksi kaveri joka tilasi muutama kuukausi sen tupakan ja on ollu siihen tosi tyytyväinen. Sen tupakanpoltto loppu siihen ja nyt se on vähentäny sen nikotiinilitkun käyttöä jotta sais tupruttelun loppumaan kokonaan. Halpaahan se ei ole, niitä litkuja täytyy tilailla ulkomailta kun suomesta ei saa kuin sitä nikotiinitonta ja se tupakkakaan ei ole ikupeli.
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

jenicai

jenicai
Viestimäärä: 59

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 23.11.2011 klo 11:00  
+
0
Nyt kun olen jo kaikki maailman ripsienpidennys tekniikat kokeillu, niin onnekseni huomasin markkinoille ilmestyneen Snowcrystalin Feathers lash extension duo ripsivärin, joka pidentää ripsiä kuitujen avulla :eek: Pakko ostaa, tämmöinen mainoksen orja kun olen :mietiskel:

Tuo sähkötupakka kyllä hieman kiinnostaisi itseänikin.. ehkä saisin tämän sauhuttelun kuriin ja lopetettua kokonaan :jjei:
Rottweiler 12/2010

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 23.11.2011 klo 12:13  
+
0
^Ooks lukenu tämän jutun? :eek:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

jenicai

jenicai
Viestimäärä: 59

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 23.11.2011 klo 12:42  
+
0
^ Hyi :eek: No jos tuommoista tulosta on havaittavissa, niin sitten taitaa jäädä ko. ripsari ostamatta :mietiskel: Tai sitten heittäydyn niin jääräpääksi, että on itse kokeiltava ja testattava.. :nauru:
Rottweiler 12/2010

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 23.11.2011 klo 15:48  
+
0
En minä ainakaan kalliiksi sanoisi sähkötupakointia, tosson vähän laskelmoitu yksi esimerkki :) Ihan alas vaan ja siellä on mustattu se paljonko menis päivä eli n. 1,34€.

sähkötupakka opas

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 23.11.2011 klo 17:27  
+
0

jenicai kirjoitti:

Nyt kun olen jo kaikki maailman ripsienpidennys tekniikat kokeillu, niin onnekseni huomasin markkinoille ilmestyneen Snowcrystalin Feathers lash extension duo ripsivärin, joka pidentää ripsiä kuitujen avulla :eek: Pakko ostaa, tämmöinen mainoksen orja kun olen :mietiskel:

Tuo sähkötupakka kyllä hieman kiinnostaisi itseänikin.. ehkä saisin tämän sauhuttelun kuriin ja lopetettua kokonaan :jjei:




Heeiiii, jos oot kokeillut kaikkia maailman ripsipidennystekniikoita niin ootko sattumoisin testannu minkki-pidennyksiä?
Mulla on ollu xtreme lashes-räpsyt ja nyt se mun vakkaritekijä on siirtynyt minkkiripsiin. Ja minua kauhistuttaa, kun merkki vaihtuu! Mikähän minkkien kestävyys on?
Nyt mulla huolto väli ollut 5-6 viikkoa.
Onko kellään kokemuksia minkeistä siis?

Mun piti googlettaa tuo minkkiripset heti vaihdosta kuullessani etten vahingossakaan pistä silmiin oikean minkin karvoja..:nolo:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 23.11.2011 klo 17:37  
+
0

jannie kirjoitti:

CityDealin kirjeestä paukahti päin näköä tarjous sähkötupakoista, mennä paukautin ja ostin sekä itelleni että avokille "kun halvalla sai". Sähkötupakeista on ollutkin jo keskustelua, mutta näin skeptikkona - mikä on todennäköisyys että mä joskus saankin ne sähkötupakat? :nauru:



Tarkotatko siis CityDealin toimivuutta? Ei mulla ainakaan ole ollu mitään ongelmaa tuotteiden saannissa. :)
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 23.11.2011 klo 17:51  
+
0
^Jooh, CityDealin toimivuutta. Meillä on työpaikka ollut mukana yhdessä vastaavassa, ja saan soitella jatkuvalla syötöllä heille kun tyytymättömiä asiakkaita on ollut "ihan kivasti". CityDeal ei siis oo kyseessä vaan toinen vastaava, mutta aattelinpahan vaan, että onkohan näilläkin yhtä paljon ongelmia... :mietiskel:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: TUOTETESTAILUA JA -KOKEMUKSIA - Keskiviikkona, 23.11.2011 klo 18:15  
+
0
Mullakin on CityDeal toiminut hyvin :hymy:

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 15:45)