Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 09:39

Ensi kesäksi rantakuntoon! Vol. 2

Siirry sivulle: 1 ... 19 20 21

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 09.08.2012 klo 12:50  
+
0
Oke, eli kolmen viikon päästä pitäs juosta se 10km 40minuuttiin.... voeee, no onneks on nyt ainaki aikaa treenaa.

Alotan muuten kahen viikon päästä joogan! :D oon ihan käsittämättömän innoissani! toi on tollanen kolmen kuukauden tehokurssi pienryhmässä. Oi oi ♥ vihdoinkin toteutan sen haaveeni :)


(mutsi sanoo et oisin laihtunu... :mietiskel: en tiiä sitte. voihan se olla ku ei oo ollu oikee rahaa syödä!)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 13.08.2012 klo 21:56  
+
0

tuleaari kirjoitti:

Alotan muuten kahen viikon päästä joogan! :D oon ihan käsittämättömän innoissani! toi on tollanen kolmen kuukauden tehokurssi pienryhmässä. Oi oi ♥ vihdoinkin toteutan sen haaveeni :)


Mä harrastin kans joogaa, mut viime syksynä lopetin kun muutin silloin yheks lukukaudeks pois kotoo. Mut niin, se on kyl mahtava harrastus, tulee ihan upee fiilis! Ainoo ongelma mulla oli se, että nukahdin usein siinä loppurentoutusten aikana, ku oon niin uninen ihminen ja siinä tulee kyllä niiiiiin rento olo. :--D
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 13.08.2012 klo 22:14  
+
0
ja noin mä liityin fortiukselle! nyt on kaksjakonen tapposaliohjelma ja tärisin ihan hulluna vaan kun käytiin kaikki liikkeet läpi ja tsekattiin painot, ai että ! kyllä on taas motivaatio huipussaan ja uusi elämä täältä tullaan jiihaa ! :jjei:

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Tiistaina, 28.08.2012 klo 15:24  
+
0
Tämän viikon plääni:

Ma: olin spinnissä & pacessa
Ti: bodypump
Ke: bodycombat + jooga
To: Pace + spinning
Pe: -
La: midnight run 10 km

Puuh! Mut ihanaa huomata et mulla alkaa olee jo pienet vatsalihakset näkyvillä!
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Lauantaina, 01.09.2012 klo 06:49  
+
0
yhyhy. älkää naurako, tää on eka kerta vuosiin kun juoksin noin pitkään putkeen! vedin siis cooperin. tulos oli jotain noin 1750m, keskisyke 180 ja huippusyke 202, oli ylä- ja alamäkiä siinä niin siksi hyppelehti. tää oli tosiaan ihan vaan tsekatakseni tänhetkisen kunnon, jos tää juoksuhalu pysyy yllä niin tuun tekee noita varmaan kerran kuussa tai jotain ihan vaan pitääkseni kirjaa että miten kehittyy.

mutta nyt tiedän että pystyn juoksemaan 12 minuuttia putkeen, en siis ole ihan niin huonossa kuosissa kun epäilin, eli tästä on hyvä jatkaa. tänään käyn myöhemmin vielä lenkillä ja huomenna salille. sitä on enää reilu 10 päivää jäljellä, sit pitäis osata päättää että jatkanko vai en, eli periaatteessa pitäis nyt saada joku opettamaan mulle siellä jotain.
this parrot is no more!

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Lauantaina, 01.09.2012 klo 20:18  
+
0
Olin eilen pitkästä aikaa(köhköh, kolmeen kuukauteen....) salilla ja ai hemmetti en meinannu pystyä kävelemään tänään! Samoin mun yläselkä on iiiihan jumis. Vois yrittää nyt tosissaan käydä salilla, koska sain kerranki tehtyä oikein kunnon treenin. Ja varmaan tekis tosi hyvää mun selälleki jos sais noita selkälihaksia vähän parempaan kuntoon. Ja reidet/perse kyllä kaipaa lihaksia....

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Lauantaina, 01.09.2012 klo 22:07  
+
0
Mää oon niin ylpee itestäni, mulla ei oo mistään kesäkiloista tms. tietookaan, sen sijaan lihakset on kasvanu kohisten, mun reidet on saanu ihan oikeet, näkyvät lihakset ja etureisi on muotunu semmoseks ihanan teräväks :love: Oon ihan hulluna salilla käymiseen, se on ihan parasta. Ei oo huipumpaa fiilistä ku se, että jalat sheikkaa omia aikojaan etkä jaksa kävellä salin portaita ylös ja prässistäki pitää konttia pois :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 02.09.2012 klo 14:20  
+
0
Midnight run juostu!! 10km aikaan 01:06:20! Sijoitus 2001. xD mut toisaalt, oli tuolla melkein 9000 juoksijaa että ihan jees! Mun tavote oli alle tunti, mutta juma että oon ylpee ittestäni :) en oo koskaan juossut noin pitkää matkaa, enkä kertaakaan kävellyt, pystähtynyt tms ! Ku pääsin maaliin ni aloin vaa itkee ku en uskonu et pystyisin tohon :D voitin itteni ja fiilis on aika helvetin hyvä. (tosin oksentelinki sitte koko yön mut what ever!) voittajafiilis :)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Murrau

Murrau
Viestimäärä: 136

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 06.09.2012 klo 16:38  
+
0

tuleaari kirjoitti:

Midnight run juostu!! 10km aikaan 01:06:20! Sijoitus 2001. xD mut toisaalt, oli tuolla melkein 9000 juoksijaa että ihan jees! Mun tavote oli alle tunti, mutta juma että oon ylpee ittestäni :) en oo koskaan juossut noin pitkää matkaa, enkä kertaakaan kävellyt, pystähtynyt tms ! Ku pääsin maaliin ni aloin vaa itkee ku en uskonu et pystyisin tohon :D voitin itteni ja fiilis on aika helvetin hyvä. (tosin oksentelinki sitte koko yön mut what ever!) voittajafiilis :)



Vautsi, paljon onnea, toihan oli tosi hyvin jos siel oli niin paljon porukkaa!

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Torstaina, 20.09.2012 klo 17:23  
+
0
^ jep! kiitos paljon, oli kyl ihan mahtava fiilis :p
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Tiistaina, 25.09.2012 klo 18:01  
+
0
oli tollanen mukava melkeen 3 viikon urheilutauko kiitos kipeän jalan ja flunssan. Mutta nyt koitan jos vaikka keho kestäis taas!

eli tällanen viikko ollut/tulee olemaan:

ma: power walking 70min
ti: power walking 50min + juoksu 10min + jooga
ke: bodyc
to: ratsastus
pe: -
ja viikonloppuna ehkäpä jotain kevyttä :)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 25.09.2012 klo 21:29)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Tiistaina, 25.09.2012 klo 18:37  
+
0
maanantai lenkki + pyöräily (yht 10,6km)
tiistai jalkarääkki salilla
keskiviikko lenkki
torstai salilla selkä, haba, ojentaja, vatsat, hartiat
perjantaina jalkatreeni ja rinta
lauantaina lepi
sununtaina pump fx
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 19.12.2012 klo 17:35  
+
0
pakko vähän kirjotella tänne nyt :D eli mä alotin mun kesäkuntoon-projektin lokakuussa, ja oon nyt käyny siitä asti sisäpyöräilyssä 2-3 kertaa viikossa ja pumpissa 2 kertaa viikossa. oon alottanu melko rauhallisesti ettei innostus lopu kesken, ja panostanu ruokavalioon enemmän ku ikinä. mut tähän asti on kyllä menny tosi hyvin, ensimmäistä kertaa 7 vuoteen oon pystyny pitämään ruokavalion suhteellisen hyvänä liikunnan ohella. yleensä se on menny siihen, et oon lopettanu syömisen ja enkä oo sit jaksanu liikkua kunnolla. mun nii ekaa kertaa tuntuu siltä et teen kaiken oikein, tai ainakin melkein :D en oo painoakaan kyllä tarkkaillut paljoa, tällä hetkellä se on n. 57-58kg. pituutta löytyy 175cm, joten ei mun sinänsä tarvii laihduttaa, tai ei haittaa vaikka paino nousiskin vähän.

mut mun suurin ongelma on varmaan aina ollu käsivarret :D oon viimeksi käyttäny toppia tai lyhythihaista t-paitaa julkisella paikalla varmaan 8 vuotta sitten.. mut nyt parin kuukauden pumpin jälkeen voin jo sanoa, et jos jatkan samalla tavalla niin varmaan ens kesänä voin huoletta käyttää toppeja yms :) ja nyt mun suureksi ongelmaksi onkin noussut alavartalo, joka näyttää jotenkin hirveen isolta ylävartaloon verrattuna. mulla on aika pitkät jalat, mut jotenki tuntuu et ne on niin paksut et ei ne ee näytä pitkiltä :D eli alavartalotreeniä pitää kyllä lisätä! haluan käyttää farkkuja vielä joskus :D

tänään ajattelin käydä kokeilemassa les millsin cxworxia sisäpyöräilyn jälkeen, ja jos se ei ihan kamalaa oo niin voisin alkaa käymään sielläkin. mut haluaisin kokeilla bodysteppiä kans mut oon odotellu tässä, et jos tuolla salilla järjestettäis sellanen bodystep low-tunti niille jotka haluaa kokeilla, syksyllä ois ollu semmonen mut en sillon päässyt :( en jotenki uskalla mennä sinne normitunnille ekana, ku en todellakaan oo hyvä missään tommosissa :D

tulipa paljon tekstiä :D

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Keskiviikkona, 19.12.2012 klo 23:02  
+
0
Oon laihtunu täs sanotaa 3 viikon sisällä sitten kutakuinkin 4kg o_o. en ees muista koska oisin painanu näin 'vähän', varmaa joku kaks-kolme vuotta sitten?

Sitte ku saan uuden salikortin nii alan kyl kans käymää tossa spinnissä!
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 21.01.2013 klo 18:06  
+
0
AAAA, mulla on ensimmäistä kertaa elämässäni salikortti! Oon niin innoissani! :-D Oon oikeesti valehtelematta kaks vuotta suunnitellu ja siirtäny tätä, koska onhan se rahallisesti aika iso panostus joka kuukausi. Mutta päätin, että nyt tai ei koskaan. Selaan täällä ihan liekeissä tän viikon ryhmäliikuntoja ja kaikkea.

Spinninghän on ihan sooouulääästsiison, mutta oisko sillä hyvä alottaa mun ryhmäliikuntaharrastus?

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 21.01.2013 klo 20:30  
+
0
^ ei helvetissä! perse ei kiitä sua enää sen jälkeen :( no ei, on se ihan jees jos siis kestää vaan sen kovan penkin. alota bodycombatista!
never regret something that once made you smile

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 21.01.2013 klo 20:47  
+
0
Hmm, pitää kyllä koittaa BodyCombattia!

Varasin nyt tälle viikolle spinningin ja CXWORXin. Ei kai se auta ku kokeilla mistä tykkää.. :D

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 21.01.2013 klo 23:25  
+
0
spinning, ehdottomasti! ei se pers ole enää useamman kerran jälkeen kipeä ;)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Tiistaina, 22.01.2013 klo 00:15  
+
0
mun perse(luut) taitaa olla jotenkin erityisen herkkiä :suru:
never regret something that once made you smile

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Tiistaina, 22.01.2013 klo 17:31  
+
0
on muuten mielettömän ihana fiilis pakkaa treenikassi ja laittaa hiukset ponnariletille ja suunnata salille pitkästä aikaa! oon ollu ikuisuuden enemmän tai vähemmän kipeenä ja nyt viimein pääsee takas entiseen rytmiin, eli kuutisen kertaa viikkoon. kiva päästä taas siihen että liikkuu ulkona huomattavasti useemmin treenikassi olalla kun normaalilaukku.

pläänäsin jo että t saa suunnitella mulle saliohjelman ja ruokavalion jossain vaiheessa. meen nyt aluks sulattelee vähän näitä läskejä ja teen kaikkee enemmän aerobista, mut sit alkaa orjallinen lihaksien kasvatus projekti! :twisted:
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu tiistaina, 22.01.2013 klo 17:35)

  Siirry sivulle: 1 ... 19 20 21
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:45)