Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.09.2012 klo 22:31

Uutisia meiltä ja maailmalta 4

Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14 ... 43

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Keskiviikkona, 26.09.2012 klo 21:02  
+
0
Asiasta ihan johonkin muuhun Brittimies elää 46 koiran kanssa. ÖÖöö, nyt menee jo mulla ainakin yli.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Keskiviikkona, 26.09.2012 klo 21:42  
+
0
Tällänen video kantautui minun silmiin.. Ei herkille! White cops use South Africans for dog training. (ja part 2).

Alussa katsoin ihan mielenkiinnolla, mutta sitten nous kauhea ahistus ja tunne jota en voi selittää.. Sääli, suru, viha.. jne.

Eli videossa poliisit laittaa muutamia arfikkalaismiehiä pellolle kävelemään/seisomaan/juoksemaan ja usuttavat koirat kimppuun. Ja se ei ole mitään pientä kokeilua, vaan koirien annetaan repiä ihmisiä kunnolla. + poliisit pahoinpitelevät näitä afrikkalaisia..
Kyseessä joku dokumentti(?).
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 26.09.2012 klo 21:48)

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Keskiviikkona, 26.09.2012 klo 22:23  
+
0
Mulla tuli tuosta Taraaan videosta mieleen, että mitähän nämä miekkoset ovat tehneet että ovat tuon sortin maalimiehiksi päätyneet. Siihen malliin tuossa "bossina" noita koiranhandlaajia puhutellaan, että ensimmäisenä ajattelisin noiden olevan vankeja. Ja tästä päivän aiheesta puheenollen, kauhistuttaisiko ihmisiä tuollainen rankaisu, jos nämä osoittautuisivat pedofiileiksi?

Pelkkää spekulaatiota tottakai enkä tiedä videon taustoista yhtään mitään, mutta tuli nyt mieleen kun tuossa aiemmin tänään puhuttiin muutenkin tuosta tuomitsemisesta.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 06:28  
+
0
Mun mies sen aika hyvin tuossa sanoi, että sellaista tuomiota voi hänen mielestään kannattaa, jonka on valmis toteuttamaan itse.
Juttu lähti sen 8v tytön murhasta, kun sanoin että nää on just niitä tapauksia joissa se kuolemantuomio olis Suomessakin paikallaan ja mies halus tietää, että olisinko itse valmis tai kykenevä painamaan nappia ja päättämään toisen ihmisen elämän.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 07:24  
+
0
Silmä silmästä, hammas hampaasta ei toimi enää tällä vuosituhannella. Vaikka kuka olisi tehnyt mitä, ei toisilla silti ole mielestäni oikeutta päättää toisen elämää tai kiduttaa häntä. Ihmiselle on oltava inhimillinen, oli hän tehnyt sitten mitä tahansa. Ok, pidin oikeastaan hyvänä uutisena sitä, että pedofiili oli saanut mäiskintää vankilassa (vai miten se meni), mutta lopunviimein niin ei olisi saanut kyllä tehdä, vaikka pieni sakinhivutus ehkä olikin "tarpeen". Toki meillä on liian lepsu systeemi ja tuomiot ovat ihan liian vaatimattomia muihin ihmisiin kohdistuneiden tekojen jälkeen, tuomioita saisi pidentää ja olot vankilassa saisi tehdä hieman huonommiksi (ts. pleikkarit pois jne). Toisaalta, niin monelle varmasti se pelkkä vapauden riisto on tarpeeksi ja voin kuvitella, että pää hajoaa jo siitä, että ei itse voi päättää päivärytmistään ja tekemisistään, saati menemisistään.

Kuolemanrangaistusta en voi kannattaa, sillä kuten jo sanoin, ei muilla ole oikeutta päättää toisen elämästä enkä voi hyväksyä sitä, että lain varjolla riistetään ihmiseltä henki.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 08:43  
+
0
^ Mä en kyllä voi IKINÄ missään tilanteessa hyväksyä kuolemantuomiota. Kenelläkään ihmisellä ei voi olla valtaa päättää toisen elämästä. Jos sanottais, että joissain tilanteissa on, mun mielestä se on sama asia kuin todettaisiin, että tappaminen joissain tilanteissa on OK. Ja se ei koskaan ole.
Muutenkin jotkut tuomitut pääsisivät paljon helpommalla kuolemanrangaistuksessa kuin elinkautisessa.

Ja asiasta toiseen, Koirien manikyyrit. No huh huh. :ttou:

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 08:55  
+
0
^Mulla tuli tosta uutisesta mieleen heti, et pitäs vissiin leikata poikien kynnet. :shifty:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 09:03  
+
0
Hirveän pitkiä kynsiä noilla manikyyrikoirilla! Mä kyllä tässä mietin, että onkohan tämä nyt vain nartuille tarkoitettua hömppää, vai saako uroksetkin lakata kyntensä? :mietiskel:

Sinällään mulle on ihan sama, vaikka joku koiransa kynnet lakkaakin, kunhan koiraa ei toimenpiteeseen pakoteta, eikä päästetä nuolemaan märkää lakkaa. Mutta on toi nyt kuitenkin ihan älytöntä! Eikä noi kynnet nyt oikeasti mitenkään hienoilta näytä.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Whitey

Whitey
Viestimäärä: 408

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 12:19  
+
0
Tuohon pedofiilien/lastenmurhaajien sakinhivutukseen vankilassa vielä piti sanomani että Suomessa hyvä vaan että sitä tapahtuu, kun meidän vankilat on parempia kuin kolmannen maailman hotellit. Eri asia jos puhuttaisiin vaikka jostain väli- tai etelä-amerikan vankiloista jotka oikeesti on jo itsessään karuja rankaisuja.
Tanskandoggi (25%) Boxeri (25%) & Amstaffi (50%) - molossimix Urpo s. 29.05.2012

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 12:25  
+
0
^^ Mä oon joskus meidän isän kanssa lakannut meidän perheen silloisen uroskoiran etutassun kynnet punaisiksi :D Mikä lie päähänpisto, muistan että hauskaa oli eikä koira kärsinyt. Kyllä vähän hölmö ja hassu saa olla, mutta turhamaisuuksiin ja liiallisuuksiin ei tuossa asiassa mun mielestä pitäisi mennä.

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 13:41  
+
0
Mua hirvittää tuossa lakkauksessa se että noita lakkoja aletaan varjelemaan eli rajoitetaan koiran liikkumista. Tosin ehkä ne ihmiset jotka noita tosissaan hankkivat ovat sellaisia jotka muutenkin kantavat koiran käsilaukussa.
Rise to reset the world.

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 16:43  
+
0
Ja mulle tuli mieleen, että vaikka koiran ei annettais nuolla lakkaa silloin kun se ei ole vielä kuivunut, mutta entäs sitten kun se on kuivunut? Luulis, ettei kovin hyvää tee tommoista lakkaa syödä, ja mistäs sitä ikinä tietää, vaikka koira alkais kynsiään kaluamaan.

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 17:11  
+
0

naukunen kirjoitti:

Mua hirvittää tuossa lakkauksessa se että noita lakkoja aletaan varjelemaan eli rajoitetaan koiran liikkumista. Tosin ehkä ne ihmiset jotka noita tosissaan hankkivat ovat sellaisia jotka muutenkin kantavat koiran käsilaukussa.



Tuli tuo sama ajatus mieleen. Kärjistettynä sitten siihen samaan syssyyn vielä turkki suojattuna näyttelyiden takia ja metsässä juokseminen kielletty.

Ja sitten raivon- ja vihannostatus tähän päivään: Poliisi epäilee äidin surmanneen viisi vastasyntynyttä lastaan Saksassa :mad::suru:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 17:29  
+
0

Niii kirjoitti:

Asiasta ihan johonkin muuhun Brittimies elää 46 koiran kanssa. ÖÖöö, nyt menee jo mulla ainakin yli.



Debidin ei itse näe elämäntavassaan mitään ongelmaa: hän jopa nukkuu koiriensa kanssa.



Öö, niin? Mäkin nukun mun koiran kanssa, välillä ihan kylki kyljessä. :nauru:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Whitey

Whitey
Viestimäärä: 408

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 17:55  
+
0
^ Mäkään en tajua tuota, ellei se sitten nuku pihalla niitten kanssa kasassa? Itsekin kun jaan parisängyn Urpon kanssa :D
Tanskandoggi (25%) Boxeri (25%) & Amstaffi (50%) - molossimix Urpo s. 29.05.2012

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 18:37  
+
0
^ No onhan se nyt hieman eri asia nukkua 46 koiran kuin parin kanssa. :DD
Mitenköhän ne nukkuu... Jossain kasassa?

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 20:56  
+
0
Koirat taitaa yön aikana vaihdella paikkoja, jotta jokainen saa vuorollaan nukkua sängyssä :D
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 21:01  
+
0

banaani kirjoitti:

Koirat taitaa yön aikana vaihdella paikkoja, jotta jokainen saa vuorollaan nukkua sängyssä :D


Kyllä siinä kuhina käy jos yli neljäkymmentä koiraa könyää sänkyyn ja alas yhden yön aikana. :nauru: Siihen pirttiin ei varmaan ainakaan ihan huomaamatta murtauduta.

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 22:13  
+
0
En kestä näitä uutisia...

Rinkeli ruiskeella otsaan

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: UUTISIA MEILTä JA MAAILMALTA 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 22:20  
+
0
^ :eek::eek::eek: Mitä h*lvettiä just katsoin?
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

  Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14 ... 43
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28244
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545792
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 13:15)