Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 09:39

Ensi kesäksi rantakuntoon! Vol. 2

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 21

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 16:04  
+
0
pitäsköhä ostaa kuntopyörä..

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 16:18  
+
0
ensi viikon liikuntasuunnitelma olisi tämmöisen näköinen:
maanantai kahvakuula
tiistai punttis
keskiviikko spinni
torstai lepo
perjantai spinni ja lentopallo
lauantai puntti
sunnuntai pumppi
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 16:26  
+
0

nanae kirjoitti:

pitäsköhä ostaa kuntopyörä..

ooh jos mä oisin rikas <3
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 16:32  
+
0
^
anttilast saa nyt sadalla eurolla, eihän se mikää maailman paras varmaa oo mutta kai se jotenki toimii :D ois kyl kiva sellane hirmu hieno

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 16:34  
+
0

mysterious kirjoitti:

Mä oon iät ja ajat itkenny mite hirvee mun kroppa on, aina löytyny jotai vikaa.

tää on kyllä jännä ku kaikki jäbylit haluu kuksii sua ja tytöt itkee ku niillä ei oo sun kroppa.


muttanii, mä löysin nyt fiksun salin fiksulla hinnastolla keskustasta. kunhan saan rahhoo niin vois käydä kattoo sitte millasta siellä on ja viihdynkö edes. mut toinen vaihtoehto ois jatkaa näiden kolmen about kymmenen kilometrin lenkin sahaamista vuorotellen niin joo, ehkä mä kuitenkin viihdyn. käyn vaan sitten myöhään illalla tai aikasin aamulla niin pärjään.
this parrot is no more!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 16:34  
+
0
en muista oonko kertonu tänne jo mun ens viikon ohjelman? no anyway

ma: motivus (joku tommonen perus tunti)
ti: step
ke: combat (ja jos jaksan lomalla herätä niin sykemuokkaus aamulla, mut luultavasti tahon nukkua kun kerranki voin)
to: nyrkkeily
pe: juoksee ja muuta pientä ja omatoimista
la: combat
su: combat

skippaan tiistailta nyrkkeilyn ja meen steppiin :D enkä nyt varmaankaan tee torstaina steppi+nyrkkeily comboa ku pe anyway juoksee.
never regret something that once made you smile

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 16:38  
+
0
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=609812&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10045&categoryId=10458#

te jotka tiijätte kuntopyöristä mitään ni onkohan tuo iha humpuukkijuttu? mä en tiiä mitään kuntopyöristä joten mietin että pitäskö tilata

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 16:40  
+
0
tehtis, ennen joo rutisin turhasta aina mut hei aika kuluu ja ajan kans oon rupsahtanu.
Kuntopyörä ois kyl oikeesti iha sika kiva! se menis nii vaa telkkarii kattelles se pyöräily tai sit hirveet musat taustalla. ootan et lumet sulais ni pääsisin juoksee ja muutenki vetää pitkii lenkkejä, ei kiinnosta yhtää tuol hanges rämpii täl hetkellä.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 16:47  
+
0

nanae kirjoitti:

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=609812&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10045&categoryId=10458#

te jotka tiijätte kuntopyöristä mitään ni onkohan tuo iha humpuukkijuttu? mä en tiiä mitään kuntopyöristä joten mietin että pitäskö tilata

no sen alkuperänen hinta on 200e, joten ei se ole niinkään satasen halpis. mutta tohon sykkeen- ja kalorikulutusmittaukseen en luottais juurikaan, matka ja nopeus on varmasti luotettavasti mitattavissa.

muuta en sit tiedä, välttämättä toi kahdeksanportainen vastustsydeemi ei riitä enää puolen vuoden tai vuoden päästä jos tolla meinaat polkee tavoitteellisesti itelles paremman kunnon.
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 16:56  
+
0

tehtailija kirjoitti:


muttanii, mä löysin nyt fiksun salin fiksulla hinnastolla keskustasta. kunhan saan rahhoo niin vois käydä kattoo sitte millasta siellä on ja viihdynkö edes. mut toinen vaihtoehto ois jatkaa näiden kolmen about kymmenen kilometrin lenkin sahaamista vuorotellen niin joo, ehkä mä kuitenkin viihdyn. käyn vaan sitten myöhään illalla tai aikasin aamulla niin pärjään.

Fittikö?
Varjo 12/2010 ♥

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 17:02  
+
0
huomenna sitte ekaa kertaa combattii... pikkase pelottaa en salee pysy siel messis ollenkaa :D

jee oon laihtunu melkee 2kg!

+ to: bodypump ja pe: spinni
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 19.02.2012 klo 17:25)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 17:03  
+
0
^^ei ku siinä se satasen alotusmaksu ja vuoden asiakkuus. power centerissä ei alotusta (ei mainita ainakaan sivuilla) ja kuuden kuukauden asiakkuus ja pc vielä muutaman euron halvempikin, auki 5-24 joka päivä, ei ihan yhtä kätevä ku 24/7 mut kelpaa
this parrot is no more!
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 19.02.2012 klo 17:03)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 17:06  
+
0

tehtailija kirjoitti:

no sen alkuperänen hinta on 200e, joten ei se ole niinkään satasen halpis. mutta tohon sykkeen- ja kalorikulutusmittaukseen en luottais juurikaan, matka ja nopeus on varmasti luotettavasti mitattavissa.

muuta en sit tiedä, välttämättä toi kahdeksanportainen vastustsydeemi ei riitä enää puolen vuoden tai vuoden päästä jos tolla meinaat polkee tavoitteellisesti itelles paremman kunnon.


kiitos vastauksesta
aattelin lähinnä lenkkeilyn ohelle tota jos se enemmän tehois pakaroihin ja reisiin. ehkä uskallaudun tilaamaan pitää nyt katsoa..
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 19.02.2012 klo 17:06)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 17:36  
+
0
jos tahtoo muotoa pakaroihin ja reisiin niin salille, tanko olalle ja kyykkäämään jonkun ohjaajaan ohjatessa. pyöräily on aerobista ellei saa törkeetä vastustusta, ja sillon mulla ainakin tuntuma vaihtuu automaattisesti etureisiin, tosin jostain syystä pyöräilen kai aina lähinnä etureisillä.

että jos ei osaa itse katsoa että kuntopyörässä on tarpeeksi vastustusta ja tuntuuko se treeni just siellä missä pitää, niin ei kannata, jos osaa niin mikä jottei. mutta kyllä ne lihasmuodot painoilla tehdään helpoiten, ja aina on hyvä jos on joku osaava tyypperöinen neuvomassa. jos ei salin ohjaajat vakuuta niin käyt nykäsemässä jotain isoa äijää hihasta, räpsytät silmiä ja kysyt nätisti tahtoisko se opettaa sulle kyykkytekniikan. ihan varmasti tahtoo.
this parrot is no more!

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 18:00  
+
0
ahaaa.. höh aattelin et oisin polkenu itelleni unelma kropan :DD
iskä on kisannut painonnostossa suht kauan joskus joten se noista tietää, en sitte pitäskö siltä pyytää sen joku tanko ja sillä kyykkyjä tehrä.
harmi jos kuntopyöräilyllä ei kunnon tuloksiin pääse, mä kyllä oon aina pysyny ihan timmissä kunnossa pelkällä lenkkeilyllä koska oon ollu luonnostaan aina tosi hoikka, mutta ois kiva jos sais kunnonkin kohoamaan ja aina voi parantaa.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 19.02.2012 klo 18:00)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 18:02  
+
0
juu siis kestävyyskunto ja rasvan vähentäminen tolla toki onnistuu, muttei lihaksien kasvatus eikä voima juurikaan.
this parrot is no more!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 18:05  
+
0
tajusinpa muuten vasta nyt et meilläkin on tanko ja painoja kotona kun faijakin tosiaan noita painoja nostellut. miten oo koskaan tajunnu et vois vedellä noilla kyykkyjä, faijan kans kyl muutenkin vois lähtee sen duunin salille kun se osais treenauttaa..

ominpäin en uskalla lähtee kuntosalille kun en osaa tehä mitään.
never regret something that once made you smile

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 18:10  
+
0
tehtailija osaatko sanoa vaikuttaako polkeminen kiinteytymiseen? mitään suuria lihaksia en tavoittele haluisin ehkä vaan hiukan timmimmän alavartalon (reidet pakarat) ylimäärästä mulla ei näkyvästi oikeastaan varmaan olekkaan, mutta haluaisin kiinteytyä ja saada rasvaprosentin pienemmäksi.
anteeksi kysymys tulva mutta näistä jutuista kun ei oo kokemusta

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 18:29  
+
0
aerobista se on, eli rasva palaa. fiksu sykemittari avuks ja poljet sitten sen neuvojen tai oman fiiliksen mukaan.
this parrot is no more!

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 18:36  
+
0
Kiinteytyminen = lisää lihaksia -> lihas on timmimpää ku rasva -> kroppa on kiinteempi. Ja päältä turhat rasvat pois jos sitä on.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 19.02.2012 klo 18:36)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 21
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 02:30)