Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:20

Hoitoapua Etsitään / Tarjotaan:

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 9

kaisaholmstrom

kaisaholmstrom
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 12.01.2012 klo 16:54  
+
0
ETSITÄÄN KAHDELLE KOIRALLE HOITAJAA HELSINGIN ITÄ-PAKILAAN!

Kaksi valloittavaa bostoninterrieri-poikaamme kaipaavat luotettavaa hoitajaa leikittämään, lenkittämään ja seuraa pitämään muutamia kertoja kuukausittain. Asumme Helsingin Itä-Pakilassa rivitalossa. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä, niin jutellaan lisää: puh. 045-6345 765 / kaisaholmstrom@gmail.com

jadoree

jadoree
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 26.01.2012 klo 10:14  
+
0
ETSITÄÄN HOITOAPUA ARKISIN / TAMPERE

Heipä hei! Pieni 2-vuotias shetlanninlammaskoira Luka etsii kaveria tiistaisin sekä torstaisin klo 8-16 ainakin nyt helmikuun loppuun asti. Jos sinulla olisi tarjolla mukavaa seuraa ja paljon hellyyttä annettavaksi, otathan yhteyttä? Luka on erityiskiltti ja aktiivinen pieni vipeltäjä, joka tykkää kovasti ihmisistä. Luka tulee myös hyvin toimeen muiden koirien kanssa - energiaa leikkeihin ja touhuamiseen piisaa :)

Korvauksen tottakai maksamme - hinta sovittavissa. Ennen kaikkea kuitenkin toivomme Lukalle kaveria ystävyyden vuoksi, ei rahan. Haukkuystävämme voi olla minkä ikäinen tahansa - kunhan olet tottunut koiriin :)

Ota yhteyttä joko puhelimitse (045-124 4834) tai sähköpostilla minna . miettinen 1 (a) gmail . com (ilman välejä ja @-merkin kanssa)

KoiraVahti

KoiraVahti
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 29.01.2012 klo 18:44  
+
0
Moi!

Täällä kaipailee kaksi kivaa ja vauhdikasta sakemannipoikaa viikonloppuhoitoa omassa kodissaan Karkkilassa.
Hakusessa on mukava ja ehdottoman luotettava hoitaja, joka on tottunut isoihin koiriin pääsisi esim. kerran kuussa/ sovittaessa hoitamaan karvakamuja.
Kyseessä 9v ja 3v leikatut uroskoirat, jotka tulevat hyvin toimeen keskenään.
Mahdollisuus ottaa "keikat" mökkeilyn kannalta ja tuoda esim. kaveri mukaan.
Asumme omakotitalossa, jossaon iso piha. Lenkkeily ei ole aina välttämätöntä.
Matkat järjestämme jotenkin (maksu/ haku) ja purtavaa löytyy jääkaapista, leffoja, jne.. :)
Lisäksi tietysti maksamme sovitunlaisen korvauksen. Useimmiten kyseessä pe/ la ilta, josta hoito jatkuisi
seuraavaan aamupäivään/ sovitusti.

Jos kiinnostuit, niin laitahan mailia tulemaan, niin jutellaan lisää. Hakusessa yksi tai useampi vakihoitaja menojen ajaksi näille kahdelle rakkaalle karvakamulle.

Karkkilan poppoo

RemuPekka

RemuPekka
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 03.02.2012 klo 13:07  
+
0
Tarvitsisin töiden takia ulkoilutusapua (mielellään 13.2.2012 lähtien, mutta viimeistään huhtikuussa) Kuopion Petosella. Remu on 14 viikkoinen sekarotuinen (irlanninsetteri, ajokoira, pystykorva, karjalankarhukoira). Työtä olisi aluksi tarjolla maksimissaan 10-13 tuntia kuukaudessa, kuitenkin vain puoli tuntia kerrallaan. Työtä olisi vähintään 2,5-3 kk, enimmillään 8 kk. (sopimuksen mukaan) Palkkaus on sovittavissa oleva asia. Työajat vaihtelisivat työvuorojeni mukaan. Työajan pituus myös kasvaa koiran kasvaessa.

Ulkoiluttajan odotan olevan vastuuntuntoinen. Hänellä on kokemusta koirista ja niiden kouluttamisesta sen verran, että pärjää ja osaa toimia. Toki voin opastaa tarvittaessa. :) Koira kasvaa isokokoiseksi, joten koulutus on tärkeää. Tällä hetkellä Remu painaa 10 kg. Pentu kun on, niin on huima, kokeilee rajoja, innostuu välillä näykkimään/roikkumaan vaatteissa, mutta on myös hurmaava ja nopea oppimaan. :) Tavaroiden "varastaminen" on mielipuuhaa.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä. :)

Amber

Amber
Viestimäärä: 5

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 07.02.2012 klo 21:13  
+
0
Tarjotaan koirille ulkoilutusapua Tampereella.
Olen 14-vuotias kahden koiran omistaja, koirista kokemusta löytyy noin kuuden viiden vuoden verran. Ulkoiluttanut olen muiden koiria aivan pienestä asti, hoidossakin minulla on koiria ollut. Kaksi omaakin koiraa siis löytyy, koirat ovat aina olleet pääharrastukseni. Ammatin aion kouluttajana tehdä aikuisena, omien hurttieni kanssa treenailen agilityä, tokoa ja koiratanssia.
Kaikenlaiset paimenkoirat ovat suosikkejani, mutta ulkoilutan karvakorvia ikään, rotuun tai kokoon katsomatta. Näin ollen jos tarvitset lenkitysapua Tampereella, kirjoita meiliini schipperke@gmail.com .
What have you done today to make you feel proud?

Isse

Isse
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 17.02.2012 klo 22:31  
+
0
Moikka!

Meillä olisi tarjota koirille hoitopaikka, lähinnä pidemmiksi ajoiksi. (esim. muutamiksi päiviksi tai pidemmiksi lomareissuksi)
Pystyn myös satunnaisesti tulla teidän kotiinne hoitamaan koiria. Olen ollut kaverini mukana dogsitter ''keikalla'', jolloin hoidimme kahta koiraa ja kolmea kissaa. Tällöin menimme hoitamaan eläimiä niiden kotiin ja asuimme siellä omistajien lomamatkan ajan.

Olen 97-vuonna syntynyt tyttö (täytän kesällä 15) ja asun Tuusulassa. (Hyrylän keskustan lähettyvillä) Perheessäni on minun lisäkseni kaksi kouluikästä pikkusiskoani, äiti ja hänen miesystävänsä. Meillä on sekarotuinen reilu puolenvuoden ikäinen narttukoira Dara. Se tulee toimeen kaikenlaisten koirien kanssa. Yleensä hieman aristelee aluksi, mutta aika nopeasti on pyytänyt leikkimään. Darassa on rottweileria, dobermannia, boxeria, amerikanbulldoggia ja dalmatialaista. Aika isoksi kaveriksi siis kasvamassa(:

Dara tuli meille syksyllä, mutta aijempaa koirakokemusta löytyy. Minulla on ollut lukuisia hoitokoiria, niin pieniä kuin isojakin. Pärjään myös vetävien ja vähän hankalempien koirien kanssa. Olen ollut koirien kanssa tekemisissä koko elämäni ajan.(lenkitellyt ja hoitanut naapurien ja ystävien koiria...) Olen kerran käynyt myös koirahoitolassa ulkoiluttamassa koiria. Minulla on myös paljon kokemusta pieneläimistä.

Mikäli siis kiinnostuit ja etsit koirillesi/muulle eläimelle hoitajaa, niin ota yhteyttä! Mieluiten s-postiin, kun käyn täällä koirat.com:issa niin harvoin..(:

isse97@windowslive.com
-Dara seropi synt.28.7.2011<3

Olisipa ihminen, herrani, yhtä uskollinen läheisilleen,kuin minä olen uskollinen hänelle. Olisipa isäntäni yhtä valmis kiittämään lähimmäisiään, kuin minäolen aina valmis nuolemaan hänen kättään. Hoitaisipa isäntäni haltuunsa uskottua omaisuutta yhtä huolellisesti, kuin minä hänen omaisuuttaan vartioin.

Olisipa isäntäni nauru aina samanlaista, kuin minun hännänheilautukseni, yhtä vapaata, huoletonta ja vilpitöntä. Olisipa hänen kärsivällisyytensä verrattavissa minun kärsivällisyyteeni silloin, kun tuntikausia odotan häntä kotiin, enkä ajattele kuitenkaan hänestä mitään pahaa.

- Piero Scanziasi

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 20.02.2012 klo 12:41  
+
0

minjuuri kirjoitti:

Olen 17v nuorinainen jolla on päivisin aikaa lenkeilyttää koiria pientä korvausta vastaan. Itselläni ei ole tällä hetkellä koiraa mutta kokemusta riittää isoista kun pienistäkin karvanaamoista. Suurin koirarotu jota olen käsitelly on ollut Leonbergin koira. Asun Suolahden keskustan tuntumassa.
Minuun saa parhaiten yhteyttä sähköpostilla.
siiri.juu@gmail.com

"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Papaya81

Papaya81
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 04.03.2012 klo 10:24  
+
0
Vantaan Kaivokselassa satunnaista päivähoitoa arkipäivisin kaipailee pieni Muru-koira. Muru on kaikkien kaveri, niin ihmisten kuin koirienkin. Pitää myös lapsista, mutta saattaa riehaantua joskus liikaa... Muru on vasta vajaa 5kk, pörröinen pehmolelun näköinen otus. Laita viestiä jos haluat silloin tällöin tulla ulkoilemaan ja leikkimään kun itse olen töissä: mari_laaperi@hotmail.com.

lmk332

lmk332
Viestimäärä: 4

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 18.03.2012 klo 16:34  
+
0
Hei olen 14v tyttö Lahden Ahtialasta ja tarjoan hoito/lenkitysapua, pientä palkkaa vastaan. Olen tottunut koiriin pienempiin sekä isompiin. Hoidan myös miellelläni koiriasi pitempiäkin jaksoja, kesälläkin.

liisa.karlsson@luukku.com :wink:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.03.2012 klo 16:39)

AnneNuutinen

AnneNuutinen
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 15.04.2012 klo 17:12  
+
0
Tarvitsetko koirallesi koiranhoitajaa tai ulkoiluttajaa?

Ulkoilutan ja hoidan koiraasi mahdollisuuksien mukaan. (Arkisin, viikonloppuisin, loma-aikoina)
Olen 15, kesällä 16 vuotta täyttävä, tyttö Vantaalta.
Olen 100% rehellinen, eläinrakas ja reipas.
Jos koirasi sijaitsee Vantaan tai Helsingin lähettyvillä, ota reippaasti yhteyttä!

Minulla on kokemusta koirista, vaikka meillä ei itsellämme ole koiraa, mutta serkkujen koirat ovat olleet hoidossa, ja olen heitä talutellut.
Kokemusta löytyy sekarotuisesta ( mastiffi ja landseerin sekoitus ) aina pieneen pomeranii asti!

Hoitopaikkana olisi mieluiten koiran oma koti, koska ympäristö on koiralle jo entuudestaan tuttu.

Menen tutustumis käynnille aina ennen hoidon alkamista jotta saan tutustua koiraan.


Lisätiedot ja Hoitokyselyt sähköpostiini, myös kiireelliset käyn s-postissani joka päivä.

Ystävällisin terveisin:
Anne Nuutinen
Sähköpostini: anne.nuutinen@pp2.inet.fi

MyLove

MyLove
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 24.04.2012 klo 18:41  
+
0
Ulkoilutusapua tarjolla !

Vantaan suunnalla, olen 95-vuonna syntynyt tyttö. Olen ollut pienestä asti eläinten kanssa ja minulla on oma koira.Olen luotettava ja reipas. Olen vienyt useita koiria ja olen siitäui sen 10e/h per koira, mutta siitä voidaan toki keskustella ! Voin tehdä aktivoituja lenkkejä, heitellä keppiä/palloa. Vihaisia koiria en halua ulkoiluttaa, koiran/koirien on oltava iloisia ja sosiaalisia, ei ilkeä ihmisille/muille koirille.

Lisätietoa saat lähettämällä minulle s-postia osoitteeseen nea.ikonen1@gmail.com

kaisaa

kaisaa
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 27.04.2012 klo 17:22  
+
0
Tarvitseeko koirasi tai muu lemmikkisi hoitajaa tai lenkkiseuraa?

Olen reipas ja eläinrakas lukiota käyvä 16-vuotias tyttö Tampereelta, jolla ei valitettavasti ole mahdollisuutta omaan koiraan. Olen 4hn kurssin käynyt dogsitter ja kokemusta kaikenlaisista koirista ja muista eläimistä löytyy. Voin käydä lenkeillä tai hoitaa koiraasi tarpeesi mukaan esim. työmatkojen tai -aikojen takia. Jos tarvitset koirallesi lenkitys- tai muuta hoitoapua otathan yhteyttä! Huom. myös muut lemmikit kissasta kultakalaan :)

Yhteydenotot s-postiin: kaisan-posti@hotmail.com

norruska

norruska
Viestimäärä: 236

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 22:11  
+
0
En saanut ensimmäisen sivun viestiä poistettua tai edes muokattua, modet varmaan pystyy poistaa sen jos tähän päivittelen uudelleen? :)

Olen 17 vuotta vanha eläintenhoitajaksi opiskeleva tyttö Vantaalta ja voin mahdollisuuksien mukaan käydä ulkoiluttamassa koiraasi työpäiviesi ajan kesällä. Asun tällä hetkellä Vantaan Havukoskella, mutta pääsen kulkemaan julkisilla minne päin Vantaata vaan ja ehkä vähän pidemmällekin. Mutta pääkaupunkiseudulla siis liikkuisin, Helsinki-Vantaa-Kerava -seudulla ehkä mieluiten, Espooseen asti on pitkä matka lähteä.
Jos joku etsii kissalleenkin hoitajaa, niin voin esim. viikonlopun ajan käydä kissojakin ruokkimassa ja hieman pitämässä seuraa. Sama pätee jyrsijöihin. Meillä on kotona nyt kolme kissaa, näiden lisäksi ollut jossain vaiheessa kani ja kaksi hamsteria.

Minulla on kokemusta niin suurista kuin pienistäkin koirista, tällä hetkellä meillä asuu kaksi länsigöötanmaanpystykorvaa, cockerspanieli ja australianpaimenkoira. Toisen länsigöötanmaanpystykorvan kanssa olen harrastanut agilityä ja tokoa, sekä kiertänyt näyttelyissä. Muut ovat päässeet lajeihin vasta hieman tutustumaan. Osaan käsitellä niin isoja kuin pieniä koiria, myös pentuja. Minulla on kokemusta pienistä (mm. bichoni, staffi, villis) ja isoista koirista (mm. labbis, berni, sakemanni), sitten tietty omat koirat siihen vielä mukaan. Aikuisen koiran tarvitsisi osata jo hihnakäyttäytyminen, isolla koiralla tämä olisi erittäin suotavaa, mutta mm. pennun kanssa ymmärrän vielä sen, jos pentu ei sitä hallitse. Meillä on kotona aiemmin ollut saksanpaimenkoiria, joten isommankin koiran kanssa varmaan tulen pärjäämään.

Vakituisesti voin kesän ajan käydä ulkoiluttamassa koiraasi ja jatkaa tätä mahdollisesti vielä elokuusta lokakuuhun asti. Olen aiemmin käynyt useita eri koiria ulkoiluttamassa säännöllisesti ja tällä hetkellä uskoisin aikani riittävän yhdelle tai kahdelle ulkopuoliselle koiralle omieni lisäksi.
Viikonlopuksi meille ei enää voi tulla vierasta koiraa hoitoon johtuen oman lauman koosta, mutta voin tulla teidän luoksenne koiravahdiksi esim. juuri viikonlopun ajaksi.

Haluaisin kuitenkin tutustua koiraan etukäteen, jotta tiedän millaisen koiran kanssa olen tulossa tekemään jotain. Mielellään kävisin koiran ja tämän omistajan kanssa esimerkiksi pienellä lenkillä, jotta saisin nähdä miten koira käyttäytyy ulkona ja suhtautuu esimerkiksi autoihin ja vastaantuleviin ihmisiin ja muihin koiriin. Tietenkin toivon myös, että minulla ja koiralla natsaa yhteen, eihän ihmisetkään halua tehdä yhteistyötä niiden kanssa, kenestä eivät erityisemmin pidä. Aiemmin olen käynyt tutustumassa jokaiseen lenkitettävään koiraan ennen ensimmäistä kertaa ja lähes kaikkien kanssa olen käynyt pienellä lenkillä ennen ensimmäistä hoitokertaa.

Siispä jos tarvitset koirallesi hoitajaa tai lenkittäjää työpäiviesi ajan niin voin tulla pitämään koirallesi seuraa ja viemään sen ulos :) Toivoisin koiran omistajan maksavan minulle jonkinlaisen korvauksen tästä.

Ota mielellään yhteyttä minuun sähköpostilla, norruska@gmail.com tai sitten täällä kc:ssä yksityisviestillä.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 02.05.2012 klo 22:13)

Kepa

Kepa
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 08.05.2012 klo 22:10  
+
0
Hoitoapua tarjotaan kesällä 2012, Mikkeli
Hei!
Olen 17-vuotias lukio-opiskelijatyttö Mikkelistä. Tarjoan lemmikillesi luotettavaa ja osaavaa hoitopaikkaa luotani, korvausta vastaan. Kotiini pystyn mahdollisesti ottamaan yhden (/kaksi, jos samasta perheestä) koiran kerrallaan. Asumme maaseudulla rauhallisessa ympäristössä, isossa omakotitalossa. Koiria voin käydä myös hoitamassa n. 10 km säteellä Mikkelin keskustasta tai asuinpaikastani. Pitempiaikaisista koiranhoidoista sovitaan erikseen, ja järjestetään niin, että koiran tarvitsisi olla mahdollisimman vähän yksin.
Pystyn ottamaan kotiini myös muutaman marsun kerrallaan, 1-3 kania tai muita jyrsijöitä häkkeineen.

Kokemusta eläimistä on runsaasti, olen syntymästäni asti ollut eläinten parissa. Tällä hetkellä omistan kaksi koiraa (länsigöötanmaanpystykorvia, narttuja) ja kolme marsua. Perheellämme on myös kolme hevosta. Marsuja minulla on ollut vuodesta 2009 ja koirien sekä hevosten parissa olen elänyt koko ikäni.
Olen opiskellut omatoimisesti koiran ensiapuhoitoa ja osaan hoitaa esim. kotihoidolla paranevat haavat niin koirilla, marsuilla, hevosilla kuin kissoillakin.

Minulla on ollut hoidossa kaneja ja marsuja, sekä olen ollut hoitamassa vieraita koiria, kokoluokkaa venäjäntoy-bokseri. Harrastan myös ahkerasti koiranäyttelyitä, tokoa sekä agilityä omien koirieni kanssa.

Asumme siis maaseudulla omakotitalossa järven rannalla ja meillä on iso piha. Isoja teitä ei ole lähistöllä, ja seutu on erittäin rauhallista. Hoitoon tuleville koirille toivotaan mukaan välttämättömimmät tarvikkeet, sekä omat ruuat että kuppi.
Marsuille ja kaneille on suunnitteilla rakentaa suuri, turvallinen (=katollinen, kaneille mahdollisesti myös verkkopohjallinen) ja moneen osaan jaettava ulkoaitaus jonne lemmikit pääsevät omistajan niin halutessa ulkoilemaan (kesällä siis). Sisätiloissakin jaloittelumahdollisuudet ovat omistajan niin halutessa. Jyrsijät ja kanit majoitetaan yläkertaan, jonne koirilla ei ole pääsyä.
Talo tarjoaa marsuille c-vitamiinit, kuivaheinät, kuivikkeet ja kaikille jyrsijöille tuoreruuat (riippuen tietysti ruokavaliosta ja eläimen lajista) lemmikkien tottumien rutiinien mukaisesti. Jyrsijöille toivon omistajan antavan mukaan pelletit ja häkin mahdollisuuksien mukaan, "hätätilassa" meiltä järjestyy 120x60 cm häkki.

Hoidon hinta riippuu eläinten määrästä, hoitojakson pituudesta, (sisältyy myös tuoreruuat, kuivikkeet, heinät). Koirilla hintaan lasketaan edellä mainittujen lisäksi matkakuluja, jos koiraa käydään hoitamassa muualla.
Kaikista hoitojaksoista tehdään kirjallinen sopimus.
Ota yhteyttä jos lemmikkisi kaipaavat hoitajaa!
ilona.heikkila@surffi.fi

Koirienhoitaja

Koirienhoitaja
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 21.05.2012 klo 12:56  
+
0
Olen 15v. luotettava ja reipas tyttö täältä helsingin kontulasta ja olisin valmis ottamaan koiria hoitoon luokseni. Olen hoitanut koiria jo tässä aktiivisesti yli vuoden ajan. Meillä ei ole omia koiria perheessä joten riittää aikaa hoitokoirille. Olen hoitanut koiria aina chihuahuasta saksanpaimenkoiriin, joten koko ei ole ongelma. Myös hyvin eri ikäisistä koirista kokemusta. Jos siis tarvitset koirallesi hoitajaa tai muuta ulkoilutus apua ota yhteyttä kerron sitten lisää.

Sähköposti: juntunenjanina@hotmail.com

Aurinkoinen

Aurinkoinen
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 21.05.2012 klo 16:16  
+
0
Koiranhoitoapua kaivataan Muurameen:

Tarvitsemme koiranhoitapua matkan ajaksi (8.6.-24.6.2012) Muurameen, Jyväskylän eteläpuolelle. Koiramme on kiltti ja ihmisrakas, vuoden ikäinen, irlanninsetteri uros. Koiramme nauttii metsälenkeistä. Koiramme tarvitsee kolme lenkkiä päivässä. Jos olet vastuuntuntoinen ja eläinrakas ja pärjaat n. 30 kiloisen koiran kanssa ja pystyt sitoutumaan tehtävään (huom. juhannus!), otahan yhteyttä sähköpostilla kmottelin@gmail.com. Neuvotellaan sitten yksityiskohdista. Voit esittää samalla myös palkkatoiveesi. Saatamme tarvita myös jatkossa satunnaisesti koiranhoitoapua.

Fida

Fida
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 23.05.2012 klo 23:46  
+
0
Tarvitaan koiran ulkoilutus apua Nastola-Villähde -akselilla

Hei sinä vastuuntuntoinen, kaipaatko lenkkikaveria? Lenkkiseuraa vailla olisi nuori (n. 1,5v) karjalankarhukoira. Iloinen tapaus, kuriton, mutta täysin hallittavissa.

Olen siis itse säännöllisen epäsäännöllisesti koiraa ulkoiluttanut, mutta se tarvitsi paljon enemmän liikuntaa ja säännöllisemmän ulkoiluttajan, kun itse voin tarjota.

Olisiko sinusta siihen? Lenkki viikkoonkin on jo suuri apu! :)

Ota yhteyttä: ida.auvinen@hotmail.com

DogStar

DogStar
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 31.05.2012 klo 18:40  
+
0
Koiranulkoiluttajaa kaivataan Joensuun Rantakylässä

Hei,
olen Sami, 3 v. staffordshirenbullterrieripoika ja kaipaisin lenkkikaveria yli 12 v. reippaasta ja luotettavasta nuoresta päivisin kun äiskä on töissä. Olen hyvin kiltti ja rrrakastan ihmisiä mutta olen tosi vilkas hökelö ADHD -lapsi ja näin pieneksi hirmuisen vahva jässikkä, enkä oikeen tykkää toisista poikakoirista. Siksi varma ote ja kokemus koirien kanssa toimimisesta on välttämätöntä lenkkikaverilleni. Jos kiinnostaa, laittakaa äiskälle viestiä, se muuten maksaa 5 €/lenkki.

t: Sami
Dog Days were popularly believed to be an evil time when the seas boiled, wine turned sour, dogs grew mad, and all creatures became languid, causing to man burning fevers, hysterics, and phrensies. The dog days were refferred as diēs caniculārēs and the hot weather associated with the star Sirius (The Dog Star).

lartuska

lartuska
Viestimäärä: 215

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 01.06.2012 klo 00:47  
+
0
HOITAJAA?
Kahdelle belgianpaimenkoiralle PORIN suuntaan. Mahdollisesti myös muun "eläintarhan" hoitoon.
Alustavasti kyselen, sillä kesällä voi tulla tarvetta parin päivän pituisiksi ajoiksi, jos vakihoitaja estyy.

sipe_

sipe_
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 04.06.2012 klo 15:32  
+
0
Voin ulkoiluttaa ja hoitaa koiraasi mahdollisuuksien mukaan. Olen 13-vuotias tyttö Oulusta ja olen kokenut eläintenhoitaja, erityisesti koirien. Tykkään koirista, itselläni on kaksi koiraa. Niiden säkäkorkeudet ovat noin. 26cm ja 47cm. Molemmat uroksia. Tulen hyvin toimeen koirien kanssa. Voin tulla hoitamaan mieluisesti jotain pientä koiraa kotiisi. Toivoisin pientä palkkiota. Jos tarvitset apua vastaa yksärillä. :)

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 18:30)