Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 07.07.2011 klo 09:19

Turun seudun kc:laiset!

Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14 ... 16

Isbrytare

Isbrytare
Viestimäärä: 10

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 20.04.2012 klo 20:02  
+
0
Oliskohan kenelläkään kiinnostusta lähteä yhteislenkille tai koirapuistoilemaan?
Olen itse muuttanut vasta muutama viikko sitten Turkuun ja lenkkiseura kelpaisi :)
Itselläni on kaksi gööttiä 1,5 ja 3-vuotiaat urokset. Tulevat kuitenkin urostenkin kanssa hyvin toimeen, joten se ei este. Asustellaan Kupittaan tuntumassa, mutta on myös auto käytössä.
Laku 25.3.2009
Ilpo 30.11.2010

Isbrytare

Isbrytare
Viestimäärä: 10

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 20.04.2012 klo 20:04  
+
0

Isbrytare kirjoitti:

Oliskohan kenelläkään kiinnostusta lähteä yhteislenkille tai koirapuistoilemaan?
Olen itse muuttanut vasta muutama viikko sitten Turkuun ja lenkkiseura kelpaisi :)
Itselläni on kaksi gööttiä 1,5 ja 3-vuotiaat urokset. Tulevat kuitenkin urostenkin kanssa hyvin toimeen, joten se ei este. Asustellaan Kupittaan tuntumassa, mutta on myös auto käytössä.



Niin ja itse olen siis 27-vuotias tyttö :)
Laku 25.3.2009
Ilpo 30.11.2010

sarra

sarra
Viestimäärä: 50

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 21.04.2012 klo 16:46  
+
0
^Me voitais lähteä lenkkiseuraksi, mullakin on uroskoira mutta niin junnu että harvemmin tuottaa ongelmaa kulkea toisten urosten kanssa.

Mä vielä kyselisin teiltä näistä koirakouluvaihtoehdoista...
Tuijan koirakoulussa oon käyny, se on ihan ok, mutta en pidä tilasta ku se tuntuu pieneltä. Koirakoulu.netin kursseille tuntuu vaikealta mennä kun siellä on vastaanotto vähän vaihtelevaa, enkä haluis pelätä kouluttajan pahantuulisuutta kurssille mennessä...
Doxxissa on kivoja kursseja mutta jos esim. agilityuraa haaveilee, se ei ehkä ole ihan oikea paikka.
Järjestäiskö joku hyvien kulkuyhteyksien päässä ulkokursseja näin kevään koittaessa? Lähinnä semmosta perustottelevaisuuskurssia haen alkuun.
kääpiöpinseri Jeppe 2011
sekarotuinen Mauri 2003

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 21.04.2012 klo 19:19  
+
0

sarra kirjoitti:


Mä vielä kyselisin teiltä näistä koirakouluvaihtoehdoista...
Tuijan koirakoulussa oon käyny, se on ihan ok, mutta en pidä tilasta ku se tuntuu pieneltä. Koirakoulu.netin kursseille tuntuu vaikealta mennä kun siellä on vastaanotto vähän vaihtelevaa, enkä haluis pelätä kouluttajan pahantuulisuutta kurssille mennessä...
Doxxissa on kivoja kursseja mutta jos esim. agilityuraa haaveilee, se ei ehkä ole ihan oikea paikka.
Järjestäiskö joku hyvien kulkuyhteyksien päässä ulkokursseja näin kevään koittaessa? Lähinnä semmosta perustottelevaisuuskurssia haen alkuun.



Kato Tsau, Auran nuuskut tai Turun palveluskoiraharrastajat niissä vois olla jotain! Toisaalta, ei vältisti oo enää kauaa, tai siis että jäävät keväällä/kesällä tauolle.

susan_

susan_
Viestimäärä: 64

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 23.04.2012 klo 00:32  
+
0

Isbrytare kirjoitti:

Oliskohan kenelläkään kiinnostusta lähteä yhteislenkille tai koirapuistoilemaan?
Olen itse muuttanut vasta muutama viikko sitten Turkuun ja lenkkiseura kelpaisi :)
Itselläni on kaksi gööttiä 1,5 ja 3-vuotiaat urokset. Tulevat kuitenkin urostenkin kanssa hyvin toimeen, joten se ei este. Asustellaan Kupittaan tuntumassa, mutta on myös auto käytössä.



Täällä ois leikattu kohta 3v uroskoira, tulee toimeen kaikkien kanssa ja asustellaan tässä Tyksin kulmilla. Lenkkiseura kelpaa aina :)

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 23.04.2012 klo 14:24  
+
0
Isbrytare, meitäkin saa houkutella lenkkikaveriksi. Tuo meikäläisen narttu saattaa metelöidä aluksi, kun on hieman remmirähjä, mutta lopettaa kyllä nopeasti. Asustellaan Piispanristillä eli autolla päästään kumpainenkin hurauttamaan suuntaan tai toiseen.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 24.04.2012 klo 12:20  
+
0
Osaisko joku neuvoa missä on Kupittaan kaivokenttä ja miten sinne ajetaan? :mietiskel: Tänään olisi siellä SCY mätsärit, enkä osaa yhtään ajaa perille. Muksuna siellä tuli tietysti käytyä tivolissa, mutta juu, siihen tämä tieto sijainnista rajoittuu.
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 24.04.2012 klo 12:27  
+
0
Osoite on Kupittaankatu 8, tässä linkki karttaan. Auttaako yhtään?

Hmm, mekin voitais tulla pyörähtämään ja siedättymään koirapaljouteen. Kai siellä saa vain hengailla, ilman osallistumispakkoa? :mietiskel:

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 24.04.2012 klo 12:43  
+
0
^ Kyllä luulisin että saa vapaasti tulla, harvemmin noissa ulkomätsäreissä ainakaan on osallistumispakkoa. :) Rokotustodistus kannattaa varmuuden vuoksi ottaa mukaan, joskus voivat sitä kysyä turisteiltakin.

muoks // Kuudelta tosiaan alkaa mätsärit, viideltä ilmottautumiset.
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.04.2012 klo 12:44)

sarra

sarra
Viestimäärä: 50

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 24.04.2012 klo 14:50  
+
0
Maksavompatti Vähän myöhään liikkeellä, mut ajattelin vielä tarkentaa et Kaivokenttähän on se alue uimalan ja urheiluhallin välissä, parkkipaikkoja on siinä Veritas- stadionin vierellä ihan kiitettävä määrä :).
Tsemppiä mätsäriin, meillä jää ny väliin ku tää pärskii :/.
kääpiöpinseri Jeppe 2011
sekarotuinen Mauri 2003

Isbrytare

Isbrytare
Viestimäärä: 10

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 26.04.2012 klo 17:49  
+
0
Mahtavaa että olis lenkille lähtijöitä :)
Nyt on varmaan viikonloppuna vapun takia kiireitä, mutta jos ens viikolla sopii jollekin ni mä oon ainakin iltaisin vapaa.Ja muuten onnistuu kyllä viikonloppuisinkin :)

sarra:Asusteletko missä päin?

susan_:Meilt ei kovin pitkämatka siihen tyksille ole, joten onnistuis varmaan hyvin lenkille lähtö lyhyemmälläkin varoitusajalla :)

BaeLiana:Ei haittaa vaikka vähän räyhäisikin...kyllä meiltäkin sitä ääntä toisinaan löytyy :) Onko siellä päin hyviä lenkkimaastoja?Olis kiva välillä päästä pois näistä tutuista paikoista...
Laku 25.3.2009
Ilpo 30.11.2010

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 27.04.2012 klo 12:33  
+
0

Isbrytare kirjoitti:

BaeLiana:Ei haittaa vaikka vähän räyhäisikin...kyllä meiltäkin sitä ääntä toisinaan löytyy :) Onko siellä päin hyviä lenkkimaastoja?Olis kiva välillä päästä pois näistä tutuista paikoista...


Tästä meidän läheltä pääse samoamaan noita luontopolkuja ja sitten ovat nuo Haritusta lähtevät kuntopolutkin, jos ei ihan pelkkiä kävelyteitä jaksa painella. Vaihtelua löytyy myös sitten Littoisten suunnalta, voi lähteä kiertämään esimerkiksi järveä tai käydä pyörimässä "meidän" tallin metsässä.

Btw, mulla ei ole ohjelmaa näillä näkymin kuin sunnuntaille.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

susan_

susan_
Viestimäärä: 64

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 27.04.2012 klo 23:11  
+
0
Hey, te jotka olitte mätsärissä Kupittaalla. Mä olin heilumassa siellä kameran kanssa :cool: Tässä kuvia!

Isbrytare huonosti natsaa ensiviikko, kun on itsellä töissä iltaa ja yötä. Mutta ollaan yhteyksissä ensiviikon jälkeen. Me kuitenkin 3-4 kertaa päivässä lenkkeillään, niin voishan sitä kupittaan puistoa vähän enemmän tutkia hyvässä seurassa :heiluti:

Isbrytare

Isbrytare
Viestimäärä: 10

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 15:40  
+
0
Mulle kävis nyt tällä viikolla aina kuudesta eteenpäin lenkkeily, viikonloppuna varmaan päivällä :)
Aika huonosti vielä Turkua tunnen, mutta vois mielellään käydä myös jossain lenkkipoluilla kuhan vaan saan jonku osoitteen tms. että löydän perille :)
Laku 25.3.2009
Ilpo 30.11.2010

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 17:28  
+
0
^Harmi, kun meistä ei taida olla lenkkiseuraksi teille. Mulla on 1,5 vuotias uros ja neljä vuotias leikattu uros. Mutta voi olla että puoltoistavuotiaat on liian saman ikäsiä ja pitää alkaa kattomaan kumpi on kumpi... :roll:

Isbrytare

Isbrytare
Viestimäärä: 10

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 03.05.2012 klo 12:35  
+
0

NiinaMaria kirjoitti:

^Harmi, kun meistä ei taida olla lenkkiseuraksi teille. Mulla on 1,5 vuotias uros ja neljä vuotias leikattu uros. Mutta voi olla että puoltoistavuotiaat on liian saman ikäsiä ja pitää alkaa kattomaan kumpi on kumpi... :roll:



Meillä ei yleensä nää pojat rupea ainakaan tappelemaan. Vanhempi saattaa yrittää alistaa, mutta oikeasti on niin nössö että alistuu tosipaikan tullen :D
Laku 25.3.2009
Ilpo 30.11.2010

Hecu

Hecu
Viestimäärä: 81

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 05.05.2012 klo 22:45  
+
0
Me oltais edelleen lenkki- ja leikkiseuraa vailla. Ensi viikolla on muutto edessä. Mulla siis 1v lapinkoiranarttu joka ylisosiaalisena tulee toimeen kaikkien kanssa. Tykkää painia ja juosta, paljon :nauru: Onko täällä ketään Nättinummen suunnalta?

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 08.05.2012 klo 13:47  
+
0
^
Me olla ihan siltä suunnalta, mutta autollisena pääsen helposti ajelemaan Kaarinasta muuallekin. Mulla tuo narttu tuppaa välillä oleman hieman komentelevainen, mutta jos toinen ei välitä, niin ei huutamista pahemmaksi mene. Tutustuessaan saattaa lämmetä ja jaksaa sitten painiakin.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Isbrytare

Isbrytare
Viestimäärä: 10

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 08.05.2012 klo 17:38  
+
0
Me joudutaan varmaan hetki kattelemaan, kun toi meidän vanhempi poju on muuttunut kuukauden aikana aivan sekopäiseksi seksihulluksi. Käytiin nyt aluksi hormonipiikki ottamassa, mutta taitaa olla leikkauttaminen edessä...nuoremman kanssa silti päästäisiin lenkille, kunhan sopiva päivä löytyy :) viikonloppuna ei olla maisemissa.
Laku 25.3.2009
Ilpo 30.11.2010

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 12:20  
+
0
^
Tuo meikäläisen narttu on sitten steriloitu ja aika tarkka liian innokkaiden poikien suhteen, joten ei kyllä seksihullut pääse yleensä ainakaan kovin pitkälle yrityksissään.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

  Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.04.2024 klo 14:00)