Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 00:16

Joulupulina

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 16

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 16:58  
+
0
Tätä toivon joululahjaks ja saanki kunhan noit vaa on viel kaupois :)
+ Mad Cook - Kulinaristista seikkailukirjaa toivon kovasti!
+ rahaa
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 01.12.2010 klo 17:17)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 17:15  
+
0
Hmph mä nyt toivon joululahjaks:
Helen Rubinsteinin mascara+kajal pakkausta
yhtiä korviksia
jotain rihkama bilekoruja
sitä guessin laukkua
rahaa
(uus suoristusrauta... mut sen nyt tarviin muutenkin niiiiin)

+ tiiän et saan sen matkan (milanoon/saksaan, en osaa tehä päätöstä).

ootan kyl viel enemmän synttärilahjoja.

Ja joululahjoja muille en oo ostanu siis vieläKÄÄN mitään! Kyl ne kerkee.... oon aina vähän viime tingassa näiden lahja ostelujen kanssa.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 01.12.2010 klo 18:53)

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 18:50  
+
0
Agitem oli keksinyt kyllä kiva joulupaketit. :) Itse ostin isälle joskus taannoin mukin, jossa teksti "THE BOSS" ja sinne jotain karkkia pohjalle myöskin. Muuten oli ihan kiva ajatus ja näin, mutta meillä on niin kauheasti erilaisia mukeja ja kuppeja, että käytetään oikeastaan vaan yhtä mukihyllyä kolmesta, niin jäi vähän turhaksi. Isoveljen kaveri on kyllä aika usein täällä käydessään käyttänyt kyseistä mukia, joten ei ihan turhake ollut kuitenkaan. :)

Omat joululahjatoiveet on vielä kovasti mietinnän alla, mutta viimeistään itsenäisyyspäivänä täytyy kirje olla valmiina, että se saadaan laittaa ulos ikkunalaudalle (tai vaihtoehtoisesti kesähuoneen pöydän päälle) odottamaan tonttuja. :)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 18:53  
+
0
mä toivon lahjaks
- rahaa
- greyn kutoskauden!
- pari kirjaa
- lapaset ja pipon
- sex and the city boxi

ei mitään suurensuurta varsinki kun mauritiuksen matkakin odottaa. <:

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 19:50  
+
0
Kiitos Natskuuu :) toivottavasti tyypit tykkää. vaikka sinänsä halvalla kaiken sain (mukitkin oli kaikki max 1€!!!!) niin jätin näiden takia esmes uuden takin ostamatta ja kuljen nyt minulle sopimattomassa laskettelutakissa ympäri ämpäri niin saisivat heille käydä :---)

pikkusysteri kuulemma kanssa ostanut mulle jotain, varmaan jonkinsortin hajusteita tai deodorantin tms. ja äiskä saa hältä kanssa ihanat lahjat, palmoliven palasaippuan, huulirasvan ja suklaakonvehtirasian! lupasin kanssa hakea tuolle bodyshopista rahaa saadessani jotain pientä, huulirasvan tms, kun hän on niiiiiin ihana mulle aina :---) rakas pikkusisko
no you don't know what it's like
welcome to my life

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 20:16  
+
0
Viime vuonna annoin isälle lahjaks Ifolorilla teetetyn mukin, jossa oli kaks ihan megahienoa kuvaa meidän koirasta ja sen kupin tausta oli semmonen hieno karttamainen + luki Furi. :-) Furi ja isä on jotain kunnon sydänystäviä niin oli mieleinen lahja ja on ollu kovas käytös. Sille ei tullu hintaakaan ku 10€ + postikulut.

Tänä vuonna ajattelin antaa isälle lahjaks kuvan kehyksis, jossa on minä, Furi ja mun MERSU ja kaikilla tonttulakit pääs :cool: Ollaan oltu isän kans niin hyvis väleis siitä asti ku se osti mulle ton auton, saa nyt viedä kuvan sen lempparilapsesta ja koirasta ja tyttären lemppariautosta työpaikkansa pöydälle :-D plus tietty yritän sillä kuvalla vihjata että isä ei saa koskaan myydä sitä...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 20:26  
+
0
Mä ajattelin ostaa isälle jonkun erikoisoluen, äitille erikoista tummaa suklaata jostain suklaapuodista, veljelle jotain pientä sälää varustelekasta ja H:n kanssa sovittiin että ei varmaan osteta toisille mitään kun molemmilla menee rahaa mm. uuden vuoden mökkiin sellanen 110e/naama.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 21:21  
+
0

Pulu 5v. askarteli joululyhdyn. Ensimmäinen painos, joten jälki on sen mukaista :D:D
Varjo 12/2010 ♥

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 21:47  
+
0
Mun virallinen joululahjalista:

- OnePiece jumpin -oloasu
- Kameralaukku
- Sex and the City 2 -leffa
- Sookie Stackhouse -kirjasarjan uusin
- Derwentin Studio -puukyniä
Do or do not. There is no try.

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 02.12.2010 klo 15:02  
+
0
mul on aina hirveen vaikee keksii joululahjoja koska ei oikeen mitään isoo voi pyytää paitsi iskältä oon yleensä pyytäny jonku yhen vähän isomman jutun mut nii ja nii en tiiä mulla on oikeesti aikalailla kaikkee mitä tarviin :D

mut nyt semmossia mitkä oikeesti haluisin olis

- philipsin herätysvalo (ipod telakalla varustettu ois ihana mut ihanan iso on hintakin sillä...)
- ulkoinen kovalevy
- musen uusin levy jota mulla ei oo VIELÄKÄÄN koska oon kuunnellu vaa spotifystä ja aina unohdan ostaa sen

noistakin saatan joko ton kovon tai sitten ton herätysvalon ostaa ite ittelleni joululahjaksi... :D yleensä mulla on aina ollu joku kirja tai parikin mut nyt oon ite ostanu kaikki haluumani kirjat kun saan alennusta niistä niin ei oikeen oo niitäkään. mut no näiden lisäks tulee varmaan jotain pienempää tyyliin yöpaitaa ja suklaata ja jotain leffaa ehkä ja semmosta. :)
life is too short to live without poetry

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 02.12.2010 klo 16:03  
+
0
mulla ei oo oikeestaan mitään erikoisempaa toivelistalla, mut oon aatellu näitä:
- rannekello
- uusi lompakko
- stabilon tusseja (vanhat on nii kuluneet)
- ehkä pari cd:tä
- leffoja

toi kello ois niiiiiin kiva ja oon jo iskeny silmäni yhteen mukavaiseen, että saapa nähdä :)
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 02.12.2010 klo 16:11  
+
0
Mulla ei oikeasti ole yhtäkään toivetta. L on useasti kysellyt, että mitä toivon, mitä tarviin ja mä en osaa vastata koska mulla ei tule mitään mieleen. Päiväkirjaakaan en ehdi kuluttaa loppuun ennen joulua, niin ei moistakaan tartte toivoa.

Tahon vaan jouluruokaa ja sitä tunnelmaa D:

//Tajusin just, et ens viikolla saan jo jouluruokaa omnomnom :love:
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 02.12.2010 klo 16:13)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 02.12.2010 klo 16:11  
+
0
mun toiveet mitkä oon saanu tontuille jo kuuluviin korviin:
- joiten kirjoja, ne on vaan niin vakakri joululahja!
- kolitsihousut
- alusvaatesetti (oon tätä yrittäny jannelle vihjailla :enkeli:)

sitte sellasia tosiaan toiveita mitä tuskin saan mutta oon aina vihjaillu joka paikkaan:
- uusi puhelin. kosketusnäytöllä. mutta kuitenkin sellanen hieno
- rannekkello, joku superkiva

pienet toiveet mutta meille tehdään just keittiöremppa ja ens kesänä italiaan niin ei kuulemma voida kovin ostella mitään :(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 02.12.2010 klo 16:16  
+
0
Mulla vaan vähenee ja vähenee toiveet joka vuosi, nyt toivon vaan ripsipidennyksiä ja äitee jo lupas ne :jjei: tosin varmaan vaan siks ku se innostu niistä iteki, niin se haluaa nähdä et millaset ne on mulla jos se ottais kans......................
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 03.12.2010 klo 20:50  
+
0
Mulla nyt ei oikestaan oo mtn joululahja toiveita, eikä niistä ny oo mtn hyötyäkään ku en mä niitä kuitenkaan saisi :DD

Enkä osta lahjan ku taas vaan parhaalle kaverille ja py:lle. Kaverille tierän jo lahjan tai mullon varasuunnitelmaki, se halkee onnesta molemmis tapauksis.

Mutta apua mitä ostan py:lle! Mä vihaan joulua ja lahjojen ostoa ja nyt vielä tuollekki pitääs jotaki löytää! Hjälp! Ja ei, en aijo käyttää siihen paljoa rahaa. Korkeintaan 40€ :D Mieluiten alle 20€ :DD
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 03.12.2010 klo 21:04  
+
0
Kiva kun teillä on hirmu tunnelmallisia lahjoja esmes porukoille... :D

Mä ostin äidille hierontalahjakortin, josta tosin isä makso yli puolet ja omasta osuudestani maksoin ison osan työnä. (Hoidin tän hierojan koiraa yms.)

Ja isällekin päädyin lahjan ostamaan. Ihan sen kunniaksi, kun ollaan oltu aika hyvissä väleissä nyt jo melko pitkään. Sen kunniaksi ostin sille ensi vuodeksi "Eniten vituttaa vuosi 2011" -pöytäkalenterin. :::DDDDD Meillä on keskenään hieman omalaatuinen huumorintaju...
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 04.12.2010 klo 11:41  
+
0
Mä en oikeestaan tavallaan saa joululahjoja, saatiin isoveljen kanssa molemmat 150€ jolla voi sitten ostaa mitö haluaa. Tosin mulla menee 15 euroa tosta isoveljen kuulokkeisiin mitkä lupasin ostaa sille joululahjaksi, mutta ehkä mä noilla jotain saan ja kyllä mä uskon että äite kuitenkin ostaa jotain ihan lahjaksi etten itse osta sitä :)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 04.12.2010 klo 12:51  
+
0
Mun joululahjastressi rupee vähän nousemaan.. Onneks porukat pyytää tosi halpoja lahjoja (marsipaanisuklaata ja sukkia :DD). Tosin sisko osti äipälle Diorin tuotepaketin ja sit se saa multa jotain suklaata.... kiva juttu, no mutta mä en käy töissä joten mulla ei oo rahaa tollasiin :shifty: Ainiin ja sisko osti vielä sellasen kahvikoneen (mistä saa niitä kaikkia eri kahveja tehtyä) noille. Toisaalta, voisin osallistua jotenkin siihen ja ostaa ton suklaan, mutta ei taida olla rahaa. Iskä onneks tulee oikeesti onnelliseks sukista niin ostan vaan muutamat sukat niin se saa availla jotain!

Mut panikoidun kyl siskon lahjasta ihan kohta koska a) en tiedä mitä ostan b) mulla ei oo rahaa mihinkään hienoon... enkä haluu et se pettyy!
never regret something that once made you smile

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 04.12.2010 klo 14:52  
+
0
Mua ketuttaa kun on näin huono lahjapää, niin joululahjajutut vaan stressaa mua turhaan. :( Nytkun on ensimmäinen joulu, kun en asu kotona niin ajattelin että olis fiksua ostaa porukoille ja isoveljellekkin lahjat, mutta en keksi mitään järkevää ja sitten kun oon vielä tämmönen pihi roope ankka?! :ttou:

Avokin kanssakin oon yrittäny turhaan diiliä, ettei ostettas ollenkaan toisillemme lahjaa mut eihän se suostu. :( "Sä voit jättää ostamatta, mut mie kyllä ostan kuitenkin sulle jotain."

Tulee vaan sitten niin tyhmä ja nolokin fiilis jos itse saa jotain eikä oo itellä antaa mitään.

Raah! :mad:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 12:19  
+
0
Mä en oo vielä hirveesti uskaltanu joulusta intoilla, koska oletin että oon töissä, varsinkin kun vaihdoin just osastoa. Nyt oli kuitenkin tullu joulun listat: aattona aamuvuoro, joulu- ja tapaninpäivä vapaa n_____n ja J:kin ilmotti voivansa olla töissä joulun jälkeen vasta, eli tiedossa yhteinen joulunvietto! Heti aloin suunnittelemaan mitä syödään (tää on siis mulle tärkeintä joulussa :D) ym.

En oikein tiedä mitä haluan joululahjaksi. En varmaan mitään erityistä, perus kirja, suklaata ja vinkkupullo joiden seurassa vietänki sitten aattoiltani.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:00)