Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 00:16

Joulupulina

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 16

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 11.11.2010 klo 20:18  
+
0
Huomasin muuten, että koirakuume + joulukuume-yhdistelmä on aika kauhea. :(

/ Kääks, täällä ollaankin nyt oikein urakalla muutaman päivän sisään pohdittu joululahjoja niin muille kuin hieman itsellekin.

Meicille on kaikista hauskinta miettiä joulupakettia, mutta toisaalta on myös vaikea valita monista hyvistä vaihtoehdoista. Isän, äidin ja siskon joulupaketti-suunnitelmat ovat pysyneet aikalailla samoina, mutta tänään tuli jo mietittyä, että pitäisikö tuolla 'idioottiveljelle' hankkia mitään. :D

Muuten, viime Koiramme-lehden välissä tuli mainos, jossa nuo Nina Ottossonin aktivointipelit ovat 20% alennuksessa. Jes, tätä odoteltiinkin! :)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 12.11.2010 klo 17:50)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 11:51  
+
0
Mitenkä muuten, tuleeko tänä jouluna junnujen joulukalenteria? :)
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 13:36  
+
0
^Jos joku jaksaa värkätä niin tulee.

//"Joku" voi siis olla kuka tahansa, ei tarvitse olla mode tai ylläpitäjä.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu maanantaina, 15.11.2010 klo 13:36)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 13:38  
+
0
Nii, en aatellutkaan että pitäisi kun viimekin vuonna tais Toksu hoitaa homman ja ihmiset sitten hälle lähetteli niitä luukkuja.
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 13:46  
+
0
Noh, lähinnä tarkensin sen takia, että tuosta mun aiemmasta vastauksesta voi saada sellaisen kuvan, että hommaa pitäisi alkaa hoitamaan modepuolelta. Olisi sääli, jos joku innokas luukuntekijä ei alkaisikaan koko hommaan sen takia, että kukaan mode ei olekaan aloittanut koko kalenteria.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 13:48  
+
0
Aijaa, en mä ainakaan huomaa tossa mitään mistä voisi moisen käsityksen saada :P
Varjo 12/2010 ♥

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 16:10  
+
0
Hmm montakohan kertaa joulukalenteri on pysynyt ajan tasalla? :D Vaikka toki sen ymmärtää, et ei kaikkee ehdi tehdä, mut jos nyt aloittais niin ehkä kerkeis tulla kaikki luukut ja se ois sit vaan naputtelemista :) Mut se on kyllä aina niin ihana, kattoo mitä muut on keksiny n___n
(Viestiä on muokattu maanantaina, 15.11.2010 klo 16:10)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 16:51  
+
0
Niin, sitä kans aattelin et jos alkais jo nyt tekemään listaa kuka tekee minkäkin :) Mä voin vaikka tehdä sen kalenterin, jos ei sitten muita halukkaita ole.
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 19:26  
+
0
Minä voisin muuten tehä kalenteria, mutta oon nykyään jo niin out kaikista nettisivuista, etten varmaan osais lisätä niitä luukkuja sinne. :::)))))

ps. Kirjotin just joulupukille! :D Laitoin siihen kaikki neljä toivetta, mut huomautin kyllä, että ensi vuoden seinäkalenteri ois ykköstoive. Koska en enää osaa elää ilman kalenteria. D:

Ihan huomaamattomasti jätin sen kirjeen tontuille... Eli liimasin jääkaapin oveen. :D:D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu maanantaina, 15.11.2010 klo 20:16)

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 16.11.2010 klo 20:02  
+
0
Millanen toi junnujen joulukalenteri on ollu? :) oon vähän outsider.

Tänään äiti alko väsään lanttulaatikoita ... =))

ja arvatkaas mitä, ensviikolla eka adventti!
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 16.11.2010 klo 21:13  
+
0
^Eli siis yksinkertaisesti joku junnu on väsänny jonkun kivan kalenteripohjan, siis ihan kuvan vaan ja laittanut sen omille sivuilleen esim ja sit on tehty täällä lista, et kuka tekee minkäkin päivän luukun ja siellä on sit ollu joulutervehdyksiä, sarjakuvia yms. mikä vaan ilahduttaa! Ja luukut lähetetään sit kalenterin tekijälle joka lisäilee ne sit kalenteriin oikeana päivänä :))

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 16.11.2010 klo 21:28  
+
0
Mä voisin kyllä jo lupautua tekemään sen kalenteripohjan. Oon kuitenkin varmaan suurimman osan joulukuusta lomalla ja muutenkin hengailen koneella sen verta, että ehtisin mitä todennäköisimmin sen pitämään ajan tasalla :) Miten on? Aletaanko väsäämään listaa?
Varjo 12/2010 ♥

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 16.11.2010 klo 22:50  
+
0
Heii mä haluun sit tehä ainaki yhen luukun, kunhan mulle vaan vähän selvennetään vielä tätä juttua! On nimittäin ollut piirtämis- ja kirjoittamisinto niin huipussaan nyt. (:
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 16.11.2010 klo 23:12  
+
0
Eli siis yksinkertaisesti teet vain jonkun jutun, kirjoitat tarinan, muokkaat kuvasta jouluisen tervehdyksen tai ihan mitä vain mikä voisi olla kivaa löytää luukun alta ja lähetät sen sitten sille, joka kalenterin tekee ja hän sitten pistää sen sinne kalenteriin luukun alle ja luukku tulee toimivaksi linkiksi sinä päivänä kun se on määrä avata. Perin yksinkertaista siis :)

Voisin tehdä joulukalenterille uuden topan, kun muistaakseni ennenkin on ollut joulupulina ja kalenteri erikseen :)
Varjo 12/2010 ♥

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 26.11.2010 klo 19:46  
+
0
Nonnis, tänään ostin Meicille joululahjan ja tämmöinen tuli valittua monista kivoista vaihtoehdoista. Tuosta tuli alennusta n. 13 euroa, joten ei kirpaissut niin kovasti kuin aiemmin ajattelin. :)

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 26.11.2010 klo 20:34  
+
0
Aika hauska! :) varmaan kiva älypeli.

Heh, äskon katoin vahingossa nauhalta pätkän Joulupukin kuumaalinjaa viime vuodelta, joka on vieläki nauhalla. :D Joo tiedän, oon vähän lapsellinen, se tuo vaan aina niin jouluisen tunnelman.

Tänään laitoin joulukyntteliköt ikkunaan! :) ylihuomenna jo eka adventti.
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 26.11.2010 klo 20:38  
+
0
^ Mä katon sen joka vuosi ja aion kattoa tänä vuonnakin ja taidan olla sua vanhempi, jos en ihan väärin muista..... :shifty:

Mä en myöskään ole laittanut oven "ei mainoksia" -lappua, koska tahdon saada kaikki mahdolliset lelukirjat, joita voin sit iltasella selailla..................................
Varjo 12/2010 ♥

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 26.11.2010 klo 20:59  
+
0
Mulle joulupukin kuumalinjan kattominen on kanssa vaan sellanen perinne, etten osaa kuvitewlla millonka siitä luopuisin. :))) Varmaan katon sitä viel 40-vuotiaanaki omien mukuloiden (:O???) kanssa. Tietty samalla puuroa keitellen. Ei muttaa siis nykyisin heräilen jouluaattona aina tosi aikasin, vaikka olis mahdollisuus nukkua ja rakastan nukkumista. Anyways, telkkari vaan jo viimestään 8.00 päälle ja kuusta koristelemaan!

/niiin se piti vielä sanoa, että katon aina kanssa Lumiukon sillon ja se on vaan niin legendaarinen. Tiedän et sen näkis parilla klikkauksella esim youtubesta, mut en oo IKINÄ nähny sitä mistään muualta ku tvstä jouluaattona ja niin sen on myös pysyttävä! :3
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu perjantaina, 26.11.2010 klo 21:00)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 26.11.2010 klo 21:00  
+
0
Mä kans on jouluaattona heti aamusta hereillä ihan vaan siks, että on jouluaatto :D Oon ihanko pikkumuksu tässä asiassa edelleen (ja varmaan aina).
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 26.11.2010 klo 21:03  
+
0
oikeesti aiiivan ihanaa kun vietetään koko perhe yhdessä joulu! :--) ei kenenkään tyttö- tai poikaystäviä tai muita säätöjä, koko perhe vaan rentoutumassa paratiisisaarella hyvän ruuan ja juoman kanssa. ihaninta on vaan olla veljien ja vanhempien kanssa ja kun saa vaan olla ja maata auringossa ja nauttia ja nauraa ja pitää hauskaa ja on vaan niin ihanaa :>

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:30)