Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:03

Agilitypulina

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 50

Iceberg

Iceberg
Viestimäärä: 60

VS: AGILITYPULINA - Tiistaina, 08.06.2010 klo 14:08  
+
0
Kiitos rohkaisevista sanoista :) ehkä mää lähen kokeileen :) Mitä se oikeestaan kenellekään kuuluu, riittää että koiralla on rokotukset kunnossa :D viis taidoista tai ohjauksesta :D
~Anything’s possible when you speak from the heart~

Dordilla Iceberg
Distant Venus z Kovárvy

www.belgit.palvelee.fi

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: AGILITYPULINA - Tiistaina, 08.06.2010 klo 15:59  
+
0
kun ei ota asiaa liian vakavasti niin varmasti on kivaa vaikka meniskin päin peetä :aurinko:
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: AGILITYPULINA - Tiistaina, 08.06.2010 klo 20:54  
+
0

Lunatic kirjoitti:

No joo kieltämättä osui kerrankin mullakin onni mukaan.
Olitkos säkin eilen siellä infotilaisuudessa?


Mulla oli eilen iltavuoro töissä, joten en päässyt itse paikan päälle mutta kaveri oli. Sitten oon ollu yhteydessä mun tiiminvetäjään sähköpostitse.
Haluaisitko muuten joskus tulla Lunan kanssa Ojankoon treenaamaan mun kanssa? Aamuisin viikolla siellähän on niin hiljaista, että hyvin saa rauhassa harjoitella.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: AGILITYPULINA - Tiistaina, 08.06.2010 klo 22:08  
+
0
Olipa tosi kiva agilitytunti tänään. Koira toimi todella hyvin kaikkien harjoitusten ajan, jaksoi tehdä töitä ja ennen kaikkea oli todella innostunut agilitystä (eikä kentän muista koirista). Nyt parin kuukauden ajanhan olen hakannut päätä seinään karkailuongelman kanssa (koira alkoi yhtäkkiä karkailla tunnilla vaikka kesken suorituksen moikkaamaan toisia koiria). Tähän keksittiin ratkaisuksi se, että koira taukoilee aktiviisesti tunnin aikana harjoitusten välissä yksin kentän laidalla ja pyrin lopettamaan suorituksen aina mahdollisimman hyvään vireeseen. Nyt tekemisen meiningissä on ero kuin yöllä ja päivällä - selkeästi karkailu johtui osin siitä, että tunti on tälle koiralle liian pitkä aika olla kiinnostunut pelkästään minusta ja agilitystä, ja sen ajatus pääsi rakoilemaan muiden koirien suuntaan. Ehkäpä tästä agilitykoira saadaan :) Kun nyt vielä ohjaajakin pystyisi samaan. :nauru:
kääpin uros -09
shelam uros -16

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: AGILITYPULINA - Tiistaina, 08.06.2010 klo 22:17  
+
0
^Kyllä Väinössä on ehdottomasti potentiaalia. Sillä on sitä tärkeintä eli intoa tekemiseen, joten harjoittelemalla vaan ja samalla kun Väinö saa vähän ikääkin lisää, niin keskittyminen suorittamiseen, karkailun sijaan häviää varmasti. Ja kun sä oot niin rauhallinen ja määrätietoinen kouluttaja, niin kun tän saatte kuntoon, niin te ootte pitelemätön kaksikko!:jjei:
Niin hyvinhän Väinö sua tokossakin kuuntelee, vaikka onkin vähän "kierroksilla käyvä".
Tsemppiä harjoitteluun!
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: AGILITYPULINA - Tiistaina, 08.06.2010 klo 22:31  
+
0
^Kiitoksia! Musta kyllä usein tuntuu siltä, että meitä on kaksi varsinaista täyssählää liikenteessä. :nauru: Mutta ihanaa huomata, että poitsun into näyttäisi olevan mahdollista kanavoida oikeisiin asioihin. Vauhtia kyllä piisaa aina, nyt aikaisemmin vaan välillä vähän vääriin suuntiin. :nauru: Nyt kaksi viikkoa ollaan otettu tätä aktiivista taukoilua ja karkailuyritysten määrä on ollut tasan nolla. Ei se ole huomannutkaan muita koiria, kun on pistänyt menemään radalla. Joten vaikuttaisi toimivan - ainakin harvinaisen toiveikas olo on tällä hetkellä asian suhteen. :)
kääpin uros -09
shelam uros -16
(Viestiä on muokattu tiistaina, 08.06.2010 klo 22:32)

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 00:12  
+
0
Kyllä se sopii, mutta päivä"aikoja" mulla on tässä vaan nyt kesäkuun kun mies on kesälomalla ja hoitamassa lasta kotona. :cool:

Huomenna ehkä yritän mennä heti kun oon vaan herännyt... :shifty: Tai sitten torstaina... riippuen ilmastakin... :nauru:

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: AGILITYPULINA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 14:37  
+
0
Tänää se olis se eka mölli.. En meinannu saada nukutuksi viimeyönä, jännittää iiks.. :shifty:
saanähä uskalletaanko sittenkään mennä hitto tiedän et jos ei mennä niin heti mua kaduttaa niinkuin viimeksikin...
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: AGILITYPULINA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 17:09  
+
0
Ääks, meillekin ohjaaja sanoi että pitäis suunnata mölleihin tässä kesän aikana. Huhhhh.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: AGILITYPULINA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 18:01  
+
0
^Hienoa, tehän olette edistyneet hyvin! :)

Meillä on vielä piiiitkä matka ennen ensimmäisiä möllejä. Minä tunnustaudun suurimmaksi hidasteeksi (miten ihminen voikaan olla pihalla, kun rata alkaa koostua yli 4 esteestä...). :nauru:

Olikos se silleen, että mölleissä ei ollut ainakaan keinua? Mitä muuta möllikisoissa ei yleensä ole?
kääpin uros -09
shelam uros -16
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.06.2010 klo 18:03)

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: AGILITYPULINA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 18:07  
+
0
^Mölleissä ei yleensä ole keinua, keppejä,rengasta tai pussia. Näin ensimuistelemalla, voi tietysti riippua järjestäjästäkin, mutta yleensä ilmoituksessa lukee mitä radalla ei ole.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.06.2010 klo 18:08)

Newa

Newa
Viestimäärä: 2

VS: AGILITYPULINA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 18:48  
+
0
Meillä Milli on hyvinkin innokas agilityssa. Koira on vain jotain 50cm korkea, mutta hyppää kyllä korkealle. En niinkään harrasta agilitya, mutta olisihan se ihan hauskaa varmasti :hymy: Kilpailuihin en kyllä Milliä veisi, koska se haukkuu ja rähisee toisille koirille ihan hulluna, eli siis melkein sekoaa koiria nähdessään :eek:

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: AGILITYPULINA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 19:03  
+
0
Kannattaakohan ensimmäistä möllistarttia ottaa jos on kova vesisade? Meidän pitäisi Annin kanssa mennä ekaan mölliin lauantaina mutta tän päiväisten sääennusteiden mukaan näyttää aika sateiselta. Varsinkin kun Anni on tuollainen turkkirotu, mistä vesi ei todellakaan valu selkää pitkin alas mutta taas esim. sadeviitan pukeminen lämmittelyn ajaksi ja sitten suorituksen ajan pois voisi toimia. Mutta muuten en tiedä miten Anni suhtautuu vesisateessa esim. A-esteeseen...kannattaako ottaa riskiä?
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: AGILITYPULINA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 19:52  
+
0
ääks ku oot tämmöinen jännittäjä, en siis mennytkään Inon kanssa sinne mölliin. Paikalla käytiin ja meinasin ilmottaa mut sit rupesin jänistämään.. pah mun jännitystä kelpere...
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 21:49  
+
0
eeelisa: rohkeesti vaan. Möllit ei ole niin vakavat kisat, tai ei kai ne agikisat muutenkaan ole vakavia, iloinen lajihan tää on. :cool:
Mua jännitti vielä toisissakin mölleissä ja tulee varmaan aina jonkun verran jännittämäänkin... ja itseäni ainakin rentoutti se, että ei siellä muutkaan ihan priimassa vireessä olleet. :nauru:

Mutta auttakee! Olen kyllä jo ohjaajaltakin vinkkejä saanut, mutta Luna rupeaa taas tekemään sitä mitä teki viime kesänäkin eli tiputtelee rimoja/kaataa muurin. Eli tilanne on siis se, että jos on tilanne missä olen kerennyt/kerkeän koiran edelle radalla/treeneissä niin Lunalle tulee sellainen paniikki pysyä perässä ja sitten huolimattomasti rynnistää vaan esteet läpi huonolla tuloksella.

Lihaskunto ei tietty ole ihan samalla tasolla kun viime kesänä, kun on tota treenitaukoa ollut, MUTTA teki sitä siis viime kesänäkin kun lihakset oli ok kunnossa. Ja hyppää nytkin kevyesti 60 cm korkean esteen yli.

Ja nimen omaan tiputtaa silloin kun juoksen radalla sen edellä. Eli treeneissä ei ongelmaa jos lähetän sen/juoksen rinnalla/olen ottamassa sitä vastaan paikallaan seisten hypyn takana.

Mikä neuvoksi? :eitietoo:

Iceberg

Iceberg
Viestimäärä: 60

VS: AGILITYPULINA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 21:52  
+
0
eeelisa; noh täällä toinen joka jätti tän päivän mölli kisat välistä :D hyvänä tekosyynä käytin että miehelläni oli synttärit enkä viitsinyt lähteä :D Sen sijaan käytiin aamulla treenaamassa, R kuunteli tosi hyvin ja tosi hienosti seuras kättä ja ääntä. Pari kertaa veti jostakin esteestä ohi mutta se oli ihan mun omaa syytä, milloin vedin käden liian lähelle kroppaani ja milloin käänsin hartiat vastakkaiseen suuntaan -.- mutta onneksi ei R ottanut nokkiinsa vaikka olinkin välillä hukassa ^.^
~Anything’s possible when you speak from the heart~

Dordilla Iceberg
Distant Venus z Kovárvy

www.belgit.palvelee.fi

norruska

norruska
Viestimäärä: 236

VS: AGILITYPULINA - Torstaina, 10.06.2010 klo 12:44  
+
0
Vitsi mä jännitän lauantaita :-D
Mä en tiedä uskaltaisko mennä kisaavien radalle, vai meniskö sitä vaan takas mölliradalle. Toisaalta se kisaavien rata vois olla tosi hyvää treeniä heinäkuulle kun mennään sinne virallisiin, mutta sitten kun mulla on ongelmana se ratojen muistaminen ja kisaavien radalla on enemmän muistettavaa.. Toi koira kyllä menis kisaavien radallakin, mutta mä en oo itestäni niinkään varma..
Ennen lauantaita me ei päästä treenaamaankaan, mut ehkä se on hyvä niin..

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: AGILITYPULINA - Torstaina, 10.06.2010 klo 13:22  
+
0
Eihän ne vakavat olekkaan mut ihan yhtälailla ne jännittää (mua jännittää yleisestikkin kaikki erilainen, ei kyl tarvii ees olla uusikaan juttu) :) ajattelin ett jos sit loppukesästä kokeilis vasta ja reenais tän kesän ekaks kunnolla.. Inohan kyl varmasti osais jo mut MÄ en todellakaan osaa :roll:
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: AGILITYPULINA - Torstaina, 10.06.2010 klo 19:58  
+
0
Voiko möllikisoihin osallistua jos nartulla on juoksut? Jos ne on vaikka ihan loppupuolella, niin tarkastetaanko niitä.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA - Torstaina, 10.06.2010 klo 20:53  
+
0
Kyllä varmasti voi jos kerta SM-kisoissakin voi, mutta ne juoksuiset nartut kisaavat käsittääkseni viimeisenä. Kannattaa ehkä kysästä kisajärjestäjältä vielä.

Huomenna aamulla mennään taas treenaamaan ja meidän ihana ohjaaja lupasi tulla kanssa katsomaan meidän kanssa rimojen tiputtelu ongelmaa... siis ihan yksityisopetusta vallan!!:peukku:


  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28232
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6350
Viestejä yhteensä545775
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265916
(Tilastot päivitetty viimeksi 15.05.2024 klo 08:15)