Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:13

Auto, mopo... jne.-pulina

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 10

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Torstaina, 20.01.2011 klo 19:21  
+
0
onnee hurjasti jacknastylle!

saa nähä millon pääsen ite ajamaan korttia. täytin siis syyskuussa 18 enkä oo vieläkään alottanu ajamaan. mut se on isän vika ku se haluu kuulemma vaihtaa auton ennen ku alkaa opettaa.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Torstaina, 20.01.2011 klo 20:04  
+
0
mulki ihan vaihees kortti... teoriat kävin sillon joskus syksyllä jo MUT en oo vielkää käyny lääkäris nii en oo voinu lähettää poliisille lupii niin en oo ajanu ku pari tuntii... aaahhh pitäis nyt varmaa vähä ryhdistäytyy, mul olis jo kortti nimittäin jos en ois näin saamaton.
never regret something that once made you smile

jasnu

jasnu
Viestimäärä: 47

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 10:35  
+
0

nanika kirjoitti:

Tää ei nyt ehkä ihan kuulu tänne, mutta kuitenki :D

Oon nytte autokoulussa ja oon ajanu puolet tunneista. Oikeesti musta tuntuu että oon aivan surkee :D:D Ajo-opettajat kyllä sanoo ettei oo mitään hätää ku tunteja on niin paljon jäljellä, mutta ite en olis kovin luottavainen.
Mä osaan liikennesäännöt, ei siinä mitään, mutta ku liikenteessä meen aika paniikkiin ja sillee. Yksisuuntaset Siis miten hyviä te ootte ollu tässä vaiheessa? Onko teistä tuntunu ettei inssi mee varmasti ikinä läpi? :D

Tiedän kyllä että sitte ku saa inssin läpi niin ei tosiaankaan oo mikään mestarikuski ja sillon vasta se kunnon oppiminen alkaa. Mutta HUOLETTAA :D



Mulla ei varmaan ollu ajotunneissa ku kaks sellasta tuntiaki, että auto ei sammunu. Ja sillon ajotunti meni aivan järkyttävän huonosti, ku sain tietää koska mulla on inssi. Se opettajaki "mä alan pian luulla että sä et osaa ajaa!" :shifty: Ja olin ihan varma että ei mee läpi! Mutta inssis sitte taas keskityin eri tavalla, ja juttelin sen inssitädin kans koirista. :D
Eihän sulla pitäisi olla mitää hätää, kun kerran liikennesäännöt osaat! :) Ja voithan sä tarvittaes ottaa lisää tuntejaki, jos siltä tuntuu.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 12:02  
+
0
^ Nyt mulla onneks on onnellisesti kortti, mutta kyllä meinas tiukkaa tehdä :DD Ekalla meni inssi läpi, mutta en mä kyllä mikään loistava ollu..

Kaupunkiajot meni hyvin, mutta kun rupesin ite ajamaan niin en osannukkaan ajaa maantiellä yhtään kun nopeudet oliki eri luokkaa :D Ajettiin autokoulussa oikeestaan vaan kaupungilla, eikä matka-ajoa yhtään.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 12:32  
+
0
Mitäää maantieajohan on niin superhelppoa :D autokoulus kivointa oli ajaa just maantiellä, ku ei tarvinnu miettiä mitään että kuka väistää ja ketä jne!

Ihan outoo että mulla on ollu kohta vuoden kortti. Sit ku ylppärit on ohi niin meen kakkosvaiheeseen, ja samalle opettajalle ihan vaan siitä syystä, ettei se voi enää lytätä mua :lallati: Ja pitäähän mun mennä näyttämään sille että mä sainki MERSUN enkä mitään typerää Volvoa jota halusin joskus viime keväänä... :D juteltiin aina sen opettajan kans Volvoista ja se tosiaan anto mulle kaks ylimäärästä ajotuntia ilmaseks ku "ollaanhan me melkein sukua", ja siis tän opettajan vaimo oli mun tädin miehen sukulainen, eli ei olla edes minimaalisesti sukua...................

Autokoulu oli kyllä ihan hirveetä. Loppuvaihees olin siellä autos aina ihan itku kurkus ku oli niin kamalaa. Se äijä vaan hoki ja hoki että mun pitää "antaa itestäni enemmän" eikä se koskaan tarkentanu et mitä hittoa se sillä tarkottaa?!! Saa nähdä mitä se sanoo ku mulla on automaattivaihteinen auto... :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 12:35  
+
0
Ois se varmaan mullekki ollu jos autokoulussa olisin maantiellä ajanu :D:D Mutta taisin kerran ajaa moottoritiellä ja kahesti maantiellä. Sitte ku ajoin omalla autolla niin oli vaikee arvioida millon pitää jarruttaa ettei mee risteyksistä ohi yms :-)

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 14:04  
+
0
me ostetaan tällai auto, avon sedällä myynnissä. Hyundai Pony sedan -94. Iha jees ajettavuus, ajoin joskus kerran täl kauhajoel ja takasin. ei mikää mahtiuutuus, mutta sillai et sil pärjää :) eikä oo ajettu ees kovinkaan paljoo.

^kai ny autokoulus maantiellä ajetaan.... kyl mäki pääsin useempaan otteeseen ajaa maantiellä ja seinäjoki ny muutenki on hassu kaupunki ajaa.. :D viime syksyn sain ajokortin ja ja ihan jees. ekalla kerralla pääsin ite sekä teoriast et inssistä läpi vaik olinki vähä paineis.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.02.2011 klo 14:06)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 14:10  
+
0
^ Ei me ajettu paljoa yhtään! Inssissäki ajoin vaan kaupungilla :D Paitsi ku ajoin katsastusasemalta kaupunkiin ja takasin, niin siinä oli vähän matkaa 80km/h alue, mutta ei muuten. Mutta siis sellasta kunnollista maantieajoa ei ollu koko autokoulun aikana paljoa yhtään :( Sitte ku inssin jälkeen rupesin ajamaan omalla autolla niin oli ihan kauheeta ja isäpuoliki kysy että oonko mä ikinä ajanu maantiellä :D:D
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.02.2011 klo 14:11)

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 14:32  
+
0
no maantiel on just oikeesti kiva ajaa :D tosin se vauhtisokeus tulee suht helposti jos ajaa pidempää matkaa. motarilla en päässy ajaan ku tääl päin ei oo, lähin varmaan vaasas, mut ku käytii avon kaa hesas ni siel sit ajoin motarilla ja ohittelinki, ihan jännää töyhyä :jjei:
tosin seki riippuu ihan autosta et millaane se auto on ajettaes, mut en tiiä vaikuttaakse kuitenkaa nii hirveesti. sitä tarvii vaan ajaa et tottuu! :)
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 14:52  
+
0
Moottoritieajaminen on parasta! <3
Mun ajokortti vanhenee kohta, kävin kakkosvaiheen about vuos sitte enkä oo vieläkään hakenu sitä mun oikeeta ajokorttia :D:D pitäisköhän pikkuhiljaa potkia itteään persuksille..
Do or do not. There is no try.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 15:23  
+
0
Mä kävin viime viikolla just kakkosvaiheen. Ny pitää vaan vuosi odottaa ennen ku saan sen lopullisen kortin. Oon kyllä onnellinen, että kaikki autokoulujutut on ny ohi! Vaikka enhän mä ollu autokoulus ku vaan ton kakkosvaiheen, mut.... :D


Nii ja kyl mä muistan, että mulla oli monesti sillon opetteluvaihees sellanen olo, että en ikinä saa korttia. Ja se oli hassua, että yhtenä päivänä olin aivan epätoivonen ja seuraavana päivänä menikin aivan superhyvin! Nii vaan tuli kortti heti ekalla yrittämällä. :)

jasnu

jasnu
Viestimäärä: 47

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 15:38  
+
0
Mä haluaisin päästä kakkosvaiheeseen ja pian! Ennen ku saan jokku ylinopeus sakot tms.. :D

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 15:45  
+
0
^Joo mäki täs toivon ettei vuoden aikana vaankaan lähde kortti, koska muuten meni 320e hukkaan. :P

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 05.02.2011 klo 21:42  
+
0
kevari varattu myyjältä, korttia pitäis vaan ruveta suorittammaan :)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 06.02.2011 klo 23:06  
+
0

riiT kirjoitti:

tosin seki riippuu ihan autosta et millaane se auto on ajettaes, mut en tiiä vaikuttaakse kuitenkaa nii hirveesti. sitä tarvii vaan ajaa et tottuu! :)

Kyllä se vaikuttaa! Mä oon ajanu monella kymmenellä eri autolla ja on ihan kamalaa ajaa esim. moottoritiellä jollain ruikkuautolla. Tämmösiä on esim. jotku pienet autot, ne ei oo mun autoja sitte yhtään. En halua koko matkaa pelätä että auto lähtee lentoon ku ajaa 100 :D Niin ja sit esim. BMW-katumaasturit on kamalia.

Tukevat autot on KAIKEN A JA O, onneks meidän kaikki autot painaa enemmän ku ku 20kg, toisin ku esim. toi meidän mumman maailmankaikkeuden hirvittävin auto (Renault Twingo..........) joka on ollu meillä nyt syksystä asti säilytykses. Oon joutunu muutaman kerran ajaa sillä ja kauheempaa autoo saa hakee. Sen jälkeen oli taas ihanaa ajaa omalla Mersulla joka ei lähde lentoon vaikka mikä olis ♥ Tosin mursu ei oo ehkä ihan paras auto loskakeleille, se on Esprit-varusteltu eli se on normaalia matalampi ja voin kertoo, et viime viikonloppuna ku tiet oli semmosen 25cm loskan peitos niin olin muutaman kerran jumis... :D

Musta on tullu oikeen kunnon autojen analysoija ku oon ajellu niin paljo noilla isän työpaikan autoilla, aina ku ajan uudella autolla ekaa kertaa niin mulla on hirveet analysoinnit meneillään.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 25.04.2011 klo 22:14  
+
0
voi huoh..... olin v-loppuna elämäni ensimmääsis JOKKIS kisoos. voisinpa sanua että myös viimesis, mut ei ::::))

vappuna kans kemoran (?) kisoohin ja voiii raahhh! py menöö jo torstaina/perjantaina aamusta testaalemaha autua ja mä tuun illalla appiukon kans peräs. koko -tun vappu menöö hukkahan tuala!
olin niiiiiiiiiiin kiukkuune viime v-loppunaki vaikka oltiin vaan yhren päivän eikä jääty ees porihin yöks. huoh..... yhtä tuskaa.

ja nyt ollahan ainaki sen kaks päivää. py vissiinsä ajaa lauantaina vaan, ihan ok kattoon ku se ajaa mutta sen jälkehen voisin karota koko paikasta. -tuttaa nii armottomasti jo valmihiks.

sitäpaitsi mulle ei jääny ekoosta kisoosta niin hyvää kuvaa ku py:n isosiskon poikakaveri kaato oman autonsa v-lopun kisois ja joutu sairaalaan. että sillälailla, tai ei se oikestaan kaatanu sitä vaan toinen auto törmäs kuskin ovehen. jeesss......

+ että appiukko yrittää saara mua tenttimähä jokkistentin. jepjep. sitä ihmettä orotelles.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 25.04.2011 klo 22:21  
+
0
Löysin mun unelma-auton! :love: Veli osti BMW 325:sen, aivan upeeeee ajaa! Siis ehdottomasti paras auto millä oon ajanu, vaikka oon ajanu 15 vuotta uudemmillaki autoilla. Toi vaan olin just ku mulle tehty! En mieti enää kahta kertaa minkä merkin ostan seuraavaks, kaikki bemarit millä oon ajanu on ollu just hyviä!
Ja sitte ajoin elämäni ensimmäistä kertaa Mersulla. Mallia en tiedä, mut se oli ihan hirvee ajaa. Tosin se auton omistajaki sano että kaikki on inhonnu tota autoa aluksi(tosi vaikee ajaa ilman että sammuttaa sitä yms) mut sitte ku sillä oppii ajamaan nii se on hyvä. Mä ajoin sillä koko illan ja kyllähän se vähän paremmalta tuntu, mut en silti tykänny.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 25.04.2011 klo 22:30  
+
0
haha, pitäs varmaan taas totutella ajamaan tolla romulla :D:D ton kolme kk mitkä olin helsingissä harjottelus nii ajoin vaan kaks kertaa semmosella jättimäisellä perheautolla kehä ykkösellä ja kolmosella, ja ne oli SUURI järkytys korvessa koko ikänsä asuneelle :DD ihmiset ei oikeesti osaa pitää turvavälejä siellä??! sit ku oli kääntymäs jossaki nii se auto sammu miljoona kertaa ja kaikki vaan tööttäili takana :enkeli:

mut nyt toi fiesta on kyl helpompi ajaa ku ei oo enää TALVI. se on pakkasilla iha KAMALA ku sille pitää antaa ryyppyä iha hulluna, mut sit jos sitä antaa liikaa/liian pitkään nii sit se sammuu kans :D oikee unelma-auto. ja pakko pyörittää hulluna ennenku lähtee minnekää ettei vaan sammu... ja sit se alkaa aina välillä nykimään ajellessa sun muuta ihanaa.... ei radioo, ei ilmastointia. huoh :D:D lottovoitto ois kiva kiitos.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 25.04.2011 klo 22:57  
+
0
^ perus fiesta :--DD

munki pitäs käyrä kakkosvaiha täs pikku hiliaa, ei oo enää kauvvaa aikaa eres. ei vaan jaksaasi millää, son nii turhaa paskaa. turhaa rahastusta. aiva turhaa.
varsinkaa ku ei ne voi sitä korttia multa pois ottaa vaikka ajaasin kymmenen muoria hautahan.

:roll:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 25.04.2011 klo 23:05  
+
0
Mä rakastan meidän Fiestaa! Okei se häviää mun muru-Astralle ihan 100 - 0 mutta silti tolla Fiestalla on aina paikka on sydämessä :D tosi helppo ja mukava ajaa, kuluttaa ihan supervähän bensaa ja kiihtyy ihan hirmu nopeasti. Ja mun Fiestasta kyllä löytyy radiot, soittimet ja ilmastoinnit :D

Ainiin ja sain vihdoin aikaiseksi hakea mun uuden ajokortin poliisiasemalta :D ei se siellä ole lillunutkaan kuin kevyen vuoden.
Do or do not. There is no try.

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 10
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 23:45)