Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 09:39

Ensi kesäksi rantakuntoon! Vol. 2

Siirry sivulle: 1 ... 18 19 20 21

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 27.06.2012 klo 22:23  
+
0
Mä en oo täällä pitkää aikaa käyny, lenkkeilyä yhä harrastan säännöllisesti ja nyt oon lopettanu kaikki hese ja mäkki ruuat enkä syö enää karkkia.
Huomenna alan käymään avokin kanssa salilla ku se käy sielä muutenki, ni sai vähä motivoitua muakin.
Pitää vissii ostaa sinne jotkut sisäkengät ?
Ja osaako kukaa muuten sanoa onko merkittävää eroa kasvirasva ja kermajäätelöillä?

+ yks juttu vielä, millasia housuja te käytätte salilla?
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 27.06.2012 klo 22:54)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 28.06.2012 klo 11:02  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Mä yllätyin ku luin, ettei juoksu oo mikään paras rasvanpolttomenetelmä. Luulis että siinä just rasva tirisis ku kipittelee menemään.

mulle on aina väitetty, että reippaassa kävelyssä polttaa tehokkaammin rasvaa kun juostessa (?).

mua ärsyttää istua täällä lahdessa tekemättä mitään, toisaalta oon kipeä joten en vois muutenkaan salille mennä. oli vähän tuskanen tunti maanantaina kun oli ihan flunssassa siellä.

ja tää on ihan hirveetä kun pystyisin ihan helposti korvaamaan kaikki nää herkut jollain muulla muuten..... mutta kun KAIKKI vaan syö näitä niin sorrun koko ajan itekin ja jos en ota niin aletaan valittamaan että en ota. huoh?! eilen sentään pakotin jasun jättää sipsipussin kauppaan vaikka senkin sai oikeesti taistella että se jätti sen sinne :D tunnen kuinka vaan lihon. tosi ahdistavaa.
never regret something that once made you smile

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 28.06.2012 klo 15:37  
+
0
mulle on kerrottu että kun malttaa pitää sykkeen mahdollisimman alhaalla, mutta juoksee kuitenkin, niin rasva palaa parhaiten? :D ota näistä nyt sitten selvää!

// hakis mää vedän ihan umbroissa meneen =D
(Viestiä on muokattu torstaina, 28.06.2012 klo 15:48)

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 28.06.2012 klo 15:41  
+
0

keps kirjoitti:

mulle on kerrottu että kun malttaa pitää sykkeen mahdollisimman alhaalla, mutta juoksee kuitenkin, niin rasva palaa parhaiten? :D


Mulle kans maratoonariappiukko selitti jotenkin sillai, että sykkeen pitää olla tietyllä välillä (ja se yläraja oli yllättävän matala), jotta kunto kohoo ja rasva palaa parhaiten. :b
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 28.06.2012 klo 16:06  
+
0
^Just töi syke juttu, eli esim. reipas kävely (sellanen et mieluummin hölkkäis ku kävelis) polttaa enemmän rasvaa kun hölkkääminen :)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 28.06.2012 klo 17:47  
+
0
^Jep, ja varmaan sit kun kunto kehittyy, niin syke pysyy "riittävän" alhaisena, vaikka hölkötteliskin tai jotain, emmätiiä? :3
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 28.06.2012 klo 19:31  
+
0
tulin just salil, olin iha innoissani sinne menos ku oli upouudet salivaatteet mut en tiiä oks mul tosi huono kunto vai mitä mut tuli paha olo lopus :DD Mul ei oo ikin ees monen tunnin lenkil tullu noin paha olo.

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 28.06.2012 klo 22:47  
+
0
mä olin eilen motivuksen muokkauksessa ja se oli ihan kauheeta!! :D tai niinku rankkaa, en sit oikeen tiiä tykkäsinkö vai en! siel oli kyl liikaa kaikkee askelkyykkyjä sun muita koska vihaan niitä aina treeneissäki enkä ikinä ite tee niitä vapaaehtosesti. ehkä pitäs :D... mut sitte vielä ku kävin tänää vetää kentäl vähä juoksuvetoja ja jalat oli jo valmiiks niin jumissa tosta eilisestä, et en varmaan huomenna voi nousta sängyst ylös... en muista millo mun jalat ois ollu näi kipeet, tai leirillä ehkä enne juhannust mut niinku jostain yhestä treenistä haha.

aattelin ostaa tonne nyt sellasen 10 kerran kortin, et vois käydä vaikka kerran viikos ku joku tollanen jumppa ois iha kivaa vaihteluu ainaseen lenkkeilyyn ja normi salitreenaukseen (puhumattakaa kaikest muust omaan lajiin liittyväst treenauksest...) ja kerta maksuin toi on nii törkeen kallista.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 01.07.2012 klo 15:53  
+
0
herranjestas hullaannuin!! mulla aukes taas salikortti heinäkuulle ja seuraavat kaks viikkoa näyttää tältä:

maanantaina spinni interval
tiistaina punttis
keskiviikkona pumppi
torstaina ylävartalo (ohjattu tunti, en oo ennen kokeilu!)
perjantaina punttis

maanantaina spinni interval
tiistaina spinni basic
keskiviikkona core (uusi tunti mulle!)
torstaina punttis
perjantaina venyttely relax
sunnuntaina punttis

ooooh, tästä tää lähtee!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 01.07.2012 klo 15:59  
+
0
mäki taas ryhdistäydyn! alotan heti huomenna kattomaan taas syömisiä ja heti kun oon terve niin takas salille ja vois pitää pari viikonloppua taukoa juomisesta. järkyttävää miten tää juominen lihottaa (darra sapuskoineen ym.).

nyt tiukkaa treenii! :cool:
never regret something that once made you smile

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 01.07.2012 klo 18:00  
+
0
Helvetin helvetti, mun selkä ei yhtäkkiä enää kestä kyykkäämistä. En tiiä mikä siihen on tullu, mut kyllä veeituttaa. Pitäis varmaan mennä hierojalle tai jollekki, kyykkäämistä en tasan lopeta. Käytiin tänään vetääs taas 1h 20min treeni isän kans ja äsken kompastelin jalkoihini ku en jaksanu nostella niitä... :D Eilen yks kaveri istu mun syliin ja kehu mun teräksisiä reisilihaksia :cool: Melkoset etureisilihakset löytyy, vielä ku sais vähä tota sisäreisiröllöö pois niin ai että. Vatsa on esim. törkeen hieno, mulla on muutenki superlittana maha niin nyt ku on vielä treenannu vatsalihaksia niin voi pojat!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 01.07.2012 klo 18:00)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 02.07.2012 klo 20:31  
+
0
Mä rrrrrrakastan juosta! :love: Ihanaa ku oon jälleen löytäny innostuksen siihen! Tällä kertaa oon kuitenki asettanu itelleni tarkkoja tavoitteita, joten toivottavasti mun motivaatio pysyy yllä vähä kauemmin ku aikasemmilla kerroilla.

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 05.07.2012 klo 22:14  
+
0
Juokseminen vaan on paras harrastus ikänä. ♥ Mulle tulee siitä aina niin jäätävän hyvä fiilis!

Oon nyt juossu seittemää kilometriä ja vois varmaan pidentää kymppiin (jos vaan keksis jotain kivoja reittejä), koska toi seittemän menee jo niiiiin kevyesti!
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Tiistaina, 17.07.2012 klo 09:20  
+
0
musta alkaa tuntua et mun kropalla on jotain liikuntaa vastaan... varasin viikonloppuna itelleni combat-tunnin maanantaille mut enhä mä sinne voinu mennä; koko eilisen päivän mun sydän tykytti kokoaja niitä lisälyöntejä, iha valehtelematta kymmeniä kertoja (tuntuu tosi inhottavalta tossa rinnassa, ihaku henki salpautuis), sit töissä vikan tunnin aikana rupes päähän koskee iiihan sikana ja olin niin rättipoikkiväsynyt etten jaksanu ees kävellä kämpille 1,3km matkaa vaan piti mennä bussilla. päänsärky helpotti vasta ku otin 1g panadolia ja makasin sängyssä tunnin. on tää vaan niiin mahtavaa....

ei kait se auta ku mennä kropan mukaan. syömistä oon kuitenki nyt parantunu ku viimenen kuukaus on menny iha suoraan sanottuna läskeilyks :D oon syöny karkkia enemmänku laki sallii (pitiki lopettaa se karkkilakko...), myös pikaruokaa ja pizzaa on menny aika kiitettävästi! tavoitteena ois nyt syödä aina ees jotain aamupalaks, välipalaks syödä töissä vaan hedelmiä tai välipalapatukoita eikä mitään karkkia tai jogurttia........ ja sit syödä iha perus kotiruokaa ja lisätä kasvisten määrää.

onneks on lääkäriaika elokuussa nii voin vähä kysellä et onko tämmöne jatkuva voimaton olo normaalia.. rautatabletteja oon syöny nyt reilun viikon(?) mut entiiä auttaako ne niin nopeesti tai johtuuko tää ees raudanpuutteesta.

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Tiistaina, 24.07.2012 klo 17:15  
+
0
oon viimesen kuukauden ollut reipas ihminen ! oon käynyt lenkillä 2-3krt/vko ja salilla samoin, syöny paremmin ja oikeesti ja kliseisesti vaan jaksanut paremmin ja nukkunut hyvin! ah ihanaa! ennoo oikein ikini lenkkeilly mut nyt oon innostunut, se on kivaa! :)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 11:19  
+
0
mua harmittaa ku töiden takii ehin käydä salilla vaa 1-2krt viikossa :( no parempi se kai on ku ei mitään.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 23:14  
+
0
^ onneks täälon joku muuki jonka työt haittaa harrastuksia.
-ttu en oo taas pia 3 viikkoo kerinny käyrä! ahistaa. tää kesä on ihan menny läskiks justiinsa ku pääsin nii hyvähän vauhtihin ennen kesän alkua ja alko näkyä tuloksia.

itq ja parq! -tuttaa niin suunnattomasti. tuntuu taas niin turhalta maksaa siitä nii törkeesti kuus ku ei kerkee ees käyrä!
kattelin ittiäni peilistä ja oon ihan varma et oon jo veltostunu! ällöttäääääää.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 23:33  
+
0
minä myös :heiluti:

tuntuu niin inhottavalta ku ei kerkee salille eikä lenkillekkään omalla aikaa. että kivasti oon turvonnu tässä kesällä.......
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 23:46  
+
0
mäki oon läskistyny. inhottaa.
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 26.07.2012 klo 04:02  
+
0
Jaksan juosta jo 7km nopeesti!! Kuntoni kohisee
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

  Siirry sivulle: 1 ... 18 19 20 21
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:00)