Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:20

Hoitoapua Etsitään / Tarjotaan:

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 9

kesäkukka

kesäkukka
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 26.05.2013 klo 20:42  
+
0
HOITOAPUA TARJOTAAN VIRKKALASTA
Hei olen 14-vuotias tyttö tarjoan lenkitys/hoitoapua koirille.Olen eläinrakas ja hoitanut koiria aikaisemminkin.Jos olet kiinnostunut niin otathan yhteyttä.
mia.leppanen@gmail.com
puh.0440505061

AiluJ

AiluJ
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 31.05.2013 klo 14:53  
+
0
Hei!

Olen reipas ja vastuutuntoinen kesällä 18 vuotta täyttävä tyttö Turusta, mutta opiskelen tällä hetkellä Ypäjän hevosopistolla. Kesällä vietän viisi viikkoa kesälomaa Turussa ja sillä ajalla voin ulkoiluttaa/hoitaa koiria kesätyökseni.

Minulla on itselläni pari shetlanninlammaskoiraa (2- ja 13-vuotiaat) ja kilpikonna. Olen todella eläinrakas ja pidän työskennellä eläinten parissa. Minulla on elämäni aikana ollut paljon kokemusta koirista ja tulen toimeen monien erilaisten koirien kanssa, pennuista veteraaneihin.

Tarjoan siis ulkoilutusapua ja hoitoapuakin n. 1-2 kertaa viikossa. Toivon pientä palkkiota ulkolutusta/hoidosta.

Lisätietoa saa sähköpostilla: jjuliax@gmail.com

Toivottavasti kiinnostuit ja otat yhteyttä! (:

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 07.06.2013 klo 14:30  
+
0

Jussi00980Hki kirjoitti:

Hei! Olen yksin asuva mies Itä-Helsingistä ja tarvitsisin työkiireistä johtuen välillä (ei joka viikko) arkisin koirien ulkoilutusapua Helsingin Vuosaaressa. Minulla on kaksi pientä naarasmopsia joita pitäisi käyttää ulkona mielellään puolenpäivän jälkeen. Olen poissa kotoa yhtämittaisesti ainakin 11 tuntia (klo. 06:00-17:00), joka on mielestäni liikaa aktiivisille ja iloisille koirille. Kotoani on vain 300 metrin matka läheiseen koirapuistoon. Muutenkin lenkkeilypolkuja ja metsää riittää haisteltavaksi yllinkyllin joka suuntaan. Osoitteeni on Lokkisaarentie 11 00980 Helsinki (aivan Heteniityn urheilukentän vierellä). Sinä voisit olla esim. koululainen jolla on jonkin verran kokemusta koirista (ei pakollinen). Alkuun tulen itse mukaan lenkille ja pääset rauhassa tutustumaan koiriin ja oppimaan kaiken tarpeellisen. Ota rohkeasti yhteyttä!

-Jussi Rahikainen
040-8333966
jussi.rahikainen@lemminkainen.com

Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Liekkis

Liekkis
Viestimäärä: 30

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 11.06.2013 klo 09:55  
+
0
Helou!
Etsin belgianpaimenkoiralleni (2v uros) kokenutta ja tunnollista hoitajaa. Hoidontarve on joulukuussa, jolloin olen lähdössä viikon matkalle, mutta ennen tätä voisin tuoda koirani hoitoon muutamaan otteeseen esim. päiväksi, pariksi, jotta näkisi miten yhteiselo sujuu. Midas on tottelevainen, hyvin koulututettu koira (kisaamme Tokoa), jolla kuitenkin välillä ongelmia sosiaalisuuden kanssa. Eli on arka uusia ihmisiä kohtaan (tottuu kuitenkin nopeasti jos ihminen ei kiinnitä hetkeen huomiota, silloin Midas tulee itse haistelemaan ja rohkaistuu) ja välillä on myös remmirähinää vastaantuleville koirille (tätä kuitenkin harvemmin). Ihana, leikkisä poika, joka käyttäytyy kotona erinomaisesti mutta kuitenkin tosiaan ulkona välillä räyhää/pelkää. SIKSI toivon että hoitajalla olisi kokemusta isoista koirista, eli ei pelästy jos yhtäkkiä koira vetäisee hihnasta ja rähisee jollekkin. Ei lapsiperheeeseen eikä perheeseen jossa toisia uroksia (nartut ok, miellään kuitenkin isokokoisia narttuja, koska Midas tykkää riehua). Jos löytäisin osaavan hoitajan, jolla synkkaisi Midaksen kanssa hyvin, voisin käyttää useamminkin hoidossa + tietysti maksaa hyvän korvauksen! Asun itse Itä-Helsingissä ja ajatuksena olisi, että koira tulisi sinun luoksesi hoitoon (asun pienessä yksiössä joten tuskin kukaan tänne haluaisikaan:D).
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä niin jutellaan lisää! :)
iina.sacklen@helsinki.fi

aasiponi

aasiponi
Viestimäärä: 7

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 12.06.2013 klo 15:51  
+
0
Moi!

Tarjoaisin koiran lenkitys-/pientä hoitoapua Oulussa, pöllönkankaalla. Osittain myös kuivasrannassa. Satunnaisin päivin voin käydä lenkeilyttämässä, antamassa ruokaa ja laittamassa vettä (: Koiria on ollut hoidossa ja kerään rahaa omaa koiraa varten! Senmonen toive olisi,että koirasi/koirat eivät olisi sellaisia, että kaataa minut kumoon :) Samassa voin hoitaa roskien viennin ja kukkien kastelun (:
Eli pientä vaivan palkkaa vastaan hoidan noita hommia. Kyseessä on sitten lapsi, mutta käytän silti huolta ja vaivaa. Itsellä on oma lemmikki, joten minuun voi luottaa ainakin tuolkaisiin pienempiin hommiin.

Saa poistaa, jos ei saa olla! (:

vinskilaika

vinskilaika
Viestimäärä: 4

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 28.06.2013 klo 09:25  
+
0
Hei! Olen joulukuussa 17 vuotta täyttävä naisenalku Ylöjärveltä. Voisin tarjota lenkitys- ja hoitoapua Ylöjärveltä ja Tampereelta. Jos vain bussiyhteydet ovat hyvät, niin matkakaan ei ole ongelma. Koirien kanssa olen ollut tekemisissä pienestä asti ja omaan perheeseen tuli koira hieman yli kaksi vuotta sitten. Minulla on ollut myös neljä hamsteria, joten pienjyrsijätkin ovat tuttuja.
Koko heinäkuun olen lomalla, joten arkipäivinäkin pääsen hyvin apuun. Syksymmällä vain viikonloppuisin. Jonkinlainen palkka olisi toivottavaa.

Yhteydenotot: peppi.raunioniemi@suomi24.fi

NiemAnu

NiemAnu
Viestimäärä: 9

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 02.08.2013 klo 11:17  
+
0
Ronja Vantaan Myyrmäestä etsii hoitajaa
Kiltti, reipas ja todella aktiivinen 1v sekarotuinen Ronja-koira etsii hoitajaa/ulkoiluttajaa.
Tykkää käydä pitkillä lenkeillä ja koirapuistossa. Jaksaa leikkiä ja touhuta ja rakastaa huomiota ja rapsutuksia! Pirteä ja helppo koira.

Ota ihmeessä yhteyttä jos kiinnostuit!
anu.nieminen@hotmail.com

juulia_

juulia_
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 06.08.2013 klo 15:32  
+
0
Moi! Oisko kellään tarvetta koiranhoitajalle Jyväskylän alueella? Ulkoiluttajaa, ruokkijaa, rapsuttelijaa tms. Olen 16-vuotias tyttö ja olen ollut eläinten kanssa tekemisissä koko elämäni ajan. Palkka täysin neuvoteltavissa!
Jos kiinnostaa niin laitappa viestiä tulemaan sähköpostiini: juulia.sneck@hotmail.com

suvita

suvita
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 07.08.2013 klo 18:33  
+
0
Jyväskylän Korpilahdella 4 saksanpystykorvaa (kleinspitz & mittelspitz) etsivät satunnaista ulkoiluttajaa omistajan osittaisten koulu-/työkiireiden vuoksi.

Koirat ovat 6, 2, 2 ja 0,5v ikäisiä kilttejä karvaturrikoita. Yksi niistä on mittelspitzuros ja loput kleinspitzejä, kaksi narttua ja yksi uros. Ihmisystävällisiä, lenkkeillessä vaativat päättäväisyyttä ulkoiluttajalta, koska saattavat innostua vastaan tulevista koirista. Eivät rähjää, mutta ovat kovin innokkaita :) Koirat ovat näyttelykoiria, joten erinäisiä hoitotoimenpiteitä yms. tottakai voit halutessasi tehdä myös, mutta niitä kerkeän kyllä itsekin hyvin hoitamaan. Mitteli tykkää myös kaikenlaisesta aktiviteeteista, kuten tokon alkeet ja agilityn alkeet. Ihan pienimmille en koiria anna kuljetettavaksi, etteivät pääse karkuun.

Hinnasta voidaan sopia yhdessä! Ota reippaasti yhteyttä :) suvivest@hotmail.com

suvita

suvita
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 07.08.2013 klo 18:34  
+
0
Jyväskylän Korpilahdella 4 saksanpystykorvaa (kleinspitz & mittelspitz) etsivät satunnaista ulkoiluttajaa omistajan osittaisten koulu-/työkiireiden vuoksi.

Koirat ovat 6, 2, 2 ja 0,5v ikäisiä kilttejä karvaturrikoita. Yksi niistä on mittelspitzuros ja loput kleinspitzejä, kaksi narttua ja yksi uros. Ihmisystävällisiä, lenkkeillessä vaativat päättäväisyyttä ulkoiluttajalta, koska saattavat innostua vastaan tulevista koirista. Eivät rähjää, mutta ovat kovin innokkaita :) Koirat ovat näyttelykoiria, joten erinäisiä hoitotoimenpiteitä yms. tottakai voit halutessasi tehdä myös, mutta niitä kerkeän kyllä itsekin hyvin hoitamaan. Mitteli tykkää myös kaikenlaisesta aktiviteeteista, kuten tokon alkeet ja agilityn alkeet. Ihan pienimmille en koiria anna kuljetettavaksi, etteivät pääse karkuun.

Hinnasta voidaan sopia yhdessä! Ota reippaasti yhteyttä :) suvivest@hotmail.com

Niinakkii

Niinakkii
Viestimäärä: 20

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 07.08.2013 klo 20:42  
+
0
Hei!

Etsin koirilleni luotettavaa ulkoittajaa Vantaan Tammiston, Kartanonkosken, Pakkalan tms lähialueen alueelta! Aloitan 12.8 uudessa työssä ja päiväni venyvät työmatkan vuoksi pitkiksi. Minulla on kaksi koiraa, 7-vuotias spanieli ja 4-vuotias setteri, molemmat ovat uroksia. Koirani osaavat käyttäytyä hihnassa, eivätkä vedä.

Toivoisin, että Sinulla olisi kokemusta koirien ulkoiluttamisesta ja että pääsisit käyttämään koiriani ulkona klo 11-13 välillä arkisin noin 30 min ajan. Toivoisin myös, että pääsisit tutustumaan koiriini ennen mahdollisen ulkoilutusavun alkamista!

Otathan pikaisesti yhteyttä niinamiettine @ gmail.com (poista välilyönnit), niin sovitaan tarkemmin!

Yt. Niina M
.

annll

annll
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 25.09.2013 klo 08:59  
+
0
Koiran/koirien hoitoja tarjolla Janakkalan Turengissa omakotitalossa oman 2 vuotiaan kaikkien (tähän asti) kanssa toimeentulevan sekarotuisen uroskoirani kanssa. Muutettua kotipaikkakunnaltani tänne, vanhat asiakkaat jäivät ja nyt olisi uudet tervetulleita. Koiria ollut hoidossa viikonloppuja, yksittäisiä päiviä, viikon lomareissuja ja kokonaisen 4viikon kesäloman verran. Arkena hoidossa olevat yksin n.8h, viikonloppuisin olen koko ajan läsnä. Takapihalta lähtee lenkkipolut ja metsä jossa oma koira saa töiden jälkeen pinkoa n.1,5h vapaana. Aamulla myös lenkitystä n. 45min ennen töihinlähtöä ja iltalenkin pituus vaihtelee 20-45min +tietty muu leikkiminen/aktiviteetti sisällä. Tuttuja ovat niin pienet kuin isotkin koirat. Lisäksi 1-2krt viikossa pyrin ajamaan Hämeenlinnaan koirapuistoon muita koirakavereita moikkaamaan. Myös yksittäiset lenkitykset esim. pitkien työpäivien takia mahdollisia. Koiranhoitotarpeen tullessa myös lyhyellä varoitusajalla soitto/viesti nro. 040 523 7365

Rinsessa

Rinsessa
Viestimäärä: 71

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Lauantaina, 28.09.2013 klo 16:48  
+
0
Ulkoilutus- ja hoitoapua tarjolla Helsingin/Vantaan seudulla! Olen 16-vuotias luotettava, reipas ja vastuuntuntoinen tyttö. Koirakokemusta olen saanut perheen shelttinartusta, sekä satunnaisista hoitokoirista (mm. irlanninsetteri, suomenlapinkoira, ranskanbulldoggi). Asun lähellä Vantaan Tikkurilaa ja julkisilla pääsen helposti kulkemaan ympäri Helsinkiä ja Vantaallakin jonkin verran. Opiskelen tällä hetkellä lukiokursseja kotoa käsin, eli olen käytettävissä melkein vuorokauden ympäri, niin arkisin, kuin viikonloppuisinkin. Säännöllinen/epäsäännöllinen ulkoilutus, viikonloppuhoito, kaikki onnistuu.

Yhteyttä voi ottaa sähköpostitse (elisa.lahdenpera(at)gmail.com) tai puhelimitse numeroon 045 3256061.
shelamn Lilo - 30.05.2011
shelamu Norris - 14.05.2014

Blogi

Sadetyttö

Sadetyttö
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 07.10.2013 klo 22:23  
+
0
Hei olen 13v reipas tyttö helsingistä. Tarjoan koiran ulkoilutusapua arkisin 15-19 ja viikonloppuisin 14-18. En mieluusti ulkoiluta kultaistanoutajaa isopia koiria ja enimmäkseen 2-3 kerrallaan.Jos tarvitset ulkoilutus apua sähköpostini on sade.falowo@hotmail.fi
(Viestiä on muokattu maanantaina, 07.10.2013 klo 22:30)

Sadetyttö

Sadetyttö
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 07.10.2013 klo 22:30  
+
0
Hei olen 13v reipas tyttö helsingistä. Tarjoan koiran ulkoilutusapua arkisin 15-19 ja viikonloppuisin 14-18. Jos tarvitset ulkoilutus apua sähköpostini on sade.falowo@hotmail.fi

Chilppa

Chilppa
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 28.11.2013 klo 13:25  
+
0
ETSIN ULKOILUTUSAPUA ARKIPÄIVIKSI - PORI 28100

Etsin whippetilleni luotettavaa ulkoiluttajaa, joka pientä korvausta vastaan kävisi joka arkipäivä päästämässä koiran tarpeilleen työpäiväni aikana. Varsinaisen lenkkeilyn hoidan itse aamuisin ja iltaisin. Työ voisi sopia esimerkiksi keskusta-alueen koululaiselle tai opiskelijalle, joka hyppytunnin aikana tai koulupäivän päätteeksi kävisi nopealla visiitillä koirani luona.

Koirani on helppo ja kiltti ja melko herkkä, joten aiempaa kokemusta tärkeämpää on ulkoiluttajan ehdoton luotettavuus ja mahdollisuus säännöllisiin käynteihin.

Jos haluat keskustella lisää, niin otathan yhteyttä s-postilla: pmesav @ hotmail.com
Kerro ensimmäisessä viestissäsi jotakin itsestäsi ja myös se, millaisina aikoina pääsisit koiraani ulkoiluttamaan. Vastaan mielelläni kysymyksiisi koiraani ja käytännön asioita koskien.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Lauantaina, 28.12.2013 klo 21:29  
+
0

hennajaa kirjoitti:

Etsin koirilleni hoitajaa niiden hetkien varalle, kun en itse pysty olemaan tarpeeksi paljon kotona.

Minun taloudessani koko aikaisesti asuu kaksi airedaalinterrieriä, kolme pupua ja hamsteri. Pää sääntöisesti silloin tällöin tarvisin lenkitysapua ja kanien hoitoapua silloin kun olen maalla toisten koirieni luona.

Aikaisempi kokemus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi. Kiitän mielenkiinnosta.Pyydän ottamaan suoraan yhteyttä s.postiini henna_hannami@hotmail.com

Terveisin Henna

"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

fever

fever
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 26.01.2014 klo 16:20  
+
0
Hei! Täällä olisi kaksi eläinrakasta ja ystävällistä eläintenhoitajaa! Olemme 12 ja 15 vuotiaat. Olemme hoitaneet monia eläimiä ja omistamme itsekin eläimiä. Kokemusta meillä molemmilla on koirista, kissoista, kaneista ja muistakin karvapalleroista. Asumme molemmat Oulun keskustassa, ja voisimme tulla hoitamaan eläimiä täällä koko Oulun alueella. Kotiimme emme voi ottaa eläimiä, koska itse omistan kanin ja kaverini omistaa kissan, jotka ei tule oikein toimeen muiden eläinten kanssa, joten voisimme tulla hoitamaan kotiisi mitä tahansa eläimiä! Jos et tarvitse hoitopaikkaa vaan lenkittäjää koirallesi, niin voimme tulla myös lenkittämäänkin. Mutta, jos nappasi niin otathan yhteyttä! :)

Cheyla

Cheyla
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 27.01.2014 klo 20:20  
+
0
Hei! Olen 14 vuotias tyttö Espoosta, Nöykkiöstä. Olen aikeissa aloittaa koiranomistajien helpottamisen, jos tarvetta on. Olen valmis lenkittämään, ruokkimaan vahtimaan ja yms. koiria, jotka sitä tarvitsevat ja joiden omistajalla ei ole aikaa tai joku muu syy. Olen luotettava ja vastuuntuntoinen nuori ja olen aiemminkin hoitanut monia koiria ystävien tai perheen kautta. ||| Motivaationi säilyttämiseksi olisi kiva saada jonkin näköistä palkkaa työstä, esim 5 euroa per. kerta. Maksaminen voidaan tehdä myös niin, että laskemme ensin kertoja. (Kuten 10 kertaa olisi noin. 50) Lenkin maksaminen riippuu myös itse koirasta. (Lenkin pituudesta jne. ) Voin olla myös hieman pidempääkin hoitamassa koiraa. : ) Hoidan mieluiten Nöykkiön alueelta, mutta hyväksyn myös muualla Espoossa sijaitsevia halukkaita. Otathan minuun yhteyttä jos kiinnostuit: claudiahonkanen@gmail.com
0406742114 (Mieluiten puhelimitse kuuden jälkeen arkisin).

hottentott1

hottentott1
Viestimäärä: 5

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 12.02.2014 klo 09:32  
+
0
Hoitoapua kaivataan Tikkurilassa!

Huhtikuun alusta eteenpäin kaipailisi nuori labbistyttö (s.18.12.2013) lenkki- ja leikkikaveria kun itse olen töissä. Teen vuorotöitä ja olisi hienoa, jos koirani saisi joinain työvuorojeni aikana lenkki- ja leikkiseuraa.

Otathan yhteyttä, korvauksista voimme sopia sitten.

lenkkari83@suomi24.fi
Labbis Hertta 8kk

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 05:15)