Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 09:39

Ensi kesäksi rantakuntoon! Vol. 2

Siirry sivulle: 1 ... 19 20 21

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Tiistaina, 22.01.2013 klo 20:55  
+
0
Mä meinasin kuolla sinne spinningiin, mutta ihanaaaa! :D

Ens kerralla uskaltaa lisätä vastustaki aikasemmin. Nyt en kauheen aikasin uskaltanu ruveta satsaamaan, ku en tienny miten kauheeta on vielä luvassa...

Ja treenikasseista tuli mieleen, että mä oon oikee treenikassinatsi! Pitäiski ostaa taas uusi, ku tuo vanhan väri ei enää miellytä. Kuka oikeesti ostaa violetin?! Ei se sovi mihinkään..
(Viestiä on muokattu tiistaina, 22.01.2013 klo 20:58)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Tiistaina, 22.01.2013 klo 21:14  
+
0
Mä oon aivan hullu treenikassien suhteen :D Aluks mä halusin ehdottomasti Niken, koska oon Nike-tyttö henkeen ja vereen. Käskin tädin tuoda mulle semmosen, mut se ei sit löytäny pinkkiä Nikeä joten se toi PUNASEN ADIDAKSEN, mä vihaan Adidasta! Se oli ihan kamala. Koko salilla käyminen oli ihan pilalla sen takia. Sen laukun pitää olla hieno, koska mun pitää raahata sitä joka paikkaan ku siellä on kaikki vyöt, vetoremmit, treenipäiväkirjat, juomapullot ja muut varusteet. Sit käytin hetken aikaa jotain meidän megavanhaa Turtles-laukkua (:D), mutta se ei ollu hirveen uskottava joten ostin jonku Icepeakin ihan perus mustan ku oli vaan 15e Cittaris. No se oli liian iso eikä muutenkaan hyvä. Metsästin taas uutta ja sit löysin TÄYDELLISEN Stadiumista, just oikeen kokonen, pinkki ja sopivasti taskuja <3 Toi on niin hyvä etten enää tarvi sitä Nikeä.... ehkä...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 24.01.2013 klo 17:06  
+
0
Mullon täydellinen viininpunanen Björnin putkikassi salisäkkinä! Ihan sikahyvä, saat kaiken mahtumaan mitä tarviit ja vähän lisääkin vielä :peukku:

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 24.01.2013 klo 18:06  
+
0
Mulla on kaikki treenikamat S-marketin harmajassa muovipussissa, vaikka mulla on kaksikin kassia. :shifty:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 24.01.2013 klo 18:53  
+
0
Loppuviikko menee kivasti sillee, että huomenna salille, lauantaille joku ryhmistunti, sunnuntaina aamusta salille ja illalla spinningiin. Maanantaina ois sitä combattia ja siinä näytti olevan ensin kymmenen minuutin tekniikkaosuus, joten se ois varmasti hyvä näin ensimmäiselle kerralle :D En nyt varannu sitä vielä, kun koulu vähän haittaa harrastusta, mutta jos koulusta kerkee niin vois mennä!

Aamusin on niin parasta mennä kuntosalille, ku siellä ei yleensä oo ku pari tyyppiä lisäks! Iltapäivisin mulla meinaa heti mennä hermo, jos on yhtään ryysistä tai joutuu odottamaan.
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.01.2013 klo 18:54)

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Perjantaina, 25.01.2013 klo 00:15  
+
0
nyt on pakko kertoo et kävin äsken juoksemassa! ja oon siis aina ollut aivan surkee juoksemaan, 500 metrin jälkeen jo tuntunu aina et ei pysty enempää. mut aloin äsken panikoimaan ku mulla on ens viikolla cooperin testi, jota en oo ikinä juossu ku yläasteella oli tytöillä 1500m. mut siis kävin kokeileen et jaksanko siis hölkätä sen 12min ilman kävelyä (:D) ja jaksoin! ja oli vaan pakko jatkaa eteenpäin ku tuntu et jaksaa nii helposti ja juoksin sit loppujen lopuksi kokonaiset puoli tuntia pysähtymättä ja kävelemättä kertaakaan. ja tää on oikeesti niin suuri saavutus mulle!! :D ja oisin vielä jaksanu enemmänki mut päätin nyt ottaa kuitenki rauhallisesti ku en oo varmaa yli vuoteen ees yrittäny juosta. oon siis käyny viime syksystä säännöllisesti spinningissä (ja lopettanu tupakoinnin) mut en oo muuta aerobista harrastanut. ja oon jotenki aatellu et ei mun kunto oo noussu ollenkaan ku jokainen spinning-tunti on aina entistä raskaampi, mut se tietenki johtuu siitä, et laitan aina vastusta enemmän :D mut pakko alkaa kyllä juoksemaan nyt säännöllisesti.

päätin myös et maaliskuussa varaan ajan personal trainerille tuolla salilla missä käyn ku haluan alkaa käymään ihan salilla, oon käyny nyt pumpissa mut ei se kyllä pidemmän päälle oo niin tehokasta. haluaisin varata sen ajan heti ku tulee rahaa, mut ens kuussa on niin paljon ylimääräisiä menoja et ei oo vara vielä :(

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 10:59  
+
0
Ensi viikko näyttäis ryhmäliikuntojen osalta tältä:
Ti: Spinning
To: BodyBalance
Pe: BodyStep
La: Zumba

Balance houkuttelee kovasti, ku se pidetään lämpöstudiossa! :D Spinningissä ja zumbassa olinki jo tällä viikolla ja ne oli molemmat aika kivoja! Tuolla zumbassa olin eilen ihan läpällä, kun ei sille päivälle ollu oikeen muuta hyvää vaihtoehtoa ja se oliki kivaa :-D En oo ikinä ollu oikeella zumba-tunnilla niin yllätyin kyllä positiivisesti. Kiva sellanen piristävä tunti.

Stepistä en oo kuullu toistaseks mitään hyvää, mutta pitää koittaa sitä nyt kerran ainaki.

Tälle päivälle mulla oli spinning, mutta peruin sen kun reidessä tuntuu vähän vanhaa vammaa. Enkä usko että spinning tekee sille hyvää :D

Tuo bodypump mua kiinnostais, mutta ku en uskalla mennä sinne! Pääseekö siellä ensikertalainen hyvin mukaan vai pitäiskö oottaa uutta ohjelmaa vai mitä?
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 27.01.2013 klo 11:02)

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 28.01.2013 klo 22:04  
+
0
^ siis pääsee kyllä hyvin mukaan, ite menin kesken ohjelman eikä ollu kyllä mitään ongelmaa. ja uskallat kyllä mennä jos minäkin oon uskaltanu! otat vaan tarpeeksi pienet painot ekalla kerralla :)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Tiistaina, 29.01.2013 klo 06:56  
+
0
Okei, kiitti runopoika !

  Siirry sivulle: 1 ... 19 20 21
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 08:15)