Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 09:39

Ensi kesäksi rantakuntoon! Vol. 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 21

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 09:39  
+
0
Tässä muuten hyvä linkki selventämään lihasmassan vaikutusta, vaikka alla olis sama rasvaprosentti!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 09:56  
+
0
tänä aamuna paino on 72,4kg :)

ja tänään tosiaan spinni!
mukava kun mulla alkaa tän jakson aikana liikunnan kurssi! niin saa vähän lisää liikuntaa kaveriksi muulle tekemiselle.

mut joo, nyt pitää vähän skarppaa tuon syömisen suhteen. leipää on ookkaa syöny, mutta vähän muuten kattoo noita hiilareita.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 10:05  
+
0
Mun lähtöpaino oli ennen joulua 59,6kg (olen 158cm pitkä), ja tähän mennessä olen päässyt 56,5 kiloon. Kolme kiloa on siis lähtenyt päälle kuukaudessa, mikä on mun mielestä tosi hyvä rytmi.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 10:46  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Mietin ensin, että sinnittelisin pelkällä maitorahkalla, mutta totesin sitten että en mä jaksa sitä rahkaa vääntää kuitenkaan joka päivä.

Mulla on kyllä menny ihan överiksi ton maitorahkan kans, ku keksin syödä sitä piltin kans. Ennen ku söin sitä marjoilla niin tein sitä ehkä pari-kolme kertaa viikos ja sit yökkien kiskoin sen alas, nyt vedän sitä kaks-kolme kertaa päiväs :D Piltin kans se on hyvää, mitä en olisi ikinä voinu uskoa ja on paljo helpompaa, ku noita ei tarvi ku sekottaa. Ärsytti aina kaivaa blenderi esille ja sit se pitää vielä pestä ja tunkee takasin kaappiin, ja kaiken lisäks se rahka oli vielä niin hirvittävän pahaaki!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 11:02  
+
0
Mä kyllä tykkään blenderirahkoista. Mun blenderi on koko ajan keittiön tasolla ja se sekoituskippo on mukin kokoinen ja muotoinen. Ei tuu tiskiä eikä ole vaikeaa. Rahkassa se koostumus ja perusmaku ovat kuitenkin aina aika lailla samat, vaikka sinne sekoitelisi mitä pilttejä ja gojimarjoja. Olen syönyt sitä kuitenkin melkein pari vuotta säännöllisesti ja treenatessa päivittäin, joten ihan mielelläni vedän jotain muuta proteiinipitoista treenin jälkeen. :D

Kyllä mä aiemminkin vedin Fastin Recoveryä, mutta se vaihtui takaisin rahkaan melko luonnollisesti jossain vaiheessa.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 11:17  
+
0
Mulla ne marjat pilas ihan täysin rahkan. Niistä tuli ihan kummallinen sivumaku, ja aluks söin vielä Ehrmannia joka on aivan kammottavaa ku vertaa tohon Valion pehmeään maitorahkaan. Ei ees hoksaa että syö rahkaa ku sitä vetää piltin kans. Meillä on ihan vammanen blenderi, johon jäi aina puolet rahkasta ku niitä viimesiä roippeita ei saanu kaivettua sieltä pohjasta millään :pyssyt:

Nyt rahkaa on helppo ottaa töihinki mukaan, ku ne voi sekottaa siellä valmiiksi. Kerran erehdyin tekemään annoksen illalla valmiiks ja ku töis söin sitä, niin oksensin jo suuhuni ku se oli vielä normaaliaki hirvittävämpää. Voi luoja, miks en oo keksiny tota pilttiä aiemmin, oon kärsiny ihan turhaa!

Noi palautumismömmöt on kyllä käteviä, ku ne on helppo ottaa salille mukaan ja sit kiskasta heti treenin jälkeen. En ikinä aiemmin muistanu ottaa mitään hiilaripitosta mukaan eikä siitä sit oo enää hirveesti hyötyä, ku syön jotain kotona eli jonku 40min treenin jälkeen. Meillä alkaa olla koko talo täynnä noita jauhonyssyköitä, ku veli vetää niitä + ties mitä muita, isä on nyt innostunu kans vaikka se haukku niitä ensi monta vuotta ja nyt minä... :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 08.02.2012 klo 11:18)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 11:28  
+
0
Mä oon vähän miettinyt josko aloittaisin ihan oikean salitreenin pumpin kylkeen, mutta jotenkin vierastan hirveästi painoja ja vapailla painoilla on tuolla salilla niin ärsyttävää tehdä, koska kaikki tangot on aina varattu. Eikä se ole läheskään yhtä kivaa kuin pumppi!

Täytyy miettiä sitä tarkemmin sitten, jos haluan kasvattaa lihaksia enemmän kuin mitä pumpilla saan kasvatettua.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 12:15  
+
0
nyt on sit liitytty salillekin. tänään illalla se spinni, huuui en oo ennen kokeillu!

ja otin sen kk kortin sittenkin enkä mitään kämästä 10 kerran :D
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 08.02.2012 klo 12:22)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 12:23  
+
0
Mäki kelasin motivuksen spinniin mennä :D ehk törmäillää siel sit.

tarttisin nii kipeesti kyl uusii treenivaatteita...
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 12:27  
+
0
^ mikä sali? :D
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 12:31  
+
0
Center :p
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 12:33  
+
0
samma häär!

varmaan kuolen sinne, mul on takareidet ihan kipeen eilisest potkimisest :( venyttelyt muka auttaa in my ass
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 12:39  
+
0
Joo siis spinni on ihan kauheeta rääkkii jos ei oo tehny sitä ennen! meinasin kuolla mut sen jälkeine fiilis oli jotai uskomatonta :D ja siel soi hyvää musaa! tai riippuu kyl ohjaajasta...
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 14:27  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Tässä muuten hyvä linkki selventämään lihasmassan vaikutusta, vaikka alla olis sama rasvaprosentti!

Oon lukenu ton joskus aiemminki ja on oikeesti tosi mielenkiintoista luettavaa!

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 16:47  
+
0
en voi muuta sanoa, kui että spinni on ihan mailman paras juttu! :D ja nyt kun olin ma uuden ohjaajan tunnilla, niin oli muuten ihanaa. Ja tänään uudelleen<3 siis ihan törkeen kivaa!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 17:24  
+
0
Mä taas inhoooooooon spinningiä :D Inhoon muutenki kuntopyörää, mutta tänään silti ajattelin kotona polkee sillä. Oon ollu spinningis kerran ja en mee enää ikinä, ei ollu yhtään mun juttu.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 18:21  
+
0
mä pääsinki peruutus paikalle sinne kahvakuulaa nii kävin testaa (ku ens tunti sitä vasta 24. päivä.... vähä täyttä) mut ei toi kyl mitenkään erityisen kivaa ollu? oletin et se on ihan megakivaa kun ne on niin täynnä ja kaikki vaan hehkuttaa sitä mut öööeeh ihan perus? eli keskiviikkosin kyl varmaan mielummin spinniin kun tonne ku kahvist sit kuitenki pe/la, jos mahtuu.

ja huomen nyrkkeily (mun kädet..) ja sit perjantaina joku tanssillinen tunti, saa nyt nähä miten pärjään niiden koreografioiden kans ekat tunnit :D oon pyörivä katastrofi luultavasti
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 08.02.2012 klo 18:22)

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 20:57  
+
0
munkin mielestä spinni on ihan täyttä kuraa, mutta en kyllä tykkää myöskään kahvakuulasta! :D huomenna taas salille, liikkatunnin jälkeen!

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 20:57  
+
0
munkin mielestä spinni on ihan täyttä kuraa, mutta en kyllä tykkää myöskään kahvakuulasta! :D huomenna taas salille, liikkatunnin jälkeen!

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 21:05  
+
0
Mä oon kyllä tosi iloinen, että meillä on koulussa vähintään se kahdeksan tuntia/per viikko voimankäyttöä! (jossa siis tulee tappavan kuuma, tunnit hurjan rankkoja)
Oon nykyään nimittäin tosi laiska muuten liikkumaan, mitä nyt koiran kanssa käyn lenkeillä ja teen vatsat päivittäin. Kahvakuulaa tulee keikuteltua kans usein, mut siihen se sit jää.
Voimankäytöntuntien lisäksi meillä on yhteisissä aineissa liikuntaa.
Tuleepahan liikuttua kunnolla, vaikka en periaatteessa vapaaehtoisesti sitä teekään! :viheltel:
Shania 11092011>
Inna 20092012>

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 21
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 05:15)