Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 09:39

Ensi kesäksi rantakuntoon! Vol. 2

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 21

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 18:52  
+
0
Tai vaihtoehtoisesti:

Kiinteytys = laihdutat -> Lihakset paremmin esiin rasvan alta

//Omanapa: JESSS! Olen terve! Huomiseksi heti pilatestunti. :hymy: Oon syönyt taas melko vapaasti mitä on tehnyt mieli (koska en ole saanut oikeaa ruokaa alas), joten täytyy taas pitää tosi tiukkaa kuuria pari-kolme päivää, että saa nesteet pois.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 19.02.2012 klo 18:57)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 20:04  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Kiinteytyminen = lisää lihaksia -> lihas on timmimpää ku rasva -> kroppa on kiinteempi. Ja päältä turhat rasvat pois jos sitä on.



nanae kirjoitti:

tehtailija osaatko sanoa vaikuttaako polkeminen kiinteytymiseen? mitään suuria lihaksia en tavoittele haluisin ehkä vaan hiukan timmimmän alavartalon (reidet pakarat) ylimäärästä mulla ei näkyvästi oikeastaan varmaan olekkaan, mutta haluaisin kiinteytyä ja saada rasvaprosentin pienemmäksi.
anteeksi kysymys tulva mutta näistä jutuista kun ei oo kokemusta



:)
this parrot is no more!

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 20:18  
+
0
^ No sitte ei vaan treenaa isoja lihaksia :D Nainen ei saa mitään jumbolihaksia ihan sekunnis, niiden eteen joutuu tehdä aika paljo työtä eli ei oo pelkoa, että perus salitreenillä yhtäkkiä ilmestyis jotku hullut lihakset.

Jos ylimäärästä ei oo niin sitä on hankala laihduttaa poiskaa, eli sit kannattaa hankkia niitä lihaksia enemmän niin on timmimpi.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 20:24  
+
0
kiitos kaikille neuvojille !
ehkä mä uskallaudun tilata sen kuntopyörän jos sillä pääsis alkuun ja sais kuntoaki kohotettua varmaan. pitää sit kattoo jos tarvii lisätä salitreeniä sen mukaan miten edistyn. ruokavalion uusiminenki varmasti auttaisi.
oon kyllä hirveen kade teille jotka jaksatte kaikennäköstä puuhata! itelläni ei energia riitä, mutta ehkä pikkuhiljaa tästä pääsen vähän kuntoilun makuun. tavoitepainoa ei kyllä ole mulla varmaan järkeä asettaa kun en laihduttamista hae.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 20:27  
+
0
Musta on ihanaa, kun koiratytöissä on paljon fiksuja ihmisiä, jotka ymmärtää näiden asioiden päälle. :love: Voi pyytää apuja ja saa kannustusta. Aploodit teille!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 20:35  
+
0
Kadaverin kanssa samaa mieltä, ite en tienny näistä jutuista mitään ja ihana juttu oli, että täällä sitte annettiin neuvoja ja vinkkejä ihan tälläselle aloittelijallekkin (:
mä nyt sit tilasin tuon kuntopyörän, saa nähä kaua jaksan olla innostunut polkemaan sillä. Hyvä puoli tosiaan se, että huonommallakin säällä sitten pääsee pyöräilemään :D

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 12:56  
+
0
huh, meinas mennä ihan läskiks (kirjaimellisesti) tää mun projekti, mut pääsin tänään vihdoinkin salille _kuuden päivän_ tauon jälkeen. otin aika rauhallisesti mut silti heti parempi fiilis kun toivon mukaan (tai siis kun) pääsen tästä takasin rytmiin, enkä oo tänään enää syöny mitään herkkuja (saavutus kun tietäsitte mitä oon koko tän viikon naamaani tunkenu) ja sain edes sen lupauksen itelleni pidettyä. meinasin jo vaipua epätoivoon, mut kyl se siitä kun muistutteli itelleen miten hemmetin hyvä fiilis tästä tulee ^_^

/ mua aina naurattaa jos joku luulee että asun samalla aikavyöhykkeellä, kun kc saa tän näyttämään siltä että oon ylpee että oon onnistunu olemaan ilman herkkuja jopa puoleen päivään asti :DDD mut siis täällä alkaa olla ihan nukkumaanmenoaika jo.

mut opin kyllä taas kantapään kautta että mä en tunne sellasta asiaa ku kohtuus tässäkään asiassa, siinä vaiheessa kun mun ruokavalio alkaa lähtemään käsistä niin syön sitten ihan oikeesti mitä sattuu ja miten paljon tahansa vaan koska fuck this shit. sit toisaalta niin kauan kun pitäydyn siinä kurinalasessa dieetissä niin mikään ei saa mua laittamaan about mitään hyvää kurkusta alas ja tuntuu että hedelmätkin on liikaa..... en vaan tajua miten saan sen ketjureaktion aikaan eli pistän sen ekan palan suklaata suuhuni >_>

mun tavoite siis tästä lähtien on kohtuus. en halua enää stressata mun syömisiä, laskea kaloreita ja suunnitella seuraavan viikon syömisiä jopa unissani (true story). en tiedä mitä mä oikein söin jossain vaiheessa kun en käytä viljatuotteita, sit jossain vaiheessa karsin maitotuotteet ja hedelmät ja vähän kaiken. jotain rajaa nyt tähän hommaan. viljatuotteiden pois jättäminen rajottaa kuitenkin niin paljon mun syömisiä jo nyt että kai sitä voi edes jostain nauttia.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 20.02.2012 klo 13:11)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 13:06  
+
0
vyötärö
88cm (1.1) >> 83cm
= -5cm
reisi
60cm (1.1) >> 57,5cm
= -2,5cm

paino
75,6kg (1.1) >> 71kg
= -4,6kg

tämmöinen tiivistetty pläjäys! huippu fiilis :-----) tänään spinni ja vatsatreeeeni!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu maanantaina, 20.02.2012 klo 13:07)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 13:38  
+
0
pitääki mennä huomenna nyrkkeilyyn ku en kerkeekään steppiin! eipä se kyl mitään :D
never regret something that once made you smile

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 13:43  
+
0
olin hirveen ylpee itestäni ku tulin just puolentoist tunnin lenkiltä sit tulin tänne lueskelemaan ja nyt tuntuu etten oo tehny mitään :DD

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 17:35  
+
0
mulla tuli sellanen suuttumus kaikkeen laihdutus/kiinteytys/ihansama-höpinään joskus kuukausi pari sitten ja lopetin kaiken. ei huvita, ei kiinnosta, ärsyttää kun kaikkien elämä pyörii salin ja ruoan ympärillä ja sen että miellyttää yleistä ihannetta ja näyttää kaikille että nytpä minä käyn salilla taas juoksentelin tuolla trikoot päällä ja olen hyvä ihminen ihanaa jahuu. ihan sama miten paljon väittää että tekee vaan omaksi ilokseen ja blablablaa musta tuntuu että taustalla on vaan se että kaikkien kuuluis nykyään olla samannäkösii ja muotosii ja tehdä samoja asioita. eniten ehkä suututtaa se että oon itsekin niin kiinni siinä ihanteessa, salaa mua harmittaa että on vähän mahaa ja reittä, vaikka niitä ei siis kuitenkaan ihan hirveesti ole... kunnon noidankehä kuitenkin.

tykkään kyl liikkua mut ei vaan jotenkin enää huvita, tuntuu että kaikki liikuntakin on nykyään tehty semmoseks että voi tähdätä siihen että on rantakunnossa 3027 ja hyvä beibe ihkuissa biksuissaan. voisko joku vähän kommentoida tähän et miks te laihdutatte ja liikutte ja paljonko mietitte sitä ja miks mä oon näin vihanen?

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 17:51  
+
0
Mä en laihduta, mut liikun siks että se on kivaa ja on ihan mahtava olo, ku on ensi ollu henkihieveris hiki roiskuen vaikka BodyStepis. Haluan pysyä hoikkana, olla sopivan lihaksikas enkä mikään löysä, haluan näyttää hyvältä nyt ja aina enkä halua koskaan olla läski.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 17:53  
+
0
olipa toi tunti tylsä! ei siinä tullu ees kunnolla kuuma.. tein vähän painavemmilla painoilla niin sain ees ihan ookoon käsitreenin mut kaikki muut liikkeet lopetettiin just ku ne alko tuntuu raskailta! eii, olisin halunnu ite viel jatkaa.

kattelin jo ennen sitä tunnin alkuu kyl et meit oli ehkä neljä nuorempaa (alle kolkyt vee) ja syy selviski ku tuolla soi vaan iskelmä ja sit se ohjaaja lauleskeli siel ilosena "mä kuuntelen tompaaaa-aaaa" :D mut no ihan jees tälle viikolle kun mullei tuu mitään kunnon välipäivää ollenkaan niin tää nyt oli kevyt!

ja ninapapan kysymykseen, en oo tyytyväinen itteeni niin siksi teen asialle jotain jotta voin olla tyytyväinen ja onnellinen :enkeli: simple as that. plus tästä saa hyvän fiiliksen! en tajuu kuinka joku voi olla 'vihanen' siitä et ihmiset tahtoo liikkuu (tai siis näyttää hyvältä).
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 20.02.2012 klo 17:58)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 18:08  
+
0

nipanapa kirjoitti:

voisko joku vähän kommentoida tähän et miks te laihdutatte ja liikutte ja paljonko mietitte sitä ja miks mä oon näin vihanen?

mulla on aina ollut epäterve suhtautuminen ruokaan, se on tullut kotona ollessa ja syödessä ja olin aina ala-asteella se vähän pullukka muksu, vaikka olin sporttinen ja sillai. sit yläasteella keksin et jee hei voin olla syömättä ja sit laihdun ja se meni ihan överiks. sit lopetin sen ja lihoin kaikki mitä laihduin eli reilu kymmenen kiloa takas ja vielä paljon lisää päälle. sit viime keväänä rupesin laihtumaan pikkuhiljaa, mun itsevarmuus oli ihan tyystin kadonnut, näytin kamalalta, painoin 67 kiloa kun pituutta on 159cm.

nyt painan 52.4kg, mun obsessio ruokaa kohtaan on poissa, mulla on terve olo ja pelikuva ei näytä enää yhtään kamalalta, näytän paremmalta kuin sillon neljä vuotta sitten kun painoin 49 tai jotain, varmaan koska mun omakuva on vihdoin rehellinen eikä "omgzzz oon maailman läskein ja huonoin ja rumin ja yhyy". mun päivittäiset kalorit on tosi alhaalla mutta se on lähinnä jotta tää laihdutus on pian ohi ja pääsen vetää pari kuukautta vähän plussakaloreilla jotta kasvattelen vähän lihaksia ja naisellisia muotoja ennen biksukautta. mulla on nykyään enemmän hyvä olo itseni kanssa, mun pömppiskin on yleensä vaan söpö! ja mä tosiaan tarkotan nyt ihkaomaa mielipidettä itsestäni, en ulkona juuri käy ja poicciksen kanssahan mä edelleen oon vähän epävarma, mut paljon vähemmän ku puol vuotta sitten.

ja joo, kyllä mulla on tarkotus näyttää siltä ettei musta ekana ajattele että onpa läski, mutta muu ei juuri kiinnosta, kun makuja on niin monia enkä kaikkia todellakaan tahdo enkä voi miellyttää. googlatkaa vaikka heidi vuorela, en ikipäivänä tahtois näyttää siltä vaikka sen kuville moni äijä run-... kuolaakin, ainakin useampi ku mun kuville kuolais.

moni tykkää kumitissistä, monet olemattomista tisseistä, monet tosi isoista tisseistä, monet keskikokotisseistä mut useimmille se on jokseenkin ihan sama. monet tykkää tosi pienestä pepusta, monet tosi isosta, useimmat jostain siltä väliltä eikä senkään kanssa oo kauheen tarkkaa. luonnollinen määrä selluliittia ei ketään fiksua haittaa, ja toiset tykkää enempi androgyynista vartalonmuodosta, toiset taas selvästi naisellisesta. mä elän tosimaailmassa eli tiedostan että kaikilla ihmisillä on oma makunsa eikä yhtä oikeaa muottia ole vaikka mediaa orjallisesti seuraavat ja tottelevat niin yleensä luuleekin.

yleensä kauniimmat ihmiset on kauniimpien kanssa, ja me keskiverrot/rumat sitten omankailtaistemme kanssa, eikä se haittaa yhtään kun oon niin hyvä bongaamaan miellyttäviä/söpöjä/seksikkäitä yksityiskohtia. esimerkiks mun poicciksella on karismaattisin hymy maan päällä, se vaan hymyilee kunnolla harmillisen vähän. sen takia sitä aina kutitan. ja oon kateellinen sen ripsistä, ne on ihan tummat ja runsaat ja luonnostaan ylöstaipuvat (ja olisitte nähnyt kun laitoin niihin ripsaria!!1), mun taas sojottaa kaikki eri suuntiin ja ne on ihan harmaita :((((
this parrot is no more!
(Viestiä on muokattu maanantaina, 20.02.2012 klo 18:10)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 19:01  
+
0
PUUUH. muuttelin tota mun tän viikon tuntei pikkuse:

tänään skippasin ton combatin koska jänistin :D haluisin jonkun kaverin tonne mun kaa!! mut siis menin sitte spinningiin taso 3:seen ja ai ettäää ku oli kauheeta mut nyt on voittajafiilis!

ke: spinni
to: vatsatreeni
pe: spinni

ja siis itsehän urheilen sen takia ja hehkuttelen sitä koska mulla on päässä se yks vartalotyyppi jonka haluun. en haluu olla mikää tikkulaiha vaan terveen ja lihaksikkaan näkönen. haluun varsinkin kiinteemmät ja lihaksikkaammat reidet! + että syön herkkuja pari-kolme kertaa viikossa enkä nyt oo missään karkkilakossa, nii siks urheilen vähä enemmän myöskin etten nyt ainakaa lihois :) JA että urheilu on kivaa jee. (en siis ollenkaa osaa taas muotoilla lauseitani kunnolla :heiluti:)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 19:55  
+
0
mä aloitin laihdutuksen sen takia, koska oon ylipainoinen ja etenkin vyötärölihava. meidän suvussa on kakkostyypin diabetestä ja raskausajan diabetestä ja haluan minimoida mahdollisuuteni sairastua siihen, eli siksi laihdutan. ja koska tämä mun vyötärölihavuus on kaikkein pahin riskitekiä tuon sairauden saamiseen. toiseksi mun polvet reistaa ja haluan laihduttaa, ettei polvet rasittuisi niin kovan taakan alla.

toki haluan myös laihtua siksi, koska en ole tyytyväinen mun ulkomuotoon. ja etenkin tuohon keskivartaloon. haluan olla timmissä kunnossa ja miellyttää omaa silmää, että oman kehon kanssa osaisi olla ja olisi jopa kiva. liikkumalla myös tavoittelen parempaa kuntoa ja kestävyyttä. ettei portaissa tarvitsisi puuskuttaa ja kauppakasseja kantaessa ei tekisi kuolemaa :-D ja liikunta vaan saa niin superhyvälle tuulelle!

eli yleisesti ottaen laihdutan aika monesta syystä. ja kaikki nuo asiat vaikuttavat aika tasapuolisesti. enkä koe, että laihduttaisin pelkästään siksi, että en pidä peilikuvastani. vaikka myönnän toki, että sekin vaikuttaa laihduttamiseeni.

ja niin, tänään oli kahvakuula ja siihen kävelin reippaasti vielä 20min päälle, jeei!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 19:56  
+
0

tehtailija kirjoitti:

mä elän tosimaailmassa eli tiedostan että kaikilla ihmisillä on oma makunsa eikä yhtä oikeaa muottia ole vaikka mediaa orjallisesti seuraavat ja tottelevat niin yleensä luuleekin.


Miksei, MIKSEI joku voi tulla takomaan tota mun päähän!? :(

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 20:17  
+
0
mä en laihduta, kuha vaa liikun omaks iloks. ehkä mä luulen laihduttavani, sitä ei oo koskaa vahingossakaa tapahtunu et ois kiloja pudonnu. toivon kyllä että vähä sais pois tosta ja tästä ja tuolta.. nyt oon alkanu miettii et tekeekse mua yhtää onnellisemmaks tai kohottaakse mun itsetuntoo oikeesti et oisin semmosissa mitoissa ku mielessäni ajattelen.

oon siis 174cm pitkä ja mun paino on heitelly niin pitkää ku jaksan vaa muistaa 65-68kg välillä.

nyt mä tein sen, tilasin kuntopyörän.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 20:55  
+
0
nipanapa kommenttiin mäkin voisin vastata
myönnän sen, että ajattelen mitä muut ajattelevat musta ja haluan näyttää hyvältä, mutta ennenkaikkea oon mielestäni onnellisempi jos oon tyytyväinen myös ulkonäköönkin. suurimmaksi osaksi haluan kuntoilla sen takia, että olisin timmi ja laiha, mutta mulle se on myös tärkeä keino poistaa ahdistusta ja stressiä.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: ENSI KESäKSI RANTAKUNTOON! VOL. 2 - Maanantaina, 20.02.2012 klo 20:56  
+
0
mä alotin nyrkkeilyn aika monesta syystä, myöskin että se on hauskaa niin kyllä, mä haluan mun mahasta pari makkaraa pois. tosta on myös ollu tooosi paljon hyötyä mun niskalle ja hartioille jotka oireili enemmän tai vähemmän joka päivä, nyt en oo huomannu oikeestaan mitään (ja tajusin sen vasta tässä kirjoittaessa tätä). muutenki mun jotkut pitkäaikaset oireilut esim. päänsärku on vähentyny huomattavasti. entiiä johtuuko se liikunnasta yleensä vai siitä että rentoudun nyrkkeilyssä niin hyvin ja lopetan ainaisen stressaamisen. haluun myös pitää mun peruskuntoa yllä, ihan jo astmanki takia.

oon koittanu myös parantaa mun ruokailutottumuksia, mut niissä en todellakaan oo ankara itelleni. syön oikeesti vieläki aika huonosti :D tosin suolistotulehdus pakottaa kattoo et mitä suuhunsa laittaa, niin sitä kautta oon oppinu syömään vähä paremmin. en myöskään liikunnassa oo ankara itelleni, jos en jaksa mennä treeneihin tai lenkille niin en väkisin raahaa itteeni sinne.

tänään oli siis taas 1½h nyrkkeily pitkästä aikaa! ilmottauduin vielä sunnuntain tekniikka-tunnille jonka pitää joku ulkopuolinen mies :) kattoo sit meenkö maanantaina treeneihin, riippuu kuinka raskasta toi on vai onko pääasiassa vaan sitä tekniikkaa. lisäks mulle kerty tänään 8km hyötyliikuntana kävelyä! eli koululle ja takas, treeneihin ja takas.

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 21
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 05:00)